Moderoinnin arvostelu

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

pokkapitää
Neuvoja-Jack

Re: Moderoinnin arvostelu

Viesti Kirjoittaja pokkapitää »

Donald McRonald kirjoitti: La Marras 23, 2024 4:52 pm
URSA kirjoitti: La Marras 23, 2024 4:15 pm Moderointi on käytännössä lakannut trollien kohdalla muutaman viime viikon aikana. Nyt ilmeiset trollit paskovat joka toisessa ketjussa. Ellei tilanne palaa edes ennalleen vuoden loppuun mennessä, aion poistattaa nimimerkkini foorumilta ensi vuoden alussa. En aio osallistua jatkossa toimintaan joka vaikuttaa vieraan vallan hybridioperaatiolta rikoskeskusteluksi naamioituna. Tämä ei enää edes näytä siltä kuin foorumin ylläpidossa olisi rikosharrastajia.
Hear, hear. Omalta osaltanikin alkaa mitta pikkuhiljaa täyttymään näiden vihamielisen valtion propagandaa tuuttaavat trollit. Normaalilla itsetunnolla varustettu foorumi olisi tuollaiset jo potkinut pellolle. Ihmekös tuo jos ihmisillä alkaa epäilykset kasvamaan foorumin todellisista tarkoitusperistä. Tuntuu ikäänkuin ylläpidon joukosta olisi rikosharrastajat kaikonneet ja tilalle tullut rikoksen harrastajia.
Kaikki kyllä ymmärtävät varmaankin että sinua ei miellytä se että tosiasioista keskustellaan. Moderaattorit toki tämän ymmärtävät ainakin. :mrgreen:
En minä mitään hämätä koita. En minä sitä kiistä etteikö äärioikeistolaisia tahoja olisi tuettu.

OnyxPhoenix
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

pokkapitää kirjoitti: La Marras 23, 2024 5:05 pm Moderaattorit toki tämän ymmärtävät ainakin. :mrgreen:
Tuo ollaan kyllä huomattu. Moderaattorit ymmärtävät tuota propagandan suoltamista. Muut ei.
pokkapitää
Neuvoja-Jack

Donald McRonald kirjoitti: La Marras 23, 2024 5:12 pm
pokkapitää kirjoitti: La Marras 23, 2024 5:05 pm Moderaattorit toki tämän ymmärtävät ainakin. :mrgreen:
Tuo ollaan kyllä huomattu. Moderaattorit ymmärtävät tuota propagandan suoltamista. Muut ei.

Propagandan ja tosiasioiden erottaminen toisistaan vaatii toki paneutumista asioihin ja voin kertoa että sinun olisi syytä näihin asioihin myös hieman paneutua.

Minä luotan moderaattoreiden lukutaitoon ja asiantuntemukseen.

Toki voisi hieman tarkemmalla seulalla puuttua näiden ilmiselvien trollejen ja propagandistien touhuihin tällä foorumilla.
En minä mitään hämätä koita. En minä sitä kiistä etteikö äärioikeistolaisia tahoja olisi tuettu.

OnyxPhoenix
URSA
James Bond (Roger Moore)

Viesti Kirjoittaja URSA »

M. O. T.

Oliko Yhdysvaltojen vaalien tulos todella sellainen, että operaatiossa alkoi seuraava vaihe. Trump luuli edellisen kautensa aikaan Suomen olevan osa Venäjää.
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Sitä ollaan monelta tahotakin modeilta kysytty, että miksi täällä sallitaan ilmiselvä ryssäpropaganda. Vastauksena on tullut ympäripyöreitä hokemia "mielipiteen vapaudesta" ja "sananvapaudesta". Nuo eivät porukkaan enää uppoa, eivätkä ne vain päde kun kysymyksessä on sotaa käyvän maan ilmiselvä valepropaganda. Kaikkien tulisi ponnistella valheellisen propagandan ehkäisemiseksi. Myös foorumien moderaattorien. Ja propagandan levittäjät ja mahdollistajat tulisi asettaa vastuuseen.
pokkapitää
Neuvoja-Jack

Donald McRonald kirjoitti: La Marras 23, 2024 5:22 pm Sitä ollaan monelta tahotakin modeilta kysytty, että miksi täällä sallitaan ilmiselvä ryssäpropaganda. Vastauksena on tullut ympäripyöreitä hokemia "mielipiteen vapaudesta" ja "sananvapaudesta". Nuo eivät porukkaan enää uppoa, eivätkä ne vain päde kun kysymyksessä on sotaa käyvän maan ilmiselvä valepropaganda. Kaikkien tulisi ponnistella valheellisen propagandan ehkäisemiseksi. Myös foorumien moderaattorien. Ja propagandan levittäjät ja mahdollistajat tulisi asettaa vastuuseen.
Ketä sinä tässä nyt pyrit vakuuttamaan. Kyllä se tieto maailman asiosta on ihan kaikkien saatavissa kun viitsii hakea. :lol:

Mikäli perustaa tietonsa massamedian kertomaan niin taatusti on hakuteillä.

OnyxPhoenix
Como es?
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Como es? »

pokkapitää kirjoitti: La Marras 23, 2024 5:14 pm
Donald McRonald kirjoitti: La Marras 23, 2024 5:12 pm

Propagandan ja tosiasioiden erottaminen toisistaan vaatii toki paneutumista asioihin ja voin kertoa että sinun olisi syytä näihin asioihin myös hieman paneutua.
Minä luotan moderaattoreiden lukutaitoon ja asiantuntemukseen.
Toki voisi hieman tarkemmalla seulalla puuttua näiden ilmiselvien trollejen ja propagandistien touhuihin tällä foorumilla.
Ahaa, tämä on täällä edelleen. Trollejen, pankkejen jne. Ja jutut sen mukaan.
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Como es? kirjoitti: La Marras 23, 2024 5:53 pm Ahaa, tämä on täällä edelleen. Trollejen, pankkejen jne. Ja jutut sen mukaan.
Juu. sikakoira saa näköjään yhä rellestää vaikka ikibanni jo annettiinkin. Modejen suojeluksessa tuokin sika.
pokkapitää
Neuvoja-Jack

Donald McRonald kirjoitti: La Marras 23, 2024 6:10 pm
Como es? kirjoitti: La Marras 23, 2024 5:53 pm Ahaa, tämä on täällä edelleen. Trollejen, pankkejen jne. Ja jutut sen mukaan.
Juu. sikakoira saa näköjään yhä rellestää vaikka ikibanni jo annettiinkin. Modejen suojeluksessa tuokin sika.
Harhaiset mielet jotka näkevät jokapuolella sikakoiria voisivat harkita vapaaehtoista taukoa kirjoittelemisissaan. Eihän tuo nyt kovin hyvältä vaikuta.

Hoitoa on saatavissa jos osaa hakea ja jos ei osaa niin jokatapauksessa pakkohoitoon sitten viimeistään nämä kaverit hoidetaan.

Varmaan tosi rasittavaa moderaattoreidenkin kuunnella tuota jatkuvaa narinaa ja mitään sanomatonta itkun tuherrusta päivästä toiseen. Ainoa anti tällaisilla yksilöillä palstalle tuntuu olevan toisten kirjoittajien kritisointi ja nillitys. Voi voi kun tuon kirjooittajan mielipide ei ole sama kuin minulla :lol: :lol: :lol: :lol:

Modet voisivat toki tällaiset turhat nimimerkit poistaa suosiolla koska aiheuttavat taatusti paljon ylimääräistä turhaa työtä koska näiden maneerit ovat tulleet tutuiksi kirjoittelijoille.

Jatkuvaa trollailua ja jos joskus vastaat huutoon niin välitön vasikointi on se taktiikka johon nämä ovat luottaneet.

OnyxPhoenix
Paikalla
OnyxPhoenix
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

pokkapitää kirjoitti: La Marras 23, 2024 6:23 pm
Donald McRonald kirjoitti: La Marras 23, 2024 6:10 pm
Harhaiset mielet jotka näkevät jokapuolella sikakoiria voisivat harkita vapaaehtoista taukoa kirjoittelemisissaan. Eihän tuo nyt kovin hyvältä vaikuta.
Joka ikinen näitä seurannut tietää että sinä olet sikis. Myös moderointi.
Jotenkin säälittävää että sinä edes yrität kiistää asian. Entisestään vain vahvistaa näkemystä että olet valehteleva henkilö.
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

pokkapitää kirjoitti: La Marras 23, 2024 6:23 pm Modet voisivat toki tällaiset turhat nimimerkit poistaa suosiolla koska aiheuttavat taatusti paljon ylimääräistä turhaa työtä koska näiden maneerit ovat tulleet tutuiksi kirjoittelijoille.

Jatkuvaa trollailua ja jos joskus vastaat huutoon niin välitön vasikointi on se taktiikka johon nämä ovat luottaneet.
Olen samaa mieltä, turhat nimimerkit kuten sinä, Janita ja törkeä sotarikos pitäisi poistaa suosiolla.
Nopeastihan olet havainnut tuollaiset asiat, vaikka olet foorumilla ollut vasta pari viikkoa. Joo joo, seurannut foorumia jo pitkään, mutta vasta nyt rekisteröitynyt...
Sikakoira sinulla on muutamia tiettyjä lähes viestistä toiseen toistuvia maneereja, jotka kyllä paljastavat sinut nimimerkistä riippumatta.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
LexVeritas
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

En varsinaisesti arvostele, vaan nähdäkseni moderoinnin kannattaisi poistaa palstan politiikkaosio kokonaan. Siten moderaattoreille jäisi ehkä enemmän aikaa keskittyä olennaiseen eli minfon murhainfoon.
In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
stirlock_187
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja stirlock_187 »

Hieman surullista, että suomalaisten ylläpitämällä sivustolla sallitaan ryssätrollien propaganda. Nikit vaihtuvat ja kirjoitusasusta tunnistaa hieman tyhmempikin henkilöt. Noin 90 % on tuttua propagandaa ja loput 10 % pelkkiä valheita.
Sinällään tällä ei ole väliä, koska suomalaiset osaavat erottaa valheelliset kirjoitukset ja lähteet. Tällaiset kirjoitukset eivät muuta mielipiteitä Suomessa.
pokkapitää
Neuvoja-Jack

stirlock_187 kirjoitti: Su Marras 24, 2024 6:15 pm Hieman surullista, että suomalaisten ylläpitämällä sivustolla sallitaan ryssätrollien propaganda. Nikit vaihtuvat ja kirjoitusasusta tunnistaa hieman tyhmempikin henkilöt. Noin 90 % on tuttua propagandaa ja loput 10 % pelkkiä valheita.
Sinällään tällä ei ole väliä, koska suomalaiset osaavat erottaa valheelliset kirjoitukset ja lähteet. Tällaiset kirjoitukset eivät muuta mielipiteitä Suomessa.
Sinulla on toki laittaa tähän hieman esimekkejä niistä valheista eikös vain ? Jottei jäisi vain huuteluksi ja loisi vääriä mielikuvia ihmisille.

OnyxPhoenix
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

pokkapitää kirjoitti: Su Marras 24, 2024 6:25 pm
stirlock_187 kirjoitti: Su Marras 24, 2024 6:15 pm Hieman surullista, että suomalaisten ylläpitämällä sivustolla sallitaan ryssätrollien propaganda. Nikit vaihtuvat ja kirjoitusasusta tunnistaa hieman tyhmempikin henkilöt. Noin 90 % on tuttua propagandaa ja loput 10 % pelkkiä valheita.
Sinulla on toki laittaa tähän hieman esimekkejä niistä valheista eikös vain ? Jottei jäisi vain huuteluksi ja loisi vääriä mielikuvia ihmisille.
Tunnustit juuri olevasti trolli ja nyt haluat tietää valheesi?
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Vastaa Viestiin