USA:n presidentinvaalit, politiikka, Donald Trump
Re: USA:n presidentinvaalit, politiikka, Donald Trump
Biden sitten kuitenkin jatkoi Clintonin ja Trumpin viitoittamalla tiellä ja armahti poikansa Hunterin vaikka aiemmin kertoi ettei aikoisi sitä tehdä. Hunter olisi saanut todennäköisesti vain muutaman vuoden tuomion rikoksistaan. Vähän laski Bidenin pisteet.
Hei sinä siellä, onks sul kelloo?
-
Mansen Miäs
- Martin Riggs
Sieltähän se tuli minkä olis tehnyt varmasti sopimuksen mukaan Harris, jos siis olisi valittu Presidentiksi. Ei etä Joe tosiaan mene vanhainkotiin ja jätä poikaansa pulaan. Miten se jargoni meni (hän kärsii rangaistuksensa koska on tehnyt väärin)
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/8b5 ... 0adb375e87
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/8b5 ... 0adb375e87
- pokkapitää
- Neuvoja-Jack
Joo eihän se nyt näin pitänyt edetä
En minä mitään hämätä koita. En minä sitä kiistä etteikö äärioikeistolaisia tahoja olisi tuettu.
OnyxPhoenix
OnyxPhoenix
No mitä muuta kaksnaamaselta seniililtä voi odottaa kuin valheita.
Eihän tämä tosiaan hyvältä näytä Bidenin kannalta. Saman tempun tekivät aiemmin Clinton ja Trump, joka armahti jopa kaksi lähisukulaista.TosiJees kirjoitti: Ma Joulu 02, 2024 7:02 pmNo mitä muuta kaksnaamaselta seniililtä voi odottaa kuin valheita.
Hei sinä siellä, onks sul kelloo?
- pokkapitää
- Neuvoja-Jack
Biden toki sillä erotuksella että yli vuoden tiukan kiistämisen jälkeen ettäkö näin olisi tapahtumassa sitten vain armahtaa poikansa sen kummempia mitään selittelemättä. Tokihan oli laskettu sen varaan että Kamala Harris olisi vallassa ja tuon armahtamisen sitten tekisi.
On kyllä hupaisaa katsella mediankin pohdintaa asian tiimoilta.
On kyllä hupaisaa katsella mediankin pohdintaa asian tiimoilta.
En minä mitään hämätä koita. En minä sitä kiistä etteikö äärioikeistolaisia tahoja olisi tuettu.
OnyxPhoenix
OnyxPhoenix
- pokkapitää
- Neuvoja-Jack
Hillary Clinton oli vuonna 2008 enemmän MAGA kuin Trump tänään
OnyxPhoenix
OnyxPhoenix
Joe laittoi huntterin syytteisiin vain pikkurikkeistä. Sieltä olisi kohta alettu bidenin rikollisperheen Ukraina suhmurointeja ja hunterin kiinan matkoja seulomaan. Lasten raiskauksista puhumattakaan. Bideni toivoo, ettei niiden tutkimiseen nyt käytettäisi aikaa, mutta toivottavasti tuovat kaikki rikkeet koko kansan nähtäville, niin tyhmemmätkin tajuaa minkälaista rikollisperhettä ovat tukeneet.Pad kirjoitti: Ma Joulu 02, 2024 7:34 am Biden sitten kuitenkin jatkoi Clintonin ja Trumpin viitoittamalla tiellä ja armahti poikansa Hunterin vaikka aiemmin kertoi ettei aikoisi sitä tehdä. Hunter olisi saanut todennäköisesti vain muutaman vuoden tuomion rikoksistaan. Vähän laski Bidenin pisteet.
Donald Trumpilta erikoinen kommentti Kanadan pääministerille – tällainen oli reaktio https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010878170.htmlDonald Trumpilta erikoinen kommentti Kanadan pääministerille – tällainen oli reaktio
Donald Trump nosti Kanadan pääministeri Justin Trudeaulle vakavia ongelmia maiden välisessä kaupankäynnissä.
3:37
Yhdysvaltain tuleva presidentti Donald Trump sanoi erikoisen kommentin Kanadan pääministeri Justin Trudeaulle kesken illallisen, kertoo Fox News.
Trudeau vieraili Yhdysvalloissa marraskuun viimeisellä viikolla ja tapasi Trumpin Mar-a-Lagossa, Palm Beachilla Floridassa.
Ennen tapaamista Trump oli vannonut Truth Social -viestipalvelussaan aikovansa asettaa 25 prosentin tullin kaikille Meksikosta ja Kanadasta tuleville tuotteille.
Maat vastasivat nopeasti Trumpin puheisiin. Kanada sanoi olevansa elintärkeä Yhdysvaltain energiatoimituksille ja väitti yhteistyön hyödyttävän myös yhdysvaltalaisia työläisiä.
Trudeau ja Trump tapasivat Mar-a-Lagossa Fox Newsin mukaan viime perjantaina 29. marraskuuta.
Tapaamisessa mukana olleet ihmiset ovat kertoneet Fox Newsille, että Trump oli ollut varsin suora naapurimaan pääministerille.
Trumpin mukaan Kanada on pettänyt Yhdysvallat päästämällä rajan yli suuria määriä huumeita ja ihmisiä, mukaan lukien laittomia maahanmuuttajia yli 70 eri maasta.
Fox Newsin lähteiden mukaan Trump olisi kiihtynyt entisestään keskustelun siirryttyä Yhdysvaltain ja Kanadan kauppavajeeseen, minkä Trump arvioi olevan yli 100 miljardia dollaria.
Trump oli Fox Newsin mukaan todennut, että jos Kanada ei pysty ratkaisemaan rajakysymyksiä ja kauppavajetta, hän ottaa käyttöön 25 prosentin tullin kaikille kanadalaisille tuotteille heti ensimmäisenä päivänä palattuaan virkaansa.
Trudeaun mukaan suuri tullimaksu ”tappaisi Kanadan talouden kokonaan”, johon Trump kerrotusti tokaisi varsin erikoisen vastauksen.
Trump oli Fox Newsin mukaan vastannut Trudeaun huoleen sanomalla, että Kanadasta voisi tulla Yhdysvaltojen 51. osavaltio, mikäli ehdot eivät kelpaa.
Kommentti sai Fox Newsin lähteiden mukaan Trudeaun ja muut paikalla olleet nauramaan ”hermostuneen oloisena”.
Nyt vielä naurattaa mutta milloin Trump määrää joukot rajalle...
- pokkapitää
- Neuvoja-Jack
Kanadan laitttaminen kuriin on yhtä tärkeää kuin woke persoonoiden poistaminen julkisuudesta USA:ssa. Trudeau on Woke kultin päähahmoja jonka jatko politiikassa katkeaa kohta.
OnyxPhoenix
OnyxPhoenix
Joen antama 11 vuoden vapaudu vankilasta kortti ei osavaltiotason rikoksiin ylety. Ehkä se hunteri sittenkin saadaan tuomiolle lasten raiskaamisesta
- pokkapitää
- Neuvoja-Jack
^
Taitaa olla kuvat Hunterin Ukrainan työkeikalta
Taitaa olla kuvat Hunterin Ukrainan työkeikalta
OnyxPhoenix
OnyxPhoenix
Päivän wtf.
https://yle.fi/a/74-20129225Trump villitsi kryptovaluuttamarkkinat – nyt miljardiarvoon on noussut esimerkiksi kuolleeseen oravaan nojaava valuutta
Kryptovaluutat ovat olleet nousukiidossa Yhdysvaltain presidentinvaalien jälkeen. Osa vastaperustetuista ”kolikoista” on noussut vain muutamassa viikossa satojen miljoonien arvoon.
Mikä yhdistää thaimaalaista kääpiövirtahepoa, viranomaisten New Yorkissa lopettamaa oravaa ja sarjakuvasammakkoa?
Ne ovat huippusuosittuja meemejä eli nettivitsejä, ja niiden pohjalta luodut kryptovaluutat ovat nousseet Yhdysvaltain presidentinvaalien jälkeen satojen miljoonien eurojen arvoisiksi.
- pokkapitää
- Neuvoja-Jack
On hienoa että Bidenin kaatanut orava ei unohdu eikä sen anneta unohtua. Legenda jo eläessään.URSA kirjoitti: To Joulu 05, 2024 3:55 pm Päivän wtf.https://yle.fi/a/74-20129225Trump villitsi kryptovaluuttamarkkinat – nyt miljardiarvoon on noussut esimerkiksi kuolleeseen oravaan nojaava valuutta
Kryptovaluutat ovat olleet nousukiidossa Yhdysvaltain presidentinvaalien jälkeen. Osa vastaperustetuista ”kolikoista” on noussut vain muutamassa viikossa satojen miljoonien arvoon.
Mikä yhdistää thaimaalaista kääpiövirtahepoa, viranomaisten New Yorkissa lopettamaa oravaa ja sarjakuvasammakkoa?
Ne ovat huippusuosittuja meemejä eli nettivitsejä, ja niiden pohjalta luodut kryptovaluutat ovat nousseet Yhdysvaltain presidentinvaalien jälkeen satojen miljoonien eurojen arvoisiksi.
https://www.newsweek.com/russia-peanut- ... cy-1985800
Russia Says Peanut the Squirrel's Death 'Reminiscent of US Foreign Policy'

OnyxPhoenix
OnyxPhoenix
↑↑
Tuo johtunee siitä, että Trumpin ehdokas SECin johtoon Gary Genslerin tilalle, on Paul Atkins, jonka kerrotaan suhtautuvan myötämielisesti kryptovaluuttoihin. Ja tuostahan markkinat villiintyivät entisestään. Olisin kuitenkin varovainen noiden kryptojen kanssa.
Tuo johtunee siitä, että Trumpin ehdokas SECin johtoon Gary Genslerin tilalle, on Paul Atkins, jonka kerrotaan suhtautuvan myötämielisesti kryptovaluuttoihin. Ja tuostahan markkinat villiintyivät entisestään. Olisin kuitenkin varovainen noiden kryptojen kanssa.