Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
pokkapitää kirjoitti: Ke Joulu 04, 2024 4:10 pm
Pyysin näyttöjä linkkejen muodossa mutta nähtävästi sitten tämä ei toteudu.
Tucker on kertonut totuudet FOX kanavalla Syyrian kaasuiskuista esimerkiksi jotka asiat on kiistattomasi todistettu paikalla olleiden henkilöiden toimesta vaikka edelleenkin virheelliset tiedot löytyvät sosiaalisesta mediasta ja todistetut väitteet eivät.
pokkapitää kirjoitti: Ke Joulu 04, 2024 5:15 pm
^
Suomen journalistiliitto,mitä vittua onko sellainen muka olemassa ja mitkä ovat sen pääsyehdot
Täytyy todeta etten itsekkään muutama vuosi sitten uskonut minkälaisiin toimiin Suomen ns "journalistit" kykenevät.
Uskottava se vain on.
Ilmeisesti on tapahtunut jonkinlainen sukupolven vaihdos toimittajien piirissä
Sen oli tarkoituskin olla vain esimerkki.
Kysyin että sellaisiako haluat, vastaus ilmeisesti on sinulta että ei.
Kommentoisitko nyt tuota varsinaista linkkiä? Rsf siis.
^
Suomen journalistiliitto,mitä vittua onko sellainen muka olemassa ja mitkä ovat sen pääsyehdot
Täytyy todeta etten itsekkään muutama vuosi sitten uskonut minkälaisiin toimiin Suomen ns "journalistit" kykenevät.
Uskottava se vain on.
Sen oli tarkoituskin olla vain esimerkki. Kommentoisitko tuota varsinaista linkkiä? Rsf siis.
Minkälaista kommentointia kaipaisit tuosta esityksestä. Mitä tuohon nyt pitäisi kommentoida. Suomen "journalistit" eivät ole tehneet ensimmäistäkään uutisointia kolmen vuoden aikana perustuen Venäläisiin haastateltaviin vaan perustaneet uutisointinsa USA:sta saatuihin lähteisiin.
Mitä kuvittelet että tämä kertoo Suomen "journalismin" tasosta.
Jätin tähän sinulle mahdollisuuden osoittaa väittämäni vääräksi enkä itsekkään nyt ihan satavarma asiasta ole mutta odotan näyttöjä jotka kumoavat väitttämäni
En minä mitään hämätä koita. En minä sitä kiistä etteikö äärioikeistolaisia tahoja olisi tuettu.
^
Uskottava se vain on.
Sen oli tarkoituskin olla vain esimerkki. Kommentoisitko tuota varsinaista linkkiä? Rsf siis.
Minkälaista kommentointia kaipaisit tuosta esityksestä. Mitä tuohon nyt pitäisi kommentoida. Suomen "journalistit" eivät ole tehneet ensimmäistäkään uutisointia kolmen vuoden aikana perustuen Venäläisiin haastateltaviin vaan perustaneet uutisointinsa USA:sta saatuihin lähteisiin.
Mitä kuvittelet että tämä kertoo Suomen "journalismin" tasosta.
Jätin tähän sinulle mahdollisuuden osoittaa väittämäni vääräksi enkä itsekkään nyt ihan satavarma asiasta ole mutta odotan näyttöjä jotka kumoavat väitttämäni
^
Kukaan ei väitänyt tuon linkin takaa löytyvän olevan journalistiliitto ja löytyykö niitä uutisia joita kaipasin selvittämään Suomen journalismin tasoa koskien Venäjää ?
Viimeksi muokannut pokkapitää, Ke Joulu 04, 2024 5:50 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
En minä mitään hämätä koita. En minä sitä kiistä etteikö äärioikeistolaisia tahoja olisi tuettu.
pokkapitää kirjoitti: Ke Joulu 04, 2024 5:47 pm
^
Kukaan ei väitänyt kyseessä olevan journalistiliitto ja löytyykö niitä uutisia joita kaipasin selvittämään Suomen journalismin tasoa ?
Miksi vaihdat aihetta? Topic on Ah Venäjää. Kertaappa tämä meidän keskustelu, mistä se lähti ja mitä sinulta kysyin ja mihin vastasin. Älä tartu tuohon Suomen Journalistiliittoon, myönnän tehneeni virheen heittämällä sen esimerkiksi tuohon aiemmin.
^
Kukaan ei väitänyt kyseessä olevan journalistiliitto ja löytyykö niitä uutisia joita kaipasin selvittämään Suomen journalismin tasoa ?
Miksi vaihdat aihetta? Topic on Ah Venäjää. Kertaappa tämä meidän keskustelu, mistä se lähti ja mitä sinulta kysyin ja mihin vastasin. Älä tartu tuohon Suomen Journalistiliittoon, myönnän tehneeni virheen heittämällä sen esimerkiksi tuohon aiemmin.
Kyse siis oli siitä onko yksikään Suomalainen journalisti tehnyt ainoatakaan uutisointia perustuen Venäläisiin lähteisiin. Tämä tarkoittaa siis virallisia Venäläisiä lähteitä ei mitään "riippumattomia" Venäläisiä lähteitä kuten jokin MoscowTimes joka on Sanoma oy:n tuotos
^
Kyse siis oli siitä onko yksikään Suomalainen journalisti tehnyt ainoatakaan uutisointia perustuen Venäläisiin lähteisiin. Tämä tarkoittaa siis virallisia Venäläisiä lähteitä ei mitään "riippumattomia" Venäläisiä lähteitä kuten jokin MoscowTimes joka on Sanoma oy:n tuotos
Huoh. Pyysin jo anteeksi tuon linkittämistä. Se oli ajattelematonta ja typerää. Pyytäisin siirtämään huomion tuohon ensimmäisenä linkkaamaani RSf tilastoon. Se liittyy aiheeseen.
Juuri siitä sinulta tuossa kysyin. Elikä onko joku Suomalainen journalisti käynyt haastattelemassa Venäläistä vastapuolta(virallista) viimeisen kolmen vuoden aikana vai ovatko nämä perutaneet julkaisunsa USA:sta lähtöisin oleviin lähteisiin ?
Tästä oli kyse ja tämä littyy tuohon sinun linkkiisi.
Vastaus on ei (ainakaan en ole huomannut näin käyneen) Voit tässä nyt osoittaa minun olleen väärässä.
Siksi on kunnioitettavaa että joku Tucker Carlson tekee näin vastoin hallituksensa neuvoja tai niin siis väitetään. Se osoittaa journalistista taitoa.
Journalismin tulee olla vallan vahtikoira ei puudeli
pokkapitää kirjoitti: Ke Joulu 04, 2024 6:09 pm
Juuri siitä sinulta tuossa kysyin. Elikä onko joku Suomalainen journalisti käynyt haastattelemassa Venäläistä vastapuolta(virallista) viimeisen kolmen vuoden aikana vai ovatko nämä perutaneet julkaisunsa USA:sta lähtöisin oleviin lähteisiin ?
Tästä oli kyse ja tämä littyy tuohon sinun linkkiisi.
Vastaus on ei (ainakaan en ole huomannut näin käyneen) Voit tässä nyt osoittaa minun olleen väärässä.
Siksi on kunnioitettavaa että joku Tucker Carlson tekee näin vastoin hallituksensa neuvoja tai niin siis väitetään. Se osoittaa journalistista taitoa.
Journalismin tulee olla vallan vahtikoira ei puudeli
Kysymys ei liity linkkiini mutta voin vastata: en tiedä mutta olen hyvin varma että lähteenä on muutakin kuin USA.
Ja miksihän Venäjältä on lähtenyt pakoon ulkomaiset kirjeenvaihtajat? Ja Venäjä kieltänyt kokonaisia medioita, jotka toimivat nyt Latvista käsin?
Nyt voitaneen palata alkuperäiseen asiaan ja sinä voit vastata.
Venäjällä ei ole toimittajan kovin suotuisaa kirjoittaa valtion yleistä totutta kritisoivia juttuja. Vai yritätkö väittää että venäläiset toimittajat saavat maassaan vapaat kädet? Ja että kansalaiset saavat itse vertailla eri lähteitä ja muodostaa näkemyksiään? Kansalla on vapaa pääsy kaikkeen maailman mediaan?
Jos Venäjä päästää länsimaiset toimittajat töihinsä niin se on propagandaa ryssätyyyliin ?
Ei mutta ovatko muut kuin selkeästi pro-Venäjämieliset ulkomaan toimittajat päässeet haastattelemaan Venäjän johtoa ja kysymään vapaasti kysymyksiä? Jos vain tunnettu venäjämielinen toimittaja päästetään töihin niin kyllä se tyhmemmissäkin ihmisissä soittaa kelloja. Vai?
En osaa vastata USA:n johtoporrasta haastatelleisiin, koska en tiedä kuinka moni Venäjän päämedioiden toimittajista on sitä pyytänyt.
Näinhän sinulle on kerrottu ja uskollisena buudelina sinä uskot kaiken Itseäni on oikeasti mietityttänyt jo vuosia tuo Tucker kuinka on mahdollista että yksi massamedian toimittaja saa kertoa tosiasioita tapahtumista kun loput 99,9999 prosenttia jauhavat sitä samaa valtion tarjoamaa soopaa. Miettikääpäs hieman
On todella kummallista kyllä. Mistä "tosiasioista" puhut?
Mietitään nyt myös topikin mukaista Ah Venäjän mediaa: Lehdistönvapausindeksin mukaan maa on sijalla 162/180. RSF:n kaltaisella elimellä ei ole mitään syytä valehdella tiedottamisessaan ja parempia arvioita et löydä mistään. Kummallista että siellä silti on niin hyvin tosiasiat tiedossa..
^
Eli vielä on jotain epäselvää noh, koitetaanpas uudelleen.Mitä mieltä olet tuosta Suomen sijoituksesta tällä listalla. Ei kuulosta kovin uskottavalta että Suomessa olisi jokin lehdistönvapaus jos kolmeen vuoteen ei ole median puolelta tehty ensimmäistäkään haastattelua jossa olisi vastapuolena Venäjän virallinen taho vaan käytetään lähteinä USA:n Juutalaismedian säveltämää tarinaa.
Osoita että olen väärässä ?
pokkapitää kirjoitti: Ke Joulu 04, 2024 7:01 pm
^
Eli vielä on jotain epäselvää noh, koitetaanpas uudelleen.Mitä mieltä olet tuosta Suomen sijoituksesta tällä listalla. Ei kuulosta kovin uskottavalta että Suomessa olisi jokin lehdistönvapaus jos kolmeen vuoteen ei ole median puolelta tehty ensimmäistäkään haastattelua jossa olisi vastapuolena Venäjän virallinen taho vaan käytetään lähteinä USA:n Juutalaismedian säveltämää tarinaa.
Ei tämä ole keskustelua. Et vastaa mihinkään ja heität hatusta oletuksia. Luulin että kanssasi saisi hyvän keskustelun massamedian pahuudesta vs. Venäjän mediasta, koska olet selvästi molemmista vahvan mielipiteen muodostanut. Mutta ei taida nyt keskustelu onnistua.
Voin vastata että en ala osoittamaan sinun olevan väärässä, koska asettamasi olettama on kärjistettyä ja muutoinkin järjetöntä. Ei median luotettavuutta mitata sillä kuinka paljon se antaa puheenvuoroja Venäjälle. Uskon, että Venäjälle on tarjottu mahdollisuuksia haastatteluun mutta uskon myös että siellä laitetaan aika tarkat raamit esim. Sodasta puhumiselle. Ei ole minulla varmaa tietoa, kuten ei sinullakaan ole tietoa siitä että USA ja juutalaiset määräävät raamit.
pokkapitää kirjoitti: Ke Joulu 04, 2024 7:01 pm
^
Ei tämä ole keskustelua. Et vastaa mihinkään ja heität hatusta oletuksia. Luulin että kanssasi saisi hyvän keskustelun massamedian pahuudesta vs. Venäjän mediasta, koska olet selvästi molemmista vahvan mielipiteen muodostanut. Mutta ei taida nyt keskustelu onnistua.
Voin vastata että en ala osoittamaan sinun olevan väärässä, koska asettamasi olettama on kärjistettyä ja muutoinkin järjetöntä. Ei median luotettavuutta mitata sillä kuinka paljon se antaa puheenvuoroja Venäjälle. Uskon, että Venäjälle on tarjottu mahdollisuuksia haastatteluun mutta uskon myös että siellä laitetaan aika tarkat raamit esim. Sodasta puhumiselle. Ei ole minulla varmaa tietoa, kuten ei sinullakaan ole tietoa siitä että USA ja juutalaiset määräävät raamit.
Ei ole laisinkaan kärjistettyä saaatika sitten järjetöntä.Median luotettavuutta voidaan todellakin mitata sen mukaan kuinka se toteuttaa tiedotuksensa. Apinoiminen toisista lähteistä ei ole journalismia vaan plagioimista. Se ettei ensimmäistäkään yritystä edes ole nähty median puolelta haastatella toista osapuolta on varsin kuvaavaa toimintaa.
USA:n media on kuuden yhtiön hallinnassa ja jokaista näistä hallinnoi Juutalaiset joten voidaan puhua vallan mainiosti Juutalaismediasta.
Länsimaat sensuroivat ensin Venäjän median jonka jälkeen Venäjä vastasi länsimaiden toimiin kuten nämä sanktiot aina toimivat oli sitten kyse mistä tahansa asiasta. Huomionarvoista on se että alunperin sanktioiva osapuoli on aina länsimaat.
Every action has an equal and opposite reaction