Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Kosti
Andy Sipowich NYPD

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kosti »

^Eli käsitinkö nyt oikein: jos rikokset kiinnostaa, on automaattisesti rikollinen ja omaa rikosrekisterin? 😅🏴‍☠️

"Daiju vislaa" 😆
Eih bennek, eih blavek
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:21 pm
Ja bannejahan ei enää tule, koska olemme lautamiehissä.
McCall
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja McCall »

Jassoo, oliskohan tuplanikkiä tarjolla näiden kohdalla:
TosiJees = jotunheimen

Siinä unohtui vaihtaa kirjautumista kun vastattiin esittämääni kysymykseen:
https://murha.info/rikosfoorumi/viewtop ... 1#p1729001

Kirsikkana kakun päälle tuo "Löydät kyllä lähteet" eli aivan hatusta heitettyä paskaa jonkun TikTok-ulvojan vanavedessä. Vähän tsemiä nyt näihin satuihin.
bumi
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja bumi »

Sikiksen vakiosanasto kyllä ei yllätä ketään. Tässä vain hyvin pieni esimerkki. :lol:
pokkapitää kirjoitti: Ma Joulu 02, 2024 10:47 pm Onhan kapinoisijoiden joukosta jo bongattu tuttuja Ukrainalaisia äärioikeistolaisia ja filmille on päätynyt aseistautuneita mielenosoittajia. Yritys on kova kääntää vastapidettyjen vaalejen tulos mutta toimet ovat tuhoon tuomittuja voidaan sanoa jo tässä vaiheessa kun viranomaiset ovat ryhtyneet tyhjentämään kapinoitsijoiden rivejä.
pokkapitää
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja pokkapitää »

Kyllä Bumiseni kyllä kyllä. Sikikset vain liihottelevat siellä alitajunnassa ja oikeinkirjoitus stressaa kovasti :mrgreen:
Onneksi olet keskittynyt vain tänne lautamiesosioon kirjoitteluun niin ei käy hassusti väittelyissä. :lol:
bumi kirjoitti: La Huhti 06, 2024 7:12 pm Eiköhän tämä foorumi ole menettänyt jo useita kirjoittelijoita ja lukijoita sikakoirien, erkki blörjen, kurkojen, thorien, janitojen sun muiden takia. Yksinkertaisesti kun aiheet jossa nämä sekoilee, ei ole mitään muuta kuin viihdearvoa. :lol:

Vastaavat sekoiliat muualla poistetaan aika nopeasti pois alustasta riippumatta ja keskustelut on sitä myöten mielekkäitä lukea tai kirjoitella.
En minä mitään hämätä koita. En minä sitä kiistä etteikö äärioikeistolaisia tahoja olisi tuettu.

OnyxPhoenix
jotunheimen
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja jotunheimen »

McCall kirjoitti: Ti Joulu 03, 2024 12:31 am Jassoo, oliskohan tuplanikkiä tarjolla näiden kohdalla:
TosiJees = jotunheimen

Siinä unohtui vaihtaa kirjautumista kun vastattiin esittämääni kysymykseen:
https://murha.info/rikosfoorumi/viewtop ... 1#p1729001

Kirsikkana kakun päälle tuo "Löydät kyllä lähteet" eli aivan hatusta heitettyä paskaa jonkun TikTok-ulvojan vanavedessä. Vähän tsemiä nyt näihin satuihin.
Tarjolla voi olla mutta vikaan menee, hyvä kun ehtii yhdelläkin kirjoitella. Joka tapauksessa, olin uskossa ettei jääkausista mitään lähteitä tarvitse erikseen toimittaa, eiköhän niistä opittu jo peruskoulussa, ainakin aikoinaan, en tiedä miten nykyään lienee. Siellä on nyt kuitenkin.
@veitera has blocked you
Lumileopardi
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Lumileopardi »

Kuinka jotkut jaksaa kolmatta vuotta käsitellä aihetta Ullanlinnan murha siellä osiossaan? Aina yhä uudestaan ja uudestaan samoja yksityiskohtia.
pokkapitää
Neuvoja-Jack

JOMPPE palstan oma pikku inttäjä jonka jutut ovat kuin suoraan putsarin ohjekirjasta :mrgreen: Huoh....... :lol:
En minä mitään hämätä koita. En minä sitä kiistä etteikö äärioikeistolaisia tahoja olisi tuettu.

OnyxPhoenix
bumi
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja bumi »

pokkapitää kirjoitti: Ke Joulu 04, 2024 7:20 pm JOMPPE palstan oma pikku inttäjä jonka jutut ovat kuin suoraan putsarin ohjekirjasta :mrgreen: Huoh....... :lol:
Sulla se inttäminen ja asioiden sivuraiteille vienti on suoraan trollejen ohjekirjasta. Näfnöf hauhau :lol:
pokkapitää
Neuvoja-Jack

Joo pysy sinä bumiseni vain täällä lautamiesosiossa aivan kuten lupasit ja joo et sinä ole nimim. JOMPPE et taatusti ole :lol:

OnyxPhoenix
McCall
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja McCall »

Harmillista, että Lapualla on henkilö kadonnut ja syyllinen on jälleen Pohjanmaan poliisi, mutta sitä ei tutkita.
Mielenkiintoiset 1000 sivua taas tulossa. :roll:
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Erehdyin vahingossa lukemaan yhtä ketjua huuhaassa, kovasti oli samanlaista sekavaa yksinpuhelua kuin yhdellä jo kauan sitten täältä poistuneella nimimerkillä. Tosin poliisijohtajien itsemurhat on vaihtunut rivipoliiseihin.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Nyt on foorumilla oikein kova asiantuntija
IronMikeDyson kirjoitti: Ke Joulu 11, 2024 4:04 pm Oho. Normaalia käytöstä. Meilläkin päin jos ravintolassa viini on väärää, niin kaivan esiin 45 Cal. Desert Eaglen ja lataan.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
IronMikeDyson

Viesti Kirjoittaja IronMikeDyson »

Rescuer kirjoitti: Ke Joulu 11, 2024 5:47 pm Nyt on foorumilla oikein kova asiantuntija
IronMikeDyson kirjoitti: Ke Joulu 11, 2024 4:04 pm Oho. Normaalia käytöstä. Meilläkin päin jos ravintolassa viini on väärää, niin kaivan esiin 45 Cal. Desert Eaglen ja lataan.
Naurattaa kun teit justiin palstalla sosiaalisen itsemurhan täysin syyttä alkaen vittuilla. Nyt oon sun ja äitis paras kaveri. Saatan ehkä olla jopa sun isä!? Vedin liian myöhään ulos, niin sä synnyit. :lol: :lol: :lol:
IronMikeDyson

Viesti Kirjoittaja IronMikeDyson »

Rescuer kirjoitti: Ti Joulu 10, 2024 7:56 am Erehdyin vahingossa lukemaan yhtä ketjua huuhaassa, kovasti oli samanlaista sekavaa yksinpuhelua kuin yhdellä jo kauan sitten täältä poistuneella nimimerkillä. Tosin poliisijohtajien itsemurhat on vaihtunut rivipoliiseihin.
samaa mieltä. oot homo.
URSA
James Bond (Roger Moore)

Viesti Kirjoittaja URSA »

Ketipinor on uutisten mukaan apteekeista loppu. Voi tulla foorumilla hurjaa tekstiä eräiltä pari seuraavaa kuukautta. Popcornit esille.
Vastaa Viestiin