Uskonnot

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

bluerein kirjoitti:Kylli... Sieltä Matteuksen Evankeliumin alkuteksteistä voi ihan hyvin lukea, miten Jeesus sai alkunsa tähän maailmaan, ei kannata alkaa arvailemaan, koska Raamattu kertoo totuuden. Todellisuudessa jo Vanhassa Testamentissa ennustettiin Jeesuksen syntymä" Neitsyt tulee raskaaksi...(etsin sen kohdan kohta) Jeesus syntyi Pyhästä-Hengestä niinkuin kaikki tiedämme, mutta lue niin tiedät miten asia on. Kiva kun eksyit tänne, ole vain tervetullut.
Rakastan teitä kaikkia ihan oikeesti.
Rakkautesi ei nyt oikein vakuuta. Kysyin Sinulta, muttet vastannut. Tiedän kyllä mitä Raamattu sanoo Jeesuksen alkuperästä mutta en ymmärrä sitä, miten olosuhteet mahdollistivat tapahtuman. ELI: miten Jumala vakuutti Joosefille, että kannattaa ottaa raskaana oleva tyttö kihlatukseen tai olla välittämättä siitä että tämä tulee raskaaksi kesken kaiken vaikka itse on kärvistellyt selibaatissa? Joku ei nyt täsmää, ja mielestäni hämmennys on perusteltua.

Mariackan teoria on aika uskottava.

Lisäksi tahtoisin kysyä, miksei riparilla saanut lukea mitään muuta kuin Raamattua?

Löin kerran erästä ihmistä. Hän ei kääntänyt minulle toista poskeaan. Toimiko hän väärin?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
bluerein

Viesti Kirjoittaja bluerein »

:o

Jumalan lapseksi voi tulla vain yhdellä tavalla: VALITSEMALLA JEESUKSEN!
Viimeksi muokannut bluerein, Ma Marras 03, 2008 5:25 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

bluerein, sinä syyllistyt syntiin. Valehtelet ja jaat valheellista propagandaa ymmärtämättä itsekään mistä puhut.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Bombay kirjoitti:
bluerein kirjoitti:Bombay... NO VOIHAN JUMMI JAMMI !
:D Prkl, on se trolli sittenkin, hyvin vedetty :D
*9 §* Trollaaminen on kiellettyä. Tällä tarkoitetaan viestejä, joilla
pyritään tietoisesti saamaan lukijoiden ja kanssakirjoittajien tunteet
kuohumaan. Provokatiivisetkin viestit ovat sallittuja elleivät ne riko
palstan muita sääntökohtia. Kiinnitä kuitenkin huomiota mihin ketjuun ja
mille palstalle tekstisi kirjoitat
.
Morjens vaan sit. (i think?).
Hieno keskustelutapa on jättää vastaamatta kysymyksiin ja väistellä niitä. Myöskin on hieno tapa copypastettaa helvetillinen litania joltain muulta random-sivulta, ilman linkkiä tai selviä lainausmerkkejä, vieläpä samaa aihetta jota käyttiin toisessa ketjussakin jo, mutta silloinkin jätit vastaamatta kysymyksiin.

Tuolta lienee poimittu toi edellinen postaus;
http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/ ... MERKKI.htm

EDIT: Hahah, mitä tavaraa löytyy tuolla googletuksella, melkein kaikkia taitaa yhdistää niin hirveä ulkoasu, että eihän noita voi lukea ees. Liekkö muuten Bluerein jotain Sana ja Ylistys-porukkaa?
http://www.google.fi/search?hl=fi&q=+PE ... DcountryFI
Viimeksi muokannut Bombay, Ti Loka 14, 2008 5:36 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

^Kukaan ei ole kaivannut tietoa mikrosirusta, vaan Raamatun alkuperäistekstiä, ei tuota tulkintaa, jota jakaessasi syyllistyt aika hirveään tekoon, ainakin mikäli Raamattua on uskominen.

Eli ole hyvä ja kaiva esille se Raamatun teksti, johon jo usein viittasit, ja jonka kerroit olevan monen sataprosenttisesti toteutuneen ennustuksen takana. Muussa tapauksessa olet pelkkä surkea valehtelija ja provokaattori.
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Ihan uhallakin pitää todeta, ettei Pedon luku välttämättä ole 666, se saattaa olla käännösvirhe jolloin luku on ihan jotain muuta. Tästä joskus aiemminkin oli puhe, bluerein, joten anna jo olla jooko?

Lisäksi minuakin alkaa turhauttaa tuo kysymysten väistely, ihan kuin koittaisit vain vakuuttaa tiettyjä asioita Raamatusta ja kun joku kysyykin jotain vähän erilaista, niin et osaa vastata.
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Sanoin, että olet valehtelija, koska et pysty perustelemaan väitettäsi sadoista sataprosenttisesti toteutuneista Raamatun ennustuksista. Itse asiassa et ole todistanut yhtään, vaan kierrellyt ja kaarrellut, copypastannut jargonia, ja nyt sitten heittäydyt marttyyriksi.

Häpeäisit!
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

bluerein kirjoitti:Kylli...Jeesuksen syntymä asia on niin pyhä asia että en käy sitä spekuloimaan. Minulle riittä se että Jeesus on elämäni Herra nyt, ja saan tuoda asiani hänelle, ja hän on minua auttanut paljon.
No voi että. Hienoa että olet saanut lohtua ja apua. Varmistit tuossa kuitenkin sen, ettei minulla ole ainuttakaan syytä keskustella kanssasi. En ole juurikaan kiinnostunut henkilökohtaisista kokemuksistasi, eikä sinulla ollut minulle antaa alkeellisiakaan kaipaamiani tiedonmurusia.

Joku nauttii nyt huonosti rakennetusta roolihahmosta. Hohhoijaa.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Bombay
Adrian Monk

Bluerein, olet juuri noita asioita mitä Mariacka sanoi sinun olevan jos ei ala tippua sitä vastausta;
bluerein kirjoitti:sen ennustukset on toteutuneet 100% ja kokoajan toteutuu, kun näkee mitä tässä maailmassa tapahtuu ja mihin se on menossa.
Ja bluerein, sen sijaan että copypasteat jotain tekstioksennusta PEDONSIRUMERKISTÄ, vastaa niihin sinulle esittyihin kysymyksiin, (Äläkä kysy että "mihin kysymyksiin", olen ne laittanut tähän ketjuun ja myös toiseen niin ei ole voinut mennä ohi.
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

^ Pystytkö puhumaan uskonnostasi ilman yhtään läpinää siitä, miten se Raamatussa lukee? Minua nimittäin kiinnostaisi tietää miksi sinä uskot Jumalaan ja Jeesukseen, mutta ilman ylimääräistä "Raamatussa lukee niin ja näin" kerrontaa.
Bombay
Adrian Monk

bluerein kirjoitti:Rakkaat lapset olen vastannut teille, Jeesuksen syntymä ennustettiin Vanhassa Testamentissa ja se on 100% toteutunut 2000 luvulla. Samoin Exodus, joka toteutuu parhaillaan vielä 100%,
Kuten jo aiemmin ollaan sanottu, Raamattu EI käy todistuskappaleeksi ennustuksesta joka on raamatun aiemmassa osassa.

Konkreettinen selvä ennustus joka on toteutunut, kiitos.
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

bluerein kirjoitti:Rakkaat lapset olen vastannut teille, Jeesuksen syntymä ennustettiin Vanhassa Testamentissa ja se on 100% toteutunut 2000 luvulla. Samoin Exodus, joka toteutuu parhaillaan vielä 100%, ja jos vielä mikrosirusta joku janoaa tietää, niin se myös toteutuu parhaillaan, mikä on ennustettu Ilmestyskirjassa. Mitä vielä haluatte tietää, haluatteko tekin tulla Jeesuksen opetuslapsiksi, kysyn niinkuin Paavalikin kysyi kerran Fariseuksilta, kun he moittivat Paavalia. ( tuo kohta löytyy Raamatusta myös )
Kiitän luojaani, etten ole sinun lapsesi. Toivon ettet minua sellaiseksi myöskään nimittele.

Ilmeisesti olet niin yksinkertainen, ettet ymmärrä sitä mistä puhut. Ei voida puhua toteutuneesta ennustuksesta, kun ainoa todiste ennustuksen toteutumiselle on sama kirja, jossa ennustus on annettu. Tämä on pelkkää kehäpäättelyä (vrt. kyllä Raamattu on Jumalan sanaa, koska Raamatussa näin kerrotaan, ja sehän on itsensä Jumalan sanaa, joten siihen on uskominen...).

Tietääkseni Jeesus ei syntynyt 2000-luvulla. Exodus oli lähinnä kertomus Mooseksen kirjassa, kuvailee muistaakseni ihan normaalia, ihmiskunnalle ominaista muuttoliikettä parempien olosuhteiden saavuttamiseksi. Ei mikään ennustus vaan pelkkä kuvailu.
Bombay
Adrian Monk

bluerein kirjoitti:Te puratte minuun nyt vain omaa pahaa oloanne ja kiukkuanne, koska en ole VALEHDELLUT, ymmärrättekö mitä sanon, minulla ei ole mitään syytä valehdella, ja olkaa hyvät ja keskustelkaa järkevästi, vai ettekö tahallaan halua keskustella, alatte haukkumaan ja antamaan väärän todistuksen,
Nyt sinä ymmärsit asian ihan väärin, mutta ei se mitään lapseni. Minä väännän asian Pyhästä Rautalangasta;

1. Sinä väitit että raamatun ennustuksia on toteutunut 100%:sti
2. Sinä et kumminkaan kertonut näitä ennustuksia (paitsi epäselvästi Jeesuksen syntymästä jotain selitit, joka ei kelpaa koska ks. ylempi viestini
3. Eli sinä väitit asiaa jota et suostunut sitten kertomaan joten tämän takia sinä valehtelit
4. Jos sinä ekana itse valehtelet (ks. kohta 3.) ja väität vielä meitä valehtelijoiksi niin syyllistyt siinäkin uudelleen valehteluun.
5. Ks. kohdat 1.2.3.4. niin niiden perusteella Pyhä Rautalanka tuomitsee sinut syyllistyneen Väärään Todistukseen.

Capish?
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

bluereinille: Normaalissa keskustelussa vastataan siihen mitä kysytään, perustellaan väitteet, ei riehaannuta propagandan postaukseen eikä varsinkaan nosteta marttyyrilippua salkoon heti kun jäädään perustelemattomista puheista kiinni. Huomaat varmaan itsekin, että sinun on viisaampi pysyä kaltaistesi keskuudessa eikä käydä väittelemään rationaalisuuteen taipuvien ihmisten kanssa. Vaikka aiheena onkin huu haa.
bluerein kirjoitti:Mariacka....No pitää selittää niin että tulee ymmärretyksi, ehkä en niin selvästi ole selittänyt. Eli ne ennustukset mitkä on toteutuneet, ne on toteutuneet 100 % kaikki, mutta vielä on toteutumatta moniakin, ja tällä hetkelläkin toteutuu jotain, kun katselee ja kuuntelee uutisia, ja ymmärtää niiden tarkoituksen, ei voi kuin ihmetellä miten Raamatun sana pitää paikkansa, jos minä alkaisin luettelemaan mitä Raamatun ennustuksia on toteutunut, niin niitä olisi satoja.
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Johan täällä ollaan pyydetty viitettä sekä raamatun todenperäisyydestä että mm. noista mahtavista tapahtuneista ennustuksista. Silti et meitä "vääriä oikaise" vaan sen sijaan lyöt tuudin täydeltä täyttä pastea niin että et varmaan ole itsekään sitä lukenut? Jos olet niin se ei liittynyt millään tavalla siihen mitä sinulta kysyttiin. Ja jos olisit lukenut sen olisit voinu referoida sen (eli ts. lyhentää jos et tiennyt) tänne ja lisätä linkin mistä sen olet lukenut.

Voisit alkaa vastailemaan nyt niihin kysymyksiin mitkä sinulle, rakas lapsemme, on esitetty. Muuten tuo sinun touhusi alkaa olla hauskaa kun sateella vastaan pyöräilevä klovni ilman toista hessu hopo-kenkäänsä.

edit:
bluerein kirjoitti:Eli ne ennustukset mitkä on toteutuneet, ne on toteutuneet 100 % kaikki,
Kai ymmärrät itsekin että tuo lause on ihan yhtä tyhjän kanssa. Esimerkiksi, ennustan että huomenna sataa vettä, torstaina paistaa aurinko ja perjantaina tuulee. Sitten kuinka ollakkaan, huomenna paistaakin aurinko, torstainakin paistaa aurinko ja perjantaina tuulee niin tottakai ne kaikki mitkä ovat toteutuneet ovat toteutuneet sataprosenttisesti.
Nanika ga tooku matteiru to
Vastaa Viestiin