Ruumis Tampereen Nekalassa 14.10.2024 - miekkamiehelle elinkautinen
Re: Ruumis Tampereen Nekalassa 14.10.2024 - mitä tapahtui?
Visa tosiaan sai mitä tilasi. En voi olla nauramatta että hän on siellä armoa anellut. Siinä vaiheessa naapuri on päättänyt soittaa poliisit. Joitain ihmisiä jää kaipaamaan kuten Simosta tällä mun kaverillakin oli hyviä muistoja mutta Visasta ei oo kenelläkään sellaisia.
Niin, tai esimerkiksi peukkua. Se saa pahaa jälkeä aikaan.anaboliantti kirjoitti: La Marras 09, 2024 1:11 pm
Äkkipikaistuksessa tehdyn surmaamisen vielä voi ymmärtää mutta ruumiinosien irrottelu edellyttää totaalista kilahdusta.
Kyllä ihan erilaisen kuvan maalasi siitä eetusta tää mun kaveri, tai ei nyt ihan erilaista koska kehui rauhalliseksi mutta täällä annettiin ymmärtää että visa olisi ikäänkuin ottanut hänet uhrikseen vaikka tää eetu olikin todellisuudessa pyörinyt päihdepiireissä jo tovin. Ei kuitenkaan varmaan kauan koska mulle ihan outo nimi
-
npc111
Päihdepiirejä on vaan monenlaisia, väittäisin että Visan ja sinun tuttusi piirit ovat tosiaan sieltä pahimmasta päästä. Rappio narkkeja, elämän koulun käyneitä luusereita. Harmi että Eetu alkoi pyörimään sellaisten kanssa, ei tehnyt Tampere hyvää kaverille.Millavaan kirjoitti: Su Marras 10, 2024 6:17 pm Kyllä ihan erilaisen kuvan maalasi siitä eetusta tää mun kaveri, tai ei nyt ihan erilaista koska kehui rauhalliseksi mutta täällä annettiin ymmärtää että visa olisi ikäänkuin ottanut hänet uhrikseen vaikka tää eetu olikin todellisuudessa pyörinyt päihdepiireissä jo tovin. Ei kuitenkaan varmaan kauan koska mulle ihan outo nimi
Niin. Ja niin hienolta kuin musta aina tuntuukin tän minfon takia kuulla näistä jutuista niin nyt pari viikkoa Tampereella ja riittää jo noi jutut kuka on kellekin velkaa ja keltä lähtee raajat tai korvat tai sormetnpc111 kirjoitti: Ma Marras 11, 2024 6:57 pmPäihdepiirejä on vaan monenlaisia, väittäisin että Visan ja sinun tuttusi piirit ovat tosiaan sieltä pahimmasta päästä. Rappio narkkeja, elämän koulun käyneitä luusereita. Harmi että Eetu alkoi pyörimään sellaisten kanssa, ei tehnyt Tampere hyvää kaverille.Millavaan kirjoitti: Su Marras 10, 2024 6:17 pm Kyllä ihan erilaisen kuvan maalasi siitä eetusta tää mun kaveri, tai ei nyt ihan erilaista koska kehui rauhalliseksi mutta täällä annettiin ymmärtää että visa olisi ikäänkuin ottanut hänet uhrikseen vaikka tää eetu olikin todellisuudessa pyörinyt päihdepiireissä jo tovin. Ei kuitenkaan varmaan kauan koska mulle ihan outo nimi
.
Tässä on Millavaan järkevä kommentti. Olen iloinen, että itsekin ymmärrät tämän. Olen asunut ikäni Tampereella (joitain välivuosia lukuunottamatta) enkä kuule ympäriinsä juttuja siitä, kuka on kenellekin velkaa tai keneltä lähtee raajat tai sormet. Kyse on siis ilmiselvästi siitä, minkälaisten ihmisten seurassa valitsee päivänsä viettää. Joka kaupungista löytyy sitä porukkaa, joka käyttää huumeita ja on altis väkivallalle. Sen sijaan sellaiset ihmiset, jotka eivät itse käytä aineita mutta silti hakeutuvat tällaisiin piireihin muutoin kuin esimerkiksi työnsä puolesta ovat ainoastaan käsittämätömiä.Millavaan kirjoitti: Ti Marras 12, 2024 12:38 pm ]
Niin. Ja niin hienolta kuin musta aina tuntuukin tän minfon takia kuulla näistä jutuista niin nyt pari viikkoa Tampereella ja riittää jo noi jutut kuka on kellekin velkaa ja keltä lähtee raajat tai korvat tai sormetäkkiä töihin täällä ja vois tehdä pesäeron ja etsiä parempaa seuraa
.
Sain korvanappiini vielä uuden tiedon joka muuttaa asetelmaa. Visalla on kumminkin ollut ensin kädessään jotain kättäpidempää joten alkutilanne olisi ollut ns. Itsepuolustus. Saa nähdä, odotan käräjiä kun monesta suunnasta nyt kuullut näitä juttuja.
Joo mutta sehän se loogisinta on että visa on käynyt päälle ensin, tuskin tää eetu häntä muuten on alkanut viipaloimaan, sitäpaitsi se oli Visan luonne. Mutta tää pää roskiksessa pitänee paikkansa silti myös. Tästä keissiatä tuun niin lukeen esitutkintamateriaalin..
Joo mutta sehän se loogisinta on että visa on käynyt päälle ensin, tuskin tää eetu häntä muuten on alkanut viipaloimaan, sitäpaitsi se oli Visan luonne. Mutta tää pää roskiksessa pitänee paikkansa silti myös. Tästä keissiatä tuun niin lukeen esitutkintamateriaalin..
-
Peltokallo
- Lauri Hanhivaara
Kuolinsyy ollut sydämeen ulottunut teräaseen isku. Eiköhän tämä paloitteluhuhu ole saanut alkunsa siitä, ku poliisit roskiksia tutkineet ja joku viidakon viisain saanut päähänsä että ei ne sieltä muuta voi etsiä ku päätä tai raajoja. Yks kuuli, toinen luuli ja kolmas kertoi eteenpäinMillavaan kirjoitti: Ke Marras 13, 2024 10:54 pm
Mistäs tiiät kuolinsyyn? Oletko tutkijana jutussa vai kenties oikeuslääkäri. Uskon että tää mun kaveri tästä jotain tietää kerta on kuultavana mutta ei hän toki ole nähnyt päätä kaivettavan roskiksesta voihan se olla että poliisit haluaa kuulla häntä noin yleisesti että jos visa on ensin siinä hänen luonaan ollut että miten tapahtumat ovat edenneet.Peltokallo kirjoitti: To Marras 14, 2024 3:20 amKuolinsyy ollut sydämeen ulottunut teräaseen isku. Eiköhän tämä paloitteluhuhu ole saanut alkunsa siitä, ku poliisit roskiksia tutkineet ja joku viidakon viisain saanut päähänsä että ei ne sieltä muuta voi etsiä ku päätä tai raajoja. Yks kuuli, toinen luuli ja kolmas kertoi eteenpäinMillavaan kirjoitti: Ke Marras 13, 2024 10:54 pm
Joo mutta sehän se loogisinta on että visa on käynyt päälle ensin, tuskin tää eetu häntä muuten on alkanut viipaloimaan, sitäpaitsi se oli Visan luonne. Mutta tää pää roskiksessa pitänee paikkansa silti myös. Tästä keissiatä tuun niin lukeen esitutkintamateriaalin..![]()
-
Peltokallo
- Lauri Hanhivaara
Kato perkele, Milla ei ole vielä riittävästi piireissä mukana, kun ei viranomaiset ottanu yhteyttä.Peltokallo kirjoitti: To Marras 14, 2024 11:29 amVastaus Millalle : Näin ovat viranomaiset Visan lähimmäiselle kertoneet.
Mutta uskon kyllä että mitään päätä roskiksessa ei välttämättä oo ollut. Testattiin joskus koulussa kuinka paljon tarina muuttuu kun se kerrotaan eteenpäin ja kyllähän se paljon muuttuu. Varsinkin tällaisessa jutussa varmaan joku lyö siihen vähän lisää että olisi raflaavampi.
Niin, tälläkin palstalla on aika kokeneita tyyppejä, mutta silti näkee tällaisia postauksia kuten Turun onnettomuudesta kertovassa ketjussa viime keväänä: viewtopic.php?p=1615529#p1615529Millavaan kirjoitti: To Marras 14, 2024 3:22 pm Mutta uskon kyllä että mitään päätä roskiksessa ei välttämättä oo ollut. Testattiin joskus koulussa kuinka paljon tarina muuttuu kun se kerrotaan eteenpäin ja kyllähän se paljon muuttuu. Varsinkin tällaisessa jutussa varmaan joku lyö siihen vähän lisää että olisi raflaavampi.
Jodelis oli et sydän ja maksa olis pyörinyt irrallaan kadulla, voiskohan pitää paikkansa?
Yllättävän vähän näitä henkirikoksia siihen nähden kun niillä päivittäin uhataan ja monta kertaa. Tänäänkin piti monen lähteä arkkuun mutta ei ole ainakaan vielä uutisoitu.
-
Peltokallo
- Lauri Hanhivaara
Millavaan kirjoitti: To Marras 14, 2024 8:41 pm Yllättävän vähän näitä henkirikoksia siihen nähden kun niillä päivittäin uhataan ja monta kertaa. Tänäänkin piti monen lähteä arkkuun mutta ei ole ainakaan vielä uutisoitu.
Ihan tuttua touhua. Selän takana puhutaan että sille käy niin ja näin ku vastaan tulee. Sitte se tuleekin oven taakse ja on kympin pussi hyväskää mukana, ai jumalauta ku se onkin hyvä äijä taas.