Kommareiden ja kolmannen maailmansodan puolestahan sinä olet tässäkin ketjussa liputtanut.OnyxPhoenix kirjoitti: La Joulu 21, 2024 5:11 pmOletko aivan kajahtanut? Sillä ei ole mitään väliä miten minä Elonin postaukset otan, vaan miten Elonin kohdeyleisö ne ottaa. Mene itse lukemaan niitä kommentteja Elonin postauksen alta ennen kuin postaat tuollaista paskaa.qurqo kirjoitti: La Joulu 21, 2024 5:01 pm Vain sinunkaltaiset idiootit ottaa Elonin ja Trumpin hupipostaukset 100% faktana. Sinun porukka sitä kajahtanutta sakkia on. Luulisi vaalituloksen jo sen todistavan, että olet väärällä puolen historiaa.
Jokainen labra on joka tapauksessa potentiaalinen bioaselabra.
Toiseksi, mikä on minun porukka, ja millä puolella historiaa minä olen missä asiassa?? Jos olen jollain puolella, olen ensisijaisesti Putinin venäjää vastaan. Muiden "puolien" osalta, omat mielipiteeni vaihtelevat riippuen siitä mikä on mielestäni järkevää.
Tuo viimeinen lauseesi jo osoittaakin että kanssasi on aivan turha keskustella, vaikka todistin väitteesi vääräksi.
Mutta olisi hauska kuulla selityksesi millä tavalla esim. tämä laboratorio joka selvittää ihmisten veriarvoja ilman lääkärin lähetettä, on potentiaalinen bioaselaboratorio?![]()
Eiköhän tuollakin tarvittava välineistö ole paikalla ja rahalla saadaan lisää kalustoa hankittua.