Minfo kuvina

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Re: Minfo kuvina

Viesti Kirjoittaja damfin »

damfin kirjoitti: To Loka 31, 2024 2:36 pm
aivoriihi kirjoitti: To Loka 31, 2024 2:20 pm Pyydän anteeksi kaikilta jotka eivät ymmärtäneet, aivan ilmeiseti epäonnistunutta vitsiäni :cry: .
Täytyy myöntää että minä olen ainakin tuosta mahdollisesta vitsistäsi pihalla kuin lumiukko, ei hajuakaan mistä on kysymys.
Piti oikein käydä läpi aivoriihen viestihistoriaa ja selvisihän se sieltä vaikka eri ketjussa olikin, eli pahoittelut omalta osaltani etten ollut huomannut "vitsiä" :D

No siihen liittyen, tässä toinen kuva perus suomalaisesta naisesta, jolla uskoakseni ei ole penistä, ja kieltämättä ihan kivat kulmunit, en ole aikaisemmin kyllä asiaa ajatellutkaan :lol:
ne ilmeisesti kuuluisat kulmunit
ne ilmeisesti kuuluisat kulmunit
kulmunit.jpg (74.18 KiB) Katsottu 5704 kertaa
Jos Katri nyt tätä ketjua satut vilkaisemaan, niin pahoittelut tuosta, ota tuo kohteliaisuutena eikä loukkauksena :D :wink:
aivoriihi
David Starsky

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

^
Kiitos siitä, että ymmärsit vitsini :D
Viimeksi muokannut aivoriihi, To Loka 31, 2024 4:22 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Honey_Badger
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Honey_Badger »

Siinä viitataan aivoriihen tämänpäiväiseen kommenttiin toisessa ketjussa, eli politiikkaosiossa olevassa ja Kulmuniin liittyvässä.

Edit: tai ainakin tuo tässä ketjussa oleva minun kommenttini aiheeseen liittyen juontui sieltä.
damfin

Honey_Badger kirjoitti: To Loka 31, 2024 4:20 pm Siinä viitataan aivoriihen tämänpäiväiseen kommenttiin toisessa ketjussa, eli Kulmuniin liittyvässä.
Ymmärsin kyllä sen jälkeen kun etsiskelin sen aivoriihen kommentin, mutta ilman tietoa siitä kommentista käsitin tuon "varmaankin aivoriihi siis kyseessä" niin että vihjailisit minun olevan aivoriihi, siksi tuota kummastelin :D
aivoriihi
David Starsky

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Lopettakaa jo nyt, pojat!

Minä, nainen, aivoriihi, aiheutin tämän tyhmän tappelun omalla "hauskalla "kommentillani. Väärin meni ja pyydän anteeksi!

Elämä kuitenkin jatkuu, tämänkin jälkeen. Kaikille meistä!
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Honey_Badger
Neuvoja-Jack

aivoriihi kirjoitti: To Loka 31, 2024 4:44 pm Lopettakaa jo nyt, pojat!

Minä, nainen, aivoriihi, aiheutin tämän tyhmän tappelun omalla "hauskalla "kommentillani. Väärin meni ja pyydän anteeksi!

Eihän tässä mitään tappelua ollut edes. Lepo vaan :)
Honey_Badger
Neuvoja-Jack

damfin kirjoitti: To Loka 31, 2024 3:11 pm
damfin kirjoitti: To Loka 31, 2024 2:36 pm
aivoriihi kirjoitti: To Loka 31, 2024 2:20 pm Pyydän anteeksi kaikilta jotka eivät ymmärtäneet, aivan ilmeiseti epäonnistunutta vitsiäni :cry: .
Täytyy myöntää että minä olen ainakin tuosta mahdollisesta vitsistäsi pihalla kuin lumiukko, ei hajuakaan mistä on kysymys.
Piti oikein käydä läpi aivoriihen viestihistoriaa ja selvisihän se sieltä vaikka eri ketjussa olikin, eli pahoittelut omalta osaltani etten ollut huomannut "vitsiä" :D

No siihen liittyen, tässä toinen kuva perus suomalaisesta naisesta, jolla uskoakseni ei ole penistä, ja kieltämättä ihan kivat kulmunit, en ole aikaisemmin kyllä asiaa ajatellutkaan :lol:
kulmunit.jpg

Jos Katri nyt tätä ketjua satut vilkaisemaan, niin pahoittelut tuosta, ota tuo kohteliaisuutena eikä loukkauksena :D :wink:
Kuva on kyllä hypnoottinen :shock: :lol:
damfin

Honey_Badger kirjoitti: To Loka 31, 2024 5:25 pm
aivoriihi kirjoitti: To Loka 31, 2024 4:44 pm Lopettakaa jo nyt, pojat!

Eihän tässä mitään tappelua ollut edes. Lepo vaan :)
Juu ei, pelkkä harmiton väärinkäsitys, tulipahan nyt minullekin nuo kulmunit tutuksi että jotain hyväähän tästäkin seurasi, pitäisiköhän hitto vieköön ruveta seuraamaan paremmin tuota kotimaan politiikkaa :D marin oli kyllä niin muodoton että se ei herättänyt minussa poliittista kiinnostusta.
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Kuva

Ihan kuin Soijapoika Nils. Olevinaan hereillä ja skarppina, vaikkei ihan oikeasti tee hevon vittuakaan.

Punakynäilyä ei lasketa (toim.huom.)
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

Hank Voight kirjoitti: To Marras 07, 2024 11:16 pm Kuva

Ihan kuin Soijapoika Nils. Olevinaan hereillä ja skarppina, vaikkei ihan oikeasti tee hevon vittuakaan.

Punakynäilyä ei lasketa (toim.huom.)
Et varmaan harhoissasi huomaakaan, kuinka lapsellisen ja idioottimaisen kuvan annat itsestäsi tuollaisella kiukuttelulla ja ala-astetasoisella machoilunimittelyllä ("soijapoika"). Tosin kun kyseessä on dissosiatiivista identiteettihäiriötä sairastava multinikkeilijä ja ilmeisen pitkäaikaisesti toiminut foorumihäirikkö, niin kuva lienee todellisuutta vastaava.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Collie
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Collie »

JasseHames kirjoitti: To Marras 07, 2024 11:40 pm Et varmaan harhoissasi huomaakaan, kuinka lapsellisen ja idioottimaisen kuvan annat itsestäsi tuollaisella kiukuttelulla ja ala-astetasoisella machoilunimittelyllä ("soijapoika"). Tosin kun kyseessä on dissosiatiivista identiteettihäiriötä sairastava multinikkeilijä ja ilmeisen pitkäaikaisesti toiminut foorumihäirikkö, niin kuva lienee todellisuutta vastaava.
Jeps, samaa mieltä. Hank miltei kaikissa ketjuissa mihin kirjoittaa, ainoastaan valittaa muista kirjoittajista tai ylläpidosta ja vaatii jotain ihme vastauksia kummallisiin "kysymyksiinsä". Sitten samat tutut nimimerkit tulevat vaihtelevin kokoonpanoin peräperään komppaamaan Hankkia. Trump-ketjussa taisi tulla jo värisuora+jokeri (4+1), kun Kamala-fanit peräjälkeen tulivat pöyristymään ja itkemään ketjuun kummallisen hiljaiselon jälkeen.
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
Hank Voight

JasseHames kirjoitti: To Marras 07, 2024 11:40 pm
Et varmaan harhoissasi huomaakaan, kuinka lapsellisen ja idioottimaisen kuvan annat itsestäsi tuollaisella kiukuttelulla ja ala-astetasoisella machoilunimittelyllä ("soijapoika"). Tosin kun kyseessä on dissosiatiivista identiteettihäiriötä sairastava multinikkeilijä ja ilmeisen pitkäaikaisesti toiminut foorumihäirikkö, niin kuva lienee todellisuutta vastaava.
Joo, taitaa olla tämä "soijapoika" rumin termi mitä olen täällä Minfossa käyttänyt.

Mutta edelleenkö tuo multinikkifantasia elää ja on voimissaan? Jos, niin kai nyt sitten on kertynyt jonkin sortin todisteitakin?
Hank Voight

Auringontarkkaa tekemistä muuten. Taisin ensimmäistä kertaa heittää tuon leiman ja jo oltiin särmänä kommentoimassa, oikein kahden Torspon voimin. Ja nopeasti.

Sikäli vaan huvittavaa, kun koko soija-termin lanseerannut Sisu on puhunut Soijapoika Nilsistä jo kuukausia. Ja ihan kuvankin kera.
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Hank Voight kirjoitti: Pe Marras 08, 2024 12:35 am
JasseHames kirjoitti: To Marras 07, 2024 11:40 pm
Joo, taitaa olla tämä "soijapoika" rumin termi mitä olen täällä Minfossa käyttänyt.

Mutta edelleenkö tuo multinikkifantasia elää ja on voimissaan? Jos, niin kai nyt sitten on kertynyt jonkin sortin todisteitakin?
Todisteena on tietysti se, että Kosti, Korpisoturi ja Hank Voight ovat tolkullisia nikkejä = sama henkilö.
Mitä te dorkat dorkailette?
pokkapitää
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja pokkapitää »

Kuva
Kuva
En minä mitään hämätä koita. En minä sitä kiistä etteikö äärioikeistolaisia tahoja olisi tuettu.

OnyxPhoenix
Vastaa Viestiin