Ukrainan kriisi - Venäjä hyökkää Ukrainaan maalta, mereltä ja ilmasta

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.
pokkapitää
Neuvoja-Jack

Re: Ukrainan kriisi - Venäjä hyökkää Ukrainaan maalta, mereltä ja ilmasta

Viesti Kirjoittaja pokkapitää »

Täytyypä vilasta mitä Lavrovilla on kerrottavaa Tuckerille. Onneksi joku taho tekee oikeaa journalismiakin vielä tänä päivänä.

En minä mitään hämätä koita. En minä sitä kiistä etteikö äärioikeistolaisia tahoja olisi tuettu.

OnyxPhoenix
Horatio
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Horatio »

Sikiksen paluun myötä tämän palstan huumoriarvo on kyllä noussut toiseen potenssiin :lol: :lol: :lol:
Honey_Badger
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Honey_Badger »

Horatio kirjoitti: Ke Joulu 04, 2024 8:05 am Sikiksen paluun myötä tämän palstan huumoriarvo on kyllä noussut toiseen potenssiin :lol: :lol: :lol:
Varmaan näinkin, mutta aika äkkiä kaltaisensa putlerin trollin huumoriarvo kyllä kuluu loppuun. Ignorella onneksi saa enimmät aivoripuloinnit pois ruudulta. Joissakin ketjuissa näyttää jo juttelevan itsensä kanssa, perustamansa ties kuinka monennen multinikin avulla. Eli ignore-listalle vaan.
Sestoelemento
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Sestoelemento »

^
On näköjään valinnut Johan Bäckmanin lärvin profiilikuvakseen. Maskirovkaa vai onko viimein tullut ulos kaapista…
pokkapitää
Neuvoja-Jack

Parhaani yritän pitää palstan viihdearvoa korkeana ja vastapuolen kommentointi tekee tämän harvinaisen helpoksi. :mrgreen:

Pommit putoaa hajaantukaa

Miettikää nyt kuinka tuota stögön jämääkin myydään teille avaruusaluksena :mrgreen:
En minä mitään hämätä koita. En minä sitä kiistä etteikö äärioikeistolaisia tahoja olisi tuettu.

OnyxPhoenix
JOMPPE
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja JOMPPE »

pokkapitää kirjoitti: Ke Joulu 04, 2024 1:03 am
Siinä tulee äkkiä itku lyhyestä ilosta jos ollaan niin idioottimaisia päättäjiä että sohitaan vain harrastuksen puolesta maailman suurinta ydinasevaltiota. Kannattaisi varmaan hieman miettiä onko järkeä kaivaa sitä verta nenästään väkipakolla koska Ukrainan tilannetta se ei miksikään tule muuttamaan korkeintaan huonommaksi loppupeleissä.

Kova into täälläkin on muutamalla aloittaa se iso rähinä taitaa luulot olla hieman ylimitoitettuja kun miettii vastustajaa . Olisihan se tavattoman viihdyttävää tietenkin katsoa kuinka NATO murskattaisiin kuin torakka ja loppuisi se iänikuinen pullistelu isommilleen.

Rauha palaisi maailmaan

Ps Ukraina nappasi palan Venäjää ja taatusti pääsi yllättämään Venäjän joukot :mrgreen: Siellähän ne NATO koulutetut Ukrainan erikoisjoukot parasta aikaa menettävät henkensä. Mukana on muuten yllättävänkin paljon ulkomaista sotilasta Venäjällä joita päivittäin kannetaan arkkusaatossa kotimaihinsa.
Huikeat harhakuvitelmat Venäjän suuruudesta. NATO vs. Venäjä asettelussa se on Venäjä joka tätä isoa kahinaa eniten pelkää. Ja aivan takuulla!

Totta on se, että rauha palaisi maailmaan. Nimittäin tuhoamalla Venäjä.
kiinnostunut5
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja kiinnostunut5 »

JOMPPE kirjoitti: Ke Joulu 04, 2024 3:09 pm
Siinä tulee äkkiä itku lyhyestä ilosta jos ollaan niin idioottimaisia päättäjiä että sohitaan vain harrastuksen puolesta maailman suurinta ydinasevaltiota. Kannattaisi varmaan hieman miettiä onko järkeä kaivaa sitä verta nenästään väkipakolla koska Ukrainan tilannetta se ei miksikään tule muuttamaan korkeintaan huonommaksi loppupeleissä.

Kova into täälläkin on muutamalla aloittaa se iso rähinä taitaa luulot olla hieman ylimitoitettuja kun miettii vastustajaa . Olisihan se tavattoman viihdyttävää tietenkin katsoa kuinka NATO murskattaisiin kuin torakka ja loppuisi se iänikuinen pullistelu isommilleen.

Rauha palaisi maailmaan

Ps Ukraina nappasi palan Venäjää ja taatusti pääsi yllättämään Venäjän joukot :mrgreen: Siellähän ne NATO koulutetut Ukrainan erikoisjoukot parasta aikaa menettävät henkensä. Mukana on muuten yllättävänkin paljon ulkomaista sotilasta Venäjällä joita päivittäin kannetaan arkkusaatossa kotimaihinsa.
Huikeat harhakuvitelmat Venäjän suuruudesta. NATO vs. Venäjä asettelussa se on Venäjä joka tätä isoa kahinaa eniten pelkää. Ja aivan takuulla!

Matikka(kaan) ei näytä olevan vahvuuksia idässä, tällä hetkellä NATO maat käyttävät n.2% BKTstä sotilasmenoihin ja venäjä n.40%. Ryssien lopullinen summa ei silti ole edes kymmenesosaa NATOn budjetista... Puhumattakaan kaluston laadusta. Tuostahan sitä voi jo paljon päätellä mitä tapahtuisi jos russakka erehtyisi hyökkäämään NATO maahan.
pokkapitää
Neuvoja-Jack

JOMPPE kirjoitti: Ke Joulu 04, 2024 3:09 pm

Rauha palaisi maailmaan

Keep on dreaming :mrgreen:

OnyxPhoenix
pokkapitää
Neuvoja-Jack

Uskotko sinä tätä naista ?

OnyxPhoenix
kiinnostunut5
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja kiinnostunut5 »

Pelottaako että saman naisen puheet Brysselissä saavat tuulta alleen? :D
PiL
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja PiL »

^^^^^ Sikiksellä ääni värisee, kun haltioituneena laskeskelee ryssän ydinasearsenaalia. Näinhän ei tapahdu, mutta JOS alkaisi iso rytinä, niin olisi mielenkiintoista nähdä, kuinka moni noista reilusta 5000 kärjestä oikeasti toimii. Jenkeillä menee miljardeja vuodessa omiensa huoltamiseen. Kun idässä on maan tapa vetää hiukan tai enemmänkin välistä vähän joka portaalla, niin veikkaan, ettei varsinaiseen atomiaseiden ylläpitoon lopulta montaa kopeekkaa jää. Varsinkin kun kaikki tietää, ettei noita ikinä käytetä. Ja jos käytetään, niin asialla ei ole enää merkitystä. Ravistan hihasta, että saavat 50 ilmaan, ja niistäkin suurin osa aiheuttaa tuhoa ainoastaan putoamalla johonkin. Toivottavasti tähän ei saada selvyyttä.

Muuten olen sitä mieltä, että venäjä on häiriö maailmankaikkeudessa. Ilman sitä ja sen nollasummaideologiaa kaikilla olisi asiat paremmin. Sota numero 2 jäi pahasti kesken.
pokkapitää
Neuvoja-Jack

kiinnostunut5 kirjoitti: Ke Joulu 04, 2024 5:51 pm Pelottaako että saman naisen puheet Brysselissä saavat tuulta alleen? :D
Olen lähes varma että näin juuri tulee käymään :mrgreen:

EU on sellaisessa katastrofissa että epäilen sen selviämistaitoja tästä itse luomastaan Ukraina loukusta jossa ei ole kuin yksi tie. Alaspäin.

OnyxPhoenix
pokkapitää
Neuvoja-Jack

PiL kirjoitti: Ke Joulu 04, 2024 6:19 pm ^^^^^ Sikiksellä ääni värisee, kun haltioituneena laskeskelee ryssän ydinasearsenaalia. Näinhän ei tapahdu, mutta JOS alkaisi iso rytinä, niin olisi mielenkiintoista nähdä, kuinka moni noista reilusta 5000 kärjestä oikeasti toimii. Jenkeillä menee miljardeja vuodessa omiensa huoltamiseen. Kun idässä on maan tapa vetää hiukan tai enemmänkin välistä vähän joka portaalla, niin veikkaan, ettei varsinaiseen atomiaseiden ylläpitoon lopulta montaa kopeekkaa jää. Varsinkin kun kaikki tietää, ettei noita ikinä käytetä. Ja jos käytetään, niin asialla ei ole enää merkitystä. Ravistan hihasta, että saavat 50 ilmaan, ja niistäkin suurin osa aiheuttaa tuhoa ainoastaan putoamalla johonkin. Toivottavasti tähän ei saada selvyyttä.

Muuten olen sitä mieltä, että venäjä on häiriö maailmankaikkeudessa. Ilman sitä ja sen nollasummaideologiaa kaikilla olisi asiat paremmin. Sota numero 2 jäi pahasti kesken.
Luulisi sen nyt riittävän näytöksi kun koko Euroopan suurin NATO armeija on kohta laitettu kyykkyyn ja ihan ilman ydinaseita :mrgreen:

Ukrainan alkuperäinen armeija on rakennettu uudestaan ainakin kolmeen kertaan ja aina lopputulos on sama.

OnyxPhoenix
pokkapitää
Neuvoja-Jack

NATO:n uuden neropatin Mark Rutten (katso miehen saavutukset Hollannissa) viimeisin sanoma Ukrainalle on se että Ukrainan tulee lopettaa rauhan neuvotteluista puhuminen kunnes länsimaat ovat aseistaneet Ukrainan voittoa varten :mrgreen:

+

Rintamatilanne tänään aamusta.

OnyxPhoenix
Honey_Badger
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Honey_Badger »

PiL kirjoitti: Ke Joulu 04, 2024 6:19 pm ^^^^^ Sikiksellä ääni värisee, kun haltioituneena laskeskelee ryssän ydinasearsenaalia. Näinhän ei tapahdu, mutta JOS alkaisi iso rytinä, niin olisi mielenkiintoista nähdä, kuinka moni noista reilusta 5000 kärjestä oikeasti toimii. Jenkeillä menee miljardeja vuodessa omiensa huoltamiseen. Kun idässä on maan tapa vetää hiukan tai enemmänkin välistä vähän joka portaalla, niin veikkaan, ettei varsinaiseen atomiaseiden ylläpitoon lopulta montaa kopeekkaa jää. Varsinkin kun kaikki tietää, ettei noita ikinä käytetä. Ja jos käytetään, niin asialla ei ole enää merkitystä. Ravistan hihasta, että saavat 50 ilmaan, ja niistäkin suurin osa aiheuttaa tuhoa ainoastaan putoamalla johonkin. Toivottavasti tähän ei saada selvyyttä.

Täsmälleen samoilla linjoilla. Varsin todennäköistä että suuri osuus putleriryssien ydinohjuksista joko a) losahtaisi heti siilossa, b) losahtaisi alkumatkasta, c) tipahtaisi lussuina vinkupieruina kesken matkan, d) osuisi randomilla muuhun kuin kohteeseen, kuitenkaan räjähtämättä, e) osuisi randomilla muuhun kuin kohteeseen ja räjähtäisi tai f) jäisi siiloon ilman mitään toiminnallisuuden merkkejä (tässä kategoriassa luultavasti eniten ytimiä).

Joten lierovit ja paskovit sun muut voivat tunkea ytimiin liittyvät pelotteluyrityksensä sinne hanuriinsa - jos vaikka kerrankin mahtuis ja surisis :lol:
Vastaa Viestiin