Niin eihän se sitä tosiasiaa että Venäjä tämän operaationsa loppuun asti vie miksikään muuta. Olet aivan oikeassa.jokusen koira ressu kirjoitti: La Marras 23, 2024 10:38 am Olen sitä mieltä että tällä näytöksellä ei ole mitään vaikutusta sodan kulkuun.
Ukrainan kriisi - Venäjä hyökkää Ukrainaan maalta, mereltä ja ilmasta
- pokkapitää
- Neuvoja-Jack
Re: Ukrainan kriisi - Venäjä hyökkää Ukrainaan maalta, mereltä ja ilmasta
En minä mitään hämätä koita. En minä sitä kiistä etteikö äärioikeistolaisia tahoja olisi tuettu.
OnyxPhoenix
OnyxPhoenix
-
jokusen koira ressu
- Sabrina Duncan
Ehkä kantani jäi hiukan epäselväksi venäjä on se joka ottaa hopeeta.pokkapitää kirjoitti: La Marras 23, 2024 10:41 amNiin eihän se sitä tosiasiaa että Venäjä tämän operaationsa loppuun asti vie miksikään muuta. Olet aivan oikeassa.jokusen koira ressu kirjoitti: La Marras 23, 2024 10:38 am Olen sitä mieltä että tällä näytöksellä ei ole mitään vaikutusta sodan kulkuun.
-
kiinnostunut5
- Jane Marple
Posautelkoon venäjä Ukrainassa vastaavat ohjuksensa ilman kärkiä, joka kerta yksi vähemmän ja tämänkään tuhot eivät olleet kuin hyttysenpaska jo aiheuttamiensa tuhojen joukossa. NATO mailla ei ole mitään pelkoa iskusta eikä Ukrainalla ydiniskusta, putte tietää sen olevan venäjän loppu ja 5 artikla kun ei kumoudu sillä että annetaan Ukrainalle vapaat kädet.
Ylempään niin eihän se epäselvää ole kuin harvoille että venäjä on jo ottanut hopean.
Ylempään niin eihän se epäselvää ole kuin harvoille että venäjä on jo ottanut hopean.
- pokkapitää
- Neuvoja-Jack
Venäjän pointti oli että seuraavaksi lähtee länsimaiden sotilastukikohta Euroopassa mikäli hörhöily ei lopu.kiinnostunut5 kirjoitti: La Marras 23, 2024 10:49 am Posautelkoon venäjä Ukrainassa vastaavat ohjuksensa ilman kärkiä, joka kerta yksi vähemmän ja tämänkään tuhot eivät olleet kuin hyttysenpaska jo aiheuttamiensa tuhojen joukossa. NATO mailla ei ole mitään pelkoa iskusta eikä Ukrainalla ydiniskusta, putte tietää sen olevan venäjän loppu ja 5 artikla kun ei kumoudu sillä että annetaan Ukrainalle vapaat kädet.
Itse arvelisin että isku kohdistuisi Puolaan, Saksaan ja Britanniaan mikäli se tulee toteutumaan eikä kenelläkään ole siihen mitään vastaanpanemista koska nykyaseilla se ei ole mahdollista mikäli ei aleta ydinsotaan.
Venäjä julkaisi mahdollisia iskukohteita mikäli järki ei palaa päähän. Suomikin mainittu
En minä mitään hämätä koita. En minä sitä kiistä etteikö äärioikeistolaisia tahoja olisi tuettu.
OnyxPhoenix
OnyxPhoenix
-
kiinnostunut5
- Jane Marple
Edes venäjä ei ole niin tyhmä että hyökkää NATO maahan, se kun tulisi olemaan venähän loppu. Ellei sitten kuvittele että NATOn hyökkäys sisältäisi yhden HIMARSin 
Tästäkin Ukrainaan kohdistuneesta iskusta venäjä kiltisti ilmoitti isommalleen etukäteen koska tiesi että jo tämä olisi muuten tarkoittanut venäjän loppua...että semmoinen mahtimaa.
Tästäkin Ukrainaan kohdistuneesta iskusta venäjä kiltisti ilmoitti isommalleen etukäteen koska tiesi että jo tämä olisi muuten tarkoittanut venäjän loppua...että semmoinen mahtimaa.
Viimeksi muokannut kiinnostunut5, La Marras 23, 2024 11:03 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- pokkapitää
- Neuvoja-Jack
^
NATO on paperitiikeri etkö ole sitä vielä ymmärtänyt . Venäjä julkaisi myös aikataulut kauanko iskun toteutumiseen menisi mikäli siihen nyt mennään.
NATO on paperitiikeri etkö ole sitä vielä ymmärtänyt . Venäjä julkaisi myös aikataulut kauanko iskun toteutumiseen menisi mikäli siihen nyt mennään.
OnyxPhoenix
OnyxPhoenix
-
jokusen koira ressu
- Sabrina Duncan
Jos venäjä ei jännittäisi niin se ei ilmoittelisi etukäteen ja laukoisi ohjusta ilman kuormaa.
Voi tietysti olla että kärjissä oli räjähteet mutta normaaliin ryssä tyyliin ei toimi kun ei osata tehdä edes euro-4 henkilö-autoa.
Voi tietysti olla että kärjissä oli räjähteet mutta normaaliin ryssä tyyliin ei toimi kun ei osata tehdä edes euro-4 henkilö-autoa.
- pokkapitää
- Neuvoja-Jack
Noilla nopeuksilla ei edes tarvita mitään räjähdekärkiä ja tuho on massiivinen. Räjähdekärkien lisääminen ei liene ongelma.
OnyxPhoenix
OnyxPhoenix
Ryssän ihannointia havaittavissa.
-
kiinnostunut5
- Jane Marple
Juuri näin. Tässä iskussa taisi loukkaantua 2 ihmistä... Sillähän se venäjä etukäteen iskusta ilmoitti koska tietää paikkansa NATOn suhteen.jokusen koira ressu kirjoitti: La Marras 23, 2024 11:10 am Jos venäjä ei jännittäisi niin se ei ilmoittelisi etukäteen ja laukoisi ohjusta ilman kuormaa.
-
Solttuetsivä
- Jessica Fletcher
Tuollaisten ohjusten kehittäminen maksaa valtavia summia.
Ja jokaisen ohjuksen hintakin on kymmeniä miljoonia.
Sotataloudessa tuo tarkoittaa, että jokainen ballistinen ohjus on poissa jostain muusta tarpeellisesta taloudellisesti.
Tuskin Venäjällä tuollaisia montaa on käyttövalmiina, ja olisivatko valmiita käyttämään niitä Ukrainaan kun tarvetta
voi tulla muunlaiseen käyttöön jos tilanne eskaloituu.
Ja jokaisen ohjuksen hintakin on kymmeniä miljoonia.
Sotataloudessa tuo tarkoittaa, että jokainen ballistinen ohjus on poissa jostain muusta tarpeellisesta taloudellisesti.
Tuskin Venäjällä tuollaisia montaa on käyttövalmiina, ja olisivatko valmiita käyttämään niitä Ukrainaan kun tarvetta
voi tulla muunlaiseen käyttöön jos tilanne eskaloituu.
- pokkapitää
- Neuvoja-Jack
Ei laisinkaan vaan realismia tosiasioihin perustuen.
OnyxPhoenix
OnyxPhoenix
-
jokusen koira ressu
- Sabrina Duncan
Ryssä on luonnostaan venkula en usko alkuunkaan että olisivat pystyneet vuosikaudet huolehtimaan ja huoltamaan ohjuksiaan.
Pidän enemmän mahdollisena että ohjuksista on myyty kaikki mahdollinen ja loput koitettu kantaa kotiin.
Pidän enemmän mahdollisena että ohjuksista on myyty kaikki mahdollinen ja loput koitettu kantaa kotiin.
- pokkapitää
- Neuvoja-Jack
Tätä samaa nähtävästi EU,Britannia ja USA myöskin uskottelivat itselleen. Nyt sitten on mietinnän paikka kuinka toimitaan jatkossa.jokusen koira ressu kirjoitti: La Marras 23, 2024 11:56 am Ryssä on luonnostaan venkula en usko alkuunkaan että olisivat pystyneet vuosikaudet huolehtimaan ja huoltamaan ohjuksiaan.
OnyxPhoenix
OnyxPhoenix
-
jokusen koira ressu
- Sabrina Duncan
Venäjä varmaan haluaisi että kaikki pysähtyisivät miettimään... Ei tarvitse.pokkapitää kirjoitti: La Marras 23, 2024 12:00 pmTätä samaa nähtävästi EU,Britannia ja USA myöskin uskottelivat itselleen. Nyt sitten on mietinnän paikka kuinka toimitaan jatkossa.jokusen koira ressu kirjoitti: La Marras 23, 2024 11:56 am Ryssä on luonnostaan venkula en usko alkuunkaan että olisivat pystyneet vuosikaudet huolehtimaan ja huoltamaan ohjuksiaan.
Kuten aiemmin sanoin ei muuta sodankulkua tulemme näkemään vielä monta tämänkaltaista näytelmää venäjän valtion sirkuksesta.
Lopulta varmaankin joku ryssä löytää selkärankansa ja ampuu putinin ja pelastaa venäjän olemassaolon.