Nimimerkki Millavaan

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

aivoriihi
David Starsky

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Millan mietteitä Tampere 6.11.2024 / Tutkitaan tapon yritystä -ketjussa:

"Musta tää on jännää ja kivaa. Ei pelota sitten niin yhtään vaan päinvastoin toivon että koittaa se päivä että olen keskellä actionia.."

Mitä tuohon nyt sitten enää voi sanoa? :?
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Paikalla
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

aivoriihi kirjoitti: Pe Marras 08, 2024 8:22 am Millan mietteitä Tampere 6.11.2024 / Tutkitaan tapon yritystä -ketjussa:

"Musta tää on jännää ja kivaa. Ei pelota sitten niin yhtään vaan päinvastoin toivon että koittaa se päivä että olen keskellä actionia.."

Mitä tuohon nyt sitten enää voi sanoa? :?
Ehkä sen verran, että jos aikoo mennä "keskelle äksöniä", niin kannatta soittaa ambulanssi valmiiksi.
8)
X X X X X
aivoriihi
David Starsky

^
Got that right!
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
PoliisimestariSisu

Viesti Kirjoittaja PoliisimestariSisu »

thomyorke kirjoitti: To Marras 07, 2024 7:49 pm Vuosia lurkanneena piti tehdä tunnus, että pääsee kysymään.
Pystyykö "Millavaan" jokaisen viestin piilottamaan jotenkin kaikista langoista?
Menee päivä pilalle kun jokasessa langassa spämmii 65IQ paskaansa.
Pistä ignoreen. Ite en viiti koska Milla tuo piristystä elämään joka postauksellaan kertoessaan mannebussikuskeista tai muista. Tuntee myös kaikki asuinpaikkakunnaltaan.

Jännä että oman paikkakunnan rikosuutisista 99% keppostelijoista on itselle tuntemattomia, toisaalta en ole enää vuosiin pyörinyt kalluporukoissa.
aivoriihi
David Starsky

Millan komea bussikuski on löytynyt, hän on tämä sankari:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9f05 ... de00c0fa80

Romanimies ei saanut olutta – Oikeudessa katsottiin paljastava video
Oikeus ei uskonut baarin työntekijän selityksiä.

Tamperelaisen ravintolan baarimikko kieltäytyi myymästä romanimiehelle alkoholia. Työntekijä päätyi käräjille ja sai sakot syrjinnästä.

----

Pirkanmaan käräjäoikeus tuomitsi työntekijälle syrjinnästä 25 päiväsakkoa. Se tekee hänen tuloillaan 950 euroa. Lisäksi hänet määrättiin korvaamaan uhrille kärsimyksestä 700 euroa.

----
Videolla:

"Öö, mä olen töissä, mä ajan linja-autoa..." :lol:
Pamela Anderson
PoliisimestariSisu

aivoriihi kirjoitti: La Marras 09, 2024 8:21 am Millan komea bussikuski on löytynyt, hän on tämä sankari:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9f05 ... de00c0fa80

Romanimies ei saanut olutta – Oikeudessa katsottiin paljastava video
Oikeus ei uskonut baarin työntekijän selityksiä.

Tamperelaisen ravintolan baarimikko kieltäytyi myymästä romanimiehelle alkoholia. Työntekijä päätyi käräjille ja sai sakot syrjinnästä.

----

Pirkanmaan käräjäoikeus tuomitsi työntekijälle syrjinnästä 25 päiväsakkoa. Se tekee hänen tuloillaan 950 euroa. Lisäksi hänet määrättiin korvaamaan uhrille kärsimyksestä 700 euroa.

----
Videolla:

"Öö, mä olen töissä, mä ajan linja-autoa..." :lol:
Olet(te)ko oikeasti nähnyt mannebussikuskia? Keskisuomessa pari somalikuskia näkee välillä mutta koskaan en ole nähnyt raineria kuskin paikalla.
Niks
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Niks »

PoliisimestariSisu kirjoitti: La Marras 09, 2024 8:47 am
Olet(te)ko oikeasti nähnyt mannebussikuskia? Keskisuomessa pari somalikuskia näkee välillä mutta koskaan en ole nähnyt raineria kuskin paikalla.
Kyllä olen. Mutta en Tampereella niinkuin eräät.
Porissa on ainakin 2 mustalaista (isä ja poika) bussikuskeina.
Idiootitkin tarvitsevat ystäviä
PoliisimestariSisu

Niks kirjoitti: La Marras 09, 2024 9:25 am
Eli kun on pari yksittäistapausta niin Millan maailmassa ei olekaan muita kuin mustilaiskuskeja. :D
PeppiTyttö
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja PeppiTyttö »

Vaikka on ikuisuuden lukenut kaikki rikostapaukset, välillä kauhistunut ja hämmentynyt niin vannon, ettei mikään ketju ikinä minfossa oo saanu mua menettämään uskoa ihmisiin niinku tää, enkä oo päässyt vasta ku sivulle 6.

Sitä lukee näitä ketjuja sivutolkulla, mutta tän 6 sivun jälkeen on pakko pitää vähän taukoa!!

Millavaan menis trollista jos se ois ollu mukana kuukauden joissain ketjuissa, mutta se on mukana joka ketjussa, se tietää kaiken ja on asunut joka kaupungissa, tuntee joka hörhön suomessa ja .. no huuhhhu.. okei.. menen nyt pois.

Ps. Toivottavasti olet avunpiirissä!
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Niks kirjoitti: La Marras 09, 2024 9:25 am
Vantaalla olen nähnyt ainakin yhden.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Knobster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Knobster »

PeppiTyttö kirjoitti: To Marras 21, 2024 12:07 am Vaikka on ikuisuuden lukenut kaikki rikostapaukset, välillä kauhistunut ja hämmentynyt niin vannon, ettei mikään ketju ikinä minfossa oo saanu mua menettämään uskoa ihmisiin niinku tää, enkä oo päässyt vasta ku sivulle 6.

Sitä lukee näitä ketjuja sivutolkulla, mutta tän 6 sivun jälkeen on pakko pitää vähän taukoa!!

Millavaan menis trollista jos se ois ollu mukana kuukauden joissain ketjuissa, mutta se on mukana joka ketjussa, se tietää kaiken ja on asunut joka kaupungissa, tuntee joka hörhön suomessa ja .. no huuhhhu.. okei.. menen nyt pois.

Ps. Toivottavasti olet avunpiirissä!
Pori-Tre-Rauma tälleen äkkiä heitettynä. Eihän nuita paljoa ole ja kaikki lähekkäin. Omituinen tapaus. Muutamaa narkomaniaan sairastunutta kaveriani olen tästä varoittanut kun käyvät samoissa paikoissa (ilmainen/halpa ruoka jne.).
Millavaan
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Jaksan aina ihmetellä noita että joka kaupungista. Kuten knobsteri sanoi niin en ole asunut kuin porissa, Raumalla ja Tampereella. Tänään tosin huomasin kuinka pieni maa suomi on kun näköjään mun kuopiolainen kaveri tunsi sen Kuopiossa tapetun. Mutta, kuten olen sanonut aiemminkin niin kaikilla on mahdollisuus tutustua oman kotipaikkakuntansa esim päihdesceneen jos haluaa. 🤷
LeaSommer
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja LeaSommer »

Millavaan kirjoitti: Pe Marras 08, 2024 5:51 am Musta tää on jännää ja kivaa. Ei pelota sitten niin yhtään vaan päinvastoin toivon että koittaa se päivä että olen keskellä actionia..
Joko pääsit? Olisko raporttia ytimestä?

Tampereen rautatieasemalla oli lauantaina puolen päivän aikaan iso poliisioperaatio. Paikalla oli lukuisia poliisin yksiköitä.
Millavaan
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

LeaSommer kirjoitti: La Marras 23, 2024 12:48 pm
Millavaan kirjoitti: Pe Marras 08, 2024 5:51 am Musta tää on jännää ja kivaa. Ei pelota sitten niin yhtään vaan päinvastoin toivon että koittaa se päivä että olen keskellä actionia..
Joko pääsit? Olisko raporttia ytimestä?

Tampereen rautatieasemalla oli lauantaina puolen päivän aikaan iso poliisioperaatio. Paikalla oli lukuisia poliisin yksiköitä.
Yritin kaikkeni ja oikeesti lähdin juosten paikalle mutta siellä ei ollut enää mitään nähtävää.
URSA
James Bond (Roger Moore)

Viesti Kirjoittaja URSA »

Intoa riittää kaikkien tamperelaisten edestä.
Millavaan kirjoitti: La Marras 23, 2024 1:04 pm Mikä pettymys ihan oikeesti. Olin parin kilometrin päässä kun näin iltalehden otsikon ja lähdin kirjaimellisesti juoksemaan samantien odottaen näkeväni ruumiin tai vähintään edes verta. Ja kaikki vaan junasta poistetun häirikön takia..
Muut juoksee poispäin kun on iso poliisioperaatio, aito minfolainen juoksee pari kilometriä paikalle. Vakavasti puhuen kannattaisi miettiä mitä riskejä siihen sisältyy, jos vaikka alkaa ammuskelu tai onkin menossa terrori-isku.
Vastaa Viestiin