Moderoinnin arvostelu

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

pokkapitää
Neuvoja-Jack

Re: Moderoinnin arvostelu

Viesti Kirjoittaja pokkapitää »

Rescuer kirjoitti: Su Marras 24, 2024 7:15 pm
pokkapitää kirjoitti: Su Marras 24, 2024 6:25 pm
stirlock_187 kirjoitti: Su Marras 24, 2024 6:15 pm Hieman surullista, että suomalaisten ylläpitämällä sivustolla sallitaan ryssätrollien propaganda. Nikit vaihtuvat ja kirjoitusasusta tunnistaa hieman tyhmempikin henkilöt. Noin 90 % on tuttua propagandaa ja loput 10 % pelkkiä valheita.
Sinällään tällä ei ole väliä, koska suomalaiset osaavat erottaa valheelliset kirjoitukset ja lähteet. Tällaiset kirjoitukset eivät muuta mielipiteitä Suomessa.
Sinulla on toki laittaa tähän hieman esimekkejä niistä valheista eikös vain ? Jottei jäisi vain huuteluksi ja loisi vääriä mielikuvia ihmisille.
Tunnustit juuri olevasti trolli ja nyt haluat tietää valheesi?
Ei vaan pyysin esimerkkejä jotta moderaattoritkin pääsevät katsomaan mistä on kyse ja voivat tehdä johtopäätöksiä siitä kuka täällä disinformaatiota levittää :lol:

Jännä homma kun eräät eivät ymmärrä mikä on keskustelufoorumeiden funktio :lol:
Viimeksi muokannut pokkapitää, Su Marras 24, 2024 7:35 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
En minä mitään hämätä koita. En minä sitä kiistä etteikö äärioikeistolaisia tahoja olisi tuettu.

OnyxPhoenix
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

Pikemminkin se on trollien tehtävä todistaa väitteensä oikeiksi, eikä toisin päin. Joten paas tuleen todisteita pöytään ihan kaikesta paskasta jonka suollat.

E: Voi paska. Nyt menin taas ruokkimaan trollia. Noh, koitan muistaa paremmin vastedes.
pokkapitää
Neuvoja-Jack

Donald McRonald kirjoitti: Su Marras 24, 2024 7:35 pm Pikemminkin se on trollien tehtävä todistaa väitteensä oikeiksi, eikä toisin päin. Joten paas tuleen todisteita pöytään ihan kaikesta paskasta jonka suollat.

E: Voi paska. Nyt menin taas ruokkimaan trollia. Noh, koitan muistaa paremmin vastedes.
Niin sitähän minä tässä juuri sanoin että olisi ihan hienoa jos olisi esittää jotain näyttöjä väitteidensä tueksi kuten ainakin itse pyrin aina tekemään.
En minä mitään hämätä koita. En minä sitä kiistä etteikö äärioikeistolaisia tahoja olisi tuettu.

OnyxPhoenix
URSA
James Bond (Roger Moore)

Viesti Kirjoittaja URSA »

Eniten huolestuttaa jos luokattoman paskan suoltamisella kaalisoppapalkalla ei olekaan tarkoituksena yrittää saada suomalaiset uskomaan mitä paskaa tahansa, vaan ryssät joskus tulevaisuudessa esittelisivät suomenkielistä paskaa foorumilta ja väittäisivät sen olevan monien suomalaisten mielipide, ja sen perusteella valehtelisivat suomalaisten olevan venäläisten puolella. Ei voi tietää mitä Puten kutistuneissa KGB koulutetuissa herneaivoissa liikkuu.
pokkapitää
Neuvoja-Jack

URSA kirjoitti: Su Marras 24, 2024 8:37 pm Eniten huolestuttaa jos luokattoman paskan suoltamisella kaalisoppapalkalla ei olekaan tarkoituksena yrittää saada suomalaiset uskomaan mitä paskaa tahansa, vaan ryssät joskus tulevaisuudessa esittelisivät suomenkielistä paskaa foorumilta ja väittäisivät sen olevan monien suomalaisten mielipide, ja sen perusteella valehtelisivat suomalaisten olevan venäläisten puolella. Ei voi tietää mitä Puten kutistuneissa KGB koulutetuissa herneaivoissa liikkuu.
Ihan syntyperäisenä Suomen kansalaisena voin kertoa että itseäni kiinnostaa lähinnä se totuus asioista mitä meille pyritään syöttämään ja joiden takia olemme kohta maailmansodassa mikäli eskalaatiot jatkuvat.

OnyxPhoenix
Paikalla
OnyxPhoenix
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

Noniin, minä ainakin toistaiseksi siirryn toiselle foorumille kirjoittamaan. Ei tässä ole mitään järkeä että samoja ryssävalheita käsitellään kymmenettä kertaa uusilla sikiksen nimimerkeillä, joiden sääntöjen mukaan pitäisi olla ikibänneillä.

Ei keskustelufoorumissa ole minun mielestäni mitään järkeä kun homma menee tällaiseksi samojen vanhojen valheiden tuputtamiseksi yhä uudestaan ja uudestaan saman henkilön käyttämän uuden nimimerkin toimesta, jotka on jo monta kertaa käsitelty.

Halveksuttavaa että suomalainen foorumi tarjoaa venäläismielisten valheiden loppumattomalle syytämiselle yhä uudestaan ja uudestaan alustan. Olisi edes uusia valheita, mutta samaa vanhaa paskaa, niin ei jaksa.
PoliisimestariSisu

Viesti Kirjoittaja PoliisimestariSisu »

Mielenkiintoista kyllä miten ikibannattu sikakoira saa länkyttää paskaa altterilla vapaasti, mutta muuten kyllä punakynä savuaa ns. normaaleille kirjoittajille.
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

Pitänee vain kaikkien alkaa vasikoimaan jokaikinen sikiksen postaus ja muistuttaa modeja siitä, että kyseessä on ikibannattu käyttäjä.
pokkapitää
Neuvoja-Jack

Aina vaan ne sikikset tunkevat uniin :lol:

OnyxPhoenix
Brass
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Brass »

Päätin lopettaa toistaiseksi kirjoittelun tälle foorumille, koska näyttää muuttuneen kokopäivätoimisten ryssäntrollion temmellyskentäksi. Juttuja saa pyörittää kuin vanha samalle uralle juuttunut gramofonin neula. Onnea vaan valitsemallenne tielle.
WW2 jälkeisen merisotahistorian suurimmat tappiot aiheuttaa maa, jolla ei ole edes kunnon laivastoa.
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

Pitäisiköhän epäsuoralla tavalla ilmaistuja villin lännen etsintäkuulutusilmoituksia ("Blex" = nimimerkki LexVeritas) kirjoitteleva tyyppi heittää foorumilta roskakoriin ja lopullisesti ja mielellään kaikki multinikkinsä perään.
Ross Sullivan kirjoitti: Su Marras 24, 2024 10:40 am 1500 dollaria Hannun yhteystiedoista tai Blexin.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Kosti »

JasseHames kirjoitti: Ma Marras 25, 2024 11:44 pm Pitäisiköhän epäsuoralla tavalla ilmaistuja villin lännen etsintäkuulutusilmoituksia ("Blex" = nimimerkki LexVeritas) kirjoitteleva tyyppi heittää foorumilta roskakoriin ja lopullisesti ja mielellään kaikki multinikkinsä perään.
Joks sä oot pleksin kanssaki riitaantunu? :lol:
Eih bennek, eih blavek
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:21 pm
Ja bannejahan ei enää tule, koska olemme lautamiehissä.
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

JasseHames kirjoitti: Ma Marras 25, 2024 11:44 pm Pitäisiköhän epäsuoralla tavalla ilmaistuja villin lännen etsintäkuulutusilmoituksia ("Blex" = nimimerkki LexVeritas) kirjoitteleva tyyppi heittää foorumilta roskakoriin ja lopullisesti ja mielellään kaikki multinikkinsä perään.
Ross Sullivan kirjoitti: Su Marras 24, 2024 10:40 am 1500 dollaria Hannun yhteystiedoista tai Blexin.
Kai mä nyt saan kavereita etsiä? Kaikki eivät ole rixulaisia hikikomeroita.
Mitä te dorkat dorkailette?
Honey_Badger
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Honey_Badger »

Moderointi innokkaasti ja ripeästi poistaa moderointiin liittyviä viestejä muista ketjuista. Moderointi ei kuitenkaan vastaa moderointia koskeviin viesteihin MISSÄÄN ketjussa. Moderointi sen sijaan sallii esimerkiksi tässä ketjussa siihen mitenkään liittymättömiä viestejä, ei punakynää näy. Uskottavuus: nolla.

Lisäksi moderointi sallii jatkuvan totaalisen venäjäpropagandan ja disinformaation levittämisen tällä foorumilla. Tähän ei puututa juuri mitenkään. Kuten ei puututa parin aivopiereskelijän multinikkeilyyn. Uskottavuus: nolla.

Mitä vitun tampioita siellä oikein on moderaation puikoissa? Oletteko oikeasti noin vajaita vai oletteko maksettuja? Mitkä ovat foorumin omistajan yhteydet ryssämielisiin tahoihin? Pakottaako omistajataho teidät toimimaan näin älyvapaasti?
claw
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja claw »

Honey_Badger kirjoitti: La Joulu 07, 2024 3:49 pm Mitkä ovat foorumin omistajan yhteydet ryssämielisiin tahoihin? Pakottaako omistajataho teidät toimimaan näin älyvapaasti?
Täysin samat mietteet ollut viime kuukausina.

Modet hei, tehkääs nyt ryhtiliike ja kertokaa meille asiakkaille mikä on nykylinjan motiivi. Oletteko pikkuhiljaa alasajamassa koko Minfoa, vai mikä mättää?
Vastaa Viestiin