Puhelinliikennettä vaikeampi kohdistaa tiettyihin henkilöihin jos prepaid-liittymä käytössä ja aika varmasti pimeissä bisneksissä niitä käytetään.poliisikoiran pentu kirjoitti: Ke Marras 20, 2024 12:37 am ^^^ Jos tekijällä ja Sn2:lla olisi ollut jokin yhteys ( mikä tahansa) niin Sn2:n kautta olisi löydetty helposti myös tekijä. Vaikkapa puhelinliikenteen avulla.
Treffeille roskiskatoksen kautta? Kyllä ihmiset saavat tavata toisiaan, ei siihen mitään peitetoimintaa tarvita. Ja jos on hämärät kaupat mielessä, miksi meluta roskiskatoksessa kansia kolistamalla?
En näe tässä järkeä. Itse en usko, että sn2 ja tekijä tunsivat toisiaan ollenkaan.
Ei S2 ole minun uskoakseni ehtinyt sisälle katokselle, oli menossa katokselle kun näki hyökkääjän. Jos S2 ja tekijän pitikin alun perin tehdä bisnestä katoksen suojassa (huumeet) tai S2 oli "viemässä roskia" ja piti samalla päästää tekijä sisälle rappuun ja kotiinsa. Tekijä olikin jo ehtinyt hyökätä postinjakajan kimppuun.
En itsekään uskon että tekijä ja S2 tunsivat toisiansa ulkonäöltä. On kuitenkin mahdollista että heidän piti tavata jostakin syystä mutta tekijä ei tuntenut S2 ulkonäöltä. Tekijä luuli postinjakajaa (S2 naiseksi) jota tuli tapaamaan jostakin syystä ja tekijä erehdyksissään hyökkäsi väärän naisen kimppuun.
Ei ole minusta sekään skenaario mahdotonta jos jokin huumediili oli tarkoitus tehdä siellä roskakatoksella. Tekijä oli ehkä etukäteen päättänyt ryöstää rahat tai huumeet tapaamiseen sovitulta henkilöltä (nainen) Myös mahdollista että tekijä oli odottanut 15-30min pihalla, itsensä mielestä "liian kauan" ja oli huumeoireet iskenyt päälle kun illansatsia ei heti saanut. Raivoissaan hyökkäsi postinjakajan kimppuun, jota luuli diileriksi.
Itse ainakin pidän näitä asioita hyvin todennäköisinä... 1. tekijä oli tullut tapaamaan Myyrmäentie 6 (rappu?) jotakin henkilöä, 2. tekijä luuli postinjakajaa henkilöksi jota odotti ulkona.
Koska tekijä vaani rapunovella. Mitään sananvaihtoa tai huutamista ei ovella ollut, hyökkäys oli välitön ja raju. Tämän takia uskon tekijän suunnitelma oli hyökkäys. S2 osuus tässä häiritsee minua!
Aika erikoista viedä roskia noin klo 03:35 aamuyöstä.
Roskien vientiä selittäisi jos.. S2 olikin tulossa tapaamaan tekijää, joka oli jo vahingossa hyökännyt väärän naisen kimppuun.
On myös mahdollista jos S2 oli hierontapalveluja tarjoava nainen. Oli kuullut rapunoven menevän kiinni (E tai F-rappu) ajatellut miksi asiakas ei tullut ylös asunnonovelle. (postinjakaja oli jakanut juuri lehdet sinne ja poistunut rapusta) Tekijä samaan aikaan pyörinyt pihalla ja etsinyt ovea josta pääsee sisälle taloon. Tekijä ei ole huomannut postinjakajaa pihalla mutta huomannut kun D-rapusta oli joku tulossa ulos. Tekijä luullut häntä hierojaksi ja koska oli joutunut pihalla odottamaan sen takia hyökännyt. Siviilivaatteissa oleva postinjakaja olikin väärä nainen. S2(hieroja) oli tullut pihalle katsomaan missä asiakas on ja ehkä samalla ajatteli viedä roskat (kortsut ja mälli-paperit) Nämä hierojat usein tekee bisnestä ihan muualla kuin omassa kodissa. Vuokraavat asuntoja jopa useat hierojat yhdessä ja vaihtelevat missä kukin milloinkin hieroo asiakkaita.
Tällaisia 24h hierontoja on Myyrmäen-alueellakin varmasti koko ajan ainakin 2-3kpl. (Pääkaupunkiseudulla kymmeniä) Nämä hierojat useat myös käyttävät jonkin asteen huumeita ja on mahdollista että tekijän piti vain myydä niitä S2:lle/tai jollekin toiselle.
Joutui odottamaan pihalla itsensä mielestä liian kauan ja veti Killerit.. luuli ostajaksi postinjakajaa ja hyökkäsi. Ehkä oli myös tarkoituskin vain ryöstää ostajalta rahat.
En itse tosiaankaan usko tekijän olleen joku sekopää joka muuten vain siellä "roikkui" jokin muu todellinen motivaatio hyökkääjällä oli, vaikka olisikin ollut sekopää. No hänen tekonsa osoittaa, jokin tekijällä viirasi päässä joka tapauksessa.