Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Olen ymmärtänyt tämän palstan puheista niin, että ryssän puheisiin ei ole, ei voi olla eikä saa olla minkäänlaista luottamista.
Niin tai näin, SECin pääjohtajan Gary Genslerin eroilmoitus taitaa olla tuloillaan.
New York Nov. 14, 2024 Chair Gary Gensler
"I’ve been proud to serve with my colleagues at the SEC who, day in and day out, work to protect American families on the highways of finance."
Brass kirjoitti: To Marras 14, 2024 7:18 pm
Katsopas vaan, miten Alex Jonesille kävi, Infowars huutokaupattiin konkurssihuutokaupassa. Jones hävisi kunnianloukkausjutun ja joutui maksamaan 1,5 miljardia dollaria Sandy Hooksin uhrien omaisille ja siihen liittyen Infowars pistettiin lihoiksi. Vaikka paskan puhumisella pärjää hyvin USAssa, niin joskus voittaa sentään oikeuskin. Törkyturpa Maga-hörhö sai kunnolla turpaansa. Varmaan perustaa uuden huijausalustan ja jatkaa samaan tyyliin. Pikkuisen pussi kuitenkin keveni. https://www.bbc.com/news/articles/c30p1p0j0ddo
Vähemmän yllättäen sinä olet taas puolustelemassa tuotakin oikeuden irvikuvaa. Täysin perustuslain vastainen tuomio. Toivottavasti Gaetz ottaa tuonkin käsittelyyn ja saadaan tuomio peruttua.
"Huutokaupassakaan" ei korkein tarjous vaittanut, vaan tuo äärivasemmistolainen demokraattien propagandaa suoltava Onion.
Älä huoli. Alexilla ei tullut kuin puolen tunnin katkos lähetykseen, kun ajoi toiselle studiolle. Tämän koplauksen seurauksena Alexin seuraajat ja tukijat vain lisääntyi. Onioni ei info wars nettisivulla tee yhtään mitään.
Ai että tästä tulee mahtavaa. Viimeinkin suuri yleisö saa kuulla totuuksia joista nämä eivät olleet tietoisia. Hupaisaa seurata median reaktioita tulevaan.
En minä mitään hämätä koita. En minä sitä kiistä etteikö äärioikeistolaisia tahoja olisi tuettu.
Jatkuvalla valehtelulla ei loputtoman pitkälle pötkitä. Koettavat nyt haalia konservatiivisia järjen ääniä sekopää vassarien vastapainoksi, mutta tuskin auttaa enää mikään.
Jälleen yksi demokraatti sekosi ja melkein tappoi itsensä. Koskahan saataisiin valemediat vastuuseen valehteluistaan joka on lukemattomia ihmishenkiä vaatinut?
Elon Musk juuri mietti että pitäisikö tuo MSNBC ostaa omiin nimiinsä mutta enpä tiedä taitaa olla parasta vain haudata tällainen dinosaurumedia suosiolla historian romukoppaan ja unohtaa tyystin valemedia.
You are FAKENEWS kuten Trump on usein näille sanonut. Samahan koskee CNN kanavaa joka varmaankin on seuraavaksi myytävänä.
Trumpin ensimmäisen kauden vaalilupaushan oli hävittää valemediat USA:sta ja nähtävästi näin on nyt käymässä.
Ihmiset tietävät mistä nykyään saa totuudenmukaisempaa uutisointia.
En minä mitään hämätä koita. En minä sitä kiistä etteikö äärioikeistolaisia tahoja olisi tuettu.
Diktatuurien rakentaminen perustuu median haltuunottoon. Näin kävi Unkarissa ja Twitterin valjastaminen Trumpin tukemiseksi on alkua. Musk on itse pistänyt sellaista tuubaa, että on rikkonut omia sääntöjään. Roganin 1,5 miljardin dollarin sakko ja FoxNewsin 0,8 miljardin sakko osoittaa kuitenkin, että oikeusjärjestemä toimii. Jenkkilässä on sentään puolet kansasta jotenkin järjissään.
Veikkaan, että Muskin ja Trumpin honeymoon ei kestä pitkään. Kampanjaväki on jo kyllästynyt Muskin kukkoiluun.
WW2 jälkeisen merisotahistorian suurimmat tappiot aiheuttaa maa, jolla ei ole edes kunnon laivastoa.
Brass kirjoitti: Pe Marras 15, 2024 12:53 pm
Diktatuurien rakentaminen perustuu median haltuunottoon. Näin kävi Unkarissa ja Twitterin valjastaminen Trumpin tukemiseksi on alkua. Musk on itse pistänyt sellaista tuubaa, että on rikkonut omia sääntöjään. Roganin 1,5 miljardin dollarin sakko ja FoxNewsin 0,8 miljardin sakko osoittaa kuitenkin, että oikeusjärjestemä toimii. Jenkkilässä on sentään puolet kansasta jotenkin järjissään.
Se on jännä, miten eritavoin ihmiset hahmottavat tämän fasismin ja diktatuurin. Nyt väitetään siis, että vapautta yli kaiken rakastavat jenkit äänestivät fasismin ja diktatuurin puolesta. Toisenlaisiakin näkemyksiä on esitetty, mutta valtamedia ei näistä asioista juuri huutele.
A - They want complete central control and the way to get complete central control is to end currencies and implement a financial transaction system through the vaccine passports and cbdc’s or digital cash. I mean, it’s really-- --translated into an all digital system where they have complete control.
It’s no longer your money — — If you behave today, we’ll give two more pesos and maybe you have enough to buy lunch. And if you don’t behave, no more pesos tomorrow.
Q - Communism 2.0?
A - This is much worse than communism because this is really slavery.
.
.
Q - So climate change is basically a financial trick as well then?
.
.
A - So the goal… If, if you can’t have controlling the currency is not enough, you need to control critical assets.
So I think what they want to do is end property rights.
Tässä Mike Maloneyn Hidden Secrets of Money -dokumenttiohjelman viimeisessä osassa kongressiedustaja Ron Paul kertoo (kohta 36:15, haastattelu tehty ennen pandemiaa, vuonna 2016), miten hänkin pelkää USA:n lipsuvan yhä pahemmin totalitarismin tielle ja että annamme kaikki vapaudet pois. Hän painottaa, että ihmiset ymmärtäisivät vapauden luonteen, hallituksen roolin ja sen, että rahalla (rahapolitiikalla) on tässä kaikessa suuri merkitys.
Onko käynyt mielessä, että ehkä jenkit eivät sittenkään olen niin aivopestyjä, kuin me täällä Euroopassa luullaan? Nähtäväksi jää, mitä Trump saa ja ei saa aikaiseksi, mutta ainakin Yhdysvallat äänesti muutoksen puolesta.
(Niille, jotka eivät vielä tiedä, niin yleensä noihin Youtube-videoihin saa automaattisen suomenkielisen tekstityksen Tekstitykset --> Automaattinen käännös --> etsi Suomi. Joskus pitää klikata ensin tuota Teksitys-kohtaa, että pääsee valitsemaan automaattisen käännöksen haluamalleen kielelle.)
Keskuspankkien keskuspankkina tunnetun BISin edustaja kertoo, miten keskuspankkien digitaalinen raha CBDC (central bank digital cash) antaa heille absoluuttisen kontrollin rahan käytöstä.
IMF:n johtaja kertoo tässä, miten tuo digitaalinen keskuspankkiraha on ohjelmoitavissa, eli he pystyvät halutessaan määräämään miten, missä, koska ja miten rahaa käytetään.
Oikeastiko luulette, että vapautta yli kaiken rakastavat jenkit suostuisivat moiseen järjestelmään?
Brass kirjoitti: Pe Marras 15, 2024 12:53 pm
Veikkaan, että Muskin ja Trumpin honeymoon ei kestä pitkään. Kampanjaväki on jo kyllästynyt Muskin kukkoiluun.
Mitähän vittua nyt taas? Twitter ennen Muskia oli täysin demokraattien hallinnoima ja konservatiiveja vaiennettiin. Facebook, google ja kumppanit on yhä vasemmistolaisia, eikä siellä päästetä konservatiiveja liikaa ääneen. Youtubehan yritti piilotella Roganin Trump haastistakin.
X:ssä pääsee kaikki tasapuolisesti ääneen ja sekös vassareita vituttaa.
Kyllä ne diktaattorit löytyy ihan sinun leiristäsi. Demokraatithan ne on kokoajan vaatinut sananvapauden rajoittamista ja somen säännöstelyä.
Meni korruptoituneen huutokauppatuomarin Info Warsin myyntikin vituiksi ja joutuivat palauttamaan hallinnan takaisin Alex Jonesille ja tuomari joutuu nyt itse rikostutkintaan epäreilusta huutokaupasta