Ei tuolla mitään Afganistanin uusintoa tule käymään kylläkään siinä mielessä.URSA kirjoitti: Su Joulu 08, 2024 5:51 pm Eikö Venäjä halunnutkin muuttaa maailmanjärjestyksen.
Lähteekö ne niin kiireellä että kapinallisille jää valtavasti aseita. Kuinkahan sopuisia nuo kapinalliset todella ovat keskenään vai alkaako siellä seuraavaksi sisällissota.
Hurjia aikoja kun jopa Etelä-Koreassa oli äskettäin vallankaappausyritys. Maailmanjärjestys saattaa todella muuttua lähivuosina lähinnä shithole alueilla. Milloin on vuorossa Venäjä? Kenties sotilasvallankaappaus?
Syyrian tilanne, vaihtuuko valta ?
- pokkapitää
- Neuvoja-Jack
Re: Syyrian tilanne, vaihtuuko valta ?
En minä mitään hämätä koita. En minä sitä kiistä etteikö äärioikeistolaisia tahoja olisi tuettu.
OnyxPhoenix
OnyxPhoenix
- pokkapitää
- Neuvoja-Jack
Vaikea arvata mikä taho oli koko hässäkän takana
Se että operaatio alkoi tunti sen jälkeen kun Libanonissa solmittiin tulitauko kertoo jotain.
ISIS = Israel Secret Intelligence Service
En minä mitään hämätä koita. En minä sitä kiistä etteikö äärioikeistolaisia tahoja olisi tuettu.
OnyxPhoenix
OnyxPhoenix
Demokratiaa, varmasti haetaan mutta ei venäjän tai assadin puolesta, ymmärräthän eron...pokkapitää kirjoitti: Su Joulu 08, 2024 4:43 pm Kylläpäs on putkahtanut tänään uusia nimimerkkejä taas kommentoimaan
Ymmärrettäväähän se on kun on niin jänskät tapahtumat käynnissä. Viimeinkin saadaan demokratia Syyriankin alueelle kuten tuossa vanhassakin ketjussa on alusta asti selitetty tapahtuvan kunhan Syyrian diktaattori Assad saadaan kammettua vallasta.
-
Solttuetsivä
- Jessica Fletcher
Et taida tietää mitä merkitsee "buffer zone" ?
Tuo alue on se joka ei ole ollut kummankaan hallinnassa.
Israelin hallussa nuo alueet olivat mutta luovuttivat ne ns. tulitaukolinjaksi johon YK:n rauhanturvaajat tulivat valvomaan
tulitaukoa,
-
Ghost hunting
- Sherlock Holmes
Tarjan kamukin sitten sai lähteä, näin se maailma muuttu sano joku joskus. 
- pokkapitää
- Neuvoja-Jack
Ne Golanin kukkulatkaan eivät ole Israelin omaisuutta vaikka se näin väittääkin. Huomatkaa mikä hymy on rikoksista ihmisyyttä vastaan syytetyllä Netanjahulla.Solttuetsivä kirjoitti: Su Joulu 08, 2024 6:14 pmEt taida tietää mitä merkitsee "buffer zone" ?
Tuo alue on se joka ei ole ollut kummankaan hallinnassa.
Israelin hallussa nuo alueet olivat mutta luovuttivat ne ns. tulitaukolinjaksi johon YK:n rauhanturvaajat tulivat valvomaan
tulitaukoa,
OnyxPhoenix
OnyxPhoenix
Hyvä että yksi Putinin liitolainen vähemmän.
Nyt siellä alkaakin sitten totinen sisällissota kun toinen toistaan kahelimmat ryhmät alkaa taistella vallasta.
On Jihadisteja, jenkkien tukemia kurdeja, turkin tukemia armeijan joukkoja, Al qaidan kavereita, jne...
Tuo porukka on käytännössä ollut sodassa koko ikänsä olisi aika yllätys jos rupeisivat tekemään demokratiaa.
Toisaalta kaikki vihaavat israelia joten saattaa sieltä jokin yhteinen sävel vielä löytyä.
Nyt siellä alkaakin sitten totinen sisällissota kun toinen toistaan kahelimmat ryhmät alkaa taistella vallasta.
On Jihadisteja, jenkkien tukemia kurdeja, turkin tukemia armeijan joukkoja, Al qaidan kavereita, jne...
Tuo porukka on käytännössä ollut sodassa koko ikänsä olisi aika yllätys jos rupeisivat tekemään demokratiaa.
Toisaalta kaikki vihaavat israelia joten saattaa sieltä jokin yhteinen sävel vielä löytyä.
- pokkapitää
- Neuvoja-Jack
Assad saapui perheensä luo Moskovaan. Nyt jäämme seuraamaan kuinka katastrofi kehittyy Syyriassa.
OnyxPhoenix
OnyxPhoenix
Huomatkaa mikä hymy on sotarikoksista syytetyllä Putinilla. Uudempaa kuvaa ei kehtaa edes käyttää kuin 2015 otettuapokkapitää kirjoitti: Su Joulu 08, 2024 8:10 pm Assad saapui perheensä luo Moskovaan. Nyt jäämme seuraamaan kuinka katastrofi kehittyy Syyriassa.
- pokkapitää
- Neuvoja-Jack
Syyrian uusi presidentti taikka siis Kalifi
OnyxPhoenix
OnyxPhoenix
Samaa näköä nuoren Jasser A:n kanssa.
-
Sestoelemento
- Neuvoja-Jack
Ja palstan ryssätrollien kruunamaton Al-Assad sen kun jatkaa meuhkaamistaan ja ripuloi sekavaa materiaalia hengästyttävällä tahdilla. Tähänkin ketjuun. Peittääkseen mitä todella tapahtui:
-ryssät ryssi tämän homman vielä pahemmin kuin jenkit Afganistanissa, heidänhän piti olla hallituksen joukkojen tukena ja homma hanskassa (lähde: sikakoiran kirjoitukset tämän ketjun alussa)
-tod näk jalansija itäiseltä Välimereltä nyt katoaa, ja kun laivasto on muutenkin motissa Mustalla merellä (suurin osa sen pohjassa mutta kuitenkin), niin on taas katkaistu yksi Hydran päistä
-malliesimerkki siitä, miten käy diktaattoreille kun kamelin selkä katkeaa. Loppu on nopeasti taputeltu, ei tarvinnut odotella edes keskiviikkoa saati maan jäätymistä
Uskomatonta tappiota ja nyöryytystä nöyryytyksen perään tämä ryssien (ja niiden liittolaisten) taaperrus.
-ryssät ryssi tämän homman vielä pahemmin kuin jenkit Afganistanissa, heidänhän piti olla hallituksen joukkojen tukena ja homma hanskassa (lähde: sikakoiran kirjoitukset tämän ketjun alussa)
-tod näk jalansija itäiseltä Välimereltä nyt katoaa, ja kun laivasto on muutenkin motissa Mustalla merellä (suurin osa sen pohjassa mutta kuitenkin), niin on taas katkaistu yksi Hydran päistä
-malliesimerkki siitä, miten käy diktaattoreille kun kamelin selkä katkeaa. Loppu on nopeasti taputeltu, ei tarvinnut odotella edes keskiviikkoa saati maan jäätymistä
Uskomatonta tappiota ja nyöryytystä nöyryytyksen perään tämä ryssien (ja niiden liittolaisten) taaperrus.
Assad on siis Moskovassa, sehän helpottaa Putinin elämää kun ei tarvitse Syyriaan asti matkustaa kaverille joululahjaa viemään ja moikkaamaan 
-
Solttuetsivä
- Jessica Fletcher
Kuinka käy vuokrasopimukselle?
Tartuksen laivastotukikohta ja Khmeimimin lentotukikohta on vuokrattu Venäjälle 49 vuodeksi?
Kun sopimus tehtiin niin al-Assad ja Putin totesivat, että kapinalliset on lyöty kokonaan ja niistä ei ole vaaraa
tölle pitkälle vuokrasopimukselle.
Tartuksen laivastotukikohta ja Khmeimimin lentotukikohta on vuokrattu Venäjälle 49 vuodeksi?
Kun sopimus tehtiin niin al-Assad ja Putin totesivat, että kapinalliset on lyöty kokonaan ja niistä ei ole vaaraa
Oleellinen juttu Välimerellä sijaitsevan ”uuden” suuren öljyesiintymän takia, joten ottajia varmasti löytyy!Solttuetsivä kirjoitti: Su Joulu 08, 2024 8:51 pm Kuinka käy vuokrasopimukselle?