Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

.
En nyt oikein tiedä, kuinka tämän ilmaisisin loukkaamatta ketään, mutta lievästi ärsyttää kommentoijat, joidenka kommentit ovat novellin mittaisia ja käsittelevät samassa esseessä montaa ketjussa esiintynyttä erillistä asiaa; joskus jopa täysin toisiinsa liittymätöntä.

No, minkäs tuolle mahtaa, mutta toisinaan sellainen lievästi häiritsee (vituttaa), kun jos itse haluaisi viestiä kommentoida, pitäisi vastineeksi kai kirjoittaa kokonainen romaani. Eihän tämä toki mikään chatti olekaan, mutta lyhyestä virsi kaunis, vaikka sanonta kuuluukin aivan toisenlaiseen asiayhteyteen

En oikein jaksa uskoa, että olisin jotenkin niin erinomainen, että olisin ainoa, joka kokee näin. Tosin valtaosa minfolaisista taitaa jättää väliin, ellei peräti ignooraa tyystin.
X X X X X
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Perussuomalaisten aisankannattajien jatkuva vääristely ja muiden syyttely sekä rasismin löyhkä.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

JanitaSlim kirjoitti: Ti Marras 05, 2024 5:57 pm Perussuomalaisten aisankannattajien jatkuva vääristely ja muiden syyttely sekä rasismin löyhkä.
Äläs nyt...
Ilman niitä ei sinullakaan olisi oikein mitään kommentoitavaa.

:D
X X X X X
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

Jaha. Nyt näköjään annetaan sikiksen taas paskoa puolet palstan ketjuista lukukelvottomaan kuntoon.
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Donald McRonald kirjoitti: Ti Marras 05, 2024 10:35 pm Jaha. Nyt näköjään annetaan sikiksen taas paskoa puolet palstan ketjuista lukukelvottomaan kuntoon.
Juu ja pikanttina yksityiskohtana kerrottakoon, että kun erikoispossu tuli paskomaan Turtiaisen ketjuun ja mä sitä kirosin, niin punakynä kävi mun tekstissä, mut possu vaan jatkoi porskuttamista. Ja porskuttaa edelleen.

Itse asiassa tuo kyseinen viestini oli eräänlainen koeponnistus. Halusin nähdä, että voivatko tehdä noin. Ja kyllä, näemmä voivat. Ja myös tekevät.

Olen pikku hiljaa alkanut funtsimaan, että foorumin modet tekee tuota moderointia ihan kieli poskella. Vetävät vihkoon ihan piruuttaan ja naureskelevat kun foorumilla kitistään perseilystä. Kun oikein muuta vaihtoehtoa ei ole. Nimittäin jos moderointia harrastaisi ihan tosissaan, niin ei sitä millään kykenisi näin päin vittua tekemään. Eihän?

Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa.
Rima pysyy paikallaan kun riman alittaa.

Voi vittu.
pokkapitää
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja pokkapitää »

Eikö olisi parempi poistua koko foorumilta kun noin kovasti kaikki kismittää ja pitää jutella itsensä kanssa usealla nimimerkillä . Tekisit samalla palveluksen koko foorumille. On aika huolestuttavaa kun näkee jokapuolella jotain "sikiksiä" tälleen ulkopuolelta kun seurailee näitä tarinointejasi. :lol:
En minä mitään hämätä koita. En minä sitä kiistä etteikö äärioikeistolaisia tahoja olisi tuettu.

OnyxPhoenix
aivoriihi
David Starsky

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Ärsyttää se, että tämä aiemmin kiinnostava ja asiallinen keskustelufoorumi on todellakin romahtanut pohjamutiin.
Yypeelle: herätys, wake up, achtung!
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Honey_Badger
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Honey_Badger »

aivoriihi kirjoitti: Ma Marras 25, 2024 3:13 pm Ärsyttää se, että tämä aiemmin kiinnostava ja asiallinen keskustelufoorumi on todellakin romahtanut pohjamutiin.
Yypeelle: herätys, wake up, achtung!
Komp. Ja moderoinnin surkea taso tässä on se syy.
pokkapitää
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja pokkapitää »

Mielestäni putsarin aliakset pitäisi myöskin poistaa palstalta
En minä mitään hämätä koita. En minä sitä kiistä etteikö äärioikeistolaisia tahoja olisi tuettu.

OnyxPhoenix
aivoriihi
David Starsky

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

pokkapitää kirjoitti: Ma Marras 25, 2024 4:04 pm Mielestäni putsarin aliakset pitäisi myöskin poistaa palstalta
Lue nyt tämän ketjun otsikko ja siirrä röhkimisesi asianmukaisen otsikon alle. Ei pitäisi olla liian vaikeaa?
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

pokkapitää kirjoitti: Ti Marras 05, 2024 11:40 pm Eikö olisi parempi poistua koko foorumilta kun noin kovasti kaikki kismittää ja pitää jutella itsensä kanssa usealla nimimerkillä . Tekisit samalla palveluksen koko foorumille. On aika huolestuttavaa kun näkee jokapuolella jotain "sikiksiä" tälleen ulkopuolelta kun seurailee näitä tarinointejasi. :lol:
Mitäköhän vittua yrität nyt tolkuttaa? Itse olet vasta kolme viikkoa sitten kirjautunut foorumille, ja siti esität asiaasi kuin olisit täällä roikkunut jo vuosia. Jos joku epäilee sinua moni-nikkiksi, niin miksi ihmeessä jäät asian kanssa jyystämään, jos sinulla ei sellaiseen ole osaa eikä arpaa? Vaan onko, quis on?
X X X X X
IronMikeDyson

Viesti Kirjoittaja IronMikeDyson »

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Su Marras 03, 2024 9:32 pm .
En nyt oikein tiedä, kuinka tämän ilmaisisin loukkaamatta ketään, mutta lievästi ärsyttää kommentoijat, joidenka kommentit ovat novellin mittaisia ja käsittelevät samassa esseessä montaa ketjussa esiintynyttä erillistä asiaa; joskus jopa täysin toisiinsa liittymätöntä.

No, minkäs tuolle mahtaa, mutta toisinaan sellainen lievästi häiritsee (vituttaa), kun jos itse haluaisi viestiä kommentoida, pitäisi vastineeksi kai kirjoittaa kokonainen romaani. Eihän tämä toki mikään chatti olekaan, mutta lyhyestä virsi kaunis, vaikka sanonta kuuluukin aivan toisenlaiseen asiayhteyteen

En oikein jaksa uskoa, että olisin jotenkin niin erinomainen, että olisin ainoa, joka kokee näin. Tosin valtaosa minfolaisista taitaa jättää väliin, ellei peräti ignooraa tyystin.
Itseä vituttaa sama. Yrität hyvää, niin päälle käydään vittuillen. Ennen oli vähän tapoja. Tästä tullut ihmisille alusta, jossa purkaa itseään toisille vittuilemalla ja ihmiset vuosi vuodelta enemmän idiootteja ilman käytös tapoja. NIIN ja kaikki ovat yhtäaikaa oikeassa ja sitten on nämä että kuulin naapurin Esalta ja saa sitten täysin väärää infoa lukea totena. :twisted:
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

skoune kirjoitti: To Joulu 26, 2024 6:50 pm
viivahattu kirjoitti: To Joulu 26, 2024 5:10 pm Juu, muistin väärin ja sen tunnustan. Petroskoi on siis Tampereen kokoinen. Tuntevatko Tampereella kaikki toisensa? Edelleenkin jos teoriasi siitä, että tapaukset liittyvät toisiinsa perustuu siihen, että Nelan mies on Petroskoista ja Birgitan miesystävä on siellä pyörinyt, ja että sekä Nelan mies että Birgitta työskentelivät Helsingin keskustassa, niin hyvin huteralla pohjalla olet. Ja näitten horinoitten perässä pitäisi sitten poliisin juosta, ei hyvänen aika sentään.
Kovin huteralla pohjalla on sun sisälukutaitosi. En ole missään väittänyt, että se Bn miespuolinen ystästävä olisi Petroskoissa käynyt. Kirjoitin, että Nela oli siellä miehensä kanssa vieraillut...Ja itse asiassa kirjoitin, että Nelan ja Birgitan katoamiset kietoituvat jotenkin yhteen useiden sattumien vuoksi (Miesystävällä petroskoilainen ystävä, jonka BSkin tunsi ja naisten katoamiset sattuivat lähetysten ajallisesti ja tosiaan oli mahdollista, että BS ja PWkin tunsi Nelan miehen, jos vaikka se BSn miesystävä olisi esitellyt heidät sen petroskoilaisen ystävänsä Suomen vierailun aikana..... En ole kuitenkaan syyllistänyt ketään, vaan spekuillut löytämieni faktojen pohjalta.

Kysy muuten Ross Sullivanilta josko hän osaa ratsastaa ;)ja kysy myös miksi hän vaivautuu haukkumaan minua mennen tullen... Aika outoa, laittaisi minut estolistalle...
Osaan ratsastaa välttävästi, mutta en kuulu hevoshenkilöosastoon. Satuilusi on mielestäni vastuutonta. Esitä sellaisia tietoja usein faktoina, jotka eivät sitä ole.
Mitä te dorkat dorkailette?
skoune
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja skoune »

Ross Sullivan kirjoitti: To Joulu 26, 2024 10:34 pm ..
Osaan ratsastaa välttävästi, mutta en kuulu hevoshenkilöosastoon. Satuilusi on mielestäni vastuutonta. Esitä sellaisia tietoja usein faktoina, jotka eivät sitä ole.
Minä esitän sellaisia tietoja, joita olen itse saanut selville eri tahoilta. Jos olen käyttänyt jotain muuta tietoa, jonka olen tulkinnut mahdolliseksi tiedoksi (ei faktaksi) olen käyttänyt (konditionaali-) ilmaisua, esim. voisi olla, olisi mahdollista jne

Ja aikuisten oikeesti, jos sinua ärsyttää mun jutut, niin laita ihmeessä mut estoon. Ihmetyttää tuo sun hyökkäyksesi mua kohtaan. Siis "keskustele" vain sellaisten kanssa, jotka ovat samaa mieltä kanssasi.
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

skoune kirjoitti: To Joulu 26, 2024 10:55 pm
Ross Sullivan kirjoitti: To Joulu 26, 2024 10:34 pm ..
Minä esitän sellaisia tietoja, joita olen itse saanut selville eri tahoilta. Jos olen käyttänyt jotain muuta tietoa, jonka olen tulkinnut mahdolliseksi tiedoksi (ei faktaksi) olen käyttänyt (konditionaali-) ilmaisua, esim. voisi olla, olisi mahdollista jne

Ja aikuisten oikeesti, jos sinua ärsyttää mun jutut, niin laita ihmeessä mut estoon. Ihmetyttää tuo sun hyökkäyksesi mua kohtaan. Siis "keskustele" vain sellaisten kanssa, jotka ovat samaa mieltä kanssasi.
Kovin herkästi otat kaiken pienenkin kritiikin. Mielestäni keskustelufoorumin tarkoituksena ei ole toimia pelkästään samanmielisten areenana. Eihän minun mielipiteilläni pitäisi olla mikään erityinen merkitys.

Tämä ja 2 edellistä viestiä siirretty Silander-ketjusta. Viestin otsikot muutettu
-NILS-
Mitä te dorkat dorkailette?
Vastaa Viestiin