!Sverdlov kirjoitti: To Heinä 04, 2024 5:55 pm Näin Amerikan Yhdysvaltain kansallispäivänä voin epäilijöille kertoa seuraavan presidentin olevan Donald Trump.
USA:n presidentinvaalit, politiikka, Donald Trump
Re: USA:n presidentinvaalit, politiikka, Donald Trump
Anteeksi nimimerkkini, mutta en tiedä mihin päin sen pitäisi viitata?
-
Mansen Miäs
- Martin Riggs
Ei tainnu mennä kaikilla muillakaan toimittelijalla. Asiantuntijjoistakin moni veti gallupeinensa aika vihkoon loppujen lopuksi, ku kattoo miten selväksi voitto on tulossa. Markku ruotsila tais lopulta olla lähimpänä oikeaa tässäkin asiassa, vaikka hänen lausuntonsa ei ole aina se miellyttävin.Petu kirjoitti: Ke Marras 06, 2024 10:54 am
IS:n toimittelija Mikko Marttisella ei mennyt nyt aivan putkeen. Kaikenlaista sontaa sitä saa valtamediaan suoltaa.
Picaro kirjoitti: To Loka 17, 2024 11:00 pm Vedonlyöjien rahat ovat jo 60 - 40 trumpille.
Peli alkaa näyttää selvältä ja suomalaisetkin lehdet ovat alkaneet varovaisesti kirjoittamaan kuinkas mahdollinen trumpin voitto vaikuttaisi suomeen. Suomen kansa on niin tyhmää kun uskovat valtamediaa kuitenkin että luulevat Harrisin olevan tavoittamattoman korkealla gallupissa ja voittavan, ei voi muuta kuin nauraa![]()
Suomalaiset valtamedian aivopesemät hölmöt uskoivat näitä vasemmistolaisia " asiantuntijoita " ja odottivat pokkana Kamalan voittoa. Pakkohan sen on niin mennä kun kerran lehreessä kirjootetaan sano entinen seppä
Kuinkas sitten kävikään ? Kannattaisi mielummin uskoa noita vedonlyöntien kertoimia kuin suomalaisia paremmin tietäviä erikois asiantuntijoita
J. D. Vance kuvaili Suomea "pahaksi sosialistivaltioksi" ja kertoi että "suomalaisten veronmaksajien rahat menevät pääasiassa sosiaalitukien maksamiseen ja maahanmuuttajien elättämiseen."
- pokkapitää
- Neuvoja-Jack
Demot tekivät yhden ratkaisevan virheen

En minä mitään hämätä koita. En minä sitä kiistä etteikö äärioikeistolaisia tahoja olisi tuettu.
OnyxPhoenix
OnyxPhoenix
Ajatellaan positiivisesti:
Amerikka säästyi sisällissodalta ja laajamittaisilta levottomuuksilta ja kuolemilta.
Meidän ei myöskään tarttene enää kuulla höpinää varastetuista tai epärehellisestä vaaleista. Kun salaliittoihin uskovien ehdokas voitti, vaalien rehellisyys tai luotettavuus ei kiinnosta heitä enää pätkän vertaa.
Amerikka säästyi sisällissodalta ja laajamittaisilta levottomuuksilta ja kuolemilta.
Meidän ei myöskään tarttene enää kuulla höpinää varastetuista tai epärehellisestä vaaleista. Kun salaliittoihin uskovien ehdokas voitti, vaalien rehellisyys tai luotettavuus ei kiinnosta heitä enää pätkän vertaa.
Sikis:
Faktahan on kuten NATO:kin tunnustaa ettei jonkin Ukrainan haltuunottoon mene puoltatuntia kauempaa. Näin ei kuitenkaan ole näillä näkymin tapahtumassa vaikkakin länsipropagandakoneisto nyt yrittää muuta surkuhupaisasti esittää.
Faktahan on kuten NATO:kin tunnustaa ettei jonkin Ukrainan haltuunottoon mene puoltatuntia kauempaa. Näin ei kuitenkaan ole näillä näkymin tapahtumassa vaikkakin länsipropagandakoneisto nyt yrittää muuta surkuhupaisasti esittää.
- pokkapitää
- Neuvoja-Jack
Liberaalien kyyneleet ovat kyllä niin maittavaa tavaraa. Mielenkiintoista nähdä kuinka hallinto tullaan kasaamaan. Kaikenlaisia mielenkiintoisia hahmoja on ainakin spekuloitu kuuluvan seuraavaan hallintoon. Senaatti,kongressi ja Valkoinen talo Trumpin hallintaan.
Ron Paul olisi kyllä loistava lisä hallinnon tehokkuus viraston johtohenkilöstöön. Kaikki ylimääräiset valtion virastot vain Argentiina tyyliin helvettiin.
Ron Paul olisi kyllä loistava lisä hallinnon tehokkuus viraston johtohenkilöstöön. Kaikki ylimääräiset valtion virastot vain Argentiina tyyliin helvettiin.
En minä mitään hämätä koita. En minä sitä kiistä etteikö äärioikeistolaisia tahoja olisi tuettu.
OnyxPhoenix
OnyxPhoenix
- pokkapitää
- Neuvoja-Jack
Trumpin voittopuhe
OnyxPhoenix
OnyxPhoenix
- pokkapitää
- Neuvoja-Jack
Loistavia asioita tulee tapahtumaan
OnyxPhoenix
OnyxPhoenix
Stubbi pääsee kättelemään raharikkaiden uusittua ykkösmiestä. Pientä bisnestä siihen kylkeen Putinin kanssa. Kiinassa tulikin jo käytyä. Königstedissä tullaan näkemään Trumpin, Stubbin, Zelenskyin ja Putinin kekkerit sieg heilmeiningeissä! 70-luvun liituraitapukujengi jos heräisi henkiin, olisi kyseessä todelliset ylijäämäihmisten tuhoamisjuhlat. Tästä alkaa vähäosaisten ihmispuiden harvesterin teroitus.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Tekoälyvideo tanssivista Trumpista ja Muskista on kieltämättä hieno. Ketään Bill Gatesia tai Jeff Bezosia pelkäävää ei sitten yhtään häirinnyt maailman rikkaimman henkilön auttaneen haluamansa ehdokkaan voittoon?
Toivossa on hyvä elää.
Toivossa on hyvä elää.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/e15 ... 1510a46d1014:01
Putinin propagandisti: Näin Trump toimii
Duuman kansanedustaja ja tv-juontaja Jevgeni Popov esitti viestipalvelu Telegramissa oman arvauksensa siitä, mitä Donald Trumpin nouseminen takaisin USA:n presidentiksi tarkoittaa Ukrainan sodalle.
– Uskon Trumpin esittävän Venäjälle tarkoituksella epäedullisen tarjouksen Ukrainasta tammikuussa. Jonka me tulemme, tietysti, hylkäämään, Vladimir Putinin äänitorvena Venäjän valtiollisella tv-kanavalla toimiva Popov kirjoittaa.
– Tämän jälkeen Donald nostaa kätensä pystyyn ja tavalliseen tapaansa ilmoittaa ennennäkemättömän suuresta avustuspaketista Zelenskyin hallinnolle. Hän myös poistaa ohjusrajoitteet, Popov kirjoittaa.
Popovin mukaan Trumpin toimet eivät tule muuttamaan mitään, mutta ne tulevat hidastamaan neuvotteluita Ukrainan ja Venäjän välillä.
- pokkapitää
- Neuvoja-Jack
Sionistit menettävät hermonsa kun tajuavat mistä MAGA liikkeessä on kyse
OnyxPhoenix
OnyxPhoenix
- pokkapitää
- Neuvoja-Jack
Ulkopolitiikasta
OnyxPhoenix
OnyxPhoenix
- pokkapitää
- Neuvoja-Jack
Terveydestä
OnyxPhoenix
OnyxPhoenix
- devil_doll
- Axel Foley
Näin selvä voitto (kummallekaan) tuli hienoisena yllärinä, vaikka ehkä olisi pitänyt osata odottaa, kun näki uutiskuvissa nimenomaan miesten ja keski-ikäisten jonottavan sankoin joukoin vaaliuurnille.
Paljonkohan vaikutti Bidenin töräys "roskista" aivan kalkkiviivoilla? Minusta se saattoi olla jopa kuitti siitä, että Biden pakotettiin eroamaan. Harrisia itseään Biden ei varmasti pitänyt paljon minään, nuorempaa naista nääs. Mutta demuille voiton menetys olisi ehkä Joen mielestä ollut sopiva kosto. Hänellä ei ole enää menetettävää - tuskinpa juuri edes mitään kiinnostusta siihen kuinka maailma tulevaisuudessa makaa.
Monet uranaisethan tuntevat tämän ilmiön: läheinen, luotettu mies, joka yhtäkkiä vetää maton altasi jossain urapolkusi kriittisessä paikassa. Tunnetusti Hillary Clintonin vaalitapahtumissa Bill saattoi yhtäkkiä möläyttää jotain tyhmää, joka saattoi Hillaryn tapahtuman päähenkilönä omituiseen valoon. Jonkinlaista passiivisaggressiivista muistutteluahan se on: että sä olet kuitenkin vain nainen, pidä se mielessä, ja minä olen mies ja voin koska tahansa tunkea sut takaisin keittiöön, jonne kuulut, koska sulla ei oo palleja.
Paljonkohan vaikutti Bidenin töräys "roskista" aivan kalkkiviivoilla? Minusta se saattoi olla jopa kuitti siitä, että Biden pakotettiin eroamaan. Harrisia itseään Biden ei varmasti pitänyt paljon minään, nuorempaa naista nääs. Mutta demuille voiton menetys olisi ehkä Joen mielestä ollut sopiva kosto. Hänellä ei ole enää menetettävää - tuskinpa juuri edes mitään kiinnostusta siihen kuinka maailma tulevaisuudessa makaa.
Monet uranaisethan tuntevat tämän ilmiön: läheinen, luotettu mies, joka yhtäkkiä vetää maton altasi jossain urapolkusi kriittisessä paikassa. Tunnetusti Hillary Clintonin vaalitapahtumissa Bill saattoi yhtäkkiä möläyttää jotain tyhmää, joka saattoi Hillaryn tapahtuman päähenkilönä omituiseen valoon. Jonkinlaista passiivisaggressiivista muistutteluahan se on: että sä olet kuitenkin vain nainen, pidä se mielessä, ja minä olen mies ja voin koska tahansa tunkea sut takaisin keittiöön, jonne kuulut, koska sulla ei oo palleja.
Sika naiseksi
There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
- pokkapitää
- Neuvoja-Jack
Liberaalejen kyyneleet maiskis. Tämä on paras tähän mennessä.
OnyxPhoenix
OnyxPhoenix