nimimerkki Tessu

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

UglyBetty
Agentti Scully

Re: nimimerkki Tessu

Viesti Kirjoittaja UglyBetty »

Vanhus kuoli kotiinsa. Tessu toki chattailee aiheesta kuin aiheesta. Tästä sai sentään sen verran selvää että kääntää taas asian itseensä. TJSP.

”On se sentään hyvä ettei AHK.sta kuulunu että "olette jonossa" kuten itse kuulin sinne soittaessa kun sain infarktin,hiemanko huvitti tuo lause!
Tuostahan sais jo hyvän tv sketsinkin heh!”
ruusumaa
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

Antaa Tessun hölöttää. Melko harmiton tyyppi.

Päinvastoin kun se toinen joka asiaan itsensä vetäjä.
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
Luupää
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Luupää »

'
On syytä olla varovainen siinä mitä kirjoittelee Tessusta tänne tai seuraukset ovat hirmuiset :mrgreen: .

viewtopic.php?p=1744908#p1744908
Tessu kirjoitti: La Tammi 04, 2025 7:05 pm Minulle aivan sama mitä tällänen "foorumi" kirjottelee mutta muistakaa sitten että JOS on sanakin jotain henkilökohtaista siellä "ketjussa" niin oikeus kutsuu!
Kun linkität niin kopioi ainakin olennaiset, tapaukseen liittyvät osat tekstistä samalla ketjuun, koska monet linkit lakkaavat ajan mittaan toimimasta tai artikkeli siirtyy maksumuurin taakse tai sen lukemiseen vaaditaan rekisteröityminen. Tai jotain.
LiamNeeson
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja LiamNeeson »

Mitähän sellaista tänne voisi kirjoitella että haastemies ilmaantuisi oven taakse?
Itse tosin pidän Tessua hupsahtaneena kissamummona, jokohan siinä on oikeussalidraaman ainekset. Jään odottelemaan.
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
Private dick
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Private dick »

@Tessu Olet idiootti ja mutsis imee isäs kullia. Oliko tarpeeks henkilökohtaista saadakseen syytteet rosiskseen?
BillyHill
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja BillyHill »

Tessu on ihan okei. Täällä on ihan hyvin analysoitu Tessua, samanlaisia ajatuksia mullakin on tyypistä. Kirjoittelee aika paljon myös Youtuben kommenttikenttiin? Samanlaisia videoita katsotaan, ja luulen että itse olen vähän kuin nuorempi versio Tessusta. Meidän kirjoitukset varmaan ärsyttää samoja tyyppejä. Paskat siitä, siinähän ärsyttää!
Paljon pahempia on nuo tyypit, jotka ottaa itseensä niin vitusti kun joku korjaa heidän asiavirheitään tai kehtaa olla eri mieltä. Ei tämä nyt niin vakava bisnes ole.
skoune
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja skoune »

Kosti kirjoitti: Ma Loka 07, 2024 6:49 am ...

Tessusta tulee mieleen just sellanen profilointi, että hieman höyrähtänyt mummeli jossain syrjäseudulla maalaistalossa. ...
Tessu ei ole mummeli, vaan ihan selvästi ukkeli, joka luulee olevansa kaikkitietävä siksi, kun hänen laps(i)ensa ammatit "liippaa" minfon sisältöjä. - Onhan lisäksi sellainen laulukin, jossa on Ressu ja Tessu (jossa toinen on poika ja toinen koira) > Tessu on siis mies ja syntynyt joskus ennen 50-lukua. Vain tuonikäiset tuntevat tuon ko laulun sanat...
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Kosti »

^Aivan hyvin voi olla noinkin. Loputhan mun viestistä oli ihan sketsillä heitetty.

Lopputulema nyt kumminkin on, että Tessu on minfon näitä harmittomimpia hourupäitä.
Ymmärtäähän sen jos seniorilta joskus jää vähän ns. korkki auki. :o
Eih bennek, eih blavek
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:21 pm
Ja bannejahan ei enää tule, koska olemme lautamiehissä.
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

.
Tämä Tessu (mikä lie koiran oksennus?) osoittautuikin todelliseksi paskahousuksi. Lähettelee yksityisviestejä mutta on kääntänyt pois päältä niiden vastaanottamisen, eli niihin vastaamisen. Jopa on pelkuri.

Katkera vammainenhan tuollaisen täytyy olla.
:?
X X X X X
Tessu
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Tessu »

Kiitosta vaan kaikille haukkujille,onneksi ei menny liiallisuuksiin ettei tarvitse käyttää samaa oikeustoimia kuin Viherahokin nyymeihinsä.
Niin sitä viinaa en täällä aamuisin juo kun en voi lääkkeitä on kuulkaas sen verran kun meinas henki lähteä infarktin takia tuossa ennen joulua.
Mutta sehän olis teille vaan kivaa jos niin käviskin.
Monesti olen ihan pyytäny että täältä sais pois kommentteja tai koko foorumilta poistua mutta tuo ei kai onnistu?
Silti jää aina joku tieto tänne?
En ole mitään viestejä nyt estäny se on ollu mielestäni aina pois päältä,mutta täällähän te voitte sanottavanne sanoa.
Mutta... muistakaa ettei mene todellakaan sinne henkilökohtaisuuksiin,itse en muistakseni ole ketään täällä haukkunu miksikään??
Kertokoon hän jos noin on käyny...
Myöskään yksinäinen en ole enkä yksin eläjä,en ainakaan vielä,mielstäni mikään sääntö ei keillä ketään kirjoittamasta millekkään foorumille johonkin kellonaikaan?
Nytkin olen ollut nukkumassa en täällä todellakaan aamusta iltaan valvo.
Joka tapauksessa tällä haukkumisketjulla minusta ette mitään riitapukaria saa,ehei ne ajat on jo ohi kun vastaan laitettiin.
Senkin olen aina sanonu että mitään en juu tiedä enkä ole mitään tehny enkä mitään osaa,ei tule ainakaan itteä kehuttua,te muut tunnutte osaavan minunkin puolesta.
Vosikohan käskeä jonkun tänne tekemään jotain? ihan oikeastikkin en laske leikkiä.
Joka tapauksesa hyvää alkavaa vuotta kaikille,minulla se ei ala hyvin kun on mentävä jatko operaatioon sairaalaan sitten nähdään vieläkö elonpäiviä on,jos on joku muu siellä sairastanu jostain alle 15v asti niin ehkä ymmärtää missä mennään,silloin alkoi vakavat tasapaino/korvasairaudet niin ei tämä elo ole tänne asti helppoa ollu.
Siinäpä asiat pähkinänkuoressa,minulla ei paljoa ole menetettävänä mitäpä sitä peittelemään,eikä ole säälinkeruuta tämä ei itsellä on se ystäväpiiri jo olemassa minkä tarvitsen,enempää ei ole tarvis.
Kiitos.
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Kosti »

^Joo ei mun ollut tarkoitus loukata sua, Tessu. Sori siitä. Jatka ihan rauhassa minfoiluasi, onhan täällä paljon hurjempaakin nähty kuin mitä kohdallesi on osunut.
Eih bennek, eih blavek
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:21 pm
Ja bannejahan ei enää tule, koska olemme lautamiehissä.
UglyBetty
Agentti Scully

Tessu kirjoitti: Ke Tammi 08, 2025 3:26 am Kiitosta vaan kaikille haukkujille,onneksi ei menny liiallisuuksiin ettei tarvitse käyttää samaa oikeustoimia kuin Viherahokin nyymeihinsä.
Niin sitä viinaa en täällä aamuisin juo kun en voi lääkkeitä on kuulkaas sen verran kun meinas henki lähteä infarktin takia tuossa ennen joulua.
Mutta sehän olis teille vaan kivaa jos niin käviskin.
Monesti olen ihan pyytäny että täältä sais pois kommentteja tai koko foorumilta poistua mutta tuo ei kai onnistu?
Silti jää aina joku tieto tänne?
En ole mitään viestejä nyt estäny se on ollu mielestäni aina pois päältä,mutta täällähän te voitte sanottavanne sanoa.
Mutta... muistakaa ettei mene todellakaan sinne henkilökohtaisuuksiin,itse en muistakseni ole ketään täällä haukkunu miksikään??
Kertokoon hän jos noin on käyny...
Myöskään yksinäinen en ole enkä yksin eläjä,en ainakaan vielä,mielstäni mikään sääntö ei keillä ketään kirjoittamasta millekkään foorumille johonkin kellonaikaan?
Nytkin olen ollut nukkumassa en täällä todellakaan aamusta iltaan valvo.
Joka tapauksessa tällä haukkumisketjulla minusta ette mitään riitapukaria saa,ehei ne ajat on jo ohi kun vastaan laitettiin.
Senkin olen aina sanonu että mitään en juu tiedä enkä ole mitään tehny enkä mitään osaa,ei tule ainakaan itteä kehuttua,te muut tunnutte osaavan minunkin puolesta.
Vosikohan käskeä jonkun tänne tekemään jotain? ihan oikeastikkin en laske leikkiä.
Joka tapauksesa hyvää alkavaa vuotta kaikille,minulla se ei ala hyvin kun on mentävä jatko operaatioon sairaalaan sitten nähdään vieläkö elonpäiviä on,jos on joku muu siellä sairastanu jostain alle 15v asti niin ehkä ymmärtää missä mennään,silloin alkoi vakavat tasapaino/korvasairaudet niin ei tämä elo ole tänne asti helppoa ollu.
Siinäpä asiat pähkinänkuoressa,minulla ei paljoa ole menetettävänä mitäpä sitä peittelemään,eikä ole säälinkeruuta tämä ei itsellä on se ystäväpiiri jo olemassa minkä tarvitsen,enempää ei ole tarvis.
Kiitos.
Asiat pähkinänkuoressa?
Ketään ei kiinnosta sun henk.koht. asiat joita höpiset jokaiseen aiheeseen, tähänkin selittelet sun sairauksista ja ystäväpiiristä.
Miten ne liittyy mihinkään?!
Pysyisit aiheessa niin sulla ei olis täällä omaa ketjua.
Höpöttelet monitulkintaisia päättömiä juttuja ja kaikkeen liität itsesi ja omat pienet ympyräsi ja aihe unohtuu tasan siinä.
aivoriihi
David Starsky

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Tessu on ihan mukava ja harmiton papparainen ja ei tosiaankaan hauku muita tai ole ilkeä kenellekään. Mielestäni on virkistävää saada ihan kaikenikäisten minfolaisten näkökulmia palstalle, ei pelkästään niiden, jotka ovat syntyneet kännykkä kädessään.

Toivottavasti jatko-operaatiosi menee hyvin. Pikaista toipumista ja onnellista uutta vuotta 2025!
Viimeksi muokannut aivoriihi, Ke Tammi 08, 2025 8:16 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
UglyBetty
Agentti Scully

Private dick kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 4:52 pm @Tessu Olet idiootti ja mutsis imee isäs kullia. Oliko tarpeeks henkilökohtaista saadakseen syytteet rosiskseen?
Täytyy kai sen verran pisteitä antaa Tessulle että tuo käräjillä uhkailu oli piiitkästä aikaa hauskinta mitä olen täällä lukenut :lol:

Minäkin sain Tessulta viestiä, sisältö tuskin eroaa muusta päättömästä höpöhöpöstä joten en vaivaudu lukemaan 8)
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

aivoriihi kirjoitti: Ke Tammi 08, 2025 7:52 am Tessu on ihan mukava ja harmiton papparainen ja...
Höpö höpö. Mulkku tuo on.
X X X X X
Vastaa Viestiin