Onko ulkonäöllä sinulle merkitystä?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Onko ulkonäöllä sinulle merkitystä?

Kyllä
61
74%
Ei
21
26%

Ääniä yhteensä: 82

cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

Bombay kirjoitti:Minusta kyllä kaikki pikkupennut on totaalisen ärsyttävän/ruman näköisiä (joo, ei oo omia lapsia.)
jaa...on niitä ihan söpöjäkin...olen muuten miettinyt sitä että miks ihmeessä lapsettomat ihmiset tuntuvat luulevan että ne joilla on lapsia, automaattisesti tykkää kaikista lapsista? sitäpaitsi olen viime aikoina huomannut että ihan sutjakoilla ja tyylikkäillä vanhemmilla voi olla pullero lapsi jolla on maailman likaisin naama ja liian pienet vaatteet päällä....

älkää syökö mikroruokaa....
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Ei välttämättä tykkää kaikista lapsista vaikka ittellä olis lapsia. Mun mies ei esim. pystyis vaihtamaan vaippaa vieraalle lapselle ja itsekin mun pitää koota itseni että pystyn kummilapsen vaipan vaihtaan, vaikka omille se on sujunut ihan ilman mitään.

Jopa meni taas OT:ksi
Nothing is quite what it seems
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Toisaalta ei tämä ole OT kun kuitenkin puhutaan ulkonäöstä ja kyllähän tämä käsitys pätee myös lapsiin...lihavuus on yksi ulkonäköön vaikuttava seikka.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Lihavuus on jännä juttu. Miksi se on monien mielestä niin kuvottavaa.. :roll: Liika laihuuskin on kuvottavaa, mutta "hyväksyttävämpää". Pitkälti varmaan median aiheuttamaa mielikuvaa. Ennenhän lihavuus oli vaurauden merkki :D
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Aariel kirjoitti:Lihavuus on jännä juttu. Miksi se on monien mielestä niin kuvottavaa.. :roll: Liika laihuuskin on kuvottavaa, mutta "hyväksyttävämpää". Pitkälti varmaan median aiheuttamaa mielikuvaa. Ennenhän lihavuus oli vaurauden merkki :D
En pidä siis kaikkea lihavuutta kuvottavana. Naisista kauneimpia ovat mun mielestä ne, joilla on kunnolla lihaa luitten ympärillä, tissit, reidet ja pakarat kohdillaan. Silmää miellyttää nainen, joka näyttää naiselta eikä esimurrosikäiseltä pojalta (jos joku on nähnyt niitä Saimi Nousiaisen alastonkuvia, niin tietää ainakin varmasti mitä tarkoitan) :) Miesten taas pitää olla sellasia kaappikokoisia nallekarhuja, inhoan sellaisia Scandinavian Hunks -tyyppisiä ylipumpattuja vartaloita. Noissa pumpatuissa vartaloissahan on vielä kaiken lisäksi se, että ne eivät ole todellakaan tae hyvästä kunnosta (meinaan siis sitä, että kun moni haluaa lihaksikkaan miehen turvallisuudentunteen takia). Räjähtävää voimaa varmasti löytyy, mutta pitkänmatkan juoksussa häviää mennen tullen esimerkiksi joogaajille.

Sen sijaan, kammoan lasten lihavuutta. Mun mielestä ei ole mitään tekosyytä sille, että pieni lapsi on sairaalloisen lihava. Sairaalloisella lihavuudella taasen tarkoitan sitä, että ulottuvuudet ja massa vaikuttavat jo liikkumiseenkin. Sama kuvottaa aikuisissakin - jos lihavuus selkeästi vaikeuttaa liikkumista, on jossain kyllä vikaa...

Ja tämä siis oma henkilökohtainen mielipiteeni, eikä tarkoitukseni ole loukata ketään, puhutaan siis kauneusihanteista.

edit: 4D (dokumenttien pohjasakka siis kyseessä) esittelee tänään muuten Läskiseksin ABC:n. En ehkä kehota katsomaan, mutta osui vaan silmään telkkariohjelmien seasta. Ja liittyy aiheeseen.
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

joey kirjoitti: edit: 4D (dokumenttien pohjasakka siis kyseessä) esittelee tänään muuten Läskiseksin ABC:n. En ehkä kehota katsomaan, mutta osui vaan silmään telkkariohjelmien seasta. Ja liittyy aiheeseen.
Yritän katsoa huonolla menestyksellä. Ei voi millään ymmärtää, tuo menee jo sairauden puolelle. Vaikkakaan ne ei itse sitä myönnä :roll:

Muakaan ei ärsytä yleisesti läski. :D Naisilla pitää olla muotoja ja miesten pitää olla just semmosia karhuja :wink: Lapsilla lihavuus on jotenkin ikävää. Yleistän nyt, mutta tietämäni lihavat lapset on pilalle lellittyjä :roll:
Hikoilevat, huohottavat lihavat on kuvottavia. Myös tuollaiset järisyttävän lihavat (kuten nyt telkussa) on kuvottavia, no can do. Sitten taas välttämättä joku joka näyttää siltä, että on sinut kilojensa kanssa ja osaa pukeutua sopivan kokoisiin vaatteisiin, ei välttämättä ole niin kamalaa.
Olen nyt niin järkyttynyt tästä 4D:stä, etten osaa kirjoittaa enempää :shock:
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

joey kirjoitti: edit: 4D (dokumenttien pohjasakka siis kyseessä) esittelee tänään muuten Läskiseksin ABC:n. En ehkä kehota katsomaan, mutta osui vaan silmään telkkariohjelmien seasta.
Me katellaan tätä Setän ja Bombayn kanssa tuolla muuta keskustelua -puolella :shock:
Nerot hallitsevat kaaoksen
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Bombay kirjoitti:Minusta kyllä kaikki pikkupennut on totaalisen ärsyttävän/ruman näköisiä (joo, ei oo omia lapsia.)
Evolutionaariselta kannalta riittää, että pitää omia lapsiaan söpöinä.

Itse näen lapset vauvasta asti yksilöinä, joista pidän jos he vaikuttavat mukavilta. Tietysti ikäkausitekijä pitää ottaa huomioon, mutta jotkut ihmiset vain ovat helvetin ärsyttäviä vauvasta vaariin asti. En ymmärrä miten voisin "pitää lapsista" yleensä, eihän kukaan kysy pidänkö kaksikymppisistä tai vanhuksistakaan yleensä...

Mitä tulee keskustelun varsinaiseen aiheeseen, niin sinä päivänä kun tuomitsen jonkun ihmisen pelkän ulkonäön perusteella, niin minut saa ampua.
Every ship must sail a world.
PinkCatz
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja PinkCatz »

Minulle on merkitystä...varsikin jos on kyse kumppanin valinnasta... :lol:
"Tits are for fucking, not for breastfeeding" -Rose West-
horrorpop
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja horrorpop »

On ulkonäöllä merkitystä.
Enemmän kuitenkin minulle on merkitystä omalla ulkonäölläni. Arvostelen itseäni varmasti enemmän kuin muiden ulkonäköä ja olen aika tarkka omasta tyylistäni. Ja senkin olen huomannut että räväkkä tyylini ei todellakaan miellytä kaikkia. :D
Jotenkin olen huomannut itsessäni sellaisen asian, että kiinnitän ihmisissä ensin huomiota niihin hyviin piirteisiin. Esim. ensin huomaan, että onpas tuolla hienosti hiukset tai nätit vaatteet päällä. Sitten joskus myöhemmin, jos pitkään toista tuijottelee, niin huomaa että silläpäs onkin aika huonot hampaat tai huono ryhti... Mutta tämähän on vain hyvä asia, ehtii tutustumaan siihen toisen luonteeseen ensin. :)
Juliet Jones
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Samoin, itseni suhteen kritiikki on tiukempaa ja kiinnitän ulkoasuuni enemmän huomiota kuin toisten. Mutta ei ole pakko laittautua aina, vaan kiva on olla joskus reilusti räjähtäneessä tilassa :lol:

Omaa miestä on kyllä kiva katsella, jos muitakin välillä :wink: , ja oma on aina tuntunut miellyttävän kovasti. Hän on minusta komea, hänen kiehtova, vahva ja hyvä luonteensa näkyy koko olemuksessa, vaikka toisten mielestä hän olisi varmaan aivan tavallinen.
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

no ainakin seurustelukumppanin ulkonäön pitää miellyttää silmää ja tietysti oma habitus on tärkeä, noin muuten en kauheasti asiaan kiinnitä huomiota. en vislaile/huutele tuntemattomille kadulla.
eiku tosiaan -pari kertaa oon kommentoinu vieraalle että ompas hieno paita, tms. noin niinku yleisenä keskustelun avauksena.
Sterling
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Sterling »

Tottakai ulkonäöllä on väliä. Olen pinnallinen joo :oops:

Mutta joskus luonne voi kompensoida ulkonäköä. Jos on oikein hyvännäköinen mies ,mutta täys mulkku= ruma ihminen.
Jos haluat rauhaa, valmistaudu sotaan.
hipsulainen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

Mulle ulkonäöllä ei oo kovinkaan suurta merkitystä :)
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
Kirsi
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Sterling kirjoitti:Mutta joskus luonne voi kompensoida ulkonäköä. Jos on oikein hyvännäköinen mies ,mutta täys mulkku= ruma ihminen.
Karkeahkosti ilmaistu, mutta noinhan se on. Musta tuntuu tällä hetkellä, että kuitenkin suurin asia mikä tekee miehen, on hermot. Ja äly. Typerä tai heikkohermoinen, kärsimätön ja kiukutteleva keskenkasvuinen "mies" ei tule vakavasti noteeratuksi, vaikka ulkoasu ja muut ulkoiset tekijät olisivat millä tasolla. Mä en jaksaisi enää leikkiä mielenterveyshoitajaa jatkuvasti kotioloissa, kuten joskus nuoruudessa. Sopiviin erilaisiin pituus- ja paino-mittoihin ja hyviin hermoihin sopivasti osamäärää, selkeä maalaisjärki ja perusarvot ja -periaatteet, niin paketti on aika hyvin koossa. Kun näitä pysäthyy hetkeksi miettimään, tulee mieleen, että sitä onkin käynyt jollain elämän osa-alueella aika hyvä flaksi. Se vain valitettavasti unohtuu vähän turhan usein turhan pienillä syillä.
Viimeksi muokannut Kirsi, Pe Loka 17, 2008 10:00 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin