Mustalaiset

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Andikos
Lauri Hanhivaara

Re: Mustalaiset

Viesti Kirjoittaja Andikos »

RL11/6 kirjoitti: Ke Marras 13, 2024 8:34 pm

Mikä sinua tässä asiassa haittaa ja oletko aivan varma, että emänsänussijan takissa oli verta? Itse odottelin viime talvena kaukojunaa tunnin ajan siellä baarissa. Tuona aikana en havainnut mitään poikkeavaa. Itselläni oli lapinleuku povitaskussa, spyderco kääntöveitsi klipsillä vyössä, skrama repussa ja sählykassissa päällekkäispiippuinen Valmetti tugstenin 6 mm haulipatruunat piipussa. Emänsänussijoita, neekereitä ja raksavaatteisia ryssiä oli keskitysleirillisen verran. Todellinen roskaväen juna-asema.
Rlläki jo havahtui että haulikkoonki on tullu todella tehokkaita latauksia, mutta muutamia virheitä. Ensinnäkin tungstenia ei löydy nuin isoja hauleja ja vanha valmettiriepu ei kestä ampua kyseisiä patruunoita varsinkaan jos olis 6mm hauleilla ladattuna. Leukuki varmaan ollut joku Kiinasta tilattu kopio.
Yhden kerran olen nähnyt kun grillillä oli mustalaismies ja näky katkastun haulikonperä takin alta, kys grillin omistajaksi näki saman ja otti haulikon tummalta pois ja mustiskaan ei pullikoinut yhtään vastaan tilanteessa.
Kosto on parasta kylmänä, jääkylmänä.
Millavaan
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Treellä koskarissa nyt atm vartti isberg itse. Vähän auttaa aiempaan pettymykseen kun en ehtinyt ajoissa rautatieasemalle. Ei sitä joka päivä näe mustalaiskuningasta. Siitä tuli mieleeni että ostanpa sen kirjan itselleni joululahjaksi kun kirjastossa sitä ei vielä ollut..
tarsa
Alokas

Viesti Kirjoittaja tarsa »

Oli kyllä lauantaina Tampereella Wanhassa Mestarissa melkoinen meno päällä velikullilla.

Viivaa vedettiin vessassa ahkerasti ja pienet lapsetkin oli otettu mukaan kaman kuljetukseen. Siinä meni sellainen raja, että otin reippaana miehenä puhelun ja vuodin tietoni poliisille kuin vanha palomuuri.
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

"Pikku paula on sitten kaaleet likainen suusta eläkää antako juoda astioista kuka lisää tietää jo vuosi sitten olen linjannut sen"

(Kaaleet Tänne ryhmästä)
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Wildchild79
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Wildchild79 »

Huutaja Jaana kirjoitti: Ti Marras 26, 2024 2:45 pm "Pikku paula on sitten kaaleet likainen suusta eläkää antako juoda astioista kuka lisää tietää jo vuosi sitten olen linjannut sen"

(Kaaleet Tänne ryhmästä)
Pitäisi olla suomi-manne-suomi-sanakirja.
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
Corleone23
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Corleone23 »

Näyttäs hovisto olevan tampereella ammutun naisen siskon mies :shock:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d5c0 ... 4e82454a42
armido
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja armido »

75-vuotias kouvolalaismies tuomittiin ihmiskaupasta – piti uhria vallassaan pelolla ja keskioluella

Käräjäoikeus katsoi miehen toiminnan olleen törkeää ja nöyryyttävää.

Kymenlaakson käräjäoikeus on tuominnut 75-vuotiaan kouvolalaismiehen 4 vuoden ja 8 kuukauden vankeuteen törkeästä raiskauksesta ja ihmiskaupasta.

Rikokset tapahtuivat syksyn 2019 ja tammikuun 2020 välisenä aikana.

Oikeus katsoi, että Manne Allan Nyman pakotti uhrinsa useisiin sukupuoliyhteyksiin väkivallalla uhkaamalla ja käyttämällä hyväkseen uhrin avutonta tilaa. Uhrin henkinen vointi oli ollut huono hänen aviomiehensä yllättävän kuoleman jälkeen ja lisäksi hänellä oli vakava alkoholiongelma.

Sukupuoliyhteyksiä oli yhteensä noin kymmenen ja ne sisälsivät myös nöyryyttäviä piirteitä kuten huoraksi nimittelyä, läpsimistä ja seksuaalista väkivaltaa.

Oikeus katsoi Nymanin syyllistyneen myös ihmiskauppaan. Hän järjesti tai ainakin oli mukana järjestämässä uhrille "keikkoja", joiden aikana uhri kuljetettiin pakettiautolle eri paikkoihin myymään seksipalveluita. Suurimmaksi osaksi uhri otti asiakkaat vastaan pakettiauton takatilassa.
Näistä keikoista uhri sai palkkioksi pieniä summia rahaa ja olutta, kun taas Nyman piti suurimman osan rahoista itsellään.

Uhri oli halunnut useamman kerran lopettaa seksuaalipalveluiden myymisen ja mennä katkaisuhoitoon, mutta Nyman oli painostamalla ja tarjoamalla olutta saanut tämän jatkamaan.

Yritti mustamaalata uhria

Oikeuden mukaan Nymanin teko täytti kaikki kolme ihmiskaupparikoksen tunnusmerkkiä: turvattoman tilan hyväksikäytön, toisen ottamisen määräysvaltaan ja uhrin saattamisen parituksen tai muun seksuaalisen hyväksikäytön kohteeksi.

Oikeus ei määrännyt Nymania vangittavaksi heti tuomiolla, vaan piti sitä kohtuuttomana huomioon ottaen miehen korkea ikä ja se, että rikokset olivat tapahtuneet jo vuosina 2019 ja 2020. Lisäksi oikeus alensi Nymanille tuomittua rangaistusta neljällä kuukaudella siksi, että oikeudenkäynti oli viivästynyt.

Vankeustuomion lisäksi oikeus määräsi Nymanin maksamaan uhrille 28 500 euron korvaukset viivästyskorkoineen.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/75- ... la/9055932
sonniman
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja sonniman »

Kumma kun Jumbo ei puutu sen yhden nelikymppisen mustalaisakan huumeiden myyntiin käytävillään. Taas jälleen tänään todistin sitä keskellä ihmisvilinää. Aika härskiä kun ei viitsi edes ulkona seistä laukkunsa kanssa bisnestään tekemässä.
Eriksson
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Eriksson »

Vai että Manne Allan Nyman. On siinä ainakin nimi miestä myöten.
Pössiperk
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pössiperk »

^Ei nimi miestä pahenna ellei parannakkaan

Manne keksinyt muka hyvän ansaintakeinon käyttämällä jo valmiiksi rikkiolevan asemaa nussittamalla tätä pakettiautossa muille ja pitää oluella tämän mieltä hyvänä.

Oishan tuosta voinut enemmänkin antaa, jos saa alennuksiakin.
🇫🇮 Syyttömänä syntymään sattui hän
Tähän maahan pohjoiseen ja kylmään
🇫🇮
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Eriksson kirjoitti: La Marras 30, 2024 7:39 pm Vai että Manne Allan Nyman.
Klassikko nimi! Vähän ku Nick Jagger mustalle miehelle...

Tiedoksi:

"ETTEKÖ KAALEET TIEDÄ,?MINÄ JUHO KAAKON POIKA HELAPÄÄ ,OLEN TEIDÄN KUNINGAS ..EI KIRJA PELLE VARTTI! MÄ OÖEN JOHTAJA OMISTAN NYT KOKO HELSINKIN JA TURUN.TUKHOLMAN OLEN JO VALLOITTANU..MULLA ON SERPIAN 50 ENTISTÄ SOTILASTA MUN TAKANA..MÄ MÄÄRÄN MISSÄ SAA ASUA.MÄ TUUN OTTAA KOKO SUOMEN HALTUUN..MÄÄRÄÄN JUNAT TAKSIT LENTOKONEET LAIVAT KUKAAN EI SAA MATKUSTAA ILMAN MUN LUPAAN UNOHTOKAA SE KAAJEIMOINEN KIRJA PELLE VARTTI..SE ON MINÄ JOKA ON KAALEEN KUNINGAS!!!!"
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Kaaleet ryhmästä:

"Miks te manne, aina varastelette. Ja yritätte joka asiassa kieroilla. Käskeekö teibän uskonto ja kulttuuri ,tekemään noin . Siksi Te ootte alinba kastia yhteis kunnassa. Jumalannekin on antanut varmaan periksi vuoksenne., terv nea immonen."
IronMikeDyson

Viesti Kirjoittaja IronMikeDyson »

Heh ..Aina joskus ihmetellyt, kun jotkut myyvät jotain netissä ja alla lukee :" En asioi Romanien kanssa." Ajatellut että no mikä siinä niin kamalaa? Sitten eilen itsellä oli myynti ilmoitus ja kaupat sovittiin teksti viestillä ja kaikki meni ok. Pihaan saapu auto ja sieltä tuli nuori manne. Ok eipä tässä mitään. Hän otti rahat niinkun heti esiin ja oli kohtelias .. kädeltiin ja asia selvä tai niin luulin. Kello taisi olla yksi yöllä kun aloin saada viestejä. VOI HYVÄ VELII .. TÄMÄ ON HUONO TUOTE! RIKKI ON! Siiten kinuttiin rahaa korkoineen pensasta ja niinpäin pois. Tätä piippausta tekstillä jatkui tuonne aamu neljään. Vastasin, että ihan ehjä oli ja tarkistit sen ennen ostoa ja että minulla ei ole ikinä ollut Romanien kanssa ongelmia missään kaupoissa, vaikka jotkut varoittelevat. Teen kauppaa ihan reilulla pelillä kaikille, että miksi nyt noin teet. Voimme vaikka tehdä kauppaa tulevaisuudeskin sit. TÄMÄ jotenkin hänelle kolahti ja perui että, Kyllä tämä kunnossa on ja kuule. Tehdään bisnestä tulevaisuudessakin. Minä olen luotettava ihminen.

Eli jatkossa muistan liittää sinne myynti ilmoituksen loppuun sen nootin nyt ja tajuan miksi joillain se on sielä.
Pössiperk
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pössiperk »

^
Mistäköhän se seuraavaksi olisi keksinyt pyytää rahaa, jos olisit suostunut perumaan kaupat ja maksanu bensat?
Jotenkin tuo olisi jatkunut aivan varmasti.
🇫🇮 Syyttömänä syntymään sattui hän
Tähän maahan pohjoiseen ja kylmään
🇫🇮
rakastaja nylkynen
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja rakastaja nylkynen »

IronMikeDyson kirjoitti: To Joulu 05, 2024 12:06 am Heh ..Aina joskus ihmetellyt, kun jotkut myyvät jotain netissä ja alla lukee :" En asioi Romanien kanssa." Ajatellut että no mikä siinä niin kamalaa? Sitten eilen itsellä oli myynti ilmoitus ja kaupat sovittiin teksti viestillä ja kaikki meni ok. Pihaan saapu auto ja sieltä tuli nuori manne. Ok eipä tässä mitään. Hän otti rahat niinkun heti esiin ja oli kohtelias .. kädeltiin ja asia selvä tai niin luulin. Kello taisi olla yksi yöllä kun aloin saada viestejä. VOI HYVÄ VELII .. TÄMÄ ON HUONO TUOTE! RIKKI ON! Siiten kinuttiin rahaa korkoineen pensasta ja niinpäin pois. Tätä piippausta tekstillä jatkui tuonne aamu neljään. Vastasin, että ihan ehjä oli ja tarkistit sen ennen ostoa ja että minulla ei ole ikinä ollut Romanien kanssa ongelmia missään kaupoissa, vaikka jotkut varoittelevat. Teen kauppaa ihan reilulla pelillä kaikille, että miksi nyt noin teet. Voimme vaikka tehdä kauppaa tulevaisuudeskin sit. TÄMÄ jotenkin hänelle kolahti ja perui että, Kyllä tämä kunnossa on ja kuule. Tehdään bisnestä tulevaisuudessakin. Minä olen luotettava ihminen.

Eli jatkossa muistan liittää sinne myynti ilmoituksen loppuun sen nootin nyt ja tajuan miksi joillain se on sielä.
mannet on yhtä paskasakkia.
Vastaa Viestiin