Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

Kiukku ryssälle näköjään tuli. Ei hätää, ATACMS auttaa. Suppona.
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Eric peräänkuuluttaa asiallista keskustelua. Sehän sopii. Asiallinen keskustelu olisi oikein mukavaa. Mutta syystä ja toisesta, sekä kolmannesta ja neljännestäkin, se onnistuu vain muilla foorumeilla, ei Minfossa.

Syitä on monia. Ensimmäisenä tulee mieleen hatusta vedetyt multinikkisyytökset. Ja hatusta vedellään myös toisille keksittyjä kirjoituksia. Esimerkiksi mun on väitetty sanoneen Ukrainan ja Harrisin voittavan, sekä koronarokotteen olevan jumalallisen. Mitään noista en ole sanonut. Koskaan.

Ja tuossa vain esimerkkejä. Saatan toki olla väärässä, mutta mun makuun edellä mainitun kaltaiset jutut eivät varsinaisesti tarjoa hedelmällistä pohjaa asialliselle keskustelulle.

Sanos muuten, Eric, että ovatko possu ja kurko asiallisten keskustelijoiden prototyyppejä?

Asiallista vastausta odotellen,

Hank V.
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

Jaa jaa, pitäisiköhän tutkia, minkä verran Hankki-homo on kirjoitellut muille alueille kuin Lautamiehiin... Se siitä asiallisesta keskustelijasta.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Kato vielä mihin aikoihin se on kirjautunut sisään viimeisten 6 kuukauden aikana. Saattaa paljastua jotain ratkaisevaa. Nimittäin mihin aikoihin se on kirjautunut sisään.
Hank Voight

JasseHames kirjoitti: Su Marras 17, 2024 11:29 pm Jaa jaa, pitäisiköhän tutkia, minkä verran Hankki-homo on kirjoitellut muille alueille kuin Lautamiehiin... Se siitä asiallisesta keskustelijasta.
Jatketaan asialinjalla, homottelusta huolimatta.

Enköhän mä oman sarkani hoitanut, mitä tulee asiallisen keskustelun yrittämiseen. Mutta siinä vaiheessa kun huomaa, ettei vastaan saa kuin homottelua, omien sanomisien vääristelyjä, sekopäisiä multinikkisyytöksiä, sekä loputtoman määrän foliosontaa, niin tajuaa olevansa tekemättömän paikan edessä. Kuten Kosti hyvin totesi, Mission: Impossible.

Siispä, kun koko foorumi on yhtä Lautamies-osiota, niin jauhetaan sitten vain Lautamiehissä. Se mitä nyt ylipäätään jauhetaan lainkaan.
JasseHames
Perry Mason

Donald McRonald kirjoitti: Su Marras 17, 2024 11:40 pm Kato vielä mihin aikoihin se on kirjautunut sisään viimeisten 6 kuukauden aikana. Saattaa paljastua jotain ratkaisevaa. Nimittäin mihin aikoihin se on kirjautunut sisään.
Mistä sellaisia näkee näin jälkeen päin? Oletko aineissa tai jostain muusta syystä vakavasti sekaisin?
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Vitustako minä tietäsin mistä sen näkee. Ettekös juuri te foliopipoilijat täällä harrasta sellasta muiden käyttäjien kyttäilyä? Vai oliko se Raisa-Ljudmila? Erkki McBlörö se ei tainnut olla? Täällä on niin paljon teikäläisiä, että menee röllit ja sekopäät keskenään sekaisin.
JasseHames
Perry Mason

Donald McRonald kirjoitti: Ma Marras 18, 2024 12:11 am Vitustako minä tietäsin mistä sen näkee.
Älä vingu mielisairasta paskaasi sitten. Nimimerkkien viestin kirjoittamisajankohdat näkee jälkeen päin, mutta ilmeisesti olet niin tyhmä, ettet kykene ymmärtämään, mitä kaikkea kirjoittamisajankohdista tietyissä tapauksissa voi päätellä.
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

No tulihan se folioilu sieltä :)
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

JasseHames kirjoitti: Su Marras 17, 2024 11:29 pm Jaa jaa, pitäisiköhän tutkia, minkä verran Hankki-homo on kirjoitellut muille alueille kuin Lautamiehiin... Se siitä asiallisesta keskustelijasta.
Joo! Kaiken huipentaa käppyrä, joka kuva suhteellisia osuuksia, mutta prosentit eivät summaudu sataan.

Sitten keksit päässäsi uloskirjautumisia tai vaihtoehtoisesti väität olevasi mode.
Mitä te dorkat dorkailette?
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Donald McRonald kirjoitti: Ma Marras 18, 2024 12:11 am Vitustako minä tietäsin mistä sen näkee. Ettekös juuri te foliopipoilijat täällä harrasta sellasta muiden käyttäjien kyttäilyä? Vai oliko se Raisa-Ljudmila? Erkki McBlörö se ei tainnut olla? Täällä on niin paljon teikäläisiä, että menee röllit ja sekopäät keskenään sekaisin.
Kyllä nimenomaan Hassu-Jaana väitti, että näkee jostain uloskirjautumisia. Lisäksi hän kyttäsi kahden nikin sisäänkirjautumisia reaaliaikaisesti noin viikon verran.
Mitä te dorkat dorkailette?
Hank Voight

George, hei. Hank odottelee sitä asiallista keskustelua...

Jos vaikka kommentoisit noita mun esittämiä juttuja. Sekä kertoisit, että edustavatko possu ja kurko niitä asiallisia foorumikirjoittajia?
Even Steven

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Hank Voight kirjoitti: Ma Marras 18, 2024 9:01 pm George, hei. Hank odottelee sitä asiallista keskustelua...

Jos vaikka kommentoisit noita mun esittämiä juttuja. Sekä kertoisit, että edustavatko possu ja kurko niitä asiallisia foorumikirjoittajia?
Hei, pahoittelut on ollut työkiireitä aamusta iltaan. Itse katson asiallisen keskustelun syntyvän vapaasti, eikä niin, että sinä määräät mitä minun pitäisi kommentoida tietäen, että olemme asioista eri mieltä. Mitä jos unohtaisit sinun juttusi ja polkaiset tulille uudet puheet?
Hank Voight

Tyylikäs vastaus, kiitos siitä.

Näkisin, että kysymykseni asiallisen foorumikeskustelijan raameista oli ihan uusi keskustelunavaus. Eli, täyttääkö sun mielestä possun ja kurkon kaltaiset foorumilaiset nuo kyseiset raamit? Tai Jesse James multinikkisekoiluineen?
Hank Voight

No mutta George. Alkaa hiukan tuntumaan siltä, että väistelet tuota kysymystä. Toivottavasti olen väärässä.
Vastaa Viestiin