Nainen piinasi toista naista, Turku.
-
Ghost hunting
- Sherlock Holmes
Nainen piinasi toista naista, Turku.
Nainen piinasi toista naista säälimättä – soitti jopa 500 kertaa päivässä
Tapahtumat ajoittuvat loppuvuodelle 2021 ja alkuvuodelle 2022 Turussa.
Erittäin moitittavaa
Varsinais-Suomen käräjäoikeus katsoi, että viestien sävy ja sisältö on ollut erittäin epäasiallista ja loukkaavaa. Jatkuva viesti- ja puhelupommitus hankaloitti myös uhrin työntekoa, kun uhri ei jatkuvien yhteydenottojen takia voinut käyttää puhelintaan.
Uhri kertoi ahdistuneensa ja pelänneensä, että menettää työnsä kiusaamisen takia.
Oikeus piti naisen menettelyä kokonaisuutena arvioiden erittäin moitittavana ja vahingollisena.
Käräjäoikeus tuomitsi 46-vuotiaan naisen vainoamisesta ja lähestymiskiellon rikkomisesta 80 päivän ehdolliseen vankeuteen.
Nimen julkaisu olisi tietysti tehokkain ja viimeisin keino näissä piinaamis jutuissa.
Erittäin moitittavaa
Varsinais-Suomen käräjäoikeus katsoi, että viestien sävy ja sisältö on ollut erittäin epäasiallista ja loukkaavaa. Jatkuva viesti- ja puhelupommitus hankaloitti myös uhrin työntekoa, kun uhri ei jatkuvien yhteydenottojen takia voinut käyttää puhelintaan.
Uhri kertoi ahdistuneensa ja pelänneensä, että menettää työnsä kiusaamisen takia.
Oikeus piti naisen menettelyä kokonaisuutena arvioiden erittäin moitittavana ja vahingollisena.
Käräjäoikeus tuomitsi 46-vuotiaan naisen vainoamisesta ja lähestymiskiellon rikkomisesta 80 päivän ehdolliseen vankeuteen.
Nimen julkaisu olisi tietysti tehokkain ja viimeisin keino näissä piinaamis jutuissa.
- Wildchild79
- Rico Tubbs
Re: Nainen piinasi toista naista, Turku.
Kuinka vaikeaa on laittaa esto yhdelle puh.nrolle?
Tai useammalle jos akka tajuaa soitella mistäsattuu.
Jengi ei osaa enään itse tehdä mitään, aina huutamassa poliisia apuun.
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
Kuinka vaikeaa on soittajan laittaa numeronnäytön esto päälle?Wildchild79 kirjoitti: To Marras 07, 2024 1:12 pm Kuinka vaikeaa on laittaa esto yhdelle puh.nrolle?
Siinä kun pommittaa ilman näkyvää numeroa jatkuvalla syötöllä, niin aika vaikeaa on puhelinta yrittää itse käyttää vaikkei puheluihin vastaisikaan.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Mistähän tämä nainen oli niin tunteisiin ottanut, jos soittoja parhaimmillaan 500 ollut päivässä.
Uhri vohkinut puolison vai etuillut kassajonossa?
Uhri vohkinut puolison vai etuillut kassajonossa?
Kukin saa ansionsa mukaan, niin muista... sinäkin saat... Älä väitä, ettet olisi ansainnut 
-
Matti Ja Maija
- Adrian Monk
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nai ... #gs.h8pr4t
"Keski-ikäinen nainen piinasi toista naista sadoilla asiattomilla viesteillä. Piinaaja saattoi soittaa uhrilleen pahimmillaan jopa 500 puhelua päivässä.
Nainen soitti uhrilleen ainakin yli 2 500 kertaa. Kun uhri esti naisen, tämä jatkoi pommittamista uuden numeron ja eri palvelujen kautta.
Piinaaja loi uhrilleen myös kaksi valeprofiilia deittipalveluun ja antoi siellä tuntemattomille henkilöille uhrinsa puhelinnumeron. Tämän seurauksena useampi henkilö otti uhriin yhteyttä.
Keväällä 2022 uhri haki piinaajalleen lähestymiskieltoa, jonka oikeus myönsi. Tämä ei kuitenkaan hillinnyt intensiivisen piinaajan toimintaa millään tavalla.".........
"Keski-ikäinen nainen piinasi toista naista sadoilla asiattomilla viesteillä. Piinaaja saattoi soittaa uhrilleen pahimmillaan jopa 500 puhelua päivässä.
Nainen soitti uhrilleen ainakin yli 2 500 kertaa. Kun uhri esti naisen, tämä jatkoi pommittamista uuden numeron ja eri palvelujen kautta.
Piinaaja loi uhrilleen myös kaksi valeprofiilia deittipalveluun ja antoi siellä tuntemattomille henkilöille uhrinsa puhelinnumeron. Tämän seurauksena useampi henkilö otti uhriin yhteyttä.
Keväällä 2022 uhri haki piinaajalleen lähestymiskieltoa, jonka oikeus myönsi. Tämä ei kuitenkaan hillinnyt intensiivisen piinaajan toimintaa millään tavalla.".........
Slava Ukraini! <3
JanitaSlima nauraa joka paikkaan.
Bänniä hänelle.
JanitaSlima nauraa joka paikkaan.
Bänniä hänelle.
-
SherlockBitch
- Nikke Knatterton
Oikeus Ennen Kaikkea saa ennen pitkää tämänkin sankarin nimen julki ja hyvä niin.. 
Se on kyllä käynyt jo tuolle piinaajallekin työstä, kun 500 puheluakin päivässä tykittää menemään.
Kuollut ryssä on hyvä ryssä.
-
Ghost hunting
- Sherlock Holmes
Sepä just, ilmeisesti pitää olla ainakin työtön kun tollasta vauhtia pistää puheluita meneen, kännykkäkin siinä vauhdissa on hajalla.
- Collie
- Perry Mason
Toimiikohan ihan noin. Onko jotain lähdettä?Rescuer kirjoitti: To Marras 07, 2024 3:57 pmKuinka vaikeaa on soittajan laittaa numeronnäytön esto päälle?Wildchild79 kirjoitti: To Marras 07, 2024 1:12 pm Kuinka vaikeaa on laittaa esto yhdelle puh.nrolle?
Siinä kun pommittaa ilman näkyvää numeroa jatkuvalla syötöllä, niin aika vaikeaa on puhelinta yrittää itse käyttää vaikkei puheluihin vastaisikaan.
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
Lähdettä mille? Mitään puhelinhäiriköinnin käsikirjaa ei ole julkisesti saatavilla.
Luitko edes kyseistä uutista, edes niiltä osin mitä tänne on kopioitu?
"Piinaaja saattoi soittaa uhrilleen pahimmillaan jopa 500 puhelua päivässä."
"Kun uhri esti naisen, tämä jatkoi pommittamista uuden numeron ja eri palvelujen kautta."
Ja on olemassa palveluja, jotka soittavat katkaistun puhelun jälkeen välittömästi uudestaan. Kun puhelimeen on tulossa tuleva puhelu, ei puhelimella pysty soittamaan hylkäämättä ensin tulevaa puhelua.
Kukahan on välittänyt uuden numeron skitsofreenikolle.
Ei ole vaikeaa laittaa tietojen luovutukset trafille, väestörekisterikeskukseen ja
Operaattorille.
Omia tietoja ei löydy enää ellei osaa penkoa ja vielä kun pistää robinssonpalvelun niin eipä soittele mitkään myyjätkään.
Estetty numero ei näy ainakaan minulla ruudussa jos se yrittää soittaa.
Tuntemattoman numeron eston saa samoin päälle parilla klikkauksella ja kaikkiin näihin löytyy ohjeet jos viittii nähdä vähän vaivaa.
Ei ole vaikeaa laittaa tietojen luovutukset trafille, väestörekisterikeskukseen ja
Operaattorille.
Omia tietoja ei löydy enää ellei osaa penkoa ja vielä kun pistää robinssonpalvelun niin eipä soittele mitkään myyjätkään.
Estetty numero ei näy ainakaan minulla ruudussa jos se yrittää soittaa.
Tuntemattoman numeron eston saa samoin päälle parilla klikkauksella ja kaikkiin näihin löytyy ohjeet jos viittii nähdä vähän vaivaa.
- Wildchild79
- Rico Tubbs
Vai niin, kai mä sit olen väärässä. Tuus ottaa noi estot pois mun kännykästä niin voivat tuntemattomin numeroin varustellut puhelinmyyjät taas soitella.Rescuer kirjoitti: To Marras 07, 2024 3:57 pmKuinka vaikeaa on soittajan laittaa numeronnäytön esto päälle?Wildchild79 kirjoitti: To Marras 07, 2024 1:12 pm Kuinka vaikeaa on laittaa esto yhdelle puh.nrolle?
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
Vaikka laittaisit minkälaisen eston päälle, niin se ei estä soittamasta numeroon, vaan ainoastaan tekee sen ettei puhelin soi ja puhelu katkeaa yhden hälytysäänen jälkeen. Sen noin 10 sekunnin aikana et itse pysty soittamaan, koska verkon näkökulmasta sinulla on puhelu käynnissä.Wildchild79 kirjoitti: Pe Marras 08, 2024 6:55 am Vai niin, kai mä sit olen väärässä. Tuus ottaa noi estot pois mun kännykästä niin voivat tuntemattomin numeroin varustellut puhelinmyyjät taas soitella.
Ja puhelinmyyjät eivät ole enää vuosiin soittaneet tuntemattomasta numerosta...
- Wildchild79
- Rico Tubbs
Ok, voitit. Sinä olet oikeassa ja minä väärässä. Oletko myynyt paljonkin hevoshullua ja suosikkia?Rescuer kirjoitti: Pe Marras 08, 2024 7:59 amVaikka laittaisit minkälaisen eston päälle, niin se ei estä soittamasta numeroon, vaan ainoastaan tekee sen ettei puhelin soi ja puhelu katkeaa yhden hälytysäänen jälkeen. Sen noin 10 sekunnin aikana et itse pysty soittamaan, koska verkon näkökulmasta sinulla on puhelu käynnissä.Wildchild79 kirjoitti: Pe Marras 08, 2024 6:55 am Vai niin, kai mä sit olen väärässä. Tuus ottaa noi estot pois mun kännykästä niin voivat tuntemattomin numeroin varustellut puhelinmyyjät taas soitella.
Ja puhelinmyyjät eivät ole enää vuosiin soittaneet tuntemattomasta numerosta...