Kysy mitä vaan ylläpidolta paitsi moderoinnista (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

URSA
James Bond (Roger Moore)

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja URSA »

"Ammattimainen"? Stand-up koomikkoko?

Sikis havahtui kommentoimaan kuudessa minuutissa.

Eikö täällä enää edes yritetä peitellä hybridioperaatiota. Onko murhainfo muka rubles well spent. :D Aiheuttamassa myötähäpeää 🐖 🐕 ja huutonaurua suomalaisille vuosien ajan. Suuri ja mahtava jne. :lol:
Korpisoturi
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Korpisoturi »

Miksi ette anna medialle haastatteluja edes anonyymisti?
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
LexVeritas
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Käsittääkseni ketju on ihan alun perin nikki papillonin 23.11 2008 aloittama. Näin ollen ylläpidolla ei senkään puolesta ole velvollisuutta vastata kysymyksiin.

Vai onko?
In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
murha.infon tiimi
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja murha.infon tiimi »

LexVeritas kirjoitti: Su Joulu 08, 2024 10:04 pm Käsittääkseni ketju on ihan alun perin nikki papillonin 23.11 2008 aloittama. Näin ollen ylläpidolla ei senkään puolesta ole velvollisuutta vastata kysymyksiin.

Vai onko?
Moneen kertaan todettu, että vastataan kun aiheelliseksi katsotaan.

Ja muutkin saavat vastata, jos on asiallista annettavaa kysymykseen.
Siitä hyvä esimerkki ylempänä tuossa fonttikokokysymyksessä.

Ketjua siivottu tässä samalla.
Take one for the team!
URSA
James Bond (Roger Moore)

Viesti Kirjoittaja URSA »

Harkitseeko moderaattorit samantyyppistä sisältövaroitusta foorumille putinistien trollauksen takia jota vaikkapa Iltalehti käyttää uutisissaan?

Tässä esimerkki Iltalehden uutisen sisältövaroituksesta:
Venäjän propaganda

Venäjän hallinto hyödyntää laajasti propagandaa tavoitteidensa edistämiseksi. Valtiollinen propaganda läpäisee koko venäläisen yhteiskunnan. Virallisen linjan kritisoinnista rangaistaan.

Propagandan keinoja ovat negatiivinen uutisointi, faktojen valikointi ja kehystys, perättömät väitteet sekä trollaus. Synkimmillään propaganda on suoraa uhkailua esimerkiksi ydinaseiden käyttämisellä.

Median toiminta Venäjällä on hyvin kontrolloitua. Propagandaa levittävät valtamediat ovat käytännössä Kremlin käskyvallassa. Länsimaisten medioiden käyttöä ja venäläisten liikkumista lännessä on rajoitettu voimakkaasti.

Disinformaation ja misinformaation levittäminen kiihtyy sota-aikana. Ukrainan hyökkäyssodan aikana Venäjän pyrkimyksenä on oikeuttaa hyökkäystään sekä murentaa lännen tukea Ukrainalle kahtiajakoa tuottamalla. Ukraina on Venäjän narratiivissa on "äärioikeiston johtama", "korruptoitunut" valtio.

Venäjän propaganda Suomesta on lisääntynyt sen jälkeen, kun Suomi päätti hakea sotilasliitto Naton jäsenyyttä Venäjän hyökättyä Ukrainaan. Tyypillisissä väitteissä luodaan kuvaa Suomesta "fasistisena" ja "Venäjä-vihamielisenä" valtiona. Levittämällä huolta sodan eskaloitumisen riskeistä Venäjä haluaa horjuttaa Suomen sitoutumista Ukrainan tukemiseen.

Iltalehti uutisoi Venäjän propagandasta, koska ilmiö koskettaa läheisesti myös Suomea ja suomalaisia.
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Korpisoturi kirjoitti: Pe Joulu 13, 2024 11:46 pm En minä jaksa näitä Donetskin Kyöpeli-ryssiä nöyristellä. Ei haittaa ollenkaan, vaikka teloitettaisiin. Seuraava multinikkini voisikin olla ählämi- tai neekerihenkinen. Saan siitä paljon iloa, että jotkut tampiot tekevät taulukointeja.
Voisiko Kyöpeli toimittaa nyt tämän Korpisutturan sinne teloituskomppanian eteen?

Kiitos!
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Donald McRonald kirjoitti: Ma Joulu 02, 2024 5:44 pm
Selaimen fonttikokoa voi muuttaa sivustokohtaisesti näppäinyhdistelmällä Ctrl+ (Control ja Plusmerkki) ja Ctrl-. Se muuttaa siis vain sen yhden sivuston (esim. murhainfo) asetuksia.
Mitenkäs, jos käyttää minfoiluun puhelinta? Quis on? Telefoonin omista asetuksista kun tuppaa muuttumaan koko himmelin fontit. :o
X X X X X
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

Kyllä mulla ainakin iPhonella toimii. Tökkäsee osoitepalkin reunassa olevasta kuvakkeesta ja silloin aukeaa menu. Anteroista en tiiä. Riippuu ehkä käytetystä selaimesta.
LexVeritas
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

LexVeritas kirjoitti: La Joulu 14, 2024 1:04 pm
Korpisoturi kirjoitti: Pe Joulu 13, 2024 10:23 pm Mielestäni on järkevää perustaa ainakin noin 4 nikkiä. Näin ollen banneista ei tarvitse välittää.
Korpisoturi kirjoitti: Pe Joulu 13, 2024 11:28 pm Sinähän olet ollut bannissa minua useammin, eikä yhtään nikkiäni ole poistettu.
Korpisoturi kirjoitti: Pe Joulu 13, 2024 11:46 pm En minä jaksa näitä Donetskin Kyöpeli-ryssiä nöyristellä. Ei haittaa ollenkaan, vaikka teloitettaisiin. Seuraava multinikkini voisikin olla ählämi- tai neekerihenkinen.
Achtung!

*12 §* Kahden nimimerkin käyttö ilman ylläpidon erityistä
suostumusta on kielletty.
Onko ylläpito antanut Korpisoturille erityisen suostumuksen käyttää useampaa nimimerkkiä?
In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Korpisoturi
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Korpisoturi »

LexVeritas kirjoitti: La Joulu 14, 2024 1:25 pm
LexVeritas kirjoitti: La Joulu 14, 2024 1:04 pm
Korpisoturi kirjoitti: Pe Joulu 13, 2024 10:23 pm Mielestäni on järkevää perustaa ainakin noin 4 nikkiä. Näin ollen banneista ei tarvitse välittää.
Korpisoturi kirjoitti: Pe Joulu 13, 2024 11:28 pm Sinähän olet ollut bannissa minua useammin, eikä yhtään nikkiäni ole poistettu.
Korpisoturi kirjoitti: Pe Joulu 13, 2024 11:46 pm En minä jaksa näitä Donetskin Kyöpeli-ryssiä nöyristellä. Ei haittaa ollenkaan, vaikka teloitettaisiin. Seuraava multinikkini voisikin olla ählämi- tai neekerihenkinen.
Achtung!

*12 §* Kahden nimimerkin käyttö ilman ylläpidon erityistä
suostumusta on kielletty.
Onko ylläpito antanut Korpisoturille erityisen suostumuksen käyttää useampaa nimimerkkiä?
Voisiko ylläpito poistaa Lexin? Hän on multinikkini.
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
skoune
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja skoune »

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: To Marras 14, 2024 5:38 pm
skoune kirjoitti: La Marras 02, 2024 7:32 pm
.. miksi minun viestini Postityttö-ketjussa on hävinnyt taivaan tuuliin?
Ei näy siitä mitään jälkeä missään!
Tarkistitko, menikö kommenttisi perille ketjuun aivan alunpitäen?

..
Nyt kysyn sitä, miten on mahdollista, että hylkäyslistallani oleva nikki pystyi lähettämään minulle tänne minfoon yksärin?
Eikö se esto koske kaikkia sinne estolistaan laittamiani nikkejä?
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

skoune kirjoitti: La Joulu 14, 2024 5:25 pm
...miten on mahdollista, että hylkäyslistallani oleva nikki pystyi lähettämään minulle tänne minfoon yksärin?
Eikö se esto koske kaikkia sinne estolistaan laittamiani nikkejä?
Olen hieman jäävi tuohon kun itse en ole tullut käyttäneeksi yksäreitä enkä hylkylistaa, vaikka joskus onkin käynyt mielessä, mutta pölkkyjen yli hyppiminen on mulla jäänyt optioksi.

Oudoltahan tuo vaikuttaa. Onko kyseinen nikki mahdollisesti moni-nikki? Silloin saattaa olla ehkä sellainen mahdollisuus, että algoritmi toimisikin yksityisviesteissä IP-osoitteiden, eikä siis nikkinimien perusteella.

Alustan arkkitehtuurikin voi olla sellainen, että moninikkeilyn karsiminen IP'n perusteella on jätetty moderaattorien tehtäväksi, joka puolestaan saattaa olla tulsaa ja aikaavievää ja välttelyyn houkuttelevaa puuhastelua.
X X X X X
ruusumaa
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

Eihän se estplista täällä toimi, kuten facessa. Siellähän häviää kaikki tieto estetystä.

Täällä pystyy viestitkin lukemaan kun klikkaa:näytä viesti.
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
skoune
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja skoune »

ruusumaa kirjoitti: Su Joulu 15, 2024 7:34 am Eihän se estplista täällä toimi, kuten facessa. Siellähän häviää kaikki tieto estetystä.

Täällä pystyy viestitkin lukemaan kun klikkaa:näytä viesti.
Kyse on kirjautumisen kautta kirjoitetusta yksityisviestistä joka tuli minun postiaatikkooni vaikka kyseinen nikki on mun estolistalla eli olen estänyt yv-viestien vastaanottamisen ko nikiltä sekä hänen viestiensä näkyvyyden yleiseltä puolelta. Hänen viestinsä ei näy yleisellä puolella silloin kun en itse ole kirjautunut minfoon. Siellä on useammpikin nikki hylkylistallani.

Valitettavasti joudun näkemään kaikkien viestit yleiseltä puolelta kun en viitsi kirjautua minfoon.
ruusumaa
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

Kappas. Mä en ollut edes huomannut, että yksärit voi estää määrätyiltä niceiltä.

Oon estänyt ne kokonaan. Koko yksityisviestisysteemissä olis parantamisen varaa. Varsinkin vastaaminen mielestäni hankalaa.

Varsinkin jos on useammalta ihmiseltä viestejä.
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
Vastaa Viestiin