Kirkkonummen Kolmoismurha-ketjun virkistyspäivät @ Sailor Mary, Kirkkonummi 24.8.2024
-
Hank Voight
Re: Kirkkonummen Kolmoismurha-ketjun virkistyspäivät @ Sailor Mary, Kirkkonummi 24.8.2024
Vittuako multa Rossista ja Soturista kyselet, en edelleenkään ole ottanut asiaan mitään kantaa.
Mut siihen todisteita, että mä olen myös kymmenisen muuta nimimerkkiä? Just itse sanoit, että aikuisten maailmassa väitteet todistetaan. Eli antaa tulla. Kiitos.
Mut siihen todisteita, että mä olen myös kymmenisen muuta nimimerkkiä? Just itse sanoit, että aikuisten maailmassa väitteet todistetaan. Eli antaa tulla. Kiitos.
-
JasseHames
- Perry Mason
Re: Kirkkonummen Kolmoismurha-ketjun virkistyspäivät @ Sailor Mary, Kirkkonummi 24.8.2024
Eli pystyt selittämään vakavasti mielisairaan multinikkailijan perseessä roikkumisesi muuten kuin siten, että kuulut saman hörhön multinikkiarmadaan. Antaa tulla sitten vaan.Hank Voight kirjoitti: Ti Marras 19, 2024 3:05 pm Vittuako multa Rossista ja Soturista kyselet, en edelleenkään ole ottanut asiaan mitään kantaa.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
-
Hank Voight
Unohda nyt jo Ross ja Soturi. Laskujeni mukaan olet niputtanut kanssani samaan nippuun puolen tusinaa muutakin.
Ja mitä vittua? Tuoko on sun todiste, että olen kompannut Rossin juttuja?!
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
Veikkaan, että niitä todisteita ei ole yhtään sen enempää kuin aiemminkaan. Quorthon on välillä väittänyt, että olen Korpisoturi ja välillä, että en ole. Peruste oli tavallaan ihan looginen, eli peesaaminen Kirkkonummi-ketjussa (taitaa olla ainoa ketju, jota Quorthon isommin seuraa).Hank Voight kirjoitti: Ti Marras 19, 2024 3:19 pm Unohda nyt jo Ross ja Soturi. Laskujeni mukaan olet niputtanut kanssani samaan nippuun puolen tusinaa muutakin.
Mitä te dorkat dorkailette?
- Ross Sullivan
En edes muista! Oisko jokin 22 tai 23? Sehän oli muutenkin vaan ot-keskustelussa esitetty heitto, joka on irrotettu asiayhteydestä ja jostain ihmeellisestä syystä paisuteltu.Hank Voight kirjoitti: Ti Marras 19, 2024 1:51 pmNiin ja Rossin Kanta-kommentti on miten kaukaa? Onko edes tältä vuodelta?Kosti kirjoitti: Ti Marras 19, 2024 7:48 am
Ei voi olla todellista, että jollekin on mun ja Kurtun mahdollinen tapaaminen noin ylipääsemätön ja merkittävä tapahtuma.
Se oli 5.10. ja tää vitun psykoottinen vätys vaahtoaa siitä vieläkin kuin Jeesusin uudesta tulemisesta.![]()
Ei ole normaalia ei.![]()
-
Hank Voight
Onhan tuosta nyt loogisuus kaukana. Mutta ainoa "todiste" jonka olen koskaan saanut vastaukseksi.Ross Sullivan kirjoitti: Ti Marras 19, 2024 3:49 pm Peruste oli tavallaan ihan looginen, eli peesaaminen Kirkkonummi-ketjussa (taitaa olla ainoa ketju, jota Quorthon isommin seuraa).
Onko siinä muuten ihan oikeasti jotain ihmeellistä, että tulee kompattua muita ihmettelijöitä, jotka eivät ymmärrä perseestä revittyjä multinikkiteorioita? Toki ymmärtäähän sen, että Jesselle komppaus on aivan outo käsite, Jesseä kun ei kukaan koskaan komppaa. Jos ei Lexiä lasketa.
Pleksiä ei koskaan lasketa! Mihinkään!Hank Voight kirjoitti: Ti Marras 19, 2024 4:07 pmOnhan tuosta nyt loogisuus kaukana. Mutta ainoa "todiste" jonka olen koskaan saanut vastaukseksi.Ross Sullivan kirjoitti: Ti Marras 19, 2024 3:49 pm Peruste oli tavallaan ihan looginen, eli peesaaminen Kirkkonummi-ketjussa (taitaa olla ainoa ketju, jota Quorthon isommin seuraa).
Onko siinä muuten ihan oikeasti jotain ihmeellistä, että tulee kompattua muita ihmettelijöitä, jotka eivät ymmärrä perseestä revittyjä multinikkiteorioita? Toki ymmärtäähän sen, että Jesselle komppaus on aivan outo käsite, Jesseä kun ei kukaan koskaan komppaa. Jos ei Lexiä lasketa.
Mut joo, ei HasseJasselta koskaan saa mitään perustelua mihinkään. Tyyppi vetää ihan voodoo-meiningillä. Katsoo olevansa asemassa, jossa voi vaatia todisteita aivan oudoista asioista.
Ja HasseJaselle tiedoksi: en ole käyttänyt sanaa "uskoa" käsittääkseni minfo- historiani aikana ja toivoisinkin, ettei sitä käytettäisi minun yhteydessäni. Joihinkin asioihin luotan, mihinkään en usko. Kiitosnäkemiin.
Nyt vois porukalla vaatia HasseJasselta todisteita ettei se vedä huumeita (tai kirjoita Niuvasta) kun asia kerran nousi pöydälle. No, HasseZäzze miten on, todista ettet vedä!?
Eih bennek, eih blavek
- Ross Sullivan
Voi sen kai niinkin sanoa, että meille tuli keväällä kränää Kurtun kanssa, ja jäin Korpparin "jengiin". Sittemmin kränät ovat käsittääkseni unohdettu (puoleltani ainakin).Hank Voight kirjoitti: Ti Marras 19, 2024 4:07 pmOnhan tuosta nyt loogisuus kaukana. Mutta ainoa "todiste" jonka olen koskaan saanut vastaukseksi.Ross Sullivan kirjoitti: Ti Marras 19, 2024 3:49 pm Peruste oli tavallaan ihan looginen, eli peesaaminen Kirkkonummi-ketjussa (taitaa olla ainoa ketju, jota Quorthon isommin seuraa).
^Kurttu ei todellakaan vaikuttanut mitenkään kaunaiselta tms. sinua kohtaan Ross, kun oltiin Sailor Maryssä sillon 5.10. Pikemmin hieman pettyneeltä kun et päässyt paikalle, kuten itsekin. Oltas haluttu sinut tavata ja jöristä Kirkkonummi-keissistä kun kerran paikkakunnalla olimmat.
No kohtahan Kurttu onneksi vapautuu taas raudoistaan ja saadaan tunnelma taas kattoon täälläkin.
edit. Le Comp tolle kommentille komppauksen mekaniikasta.
No kohtahan Kurttu onneksi vapautuu taas raudoistaan ja saadaan tunnelma taas kattoon täälläkin.
Eih bennek, eih blavek
- Ross Sullivan
Itsereflektio ei taida olla Jassen vahvuuksia. Samaan aikaan höpiset riehumisesta ja DID-hinttareistaJasseHames kirjoitti: Ti Marras 19, 2024 2:38 pmMinun aikanani systeemi meni niin, että ensin mentiin kutsuntatarkastukseen kotipaikkakunnan terveyskeskukseen, mutta lopullisen päätöksen palvelukelpoisuusluokasta teki joku toinen lääkäri, joka saattoi olla PV:n palveluksessa. Vaikka tämä asia ei varsinaiseen kysymykseen liitykään, niin kerrohan toki lisää asiasta. En pidä täysin mahdottomana, etteikö asiassa olisi huijausta vähän samalla tyyliin kuin ennen vakuutuslääkärijärjestelmän käyttöönottoa. Tämä kiinnostaa siinäkin mielessä, että voisikohan olla niin, että Bodomjärven murhienkin tapauksessa KRP:n asiantuntijalääkärit eivät antaneet täysin objektiivisia lausuntoja.Ross Sullivan kirjoitti: Ti Marras 19, 2024 9:20 am Kerrotaan, että teatterikorkeakoulun oppilaiden tiedossa olisi jamppa, joka kirjoittaa vapautuksen intistä käytännössä jokaiselle kysyjälle. En tiedä onko se totta, mutta voi hyvin olla. Miksi muuten suomalaisista näyttelijöistä niin moni on vapautettu? Tuskin ne kaikki ovat hulluja.
Sinänsä kuka tahansa saa intistä halutessaan vapautuksen. Jankuttaa vain tarpeeksi kauan lääkärille, että esim. ampumaradalla lähtee aivan varmasti sarjalla väärään suuntaan jne. Ja jos pitää oikeasti veikkailla, niin teatterikorkeakouluun on hakeutunut tai pikemminkin otettu sisään sellaista porukkaa (itsenäisesti ajattelevaa ja tuskin aivan tyhmimmästä päästä kansaa), joita ei armeija kiinnosta, ja he ovat sitten käyttäneet edellä mainitun tyyppistä keinoa saadakseen vapautuksen. Toisin sanoen pidän tällaista selitystä huomattavan paljon uskottavampana kuin jotain teatterikorkeakoulun johto-lääkärisalaliittoa.
Ihanko totta... Mille terveysfirmalle voi ylihintaa maksamalla välttää lakisääteisten kirjausten tekemisen Kantaan? Kuinkahan paljon pitää maksaa ylihintaa? Miten tämä sovitaan? Entäs jos firman työntekijä vahingossa rikkoo sopimuksen ja kirjaa tiedot lainmukaisesti Kantaan, niin lukeeko jossain sopimusehdoissa, että potilas saa ylihinnan takaisin tai jonkin muun korvauksen. Kanta-kirjauksia kun ei pysty poistamaan.Ross Sullivan kirjoitti: Ti Marras 19, 2024 9:20 am Yhtä lailla on loogista, että yksityisellä puolella voisi käydä ilman merkintöjä terapiassa joissain tapauksissa. Miksi muuten ihmiset maksaisivat ylihintaa käynneistä?
On mielenkiintoista, miksi et pysty vieläkään myöntämään suuruusharhasi tuottamaa, lapsellista houretta. Mm. tämän vuoksi uskon, ettet ole missään kunnon töissä. Ei noin persoonallisuushäiriöistä psykopaattia patologisine valehteluineen katso kukaan työnantaja kahta päivää pidempää.
Kostille tiedoksi, että lastentarhassa argumentoidaan näin:
"Jos et usko minua, niin et ole normaali ihminen!"
Aikuisten maailmassa pitää esittää tositteita ja muuta todistusaineistoa väitteidensä tueksi.
Kyllä te kaikki olette saman, henkisesti lapsen tasolle jääneen DID-systeemin nimimerkkejä. Ja melkein kaikki vieläpä ryöpsähtivät riehumaan ketjuun heti, kun oli "tarvetta"...
Teatterikorkeasta ja c-papereista:
Tämä siis perustuu kuulemaani (en minä voi todistaa väitettä oikeaksi). Sen kuitenkin totean, että asia on mielestäni linjassa käytännön havaintojen kanssa: todella moni suomalainen miesnäyttelijä on c-mies. En minä ole todellakaan väittänyt, että kyseessä olisi jokin salaliitto; sen sijaan on ihan loogista, että vapautusta haluavien piirissää kiirii sana lääkäristä, joka on hyödyksi c-paperi -prosessissa.
https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000002827330.html
Bodomista
Pidän erityisen epäuskottavana, että KRP lahjoisi lääkäreitä; sen sijaan pidän hyvinkin mahdollisena, että Leppiniemi lahjoi Tenovuon todistamaan Nissen puolesta.
Vielä kerran terapiahöpinöistä: Siis ylihintaa vs julkinen palvelu. Käsittääkseni yksityisen puolen terapia maksaa todella paljon enemmän kuin julkisen tarjoama. Ymmärtääkseni yhtenä syynä on se, että tällä tavoin säilyisi ilman merkintöjä mielenterveyshaasteista rekistereissä. Sitä en ymmärrä, että miksi tästä asiasta on tullut sinulle elämää suurempi kysymys? En väitä, että kaikki yksityisen puolen terapeutit jättävät kaikki kirjaukset tekemättä (siitähän jäisi varmaan jo kiinni). En ymmärrä, että kenen oikeuksia muutenkaan poljettaisiin, jos Aune-Mummon kolme käyntiä hetkellisen kriisin takia jätetään kirjaamatta Oma-Kantaan.
- Ross Sullivan
Se on kiva kuulla. Joo ilman Kurttua tuo Kirkkonummi-ketju on aika hiljainenKosti kirjoitti: Ti Marras 19, 2024 8:41 pm ^Kurttu ei todellakaan vaikuttanut mitenkään kaunaiselta tms. sinua kohtaan Ross, kun oltiin Sailor Maryssä sillon 5.10. Pikemmin hieman pettyneeltä kun et päässyt paikalle, kuten itsekin. Oltas haluttu sinut tavata ja jöristä Kirkkonummi-keissistä kun kerran paikkakunnalla olimmat.
Eiköhän me vielä live-tapaaminen saada aikaiseksi. Arvostan kyllä, että laitoitte homman alulle ja ihan suoraselkäisesti myönnän, että olin väärässä.
- Ross Sullivan
Ja vielä tuohon lääkäri- ja vapautusteemaan: näyttelijöiden lisäksi voisi nostaa framille huippu-urheilijoita (esim. NHL-pelaajien vapautuksia).
MIkähän syy Jokisen Ollilla oli vapautukseen? Kaveri ollut kapteeni NHL-seurassa vuosikausia (ihan hullua ei kapteeniksi valita) ja fysiikka kestänyt tapella kaukalossa 80 peliä kaudessa 100kg äijien kanssa (eikö fysiikka kestä marssimista?)
Jotenkin hauska tuollainen Hassu-Jaanan ajatusmaailma, että kaikki menisi aina ihan täysin by the book.
MIkähän syy Jokisen Ollilla oli vapautukseen? Kaveri ollut kapteeni NHL-seurassa vuosikausia (ihan hullua ei kapteeniksi valita) ja fysiikka kestänyt tapella kaukalossa 80 peliä kaudessa 100kg äijien kanssa (eikö fysiikka kestä marssimista?)
Jotenkin hauska tuollainen Hassu-Jaanan ajatusmaailma, että kaikki menisi aina ihan täysin by the book.
-
JasseHames
- Perry Mason
Eli koska Olli Jokinen on saanut armeijasta vapautuksen - ilmeisesti Ross Sullivanin mukaan ei ollut siihen oikeutettu - ja koska moni miesnäyttelijä on saanut armeijasta vapautuksen, niin yksityiset terveydenhuoltotahot harjoittavat mainittavan laajamittaista ja tarkoituksellista potilastietojen Kantaan kirjaamatta jättämisiä... Tämä oli niin erinomaisesti perusteltu, että voisitko jakaa seuraavaksi johdannaissijoitusvihjeitäsi?
Ja Kosti voi lopettaa paskanjauhamisen. Vaikka kuinka hourailisit tavanneesi Quorthon-sivupersoonasi, niin se ei muutu lapsellisella jankutuksella koskaan todeksi.
Ja Kosti voi lopettaa paskanjauhamisen. Vaikka kuinka hourailisit tavanneesi Quorthon-sivupersoonasi, niin se ei muutu lapsellisella jankutuksella koskaan todeksi.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
-
JasseHames
- Perry Mason
Komppaat siis vakavasti mielisairasta ja täysin perseestä repäistyjä, lapsellisia perusteita esittävää henkilöä. Pelkkä tuo komppaaminen viittaa hyvin vahvasti vakavasti persoonallisuushäiriöiseen häirikköhomoon, mikä taas viittaa DID-systeemin sivupersoonaan, koska DID-potilas on lähes aina hyvin moniongelmainen henkilö. Sinulla lienee jonkinlaiset vahvat suuruusharhat tulilla, kun et näe tilannetta muusta kuin omasta näkökulmastasi ja kun pidät muita ihmisiä täysin tyhminä.Hank Voight kirjoitti: Ti Marras 19, 2024 4:07 pm Onko siinä muuten ihan oikeasti jotain ihmeellistä, että tulee kompattua muita ihmettelijöitä, jotka eivät ymmärrä perseestä revittyjä multinikkiteorioita? Toki ymmärtäähän sen, että Jesselle komppaus on aivan outo käsite, Jesseä kun ei kukaan koskaan komppaa. Jos ei Lexiä lasketa.
- Ross Sullivan
Niin, mikähän muuten voisi olla peruste Jokisen vapauttamiselle? Suoraan sanottuna: uskon NHL-joukkueen kapteenina toimimisen haastavammaksi kuin 6 kk:n kirjurin tehtävän. Eikö olekin radikaali väite?JasseHames kirjoitti: Ti Marras 19, 2024 9:36 pm Eli koska Olli Jokinen on saanut armeijasta vapautuksen - ilmeisesti Ross Sullivanin mukaan ei ollut siihen oikeutettu - ja koska moni miesnäyttelijä on saanut armeijasta vapautuksen, niin yksityiset terveydenhuoltotahot harjoittavat mainittavan laajamittaista ja tarkoituksellista potilastietojen Kantaan kirjaamatta jättämisiä... Tämä oli niin erinomaisesti perusteltu, että voisitko jakaa seuraavaksi johdannaissijoitusvihjeitäsi?
" laajamittaista" Tämä on omaa mielisairasta höpinääsi. En ole väittänyt laajamittaiseksi. Pointti meni (hyvin yllättäen ohi): mielestäni on paljon raflaavampaa, että ihmisille kirjoitetaan vapautuksia ilman asianmukaista perustetta kuin, että Essi-Mummon käynnit jäävät kirjaamatta yksityisen puolen terapeutilta.