Saako muijaa leipoa lättyyn jos...

Testit ja kokeilut ja kysymykset tekniikasta. Voit myös hakea muuta tietoa esim. vanhoista uutisista tms.

Saakoa naisia hakata?

Kyllä
0
Ei ääniä
Joskus
2
14%
Ei
12
86%
En osaa sanoa
0
Ei ääniä

Ääniä yhteensä: 14

Ifigeneia
Jessica Fletcher

Saako muijaa leipoa lättyyn jos...

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

pukeutuminen/ulkonäkö/käytös ei miellytä?

- Kysytään tätä tällä foorumilla, niin nähdään tuleeko samanlaista vai erilaista tulosta kuin puheenaiheena olevassa tutkimuksessa. Tosin vastaajien ikäryhmiä ei eritellä, ja tietysti naisetkin äänestävät.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
PoliisimestariSisu

Re: Saako muijaa leipoa lättyyn jos...

Viesti Kirjoittaja PoliisimestariSisu »

Kuulostaa aika neekeröinniltä tempaista muijaa lättyyn noilla perusteilla.
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Ifigeneia kirjoitti: To Marras 14, 2024 11:26 pm pukeutuminen/ulkonäkö/käytös ei miellytä?

- Kysytään tätä tällä foorumilla, niin nähdään tuleeko samanlaista vai erilaista tulosta kuin puheenaiheena olevassa tutkimuksessa. Tosin vastaajien ikäryhmiä ei eritellä, ja tietysti naisetkin äänestävät.
Vastaan tähän omasta näkökulmastani. En näe sukupuolia, kun alan toimimaan jossakin tarkoituksessa, jossa on pakkotilan merkityksessä väkivaltapiirteitä. Terroristisessa tarkoituksessa, jos päätän joukkotuhota, mikä on tepotoiminnan päätarkoitus, jotta saadaan haluama tavoite läpi, en tee eroa miesten ja naisten välillä. Törkeässä raiskauksessa kohdenloin uhrin juuri naissukupuoleen kuuluvaksi. Osittain myöskin terroripommi-iskussa kohderyhmäni olisivat naiset, koska räjäyttäisin ensimmäisenä kohteena synnytyssairaalan. Toki uhrien joukossa olisi paljon miehiä ja poikalapsia, mutta sisääntulossa ampuisin heitä vain siksi, etteivät he pystyisi estämään hyökkäystäni syvemmälle sairaalan kantaviin rakenteisiin, jonne keskittäisin itsemurhapommiliivini räjähdevaikutteen yhdessä olalla kantamani ns. jenkkikassin kanssa, jossa olisi pääräjähdekuorma.

Noin yleisesti, saako muijaa leipoa lättyyn, on minun mielestäni kysymys, joka tulee esittää ennen minunlaistani sivistynyttä kaupunkiasujaa maaseudulta kotoisin oleville lehmännussijoille ja muille viljapaalien tekijöille.

Itse en laske mummoja enää naisiksi ja mielestäni on kohtuullista, jos jollekin marjapiirakkaa tehtailevalle turhalle "Marjatalle" antaa talvikelien sen sallitessa.m hieman vauhtia jäisellä hiekoittamattomalla asvalttitiellä ja hieman perään vielä potkua. Ei potkukelkan nimikään olisi potkukelkka, eillei sen käyttäjää olisi nuorison tarve potkia. Potkukelkan käyttäjämummo on suomalainen vastine espanjalaisen maailman piñatalle. Nuorisolle olen aina opettanut, että rohkeasti vain lenkkitossua naamaan. Näin ei moni kunnollinen mies joudu jouluna kuuntelemaan sitä alkoholin käytöstä lässyttävää mummelia. Joulu on juomista ja perhesurmaa varten suunniteltu kaupallinen juhla!

Kärkkäisellä on nyt muuten black fridayna patruunat tarjouksessa, itsekin tilasin 100kpl lintukivääriin paukkuja!
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Wildchild79
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Wildchild79 »

Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
aruaylin
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja aruaylin »

Jos pirinisti hyökkää puukon kanssa kimppuun niin sita saa sukupuolesta riippumatta leipoa lättyyn.
Mansen Miäs
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Mansen Miäs »

aruaylin kirjoitti: Pe Marras 15, 2024 8:55 am Jos pirinisti hyökkää puukon kanssa kimppuun niin sita saa sukupuolesta riippumatta leipoa lättyyn.
Ihan normaalia itsepuolustusta tommonen on, tietenkin. Harvemmin toki nekään naispuolisia ovat luulen.
Noin muuten ei normaali mies naisia hakkaa.
QwertyKeyboard
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja QwertyKeyboard »

Enpä ole koskaan leiponut ketään naista turpaan. Muutaman kerran olen joutunut paini- / judo-otteella pitämään naista paikoillaan kun kyseinen henkilö on känniraivoissaan alkanut hajottamaan omaisuutta, mutta laillista kontrolloitua, hallittua ja tilanteen vaarallisuuteen suhteutettua omaisuuden tai itsensä puolustamista ei laissa lasketa väkivallaksi.
QwertyKeyboard
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja QwertyKeyboard »

Mansen Miäs kirjoitti: La Marras 16, 2024 10:21 pm Ihan normaalia itsepuolustusta tommonen on, tietenkin. Harvemmin toki nekään naispuolisia ovat luulen.
Noin muuten ei normaali mies naisia hakkaa.
Ainakaan itsellä ei ole tullut vastaan ikinä naispuolista puukonheiluttelijaa. Ei edes nais narkkareissa. Kyllä ne kaikki vaan tuntuu olevan järjestään miehiä. :lol:
jotunheimen
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja jotunheimen »

Ei noista syistä saa lyödä naista, eikä miestä.
@veitera has blocked you
Mansen Miäs
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Mansen Miäs »

QwertyKeyboard kirjoitti: Ti Marras 19, 2024 12:22 pm Enpä ole koskaan leiponut ketään naista turpaan. Muutaman kerran olen joutunut paini- / judo-otteella pitämään naista paikoillaan kun kyseinen henkilö on känniraivoissaan alkanut hajottamaan omaisuutta, mutta laillista kontrolloitua, hallittua ja tilanteen vaarallisuuteen suhteutettua omaisuuden tai itsensä puolustamista ei laissa lasketa väkivallaksi.
Ei tietenkään, ja noin pitääkin toimia. Olishan se helppo naista lyödä tai hakata, mutta ne on paskahousujen hommia.
Vastaa Viestiin