Kyllä vaan. Itse oon tehnyt paljon tutkimusta muuta kautta, koska keskustelu tällä foorumilla on ollut niin aliarvoista koko tän keissin ajan. Välillä tehnyt mieli ihan pysyä täältä poissa lopullisesti sen takia, mutta tähän teki mieli vastata kun asiallista pohdintaa aiheesta ja noh, itsellä oli vastattavaa!Pingu kirjoitti: Ma Marras 11, 2024 2:56 pmKiitos kommenteista. Olen seurannut tätä keskustelua alusta asti, joten pahoittelut, että etenkin tuo naapuri/asuntoauto on jäänyt huomaamatta. Siitä ehkä jäänyt pohdittavaksi se, että jos naapuri oli kotona niin olisi kuullut laukauksia. Mutta siis paljon ollut turhaa höyhötystä ja varsinaiset asiaan selvittelyyn liittyvät pohdinnat on meinannut jäädä täällä jalkoihin. Mutta kommentillani ikkunoista halusin nostaa vielä esiin sen, että talon sisälle on voinut nähdä useammasta ikkunasta ja se, mistä ystävä on saanut syyn soittaa häkeen on ollut kysymysmerkki. Mutta kiitos teille.Supikoira22 kirjoitti: Ma Marras 11, 2024 11:55 amSuurimpaan osaan kysymyksistä löytyy vastaus, jos vaan viitsii etsiä. Mutta tässä nyt muutamia havaintoja ja korjauksia:Pingu kirjoitti: Su Marras 10, 2024 9:23 am Itsellä on tässä tapauksessa jäänyt mietityttämään:
Tuliko Jannen ystävä polkupyörällä vai oliko talon seinustalla oleva pyörä Rolfin? Missä oli Rolfin auto, millä hän oli Norjan reissulla ja oli jossain puheessa tarkoitus mennä ko. viikonloppuna Raaheen?
Odottiko Rolf, että seinänaapuri oli lähtenyt reissuun? Täällä oli aiemmin maininta, että naapuri oli asuntoautolla reissussa. Oliko Rolf omalla reissullaan asuntoautolla ja naapuri lähti sillä samalla liikenteeseen?
Jäljet kodinhoitohuoneen/"kuraeteisen" oven kaihtimissa. Oliko Janne yrittänyt paeta. Mistä ikkunasta naapuri puhuu kun sanoo nähneensä jonkun makaamassa lattialla. Mistä ystävä tajusi soittaa häkeen, mistä ikkunasta hän näki jotain? Tuskin kiersi taloa ympäri.
.....
Pyörä on todennäköisesti Jannen, näyttää ainakin samalta, joka näkyy joillain Jannen videoilla.
Seinänaapuri ei ole ollut reissussa asuntoautolla. Tästä paljon väärää tietoa, koska seinänaapuriksi on luultu Jannen ystävää Ossi Kivimäkeä mutta he EIVÄT olleet seinänaapureita. Ossi tuona aikana siis sielä asuntoautoilemassa.
Noista jäljistä kaihtimissa en osaa sanoa, mutta naapurista on suora näkymä J&R kodin eteiseen josta johtaa rappuset alakertaan. Tuota ikkunaa tuskin saa edes peitettyä kaihtimilla. Tästä ikkunasta naapuri todennöisesti nähnyt, että joku makaa maassa. Tästä samaisesta ikkunasta on myös ystävä voinut nähdä jotain jos muissa ikkunoissa kaihtimet kiinni.
Maastoetsintään en osaa ottaa kantaa, mutta koska Rolf ei ole soittanut apua paikalle, niin ei ole mielestäni pois suljettua etteikö olisi voinut yrittää hävittää ruumista ja olisi esimerkiksi jo käynyt hävittämässä aseen (hautaamassa takapihan pellolle tms).
Janne Puhakan murha Espoossa 13.10.2024
-
Supikoira22
- Alokas
Re: Ex-huippukiekkoilija Janne Puhakka surmattiin Espoon Henttaalla 13.10.2024
-
Supikoira22
- Alokas
Hyvin veti Puhakka finaalijakson.
Tutkimusten mukaan homovihaajilla on itsellä kiinnostusta homoiluun ja niiden agressiivinen asenne johtuu vihasta ja pettymyksestä itseä kohtaan?
Voi pitää paikkansa?
Itse en pystyisi homosteluun, on vaimo ja lapsia, mutta en vihaa homoja. Kai oon todistetusti sitten tuplahetero. Ainoa mikä haittaisi on että joku yliseksuaalisesti latautunut homo kourisi minua ja tai mun kolmea poikalasta.
Tutkimusten mukaan homovihaajilla on itsellä kiinnostusta homoiluun ja niiden agressiivinen asenne johtuu vihasta ja pettymyksestä itseä kohtaan?
Voi pitää paikkansa?
Itse en pystyisi homosteluun, on vaimo ja lapsia, mutta en vihaa homoja. Kai oon todistetusti sitten tuplahetero. Ainoa mikä haittaisi on että joku yliseksuaalisesti latautunut homo kourisi minua ja tai mun kolmea poikalasta.
Tähän maahan pohjoiseen ja kylmään
Pitää paikkansa. Tosin vihan ja pettymyksen ohelle lisäisin vielä pelon ja häpeän.Pössiperk kirjoitti: Ti Marras 12, 2024 1:45 am Hyvin veti Puhakka finaalijakson.
Voi pitää paikkansa?
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Pamela Anderson
Tämä pitää paikkansa. Siksi onkin aika selvää, kenen tässä ketjussa pakkomielteisesti vouhottaneen nimimerkin kaapissa kolisee ja kovasti.Pössiperk kirjoitti: Ti Marras 12, 2024 1:45 am Hyvin veti Puhakka finaalijakson.
Voi pitää paikkansa?
Ja Puhakka veti hyvin finaalijakson, harmissani olin hänen puolesta kun hän ei voittanut. Ensimmäinen epäilys häntä kohtaan tuli kuitenkin vasta viimeisen jakson loppumetreillä. Mutta huomasi kyllä viimeisestä jaksosta, että hän ei selvästikään ollut paras valehtelija, mikä on tietenkin vain hyvä ominaisuus.
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
Niin. Totuudenpuhujaa vain ei aina arvosteta. Kertoiko eroaikeistaan hullulle puolisolleen liian aikaisin? Mene ja tiedä.Amy kirjoitti: Ti Marras 12, 2024 8:43 pm
...hän ei selvästikään ollut paras valehtelija, mikä on tietenkin vain hyvä ominaisuus.
X X X X X
-
Keplotteleva konna
- Perry Mason
Vai pikemminkin liian myöhään, kun ilmeisesti oli jo uusi maksumies katsottuna.Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ti Marras 12, 2024 9:56 pm Kertoiko eroaikeistaan hullulle puolisolleen liian aikaisin?
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
-
Make69
Päteekö tämä myös pedofiliaan jos vihaa pedoja niin kokee siihen itse kiinnostusta?? Öööhhh... joo, ei. Nyt tässä ei joku täsmää.aivoriihi kirjoitti: Ti Marras 12, 2024 7:34 amPitää paikkansa. Tosin vihan ja pettymyksen ohelle lisäisin vielä pelon ja häpeän.Pössiperk kirjoitti: Ti Marras 12, 2024 1:45 am Hyvin veti Puhakka finaalijakson.
Voi pitää paikkansa?
Ei päde. Osaat kai lukea, että tutkimuksia on tehty homovihaajista, ei pedofiilien vihaajista.Make69 kirjoitti: Ti Marras 12, 2024 11:36 pmPäteekö tämä myös pedofiliaan jos vihaa pedoja niin kokee siihen itse kiinnostusta?? Öööhhh... joo, ei. Nyt tässä ei joku täsmää.aivoriihi kirjoitti: Ti Marras 12, 2024 7:34 amPitää paikkansa. Tosin vihan ja pettymyksen ohelle lisäisin vielä pelon ja häpeän.Pössiperk kirjoitti: Ti Marras 12, 2024 1:45 am Hyvin veti Puhakka finaalijakson.
Voi pitää paikkansa?
-
Supikoira22
- Alokas
Kai ymmärrät, että vertaat tässä homoja pedofiileihin? Seksuaalista suuntautumista rikolliseen asiaan? Mitä homot on sulle tehnyt? Tai teille muille, jotka tunnette hirveää tarvetta polkea heitä maahan?Make69 kirjoitti: Ti Marras 12, 2024 11:36 pmPäteekö tämä myös pedofiliaan jos vihaa pedoja niin kokee siihen itse kiinnostusta?? Öööhhh... joo, ei. Nyt tässä ei joku täsmää.aivoriihi kirjoitti: Ti Marras 12, 2024 7:34 amPitää paikkansa. Tosin vihan ja pettymyksen ohelle lisäisin vielä pelon ja häpeän.Pössiperk kirjoitti: Ti Marras 12, 2024 1:45 am Hyvin veti Puhakka finaalijakson.
Voi pitää paikkansa?
Miksi pedofiileja vihataan? Miksi heidän vihaaminen voisi olla täysin eri asia kuin homojen vihaaminen?
Mietipäs vielä hetki.
Niin, joku ei nyt täsmää vai miten se meni?
-
Make69
"Niin, joku ei nyt täsmää vai miten se meni?"...
Aika moni asia meni väärin viestissäsi, kunhan kysyin että miksi homojen vihaajat ovat itse homoja tai vähintäänkin kiinnostuneita homostelusta? Aika v...n outo väite.
Ja minulla on kaveri joka on homo, ihan asiallinen tyyppi. Siitä en pidä että homoilua "mainostetaan" mitä näitä pride yms. juttuja nyt onkaan.
Ei tästä huippukiekkoilijan surullisesta kuolemasta olisi tullut näin iso asia ellei olisi ollut tätä "vivahdetta" asiassa.
Aika moni asia meni väärin viestissäsi, kunhan kysyin että miksi homojen vihaajat ovat itse homoja tai vähintäänkin kiinnostuneita homostelusta? Aika v...n outo väite.
Ja minulla on kaveri joka on homo, ihan asiallinen tyyppi. Siitä en pidä että homoilua "mainostetaan" mitä näitä pride yms. juttuja nyt onkaan.
Ei tästä huippukiekkoilijan surullisesta kuolemasta olisi tullut näin iso asia ellei olisi ollut tätä "vivahdetta" asiassa.
-
lonesjucca
- Javier Pena
viitatiin myös tutkimuksiin, mutta linkkiä ei ollut eli oliko kyseessä siis tutkimukset vai jonkun symppaajan mielipide?Make69 kirjoitti: Ke Marras 13, 2024 12:02 am "Niin, joku ei nyt täsmää vai miten se meni?"...
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
Kertominen on voinut tapahtua jo paljon aiemmin. No, syytönhän Janne oli tuohon murhaan joka tapauksessa.Keplotteleva konna kirjoitti: Ti Marras 12, 2024 10:40 pmVai pikemminkin liian myöhään, kun ilmeisesti oli jo uusi maksumies katsottuna.Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ti Marras 12, 2024 9:56 pm Kertoiko eroaikeistaan hullulle puolisolleen liian aikaisin?
Milloinkohan turskalle luetaan madonlukuja, tietääkö kenkään? En nyt jaksa ja ehdi heti aamusta ajaa läpi koko lankaa, kun on tästä mentävä tien päälle.
X X X X X
-
Keplotteleva konna
- Perry Mason
Kummatkin vaihtoehdot ovat yhtä mahdollisia. Ainakaan omaan silmään ei ole osunut tietoa, että jossa tuohon yksityiskohtaan olisi otettu kantaa.Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ke Marras 13, 2024 5:38 amKertominen on voinut tapahtua jo paljon aiemmin.Keplotteleva konna kirjoitti: Ti Marras 12, 2024 10:40 pmVai pikemminkin liian myöhään, kun ilmeisesti oli jo uusi maksumies katsottuna.Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ti Marras 12, 2024 9:56 pm Kertoiko eroaikeistaan hullulle puolisolleen liian aikaisin?
-
Keplotteleva konna
- Perry Mason
Itse en lainkaan vihaa homoja. En myöskään vihaa, mutta en siedä homouden ympärillä nykyisin velloavaa asian glorifiointia. Palstalla tuntuu olevan kovin vaikea ymmärtää noiden kahden asian eroa.Supikoira22 kirjoitti: Ti Marras 12, 2024 11:48 pm Kai ymmärrät, että vertaat tässä homoja pedofiileihin? Seksuaalista suuntautumista rikolliseen asiaan? Mitä homot on sulle tehnyt? Tai teille muille, jotka tunnette hirveää tarvetta polkea heitä maahan?
Pedofilia on asia, jota halveksun melkeinpä eniten maailmassa. On kuitenkin hyvä huomioida, että molemmat ovat seksuaalisia suuntautumisia, eikä tästä ole kuin rapiat 50 vuotta kun homous oli Suomessakin vielä rikos.