Ross Sullivan kirjoitti: To Joulu 26, 2024 5:12 pm
Vittuiluni osui paremmin kuin aavistinkaan! Incel-muikkunen on siis käynyt ammattikorkeakoulun kuten arvelinkin. Se nyt on ollut jo vuosia ihan selvää, että Incel-Muikkunen on incel.
Eittämättä olen myös trollaamisessa hyvä! Eikös olekin niin, että et ole vielä näin pahasti pillastunut kenenkään muun provosoinneista? Nyt olet koko joulun poissa tolaltasi, koska vähän vittuilen.
Ehdottomasti sulka hattuuni!
Mitä enemmän joudut asiaa hokemaan ja todistelemaan itsellesi ja muille sen vähemmän itse uskot siihen.
Se, että hoet kaikkia, jotka ovat eri mieltä kanssasi inceleiksi ja autisteiksi kertoo lähinnä lapsen tasolle jääneestä sanavarastostasi, joka on todiste ylilaudalla vietetystä ajastasi. Logiikkasi mukaan sivupersoonasi ja sinä itse ovat inceleitä ja autisteja, koska ovat eri mieltä nykyisen sinun kanssasi kirjoitusteni timanttisuudesta, joten olet myös mielen tylsyyden lisäksi joko epälooginen tai vain projisoit. Todennäköisesti molempia.
Tähän mennessä Ripulisoturista opittua:
1) Ei onnistu tekemään multinikkejä ilman, että muut huomaavat kenestä on kyse. Joku voisi sanoa, että säälittävyys on tässä maksimoitu.
2) Joutuu valehtelemaan koulutuksestaan --> projisoi tämän sitten muihin, että muut, jotka eivät tuo esille koulutustaan ovatkin ne joilla ei sitä koulutusta ole
3) Toistaa lapsen lailla solvaustermejä kaikkia kohtaan, jotka ovat eri mieltä, mutta kuitenkin on itsensä kanssa eri mieltä snufkinin erinomaisuudesta eli hän on siis itse ironisesti oman logiikkansa mukaan autisti ja incel mikä selittääkin pakkomielteisen öyhötyksen asiasta.
4) Tulee Murha.infon mielisairaanhoidon vastaavan ylilääkärin servaamaksi tasaisin väliajoin.
5) on kateellinen, koska ei ole kyennyt omatoimisesti selvittämään minkään murhatapauksen todennäköistä syyllistä.
6) matkii älyllisen tylsyydensä ja mielikuvituksensa seurauksena muiden käyttämiä sanamuotoja ja termejä esim. minulta tässä keskustelussa alemmuuskompleksi-termin ja Lex Veritakselta hän on omaksunut "eittämättä" -termin.
7) suuttui siitä, että en hyväksynyt häntä pojakseni
Ei tämä yleensä näin helppoa ole, mutta kun minfon oma niilo22 tarjoaa epäonnistumistaan kultavadilla, niin hyväksytään se nyt sitten