Mistäs tuo ketju löytyy, oletko kirjoitellut paljonkin siihen ketjuun?pokkapitää kirjoitti: Su Joulu 08, 2024 1:29 pm Nämä "kansan nousu" kuviot on tosiaankin käyty jo aikoinaan läpi aikaisemmassa Syyria ketjussa ja asiathan eivät suinkaan median kertoman mukaan tuolloinkaan edenneet vaan propaganda puri jo tuolloin lukijoihin ihan tehokkaasti.
Syyrian tilanne, vaihtuuko valta ?
Re: Syyrian tilanne, vaihtuuko valta ?
Iloitsen suuresti siitä tosiasta, että kaikki Syyriasta maahamme lassotut ns. pakolaiset voivat turvallisin mielin huomenaamusta lähtien palailla kotomaahansa ja ruveta rauhassa viljelemään maitansa. Siellä heillä on nyt kaikessa rauhassa, luottavaisin mielin aikaa ruveta tekemään entisiä töitänsä vapaassa maassa, ilman kuolemanvaaraa, ilman rasismia, ilman ala-arvoista ruokaa, ilman ankeita verhoja ja jo vähän vanhan mallista puhelintaan. Kaikki ystävät ja koko suku on läsnä. Ehkä ensin teurastetaan lammas ja vietetään ikimuistoiset juhlat?
Tällaisesta kotiinpalusta minä pidän; loppu hyvin kaikki hyvin - eikö?
Anteeksi nimimerkkini, mutta en tiedä mihin päin sen pitäisi viitata?
- pokkapitää
- Neuvoja-Jack
Tämähän se, kaikki voivat nyt huokaista helpotuksesta kun se tyranki saatiin kammettua vallasta ja rauha palaa mantereelle. Siviilien terrorisointi loppuu ja maa siirtyy demokratiaan . Euroopassa turvapaikkaa hakeneet pääsevät viimein palaamaan Syyriaan jälleenrakennus töihin ja uusi aikakausi alkaa.Sverdlov kirjoitti: Su Joulu 08, 2024 2:01 pm Iloitsen suuresti siitä tosiasta, että kaikki Syyriasta maahamme lassotut ns. pakolaiset voivat turvallisin mielin huomenaamusta lähtien palailla kotomaahansa ja ruveta rauhassa viljelemään maitansa. Siellä heillä on nyt kaikessa rauhassa, luottavaisin mielin aikaa ruveta tekemään entisiä töitänsä vapaassa maassa, ilman kuolemanvaaraa, ilman rasismia, ilman ala-arvoista ruokaa, ilman ankeita verhoja ja jo vähän vanhan mallista puhelintaan. Kaikki ystävät ja koko suku on läsnä. Ehkä ensin teurastetaan lammas ja vietetään ikimuistoiset juhlat?
En minä mitään hämätä koita. En minä sitä kiistä etteikö äärioikeistolaisia tahoja olisi tuettu.
OnyxPhoenix
OnyxPhoenix
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
Missä kohdin hurrasin al-Assadin kaatumiselle? Mainitsin uutisia siitä kuinka sosialistipresidentti palkitsi al-Assadin kunniamerkillä ja mitä lehdet kirjoittivat silloin ja nyt.pokkapitää kirjoitti: Su Joulu 08, 2024 1:08 pm ^
Jaksaa kyllä hämmästyttää kuinka Assad vastainen propaganda on saanut ihan pätevienkin kirjoittelijoiden ajatuskulun täysin sekaisin
Nyt DL:n kaltaiset kirjoittelijat ovat täällä hurraamassa Assadin poistumista ja terroristien valtaanpääsyä niin ne ajat vaan muuttuu nähtävästi.
Aikaisemmin olllaan oltu kovastikkin ISIS terrorismia vastaan mukamas![]()
Ottaako noin koville kun toverin valtaistuin romahti?
Olen edelleen terrorismia, terroristeja, ääriliikkeitä vastaan - sekä januskasvoista ex-naispresidenttiä.
Jos jotain hyvää seuraa, niin vallankaappaajat ovat jo toivottaneet pakolaiset tervetulleiksi takaisin Syyriaan. Jotkut saatavat lähteäkin, mutta eiköhän sosiaaliturva ja suojaväri ja pyhistä pyhimmän asema pidä heidät Euroopassa.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Valitettavasti taitaa olla niin ettei yhdenkään maan pakoloiset ole täältä lopullisesti koskaan poistuneet.
Seuraavaksi syyriasta saadaan sitten Assadin kannattajat tänne.
veikkaan ettei Syyriassa rähinät tähän lopu. Aina niillä joku uskonto, klaani tai heimo hiertää.
Ryssien voimista tuosta Syyrian tilanteesta voi jotain päätellä. Ei niillä niin hyvin ole asiat kuin uskottelevat.
Seuraavaksi syyriasta saadaan sitten Assadin kannattajat tänne.
veikkaan ettei Syyriassa rähinät tähän lopu. Aina niillä joku uskonto, klaani tai heimo hiertää.
Ryssien voimista tuosta Syyrian tilanteesta voi jotain päätellä. Ei niillä niin hyvin ole asiat kuin uskottelevat.
-
Honey_Badger
- Neuvoja-Jack
Minä kyllä hurraan aina kun omaa kansaansa kaasuttanut, kemikaaliasein ja muulla tavoin massamurhannut diktaattori kaadetaan hallintonsa kera. Erityistä lisäbonusta toki siitä, että putlerille tulee tässä mukavasti oikein kusisia lisäongelmia, varsinkin tulevaisuutta ajatellen. Iranin uppoaminen yhä syvemmälle ongelmien suohon ei myöskään lainkaa haittaaDoctor Lecter kirjoitti: Su Joulu 08, 2024 2:14 pmMissä kohdin hurrasin al-Assadin kaatumiselle? Mainitsin uutisia siitä kuinka sosialistipresidentti palkitsi al-Assadin kunniamerkillä ja mitä lehdet kirjoittivat silloin ja nyt.pokkapitää kirjoitti: Su Joulu 08, 2024 1:08 pm ^
Jaksaa kyllä hämmästyttää kuinka Assad vastainen propaganda on saanut ihan pätevienkin kirjoittelijoiden ajatuskulun täysin sekaisin
Nyt DL:n kaltaiset kirjoittelijat ovat täällä hurraamassa Assadin poistumista ja terroristien valtaanpääsyä niin ne ajat vaan muuttuu nähtävästi.
Olen edelleen terrorismia, terroristeja, ääriliikkeitä vastaan - sekä januskasvoista ex-naispresidenttiä.
Jos jotain hyvää seuraa, niin vallankaappaajat ovat jo toivottaneet pakolaiset tervetulleiksi takaisin Syyriaan. Jotkut saatavat lähteäkin, mutta eiköhän sosiaaliturva ja suojaväri ja pyhistä pyhimmän asema pidä heidät Euroopassa.
- pokkapitää
- Neuvoja-Jack
Mutta et ymmärrä että Assad on se taho joka tuolla on terroristit pitänyt kurissa nähtävästi sitähän minä vain tarkoitin. Halonen aikoinaan ihan ansioista Assadin palkitsi vaikka se nyt koville ottaakin kun Halonen on väärästä puolueestaDoctor Lecter kirjoitti: Su Joulu 08, 2024 2:14 pmMissä kohdin hurrasin al-Assadin kaatumiselle? Mainitsin uutisia siitä kuinka sosialistipresidentti palkitsi al-Assadin kunniamerkillä ja mitä lehdet kirjoittivat silloin ja nyt.pokkapitää kirjoitti: Su Joulu 08, 2024 1:08 pm ^
Propagandalla on nääs tutkittu vaikutus ihmisiin ja välillä ihmiset ottavat tosissaan sen mikä heille syötetään.

Doctor Lecter » Su Joulu 08, 2024 1:06 pm
No mutta, Suomessa oli al-Assadin ystävä. Eräs entinen naispresidentti. Olisiko hän ottanut (voi harmi jos Assad ehti kuolla) Assadin vastaan? Antoi kunniamerkinkin. Suurimman mahdollisen ketjuineen vitjoineen päivineen. Se ei haitannut mitään, vaikka tiedossa oli, että Assad oli vanginnut ja surmannut tuhansia vastustajiaan. Sellaisella ei ollut mitään merkitystä.
Viimeksi muokannut pokkapitää, Su Joulu 08, 2024 2:40 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
En minä mitään hämätä koita. En minä sitä kiistä etteikö äärioikeistolaisia tahoja olisi tuettu.
OnyxPhoenix
OnyxPhoenix
-
viivahattu
- Watson itse
Ei sillä etteikö tätä olisi tapahtunut jo aiemmin, mutta nyt varmasti sauhuavat aivot kahta kauheammin Venäjän "lliitolaisten" päässä, että kyllä se ryssä vaan aina on ryssä, vaikka voissa paistaisi, ja että kuinka kauan Venäjään enää kannattaa tukeutua. Assadin hallinto on ollut Venäjän tärkeimpiä liittolaisia ja se jätettiin kylmästi täysin oman onnensa nojaan. Eivätköhän ryssät luiki viikon sisään Syyriasta helvettiin kaikkinensa, ja sen jälkeen kapinalliset valtaavat loputkin maasta.
- pokkapitää
- Neuvoja-Jack
Ei Assadin hallintoa jätetty minnekkään vaan Assadin hallinto jätti tehtävänsä.Siitähän nyt on kyse.Syitä voidaan vain arvuutella tässä vaiheessa. Huhuja että Israel olisi aloittanut etenemisen Golanin suunnalla ja USA:n tukemat joukot omalla suunnallaan. Katsotaan mitä tapahtuu kun Turkin tukemat joukot kohtaavat USA:n tukemat Kurdit.viivahattu kirjoitti: Su Joulu 08, 2024 2:37 pm Ei sillä etteikö tätä olisi tapahtunut jo aiemmin, mutta nyt varmasti sauhuavat aivot kahta kauheammin Venäjän "lliitolaisten" päässä, että kyllä se ryssä vaan aina on ryssä, vaikka voissa paistaisi, ja että kuinka kauan Venäjään enää kannattaa tukeutua. Assadin hallinto on ollut Venäjän tärkeimpiä liittolaisia ja se jätettiin kylmästi täysin oman onnensa nojaan. Eivätköhän ryssät luiki viikon sisään Syyriasta helvettiin kaikkinensa, ja sen jälkeen kapinalliset valtaavat loputkin maasta.
Viimeksi muokannut pokkapitää, Su Joulu 08, 2024 2:49 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
OnyxPhoenix
OnyxPhoenix
-
viivahattu
- Watson itse
Juu juu ei jätetty, muuten vaan ei pystytty millään lailla tukemaan sitä, kun kapinalliset valtasivat kaupungin toisensa perään. Noinkin tiukaksi jenkkien vastustajaksi olet kyllä omaksunut täydellisesti heidän pelikirjansa Vietnamin sodan jälkeisissä selityksistä. Ei ollut mikään tappio, muuten vaan päätettiin lähteä maasta häntä koipien välissä ja hylätä pitkäaikaiset liittolaiset oman onnensa nojaan.pokkapitää kirjoitti: Su Joulu 08, 2024 2:42 pmEi Assadin hallintoa jätetty minnekkään vaan Assadin hallinto jätti tehtävänsä.Siitähän nyt on kyse.Syitä voidaan vain arvuutella tässä vaiheessa. Huhuja että Israel olisi aloittanut etenemisen Golanin suunnallaviivahattu kirjoitti: Su Joulu 08, 2024 2:37 pm Ei sillä etteikö tätä olisi tapahtunut jo aiemmin, mutta nyt varmasti sauhuavat aivot kahta kauheammin Venäjän "lliitolaisten" päässä, että kyllä se ryssä vaan aina on ryssä, vaikka voissa paistaisi, ja että kuinka kauan Venäjään enää kannattaa tukeutua. Assadin hallinto on ollut Venäjän tärkeimpiä liittolaisia ja se jätettiin kylmästi täysin oman onnensa nojaan. Eivätköhän ryssät luiki viikon sisään Syyriasta helvettiin kaikkinensa, ja sen jälkeen kapinalliset valtaavat loputkin maasta.
- pokkapitää
- Neuvoja-Jack
Lavrov eilen otti kantaa Qatarissa Turkin, Iranin ja Venäjän pääministereiden palaverissa Syyrian tapahtumiin jotka nyt alkavat.
OnyxPhoenix
OnyxPhoenix
-
viivahattu
- Watson itse
Anna mun kaikki kestää. No, tavallaanhan tuo Lavrovin sanoma on totta. Syyrian hallinnosta tuli Venäjän geopoliittisen kokeen uhri, kun ryssä on käynyt kohta kolme vuotta kolmen päivän sot...erikoisoperaatiota Ukrainassa ja kaatanut siihen kaikki resurssinsa, joten ryssän elintärkeille liittolaisille ei riitä enää murusiakaan jaettavaksi edes tilanteessa, jossa niiden olemassaolo on vaakalaudalla.
Armenialle ei tarjottu kuin pelkkää sympatiaa Azerbaidzanin vallatessa Vuoristo-Karabahin, ja nyt Syyrialle ei tarjota oikein sitäkään kapinallisjoukkojen vallatessa maan pääkaupungin lähes ilman vastarintaa. Ja kummassakin tapauksessa isona taustavaikuttajana on Turkki, joka pyörittää ryssää miten haluaa. Samoissa pöydissä istutaan kaveria leikkimässä, vaikka azerit ovat täysin Turkin taskussa ja Syyriassakin maa on koko ajan tukenut Assadin hallinnon vastaista sotaa, toki eri ryhmittymää kuin mikä Aleppon ja Damaskoksen valtasi mutta kuitenkin.
Erdogan on aika saatanan kova luu, vaikka minkään sortin ihailua ei täältä hänelle irtoakaan. Orbanista hän on tehnyt aivan täysin oman narttunsa ja eiköhän Putiniakin odota vielä sama kohtalo, kunhan sot...erikoisoperaatio murentaa Venäjää pikkuisen lisää sisältä. Suora tuki Georgian länsimieliselle oppositiolle ja maan auttaminen valtaamaan takaisin ryssän sinne perustamat vasallivaltiot olisi aika kova veto.
Armenialle ei tarjottu kuin pelkkää sympatiaa Azerbaidzanin vallatessa Vuoristo-Karabahin, ja nyt Syyrialle ei tarjota oikein sitäkään kapinallisjoukkojen vallatessa maan pääkaupungin lähes ilman vastarintaa. Ja kummassakin tapauksessa isona taustavaikuttajana on Turkki, joka pyörittää ryssää miten haluaa. Samoissa pöydissä istutaan kaveria leikkimässä, vaikka azerit ovat täysin Turkin taskussa ja Syyriassakin maa on koko ajan tukenut Assadin hallinnon vastaista sotaa, toki eri ryhmittymää kuin mikä Aleppon ja Damaskoksen valtasi mutta kuitenkin.
Erdogan on aika saatanan kova luu, vaikka minkään sortin ihailua ei täältä hänelle irtoakaan. Orbanista hän on tehnyt aivan täysin oman narttunsa ja eiköhän Putiniakin odota vielä sama kohtalo, kunhan sot...erikoisoperaatio murentaa Venäjää pikkuisen lisää sisältä. Suora tuki Georgian länsimieliselle oppositiolle ja maan auttaminen valtaamaan takaisin ryssän sinne perustamat vasallivaltiot olisi aika kova veto.
- pokkapitää
- Neuvoja-Jack
Kristittyjä kehoitetaan etsimään uutta kotia Syyrian uuden hallinnon mukaan
OnyxPhoenix
OnyxPhoenix
-
kantavapalju
- Rico Tubbs
Ai hitto , tämä oli hyvä. Odotan kommenttia ?harpena kirjoitti: Su Joulu 08, 2024 1:57 pmMistäs tuo ketju löytyy, oletko kirjoitellut paljonkin siihen ketjuun?pokkapitää kirjoitti: Su Joulu 08, 2024 1:29 pm Nämä "kansan nousu" kuviot on tosiaankin käyty jo aikoinaan läpi aikaisemmassa Syyria ketjussa ja asiathan eivät suinkaan median kertoman mukaan tuolloinkaan edenneet vaan propaganda puri jo tuolloin lukijoihin ihan tehokkaasti.
Pikkuryssät Pietarissa näkee pahaa unta, Venäjä on rajamaa ja Suomi valtakunta.
- pokkapitää
- Neuvoja-Jack
Tässähän tuo ketju on ja sinnehän tämäkin ketju tulisi liittää niin pysyy tapahtumien eteneminen järjestyksessä. Alusta lähtien siellä nähdään samat nimimerkit öyhöttämässä median syöttämää propagandaa ja sieltä löytyy myös sitten paljon tarjottua faktaa propagandan tilalle. Itse lukaisinkin tuon kokonaisuudessaan vasta äskettäin ja hyvin valaisevaahan se olikantavapalju kirjoitti: Su Joulu 08, 2024 3:30 pmAi hitto , tämä oli hyvä. Odotan kommenttia ?harpena kirjoitti: Su Joulu 08, 2024 1:57 pmMistäs tuo ketju löytyy, oletko kirjoitellut paljonkin siihen ketjuun?pokkapitää kirjoitti: Su Joulu 08, 2024 1:29 pm Nämä "kansan nousu" kuviot on tosiaankin käyty jo aikoinaan läpi aikaisemmassa Syyria ketjussa ja asiathan eivät suinkaan median kertoman mukaan tuolloinkaan edenneet vaan propaganda puri jo tuolloin lukijoihin ihan tehokkaasti.![]()
viewtopic.php?t=21782
Modet voisivat nämä yhdistää joutaessaan.
OnyxPhoenix
OnyxPhoenix