MikaK kirjoitti: La Marras 23, 2024 6:09 pm
[email protected] kirjoitti: La Marras 23, 2024 9:29 am
Olen myös sitä mieltä että syy murhaan löytyy jaettavasta postista, siellä oli jotain miksi murhaaja hyökkäsi uhrin kimppuun. Kamat ja tilanne vain aiheutti sen tilanteen riistäytymisen murhaksi.
Siellä oli Helsingin sanomia. Ei mitään kirjelähetyksiä ja paketteja jaeta tuohon aikaan. Jonkun spekuloima postihuumelähetys ei tuolta kärrystä löytyisi vaikka kuinka penkoisi.
No mutta! Minä jo tämän ketjun alkumetreillä esitin sellaista, että joku olisi siellä postitytön lähtöpaikassa kätkenyt pienen huumepaketin sinne kärryyn ja vastaanottaja voisi hakea sen sieltä kärrystä tietyssä osoitteessa. Eli siellä Myyrmannit 6:ssa. Postityttö ei asiasta olisi tiennyt mitään.
Nyt lähetyksen noutaja tulee paikalle ja penkoo kärryä eikä löydä lähetystä, näkee lehdenjakajan menevän D-rappuun. Tappaja tutkii kärryn eikä löydä lähetystä. Jää kytikselle D rapun eteen ja käy postitytön kimppuun kun luulee, että tyttö on pöllinyt lähetyksen tai vienyt sen jollekulle muulle.
Voi olla, että lähetys onkin laitettu väärään kärryyn (laitettu vaikkapa
sen lehdenjakajan kärryyn siellä exänyxän huudeilla ;) ;)) eikä tietenkään sitä löytynyt M6:ssa. Tai sitten tappaja itse oli mokannut ja mennyt väärään osoitteeseen.