Suomalais­pariskunta lankesi ruotsalaisen pedofiileja jahtaavan sivuston ansaan

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Kurpa
Sofia Karppi

Re: Suomalais­pariskunta lankesi ruotsalaisen pedofiileja jahtaavan sivuston ansaan

Viesti Kirjoittaja Kurpa »

vanhellsing kirjoitti: La Joulu 21, 2024 4:41 pm Olisiko siinä sitten kyse että toinen osapuoli mies tai nainen on dominoivampi ja saa toisen alistettua mukaan toimintaan? Vai sattuiko vaan niin että molemmilla on samata mielenkiinnoon kohteet ja kahvipöydässä sitten tuli puheenaiheeksi jossain vaiheessa? Vai onko sitä alunperin jostain netistä etsitty samankaltaista seuraa?
Tiedän ainakin varmaksi että ensimmäistä laatua tapahtuu sen verran että ilmiö tulee esille traumakeskusteluissa. Yleinen on tilanne jossa mies on halunnu lisää sänkyseuraa, ja nainen ei ole syystä tai toisesta saanut kieltäydyttyä - voihan suhdedynamiikka olla sellainenkin, ettei edes kysytä. Vaan esitellään vaikka synttärilahjana tämmönen idea, että kuule nyt vaimo, tää mun kaveri Reka tulee paneen sua mun kans yhessä. Tai tää Nanna 13-v tulee meidän yhteiseksi seksileluksi, te harrastatte seksiä sitten keskenään. Ja toinen ei osaa kieltäytyä koska voi olla alistetussa asemassa tai muusta syystä ei osaa/uskalla uhmata toisen tahtoa. Saattaa suostua mutta kokee koko homman inhottavana alusta loppuun - tietenkin, jos ei ole aidosti messissä.

Lisäksi on lukematon määrä pariskuntia jotka etsivät avoimesti tilapäistä kolmatta pyörää seksihommiin. Just noihin mitä kuvailin ja varmasti moneen muuhunkin meininkiin. Ja ovat molemmat hyvin aidosti messissä. Meistä on moneksi.
Homie I'm the one with the shotgun in the closet
Next to the glad bags full of chronic
OperaatioKekkonen
Jack Taylor

Re: Suomalais­pariskunta lankesi ruotsalaisen pedofiileja jahtaavan sivuston ansaan

Viesti Kirjoittaja OperaatioKekkonen »

No ei kuulosta tämmöinen ihan terveeltä :|

Lainaus korvattu nuoliviittauksella
-NILS-
Kurpa
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Kurpa »

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: To Joulu 26, 2024 1:27 am Onko sitten vaikkapa manga, en osaa arvailla.
Finlexistä:

"18 § (9.7.2004/650)
Sukupuolisiveellisyyttä loukkaavan kuvan levittäminen

Joka valmistaa, pitää kaupan tai vuokrattavana taikka muulla tavoin tarjoaa tai asettaa saataville, pitää saatavilla, vie maasta, tuo maahan tai Suomen kautta muuhun maahan taikka muuten levittää kuvia tai kuvatallenteita, joissa sukupuolisiveellisyyttä loukkaavasti todellisuuspohjaisesti tai todenmukaisesti esitetään
1) lasta,
2) väkivaltaa tai
3) eläimeen sekaantumista,
on tuomittava sukupuolisiveellisyyttä loukkaavan kuvan levittämisestä sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.

Yritys on rangaistava.
[...]
Lapsena pidetään kahdeksaatoista vuotta nuorempaa henkilöä sekä henkilöä, jonka ikää ei voida selvittää mutta jonka on perusteltua syytä olettaa olevan kahdeksaatoista vuotta nuorempi. Kuva tai kuvatallenne on 1 momentin 1 kohdassa tarkoitetulla tavalla todellisuuspohjainen, jos se on valmistettu tilanteesta, jossa lapsi on tosiasiallisesti ollut sukupuolisiveellisyyttä loukkaavan toiminnan kohteena, ja todenmukainen, jos se erehdyttävästi muistuttaa valokuvaamalla tai muulla vastaavalla menetelmällä valmistettua kuvaa tai kuvatallennetta tilanteesta, jossa lapsi on sukupuolisiveellisyyttä loukkaavan toiminnan kohteena. Todellisuuspohjaisen ja todenmukaisen määritelmiä sovelletaan vastaavasti 1 momentin 2 ja 3 kohdassa tarkoitetuissa tapauksissa. (20.5.2011/540)"

-----

Mangasta löytyy lapoksi luokiteltavaa kamaa kyllä varmasti. Mutta sehän ei yritä erehdyttävästi näyttää todellisuudelta, joten on laillista. Korjatkaa jos olen väärässä.
Homie I'm the one with the shotgun in the closet
Next to the glad bags full of chronic
Paikalla
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

OperaatioKekkonen kirjoitti: To Joulu 26, 2024 2:51 pm No ei kuulosta tämmöinen ihan terveeltä :|
Yhteisestä tahdosta tapahtuva kolmannen pyörän hakeminen, parinvaihto jne. aikuisten kesken on aivan tervehenkistä toimintaa. Se on jokaisen oma asia nostaa käsi pystyyn ja sanoa että ei käy, jos kumppani sellaista ehdottaa ja itse ei sitä halua. Mitä tähän alaikäisten panemiseen tulee, niin ajatusmalli, jossa näiden kuvioiden takana on aina nimenomaan mies päivänvaloa kestämättömine himoineen, ei pidä yhtä todellisuuden kanssa. Siinä missä on miehiä, joita kiihottaa ajatus pikkupoikien panemisesta, on myös naisia, joita kiihottaa ajatus pikkutyttöjen panemisesta. Näissä ovat ainakin mahdollisesti taustalla itse lapsena koetun hyväksikäytön kokemukset ja alitajuinen yritys käsitellä ja ottaa haltuun sitä itse koettua traumaa.

Tässä on kaksi pervoa ja pederastia löytänyt toisensa, joko sattumalta tai sitten ihan etsimällä. Toivottavasti kävi käry heti ensimmäisellä kerralla, vaikka jotenkin en jaksakaan siihen uskoa.
Viimeksi muokannut viivahattu, To Joulu 26, 2024 3:50 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
LiamNeeson
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja LiamNeeson »

Mä niin haluaisin olla kärpäsenä katossa kuuntelemassa tämän parin keskustelut tapahtuman jälkeen.
Voi olla melkoista syyttelyä ja mietintää miten asiat voivatkin mennä näin totaalisen pieleen. Katastrof.
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
MohammedMohammed
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja MohammedMohammed »

K9Wifey kirjoitti: To Joulu 26, 2024 1:12 pm
Katselin yhtä jenkkiläistä sarjaa, jossa toimittiin just näin. Työntekijä puettiin ja maskeerattiin nuoreksi tytöksi, ja hän sitten soitteli jotain ,live-puhelujakin, ja täydestä meni. Sopi tapaamisen ja ukot kärähtivät.

Kyllä pelkällä pinkillä peruukilla saa huomattavan muutoksen, jos nyt ei ihan ruttuinen ole. Itse käytin sellaista aikanaan niin jouduin yhteensä kuusi kertaa näyttämään paprut niin kaupassa kuin Alkossakin. Lähentelen viittäkymmentä.

Hienoa, että on olemassa 'Dumpeneita' ja 'dumbeja'.
kärähtään mistä? jos 50v naista joka esittään lasta panee niin missä se rikos oon?
Suomi on siinä aivan kärjessä, että me tiedetään jokainen henkilö, joka tänne on tullut, minkälaisella taustalla hän on tullut ja me pystytään niin kuin rekisterin kautta näkemään sitä tilannetta, minkä tyyppisiä ihmisiä meille tulee. - Päivi Nerg
Pössiperk
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pössiperk »

LiamNeeson kirjoitti: To Joulu 26, 2024 3:41 pm Mä niin haluaisin olla kärpäsenä katossa kuuntelemassa tämän parin keskustelut tapahtuman jälkeen.
Voi olla melkoista syyttelyä ja mietintää miten asiat voivatkin mennä näin totaalisen pieleen. Katastrof.
Hah hah, kyllä siellä syytökset lentää!

- Saatana sinä ja sun ideat ja pitikö sun johdattaa se kameramies minunkin luokse
!
🇫🇮 Syyttömänä syntymään sattui hän
Tähän maahan pohjoiseen ja kylmään
🇫🇮
Paikalla
viivahattu
Watson itse

MohammedMohammed kirjoitti: To Joulu 26, 2024 5:01 pm
K9Wifey kirjoitti: To Joulu 26, 2024 1:12 pm
Katselin yhtä jenkkiläistä sarjaa, jossa toimittiin just näin. Työntekijä puettiin ja maskeerattiin nuoreksi tytöksi, ja hän sitten soitteli jotain ,live-puhelujakin, ja täydestä meni. Sopi tapaamisen ja ukot kärähtivät.

Kyllä pelkällä pinkillä peruukilla saa huomattavan muutoksen, jos nyt ei ihan ruttuinen ole. Itse käytin sellaista aikanaan niin jouduin yhteensä kuusi kertaa näyttämään paprut niin kaupassa kuin Alkossakin. Lähentelen viittäkymmentä.

Hienoa, että on olemassa 'Dumpeneita' ja 'dumbeja'.
kärähtään mistä? jos 50v naista joka esittään lasta panee niin missä se rikos oon?
Kärähtää alaikäisen seuran tietoisesta hakemisesta. Sellaisissa tapauksissahan on toisinaan vapauttavia tuomioita annettu, että se alaikäinen on väittänyt olevansa täysi-ikäinen, mutta jos tosissaan uskoo keskustelevansa alaikäisen kanssa ja matkustaa vielä naapurimaahan sitä tapaamaan peiton heilutus mielessä, niin aika sairasta paskaa se on, vaikka Suomen lain mukaan siinä kohtaa ei ole vielä rikosta tapahtunutkaan, mikäli viestittelykumppani on oikeasti täysi-ikäinen.
Lionel Hutz

Viesti Kirjoittaja Lionel Hutz »

Poistettu ot. Aikuisten parinvaihtoleikeille löytyy varmaan jostain muualta sinulle sopiva ketju
-NILS-
MohammedMohammed
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja MohammedMohammed »

Poistettu ot. Hae apua.
-NILS-
Suomi on siinä aivan kärjessä, että me tiedetään jokainen henkilö, joka tänne on tullut, minkälaisella taustalla hän on tullut ja me pystytään niin kuin rekisterin kautta näkemään sitä tilannetta, minkä tyyppisiä ihmisiä meille tulee. - Päivi Nerg
BillyHill
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja BillyHill »

Poistettu kertomus belgialaisesta vankilasta. Ei kuulu tähän ketjuun
-NILS-
vanhellsing

Viesti Kirjoittaja vanhellsing »

Poistettu lainaustorni ja siihen parilla rivillä kuitattu ot
-NILS-
Paikalla
viivahattu
Watson itse

Poistettu ot
-NILS-
BillyHill
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja BillyHill »

Poistettu ot. Ketju ei ole omien seksimieltymysten kertomista varten. Tämä koskee useimpia viestejä tässä ketjussa. Ei pelkästään tätä viestiä.
-NILS-
Lionel Hutz

Viesti Kirjoittaja Lionel Hutz »

Poistettu viestin ot-osuus
-NILS-

Mutta mitä tulee tuohon saarivaltakunnan aviopariin, niin voin vain kuvitella millaista elämä siellä saarella jatkossa on. Ja hyvä niin, sitä saa mitä tilaa. Ikävä skenaario vaan on se, että nuo paskahousut voivat hyvinkin pyrkiä saarelta karkuun ja päätyä tänne Suomeen pakolaisiksi.
Vastaa Viestiin