Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Even Steven

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Hank Voight kirjoitti: Ma Marras 18, 2024 11:56 pm No mutta George. Alkaa hiukan tuntumaan siltä, että väistelet tuota kysymystä. Toivottavasti olen väärässä.
Ensinnäkään en ole Gettomasa, ja yhtä vähän olen George. Voin nopeasti tähän vastata. Jos haluat, että tiedän sinulla olevan asiaa niin lainaa viestiäni sillä tavalla, että saan siitä ilmoituksen. Toiseksi, meistä kukaan ei täytä käytöksellään näitä asettamiasi raameja. Se taas johtuu ärsyttämisestä puolin sun toisin. Sikäli aloituksesi on hiukan kummallinen.

Hyvää yötä vihamiehille ja heidän vaimoilleen
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Even Steven kirjoitti: Ti Marras 19, 2024 12:13 am
Ensinnäkään en ole Gettomasa, ja yhtä vähän olen George. Voin nopeasti tähän vastata. Jos haluat, että tiedän sinulla olevan asiaa niin lainaa viestiäni sillä tavalla, että saan siitä ilmoituksen. Toiseksi, meistä kukaan ei täytä käytöksellään näitä asettamiasi raameja. Se taas johtuu ärsyttämisestä puolin sun toisin. Sikäli aloituksesi on hiukan kummallinen.

Totta, olen hiukan laiska tekemään lainauksia. Yritän parantaa tapani. Mutta OK, asia käsitelty.

Vielä Georgesta. Olen ollut siinä uskossa, että kantaisit ylpeänä Orwellin nimeä. Olihan nimimerkkisi joskus Eric Blair.

Öitä.
Even Steven

Hank Voight kirjoitti: Ti Marras 19, 2024 12:17 am
Even Steven kirjoitti: Ti Marras 19, 2024 12:13 am

Totta, olen hiukan laiska tekemään lainauksia. Yritän parantaa tapani. Mutta OK, asia käsitelty.

Vielä Georgesta. Olen ollut siinä uskossa, että kantaisit ylpeänä Orwellin nimeä. Olihan nimimerkkisi joskus Eric Blair.

Öitä.
Tuo on salaliittoteoria. Öitä.
Hank Voight

Even Steven kirjoitti: Ti Marras 19, 2024 12:21 am
Vai niin. Olen tulkinnut sen olevan niin, kun et koskaan ole purnannut ketjun otsikosta. Mut OK.
Even Steven

Hank Voight kirjoitti: Ti Marras 19, 2024 1:47 pm
Even Steven kirjoitti: Ti Marras 19, 2024 12:21 am
Vai niin. Olen tulkinnut sen olevan niin, kun et koskaan ole purnannut ketjun otsikosta. Mut OK.
Ei teidän kanssa saa järkevää keskustelua aikaiseksi millään helvetillä.
Hank Voight

Even Steven kirjoitti: Ti Marras 19, 2024 1:50 pm
Hiukan vaikeaa se taitaa olla, kun kysymyksetkin ilmoitat älyttömiksi.

No, mä yritän silti jatkossakin. Tulen kyllä vielä Lautamiesten ulkopuolellekin, mikäli tänne saadaan ylläpito.
Even Steven

Hank Voight kirjoitti: Ti Marras 19, 2024 1:54 pm
Even Steven kirjoitti: Ti Marras 19, 2024 1:50 pm
Hiukan vaikeaa se taitaa olla, kun kysymyksetkin ilmoitat älyttömiksi.

No, mä yritän silti jatkossakin. Tulen kyllä vielä Lautamiesten ulkopuolellekin, mikäli tänne saadaan ylläpito.
En minä niin sanonut. Toivottavasti ei saada.
Hank Voight

Even Steven kirjoitti: Ti Marras 19, 2024 7:22 pm
En minä niin sanonut. Toivottavasti ei saada.
Joo käyttämäsi termi olikin näemmä "kummallinen".

Mutta noinko toivot? Omat empiiriset kokemukset kertoo, että moderoidut foorumit toimii helvetisti paremmin kuin tällaiset Minfon kaltaiset moderoimattomat.
Anoteus
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Anoteus »

^
Tämä on sitä kahtiajakoa.. täällä sitä tehdään yhtä huolella kuin Arkadianmäellä..
Paikalla
OnyxPhoenix
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

"te ette tajua yhtään mitään" tajuutteko?!? :lol: :lol: :lol:
Even Steven

OnyxPhoenix kirjoitti: Ke Marras 20, 2024 7:12 pm "te ette tajua yhtään mitään" tajuutteko?!? :lol: :lol: :lol:
Even Steven kirjoitti: Ke Marras 20, 2024 8:05 pm
Solttuetsivä kirjoitti: Ke Marras 20, 2024 8:01 pm Varsinkin tuo tummentaminen alue.
Sinä käännät juttujasi jostakin trolli.
Jos rauhaa neuvotellaan näistä asemista niin sehän vain antaisi hyväksynnän Venäjän tekemille valloituksia, alueiden varastelulle.
Trolleja te olette ja kyllä on tajunnassa vikaa jos sota on ratkaisu tässä kohtaa.
Paikalla
OnyxPhoenix
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

Even Steven kirjoitti: Ke Marras 20, 2024 8:09 pm
OnyxPhoenix kirjoitti: Ke Marras 20, 2024 7:12 pm "te ette tajua yhtään mitään" tajuutteko?!? :lol: :lol: :lol:
Even Steven kirjoitti: Ke Marras 20, 2024 8:05 pm
Solttuetsivä kirjoitti: Ke Marras 20, 2024 8:01 pm Varsinkin tuo tummentaminen alue.
Sinä käännät juttujasi jostakin trolli.
Jos rauhaa neuvotellaan näistä asemista niin sehän vain antaisi hyväksynnän Venäjän tekemille valloituksia, alueiden varastelulle.
Trolleja te olette ja kyllä on tajunnassa vikaa jos sota on ratkaisu tässä kohtaa.
Sota on menossa koko ajan. Ei se nyt yht'äkkiä lopu tässä kohtaa, eikä Ukrainan tilanne ainakaan helpotu jos se ei saa ampua takaisin.
Even Steven

Et taaskaan tajunnut mistä on kyse.
Solttuetsivä
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Solttuetsivä »

Kultapoika sai vain kuukausi bänniä, jälleen kerran.
Siltä meni "hermot totaalisesti" taas kerran. (=Juopon elämää tai Juopon päiväkirjaa?)

Taisi olla jo 8. bänni vuoden sisällä, pituudeltaan kaksi viikkoa tai kuukausi.
Lyhyitä tuomioita joista ei raportoida taitaa olla lukuisia viimeisen vuoden aikana.

Eikö tuo olisi jo aika heivata teurastamolle?

Tämä kuvaa aika hyvin EvenSteven (kainaus OnyxPhoenixilta):
"te ette tajua yhtään mitään" tajuutteko?!? :lol: :lol: :lol:
Brass
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Brass »

JopasSeppo on kyllä harvinaisen tyhmä trolliksikin. Aina alakynteen jäädessään sieltä tulee juuri tuollaisia kommentteja, mitä OnyxPhoenix ansiokkaasti referoi. Tai sitten ei tule mitään, vaan siirrytään uuteen trollaukseen. Tuota misinformaatiota kyllä riittää Trumpin voitettua vaalit.
WW2 jälkeisen merisotahistorian suurimmat tappiot aiheuttaa maa, jolla ei ole edes kunnon laivastoa.
Vastaa Viestiin