Kirkkonummen Kolmoismurhapäivät joskus alkuvuodesta 2025 - kaikki paikalle!?
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
Re: Kirkkonummen Kolmoismurhapäivät joskus alkuvuodesta 2025 - kaikki paikalle!?
Lähetään Hassu-Jaana risteilylle?
Mitä te dorkat dorkailette?
-
Korpisoturi
- Perry Mason
Re: Kirkkonummen Kolmoismurhapäivät joskus alkuvuodesta 2025 - kaikki paikalle!?
Lex, lähetään Stokikseen Symphonylla hakeen lastillinen höröö? Mulla on alekuponkeja.
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
-
JasseHames
- Perry Mason
Häiriintyneen DID-hinttarin tai edes sen nettituttavien kanssa en lähde koskaan minnekään.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
- Ross Sullivan
Ei kannatakaan! Kannattaa kuitenkin lähteä mun, Kurtun ja Blexin kanssa! Ehkä pääset jännittämisestä eroon?JasseHames kirjoitti: Pe Marras 29, 2024 10:37 pmHäiriintyneen DID-hinttarin tai edes sen nettituttavien kanssa en lähde koskaan minnekään.
-
JasseHames
- Perry Mason
Ja tietenkin Korpisoturin kanssa myös. Mitäs mieltä olet DID-hinttarina siitä, että Quorthon pitää Korpisoturia sinun sivupersoonana/vaihtonimimerkkinä.Ross Sullivan kirjoitti: Pe Marras 29, 2024 11:05 pmEi kannatakaan! Kannattaa kuitenkin lähteä mun, Kurtun ja Blexin kanssa! Ehkä pääset jännittämisestä eroon?JasseHames kirjoitti: Pe Marras 29, 2024 10:37 pmHäiriintyneen DID-hinttarin tai edes sen nettituttavien kanssa en lähde koskaan minnekään.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
- Ross Sullivan
Tietysti olen suunniltani ja kovasti järkyttynyt. Quorthon on itselleni samanlainen jumalhahmo kuin Blexi sinulle.JasseHames kirjoitti: Su Joulu 01, 2024 12:57 amJa tietenkin Korpisoturin kanssa myös. Mitäs mieltä olet DID-hinttarina siitä, että Quorthon pitää Korpisoturia sinun sivupersoonana/vaihtonimimerkkinä.Ross Sullivan kirjoitti: Pe Marras 29, 2024 11:05 pmEi kannatakaan! Kannattaa kuitenkin lähteä mun, Kurtun ja Blexin kanssa! Ehkä pääset jännittämisestä eroon?JasseHames kirjoitti: Pe Marras 29, 2024 10:37 pm
Häiriintyneen DID-hinttarin tai edes sen nettituttavien kanssa en lähde koskaan minnekään.
Mitäs mieltä olet DID-transuna siitä, että Dazu pitää Cardogia sinun sivupersoonana/vaihtonimimerkkinä?
-
PaikallaQuorthon
- Adrian Monk
Ross soitti mulle eilen ja karjui kännissä, että jos se tuplanikkivihjailu ei perkele lopu, niin mitään naistenpäivän miittiä ei tule. Olin just ollut Vantaalla ajelemassa koko päivän karmeissa Black Friday-ruuhkissa (50 kilsan edestä paloi bensaa jonotellessa kauppoihin tai sieltä pois, ei saatana) ja alkanut rentoutumaan kotona saunan ja TV:n parissa, niin Sullivan soittaa ja vetää suoraa huutoa puhelimeen joku 10min!Ross Sullivan kirjoitti: Su Joulu 01, 2024 9:41 amTietysti olen suunniltani ja kovasti järkyttynyt. Quorthon on itselleni samanlainen jumalhahmo kuin Blexi sinulle.JasseHames kirjoitti: Su Joulu 01, 2024 12:57 amJa tietenkin Korpisoturin kanssa myös. Mitäs mieltä olet DID-hinttarina siitä, että Quorthon pitää Korpisoturia sinun sivupersoonana/vaihtonimimerkkinä.Ross Sullivan kirjoitti: Pe Marras 29, 2024 11:05 pm
Ei kannatakaan! Kannattaa kuitenkin lähteä mun, Kurtun ja Blexin kanssa! Ehkä pääset jännittämisestä eroon?
Mitäs mieltä olet DID-transuna siitä, että Dazu pitää Cardogia sinun sivupersoonana/vaihtonimimerkkinä?
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
^Rossi on bossi!^^
Toivottavasti sauna kumminki rentoutti ja toivuit tästäkin koettelemuksesta. Vaikka eihän tollasta kohtaloa toivois kenellekään.
Toivottavasti sauna kumminki rentoutti ja toivuit tästäkin koettelemuksesta. Vaikka eihän tollasta kohtaloa toivois kenellekään.
Eih bennek, eih blavek
- Ross Sullivan
Vahvistan tämän! Aloitin puhelun 3 minuutin Jokeri-naurulla.Quorthon kirjoitti: Su Joulu 01, 2024 12:24 pmRoss soitti mulle eilen ja karjui kännissä, että jos se tuplanikkivihjailu ei perkele lopu, niin mitään naistenpäivän miittiä ei tule. Olin just ollut Vantaalla ajelemassa koko päivän karmeissa Black Friday-ruuhkissa (50 kilsan edestä paloi bensaa jonotellessa kauppoihin tai sieltä pois, ei saatana) ja alkanut rentoutumaan kotona saunan ja TV:n parissa, niin Sullivan soittaa ja vetää suoraa huutoa puhelimeen joku 10min!Ross Sullivan kirjoitti: Su Joulu 01, 2024 9:41 amTietysti olen suunniltani ja kovasti järkyttynyt. Quorthon on itselleni samanlainen jumalhahmo kuin Blexi sinulle.JasseHames kirjoitti: Su Joulu 01, 2024 12:57 am
Ja tietenkin Korpisoturin kanssa myös. Mitäs mieltä olet DID-hinttarina siitä, että Quorthon pitää Korpisoturia sinun sivupersoonana/vaihtonimimerkkinä.
-
JasseHames
- Perry Mason
Epäuskottavaa. Sanon tämän taas kerran: uskon, että Ross Sullivan on sivupersoonistasi se, joka otti lapsuudessasi vastaan kaikkein törkeimmät ja julmimmat kaltoinkohtelut ja seksuaaliset hyväksikäytöt. Toisaalta se, että pystyt kommunikoimaan EP-sivupersoonasi Ross Sullivanin kanssa edes pääsi sisällä, on hyvä asia. Jos sivupersoonien välillä olisi ns. täydellinen amnesia, niin niiden integroituminen olisi huomattavasti vaikeampaa. Lisää persoonan rakenteellisesta dissosiaatiosta: https://fi.wikipedia.org/wiki/Persoonan ... atioteoriaQuorthon kirjoitti: Su Joulu 01, 2024 12:24 pmRoss soitti mulle eilen ja karjui kännissä, että jos se tuplanikkivihjailu ei perkele lopu, niin mitään naistenpäivän miittiä ei tule. Olin just ollut Vantaalla ajelemassa koko päivän karmeissa Black Friday-ruuhkissa (50 kilsan edestä paloi bensaa jonotellessa kauppoihin tai sieltä pois, ei saatana) ja alkanut rentoutumaan kotona saunan ja TV:n parissa, niin Sullivan soittaa ja vetää suoraa huutoa puhelimeen joku 10min!Ross Sullivan kirjoitti: Su Joulu 01, 2024 9:41 amTietysti olen suunniltani ja kovasti järkyttynyt. Quorthon on itselleni samanlainen jumalhahmo kuin Blexi sinulle.JasseHames kirjoitti: Su Joulu 01, 2024 12:57 am
Ja tietenkin Korpisoturin kanssa myös. Mitäs mieltä olet DID-hinttarina siitä, että Quorthon pitää Korpisoturia sinun sivupersoonana/vaihtonimimerkkinä.
https://yle.fi/a/3-8794655 kirjoitti:
– Pystyn puhumaan hänen kanssaan, ja se on erillään minusta pääni sisällä.
- Ross Sullivan
Miten sulla ei ole yhtään huumorintajua? Onko niin, että sairastat skitsofreniaa, ja se selittää huumorintajuttomuuden?JasseHames kirjoitti: Su Joulu 01, 2024 2:04 pmEpäuskottavaa. Sanon tämän taas kerran: uskon, että Ross Sullivan on sivupersoonistasi se, joka otti lapsuudessasi vastaan kaikkein törkeimmät ja julmimmat kaltoinkohtelut ja seksuaaliset hyväksikäytöt. Toisaalta se, että pystyt kommunikoimaan EP-sivupersoonasi Ross Sullivanin kanssa edes pääsi sisällä, on hyvä asia. Jos sivupersoonien välillä olisi ns. täydellinen amnesia, niin niiden integroituminen olisi huomattavasti vaikeampaa. Lisää persoonan rakenteellisesta dissosiaatiosta: https://fi.wikipedia.org/wiki/Persoonan ... atioteoriaQuorthon kirjoitti: Su Joulu 01, 2024 12:24 pmRoss soitti mulle eilen ja karjui kännissä, että jos se tuplanikkivihjailu ei perkele lopu, niin mitään naistenpäivän miittiä ei tule. Olin just ollut Vantaalla ajelemassa koko päivän karmeissa Black Friday-ruuhkissa (50 kilsan edestä paloi bensaa jonotellessa kauppoihin tai sieltä pois, ei saatana) ja alkanut rentoutumaan kotona saunan ja TV:n parissa, niin Sullivan soittaa ja vetää suoraa huutoa puhelimeen joku 10min!Ross Sullivan kirjoitti: Su Joulu 01, 2024 9:41 am
Tietysti olen suunniltani ja kovasti järkyttynyt. Quorthon on itselleni samanlainen jumalhahmo kuin Blexi sinulle.
-
PaikallaQuorthon
- Adrian Monk
Erilaisia teorioita nykyään tuntuu riittävän. Luin juuri, että Saksalaisetkin varautuvat ihan tosissaan sotaan Saksan ja Venäjän välillä.JasseHames kirjoitti: Su Joulu 01, 2024 2:04 pmEpäuskottavaa. Sanon tämän taas kerran: uskon, että Ross Sullivan on sivupersoonistasi se, joka otti lapsuudessasi vastaan kaikkein törkeimmät ja julmimmat kaltoinkohtelut ja seksuaaliset hyväksikäytöt. Toisaalta se, että pystyt kommunikoimaan EP-sivupersoonasi Ross Sullivanin kanssa edes pääsi sisällä, on hyvä asia. Jos sivupersoonien välillä olisi ns. täydellinen amnesia, niin niiden integroituminen olisi huomattavasti vaikeampaa. Lisää persoonan rakenteellisesta dissosiaatiosta: https://fi.wikipedia.org/wiki/Persoonan ... atioteoriaQuorthon kirjoitti: Su Joulu 01, 2024 12:24 pmRoss soitti mulle eilen ja karjui kännissä, että jos se tuplanikkivihjailu ei perkele lopu, niin mitään naistenpäivän miittiä ei tule. Olin just ollut Vantaalla ajelemassa koko päivän karmeissa Black Friday-ruuhkissa (50 kilsan edestä paloi bensaa jonotellessa kauppoihin tai sieltä pois, ei saatana) ja alkanut rentoutumaan kotona saunan ja TV:n parissa, niin Sullivan soittaa ja vetää suoraa huutoa puhelimeen joku 10min!Ross Sullivan kirjoitti: Su Joulu 01, 2024 9:41 am
Tietysti olen suunniltani ja kovasti järkyttynyt. Quorthon on itselleni samanlainen jumalhahmo kuin Blexi sinulle.
Ihmiset on kyllä aika sekaisin nykyään. Ihan noin keskimäärin.
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
-
PaikallaQuorthon
- Adrian Monk
8.3 meeting yhä voimassa!
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
- Ross Sullivan
Pitäisikö pyytää Hannu messiin?