sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

pokkapitää
Neuvoja-Jack

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja pokkapitää »

0uts1der kirjoitti: To Marras 28, 2024 9:12 am Mitä elämää sellainen on, jos ei ole halua puolustaa muuta kuin omaa nahkaa?
Niin kauan kuin itärajan takana on se mikä on, tulee olla valppaana ja valmiina mihin tahansa.
On ryssän syy, että joudumme käyttämään varustautumiseen niin paljon ja lisää on varustauduttava.
Eiköhän se ole lähinnä NATO:n syy ja itseasiassa koko NATO:n tarkoitus. Tämän kun nyt saisi ihmiset pikkuhiljaa ymmärtämään. NATO on paperitiikeri jonka idea on kaupata USA:n aseteollisuuden tuotteita jokaiselle haluavalle osapuolelle. Tämän eteen NATO tekee kaikkensa mitään konsteja kaihtamatta.

Valitettavasti tämä tuntuu olevan hieman hankala yhtälö asioista päättävien tahojen keskuudessa. :mrgreen:

Kyse ei ole siitä etteikö ole hyvä varautua kaikkeen vaan kyse on siitä kuinka tämä idea ihmisille syötetään pakkopullana itsetehtyjä mörköjä hyväksi käyttäen.
En minä mitään hämätä koita. En minä sitä kiistä etteikö äärioikeistolaisia tahoja olisi tuettu.

OnyxPhoenix
Honey_Badger
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Honey_Badger »

Ylläpidolle sattui tahaton freudilainen lipsahdus tuolla eräässä Politiikka -alafoorumin ketjussa:

"*poistettu Lautamiehiin kuuluvaa arviointia toisesta palstan nimimeristä*tm"

Kyllä, kyseessä on todellakin nimimeri, sen verta monta nikkiä tällä sikiksellä, erikoismeriporsaalla jne. on. :lol:

Mitä jos alkaisitte poistamaan niitä? Helpottuisi teidänkin työsarka pitkässä juoksussa.
PoliisimestariSisu

Viesti Kirjoittaja PoliisimestariSisu »

Ihmetyttää kyllä miksi ikibannattu käyttäjä saa levittää ryssäpropagandaansa vapaasti eikä tälle tehdä mitään. Onko muilla käyttäjillä vastaava banni-immuniteetti, rahallako tämä onnistuu vai miten?
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

^
Näyttää muutamilla olevan, ihan sama mitä kirjoittavat niin bannia ei näytä tulevan. Sitä miten sellaiseen asemaan ovat onnistuneet pääsemään en tiedä.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

Modeilta ei yhäkään ole tullut minkäänlaista selitystä että miksi näin on. Jatkamme siis ihmettelyä. Ja veikkaan, että jos joskus saisimmekin selityksen, niin ihmettelisimme kahta kauheammin.
Honey_Badger
Neuvoja-Jack

Hävettääköhän modeja niin paljon, etteivät kehtaa tunnustaa miksi asiat ovat niin kuin ovat? Vaikea löytää oikein muutakaan syytä tällaiseen.
Solttuetsivä
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Solttuetsivä »

*Poistettu keskustelua moderoinnista. Sille on oma ketjunsa.*tm
pokkapitää
Neuvoja-Jack

Ymmärrän kyllä että totuuksista kertominen on kova pala jos on niin paljon panostettu siihen vaihtoehtoisen totuuden julkituontiin alusta lähtien. Tämä kuitenkaan ei niitä tosiasioita elävässä elämässä muuta miksikään. Vaikuttaa että tälle palstalle on pesiytynyt tällainen ryhmä tyhmä joka joko oikeasti on vain niin idioottimaista porukkaa taikka vaihtoehtoisesti tekevät tällaista rahasta.

Kyllähän se kaikkien tiedossa on että näitä infosotureita hallintojen puolelta käytetään sosiaalisessa mediassa boostaamassa sitä päivän agendaa mutta itse epäilen vahvasti että kysymys on vain ja ainoastaan hyväuskoisuudesta ja tyhmyydestä. :lol:

Vainoharhaisiltahan nämä kuulostavat kun näkevät jotain sikiksiä ympärillään jatkuvasti.

Sikakoira kyllä oli oikeassa valtaosan ajastaan palstalla :wink: Minä tarjoan terapiaa.
En minä mitään hämätä koita. En minä sitä kiistä etteikö äärioikeistolaisia tahoja olisi tuettu.

OnyxPhoenix
Honey_Badger
Neuvoja-Jack

*Poistettu keskustelua moderoinnista. Sile on oma ketjunsa*tm
Samira
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Samira »

pokkapitää kirjoitti: La Joulu 07, 2024 12:38 pm Onhan se hienoa että tarjotaan matuille vaihtoehto maassa oleskeluun ja kun ei kiinnosta niin passitetaan bumerangina kotimaahansa taikka ainakin rajan ylitse :wink:

Venäjällä on ihan oikeat otteet maassa laittomasti oleskelevia kohtaan josta vain voi haaveilla täällä Suomessa. Mikäli et ole maata hyödyttävä kansalainen niin poistut maasta samaa reittiä kuin tulitkin.

Kirjoittaja huomioiden ironia lyö päin näköä niin että mäiske käy :lol:
Ihan heti ei tule mieleen toista, joka on ottanut elämäntehtäväkseen vihollisen aloittaman sodan puolustelemisen, kroonisen valehtelun ja kotimaansa dissaamisen kaikin mahdollisin keinoin ympäri vuorokauden. Varsinainen yhteiskunnan tuottava jäsen.
Sikis:
Faktahan on kuten NATO:kin tunnustaa ettei jonkin Ukrainan haltuunottoon mene puoltatuntia kauempaa. Näin ei kuitenkaan ole näillä näkymin tapahtumassa vaikkakin länsipropagandakoneisto nyt yrittää muuta surkuhupaisasti esittää.
pokkapitää
Neuvoja-Jack

Yhteiskunnan kannalta ei ole hyödyllistä se että yhteiskuntaa valistetaan valeuutisten muodossa kuten nyt esimerkiksi niin että Venäjä olisi nyt aloittanut tämän Ukrainassa nähtävän konfliktin. Tietoa on saatavissa ja jaettavissa vaikka se ei kaikkia näytä miellyttävän.

OnyxPhoenix
JOMPPE
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja JOMPPE »

pokkapitää kirjoitti: La Joulu 07, 2024 4:11 am Sikakoira kyllä oli oikeassa valtaosan ajastaan palstalla :wink: Minä tarjoan terapiaa.
Sanon tämän kaikella rakkaudella: sinä tarvitset terapiaa, ihan oikeasti.
bumi
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja bumi »

JOMPPE kirjoitti: La Joulu 07, 2024 9:13 pm
pokkapitää kirjoitti: La Joulu 07, 2024 4:11 am Sikakoira kyllä oli oikeassa valtaosan ajastaan palstalla :wink: Minä tarjoan terapiaa.
Sanon tämän kaikella rakkaudella: sinä tarvitset terapiaa, ihan oikeasti.
Välillä sikakoirana kirjoitteli itsestään kolmannessa persoonassa. Nyt uudella nimimerkillä ja vääristyneellä mielellään varmaan itsekin uskoo kirjoittavan jostain toisesta henkilöstä.
aivoriihi
David Starsky

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Samaa mieltä Jompen kanssa!
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

Sikis voisi painua sinne vitun ryssälään jo vihdoin viimein. Saatanan ryssäpaska.
Vastaa Viestiin