Underground Kings - rikollisten ihmiskukkotappelua

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
KalkiKaliyuga
Alokas

Underground Kings - rikollisten ihmiskukkotappelua

Viesti Kirjoittaja KalkiKaliyuga »

Tein tunnuksen tätä varten, kun en löytänyt ketjua aiheesta. Opa on parin viikon ajan julkaissut tiktok-videoita Underground Kings nimisestä paljasnyrkki kamppailutapahtumasta, joka järjestetään tammikuussa. Missä? Sitä ei videot kerro. Ottelijoissa mm. Mantaqan torpedo "Chete".

https://vm.tiktok.com/ZNew1FphK/

Sitten on joku Laakkonen, josta tehty aika absurdi "promovideo": https://vm.tiktok.com/ZNew1yc7q/

Muut ottelijat on fudishuligaaneja, Cheten isoveli jne. Metsuri Mattia ja Juhani Teegelbergiä on myös huudeltu kehään ottamaan matsia, joka kertoisi sen puolesta, että koko homma on ihan läppää. Kuulin kamppailupiireistä, että tapahtumassa selviteltäisiin rikollisten välienselvittelyjä. Jos näin olisi, miksi tuota promottaisiin?

Mikä vitun homma tämä on?
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Re: Underground Kings - rikollisten ihmiskukkotappelua

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

.
Hehh hehh... kyllä paviaanit rikkoo kätensä. Otsaluu on ihmisen kestävin osa. Kestää vähän yli plus/miinus 600 kilon kuorman, ihan otsasta riippuen. :D
X X X X X
McCall
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja McCall »

KalkiKaliyuga kirjoitti: Pe Joulu 20, 2024 11:41 pm Tein tunnuksen tätä varten, kun en löytänyt ketjua aiheesta.

Valitettavasti teit turhaa duunia. TikTok on sinun juttu.
KalkiKaliyuga
Alokas

McCall kirjoitti: La Joulu 21, 2024 1:30 am
KalkiKaliyuga kirjoitti: Pe Joulu 20, 2024 11:41 pm Tein tunnuksen tätä varten, kun en löytänyt ketjua aiheesta.

Väität että oon Opa? Kantelen susta ylläpidolle :D
McCall
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja McCall »

KalkiKaliyuga kirjoitti: La Joulu 21, 2024 1:46 am

Joo, olen kyllä loman tarpeessa, toivottavasti kantelusi menee läpi:
- Minä olen jäähyllä
- Sinun käyttäjäoikeudet poistetaan tältä palstalta.
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Tässä on sitä aitoa kamppailu-urheilua. Voisin itsekin osallistua, jos löytyy retkikirvestappelujaosto. Paljasnyrkkitappelu on uusi vapaaottelu. Luulen, että suosio tulee olemaan kova. Oma pitämäni tyylisuunta on dambe, vaikkei se suoranaisesti olekaan paljasnyrkkitappelua, mutta siihen naruun laitetaan pikaliimalla lasinsiruja. Aidon dambetappelijan tunnistaakin kasvoista, joissa on kunnolla viiltoarpia.

Mielestä UFC kuoli Kimbo Slicen mukana. Muistelen kovalla lämmöllä aikaa jolloin Kimbo oli vielä suurimmalle osalle varsin tuntematon nimi. Jossain vaiheessa, kun Kimbo alkoi olemaan yhtä tunnettu nimi maailmalla kuin Kari Aittomäki, homma laimeni merkittävästi. Ei tappelun tule olla tekniikkalaji, vaan primitiivireaktioon ja raakaan voimaan perustuvaa raatelua ja kivellä pään hajalle lyömistä sekä perinteikästä sadetakki päällä tehtyä sarjamurhaamista.

En ymmärrä ajatusta, että maassa olevaa ei saisi potkia. Minun mielestäni maassa makaavan tajuttoman naamaan tulee polkea kunnolla kantapäällä ja antaa kunnolla kenkää. K-kengässä on hyvä valikoima kunnollisia varrellesia mummonpotkimissaappaita. Tietysti perinteiset Niket on myös mainiot, kun laittaa oikein kunnolla veren lentämään. Reippaasti vain potkii maassa makoilijan pyörätuoliin. Kun opettelee uudestaan kävelemään, tajuaa miksi siihen maahan ei mennä makaamaan. Ja jos menee, pitääkin potkia oikein kunnolla päähän.

Tappelussa tulee olla samanlaista meininkiä kuin U-96 -elokuvan taistelukohtauksissa. Tilanteisiin oikealla tavalla säestettyä musiikkia, pelosta sekaisin olevia katseita ja järjen menettämistä. Palavia ihmisiä ja Natsi-Saksan ylpeästi siipiään levittävä kotka.

Pidin aikaisemmin Kale Puontia täytenä pellenä, mutta hänen kirjassaan kertomus, jossa hän kiinniottotilanteessa irroitti Glokistaan lippaan, veti patruunan pois piipusta, heittäen aseen pois, riisuten nahkatakkinsa, otti hiukan itsekin huumetta ja tappeli nyrkein kuin 80-luvun action elokuvatähti, nosti hänet silmissäni aivan uuteen valoon. Olen itsekin samaa koulukuntaa. Kunnon pevekkisavut ja ei muuta kuin Penttilän tavoin kaksin käsin naisen kurkkuun kiinni!
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
KalkiKaliyuga
Alokas

McCall kirjoitti: La Joulu 21, 2024 4:38 am
KalkiKaliyuga kirjoitti: La Joulu 21, 2024 1:46 am

Joo, olen kyllä loman tarpeessa, toivottavasti kantelusi menee läpi:
- Minä olen jäähyllä
- Sinun käyttäjäoikeudet poistetaan tältä palstalta.
Ota pikku joululoma. En mä susta kantele.
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Kukaan noista elämänkoulutatuointeja hankkineista ei näytä kamppailijalta vaan enemmän pullasorsalta. Tuo on sitä feiminhakemista.

Mielellään näkisi kyllä sitä, että rikolliset ottaisivat yhteen ilman sääntöjä jossain areenalla. Päästäisiin heistäkin eroon.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Vastaa Viestiin