Ruumis Tampereen Nekalassa 14.10.2024 - miekkamiehelle elinkautinen
Re: Ruumis Tampereen Nekalassa 14.10.2024 - mitä tapahtui?
Tää on ot Visan juttuun mutta yhdestä kaverista tai hänen hengestä ja terveydestä oon oikeasti vähän huolissaan ja mun teki mieli puuttua kun kuulin sitä uhkailua että soittavat hänen äidilleen koska hän on tosi nuori, niin olisin sanonut että asia ei mulle millään tavalla kuulu mutta jos mun lapsi käyttäisi huumeita ja olisi velkaa niin se ei kuuluisi mulle millään tavalla. Mutta mun lapsi ei käytä huumeita enkä myöskään minä joten noi asiat ei mulle sinällään kuulu paitsi sillä tavalla että kuulen ne.
Onkohan tää EV mahdollisesti opiskellut Outokummussa n. 10 vuotta sitten? Kiinnostais tietää onko vanha koulukaveri kyseessä...
-
npc111
On, oi niitä aikoja.jokututtu kirjoitti: Pe Marras 15, 2024 2:14 pm Onkohan tää EV mahdollisesti opiskellut Outokummussa n. 10 vuotta sitten? Kiinnostais tietää onko vanha koulukaveri kyseessä...
-
Halko
Kyllä, rekisteröidyin palstalle ihan vasta nyt. Ihan vaan sanoakseni, että millavaan ei väärässä ole pilkkomisjuttujensa kanssa. Visaa on etsitty vähän sieltä ja täältä tapahtuneen jälkeen. Eikä siis ihan kokonaista Visaa.
En ole yhteydessä mihinkään nistipiireihin. Kunhan vaan kuulin aiheeseen liittyen ihmiseltä, joka työskentelee näiden tapausten parissa.
Odotellaan kun saadaan faktaa oikeuden kirjoista, mutta lähtisin oman lähteeni kautta sanomaan satavarmaksi, että Visa Kantola ei ole yhtenä palana ollut.
En ole yhteydessä mihinkään nistipiireihin. Kunhan vaan kuulin aiheeseen liittyen ihmiseltä, joka työskentelee näiden tapausten parissa.
Odotellaan kun saadaan faktaa oikeuden kirjoista, mutta lähtisin oman lähteeni kautta sanomaan satavarmaksi, että Visa Kantola ei ole yhtenä palana ollut.
Okei kun itse oon kuullut tätä kyllä mutta nistipiireistä niin en oo ollut ihan satavarma. Mielenkiintoista kyllä nähdä se esitutkintaHalko kirjoitti: Su Marras 17, 2024 3:15 am Kyllä, rekisteröidyin palstalle ihan vasta nyt. Ihan vaan sanoakseni, että millavaan ei väärässä ole pilkkomisjuttujensa kanssa. Visaa on etsitty vähän sieltä ja täältä tapahtuneen jälkeen. Eikä siis ihan kokonaista Visaa.
.
Uhri oli vetänyt ko päivänä peukkua mutta liekö myös tekijä tosiaan. Porukka on mennyt aivan sekaisin täällä. Kaikki kauhean aggressiivisia ja tappamassa toisiaan kokoajan. Ei mun mielestä ennen ihan tällaista ollut sentään.
Seurakunnallisissa tänään visa taisto kantola 45.
Onhan tekijä saattanut toki olla runopoika, psykoosi iskenyt tms tai sitten ei. Hirvittävää joka tapauksessa
Kevyet mullat Visalle myös. Hänkin on joskus ollut pieni poika joka on odottanut mitä huominen tuo tullessaan
Kevyet mullat Visalle myös. Hänkin on joskus ollut pieni poika joka on odottanut mitä huominen tuo tullessaan
On tuo peukku kauheaa tavaraa. Joko tapat tai tulet tapetuksi.Millavaan kirjoitti: Su Marras 17, 2024 10:21 am Uhri oli vetänyt ko päivänä peukkua mutta liekö myös tekijä tosiaan. Porukka on mennyt aivan sekaisin täällä. Kaikki kauhean aggressiivisia ja tappamassa toisiaan kokoajan. Ei mun mielestä ennen ihan tällaista ollut sentään.
Maailma menee aivan kauheaksi kun näitä muuntohuumeita kehitellään lisää ja lisää.
Peukku pahin tällä hetkellä.
-
npc111
Itse en lähtisi demonisoimaan huumeita, kun vika on lähtökohtaisesti käyttäjissä. Toki peukku on huomattavasti vahvempaa ja addiktoivampaa kun vaikka perus piri tai kokkeli, mutta ei kukaan täysjärkinen ala peukkupäissään ketään tappamaan. Kyllä siinä on jo päässä muutenkin vikaa silloin.LadyLou kirjoitti: Su Marras 17, 2024 6:58 pmOn tuo peukku kauheaa tavaraa. Joko tapat tai tulet tapetuksi.Millavaan kirjoitti: Su Marras 17, 2024 10:21 am Uhri oli vetänyt ko päivänä peukkua mutta liekö myös tekijä tosiaan. Porukka on mennyt aivan sekaisin täällä. Kaikki kauhean aggressiivisia ja tappamassa toisiaan kokoajan. Ei mun mielestä ennen ihan tällaista ollut sentään.
Maailma menee aivan kauheaksi kun näitä muuntohuumeita kehitellään lisää ja lisää.
Peukkukin jo 10 vuotta sitten alkanut pyörimään ympäri maailmaa, ei ole mikään uusi ilmiö Suomessakaan. Jotenkin vaan nyt taas noussut median otsikoihin. Hohhoijjaa.
-
Poliisinpoika
- Poliisikoira Rex
Onko näitä peukun käyttäjiä täysjärkisiäkin? Yhtään sellaista en tunne mutta kuvittelisi, ettei tuollaisia kukaan täysjärkinen edes käyttäisi. Ainakaan itselle ei suht normaalina kansalaisena tulisi mieleen.npc111 kirjoitti: Su Marras 17, 2024 9:02 pmItse en lähtisi demonisoimaan huumeita, kun vika on lähtökohtaisesti käyttäjissä. Toki peukku on huomattavasti vahvempaa ja addiktoivampaa kun vaikka perus piri tai kokkeli, mutta ei kukaan täysjärkinen ala peukkupäissään ketään tappamaan. Kyllä siinä on jo päässä muutenkin vikaa silloin.LadyLou kirjoitti: Su Marras 17, 2024 6:58 pmOn tuo peukku kauheaa tavaraa. Joko tapat tai tulet tapetuksi.Millavaan kirjoitti: Su Marras 17, 2024 10:21 am Uhri oli vetänyt ko päivänä peukkua mutta liekö myös tekijä tosiaan. Porukka on mennyt aivan sekaisin täällä. Kaikki kauhean aggressiivisia ja tappamassa toisiaan kokoajan. Ei mun mielestä ennen ihan tällaista ollut sentään.
Peukkukin jo 10 vuotta sitten alkanut pyörimään ympäri maailmaa, ei ole mikään uusi ilmiö Suomessakaan. Jotenkin vaan nyt taas noussut median otsikoihin. Hohhoijjaa.
Oli mikä oli niin mun mielestä porukasta on tullut paljon agressiivisempaa ja ruumiitakin tulis paljon enemmän jos joku ei ehtisi soittaa poliisia hätiin. Omasta mielestä parissa vuodessa tapahtunut tää muutos. Toisaalta myös vieroitusoireet aiheuttaa agressiivisuutta. Olen tässä pistänyt merkille että jos on koukussa vaikka subuun niin ennenkuin saat annoksen, voit olla hiton agressiivinen ja uhkailla mutta annoksen jälkeen kaikki on hyvin ja oot kuin ihmisen mieli. Näin vaan sivusta seuranneena.
Mutta tästä itse aiheesta odotan kyllä kuumeisesti tutkinnan etenemistä että sais jotain faktaa oliko palasina vaiko eikö. Olen kuullut kahdesta eri lähteestä että oli mutta kun ei niistä voi ikinä olla varma. Tänään katselin Visan viimeisintä profiilia nimellä viisaus kantola ja oli sinne neljä päivää aiemmin postannut sen perinteisen lärvikuvansa. Ekaa kertaa tuli jotenkin vähän surku että olis se elämä kai toisellakin tapaa voinut mennä ja ehkäpä hänelläkin on esim vaikka äiti tai muita läheisiä joille hän oli rakas..
-
Jarzaani flinstone
- Alokas
Vanhemmista en osaa sanoa ovatko vielä elossa. Veli uhrilla on. Ja elää ihan toisenlaista elämää. Enkä osaa sanoa olivatko tekemisissäMillavaan kirjoitti: Su Marras 17, 2024 10:47 pm Mutta tästä itse aiheesta odotan kyllä kuumeisesti tutkinnan etenemistä että sais jotain faktaa oliko palasina vaiko eikö. Olen kuullut kahdesta eri lähteestä että oli mutta kun ei niistä voi ikinä olla varma. Tänään katselin Visan viimeisintä profiilia nimellä viisaus kantola ja oli sinne neljä päivää aiemmin postannut sen perinteisen lärvikuvansa. Ekaa kertaa tuli jotenkin vähän surku että olis se elämä kai toisellakin tapaa voinut mennä ja ehkäpä hänelläkin on esim vaikka äiti tai muita läheisiä joille hän oli rakas..
-
Puhelinkortti
- Javier Pena
Mun tietojen mukaan ei olis ihan yhtenä kappaleena. Sitkeässä on tuo tieto useammallakin suunnalla.Millavaan kirjoitti: Su Marras 17, 2024 10:47 pm Mutta tästä itse aiheesta odotan kyllä kuumeisesti tutkinnan etenemistä että sais jotain faktaa oliko palasina vaiko eikö. Olen kuullut kahdesta eri lähteestä että oli mutta kun ei niistä voi ikinä olla varma. Tänään katselin Visan viimeisintä profiilia nimellä viisaus kantola ja oli sinne neljä päivää aiemmin postannut sen perinteisen lärvikuvansa. Ekaa kertaa tuli jotenkin vähän surku että olis se elämä kai toisellakin tapaa voinut mennä ja ehkäpä hänelläkin on esim vaikka äiti tai muita läheisiä joille hän oli rakas..