Onko maapallo pyöreä vai litteä?
-
Even Steven
Onko maapallo pyöreä vai litteä?
Koska koko ajan joku jauhaa salaliittoteorioista ja etenkin tästä, olisi kiva kuulla todisteet molempiin suuntiin. Itse en omaa tietoa tai minkäänlaista kantaa asiaan. Ottakaa keskustelu viihteen kannalta. Idean sain tälle törmättyäni alla olevaan, joka toimii ärsykkeenä aloitukselle. Olkaa hyvät.
Re: Onko maapallo pyöreä vai litteä?
On melko varmaa, että totuuden käsitteeseen päästään ihmiskunnan toimesta kiinni tuolloin, kun joku todistetusti kokee jotain oman ajatuksensa ulkopuolella ja sitten siihen takaisin palaa.
Tämä käyttäjätili ei ole enää aktiivinen
-
Even Steven
Selvä homma se sitten on. Minusta ei ole kumoamaan Googletyypin sanomisia mutta onko jostakin muusta siihen?Ubba kirjoitti: La Joulu 28, 2024 8:28 pm On melko varmaa, että totuuden käsitteeseen päästään ihmiskunnan toimesta kiinni tuolloin, kun joku todistetusti kokee jotain oman ajatuksensa ulkopuolella ja sitten siihen takaisin palaa.
Se, että aurinko laskee eri aikoina eri paikoissa, kertoo meille, että Maa on pallo. Jos Maa olisi litteä, varjojen pituudet olisivat samat sijainnista riippumatta. Tämä tarkoittaisi, että aurinko osuisi kaikkialle Maahan samassa kulmassa, mikä johtaisi samanlaisiin varjoihin. On aivan helvetisti muitakin syitä.
Se siitä.
Se siitä.
-
Even Steven
Googletyyppi sai nyt kyytiä sitten vai?
Ei mitään hajua. Kykenen hahmottamaan miten maaPALLO toimii. Varjoja, auringon kiertoa sekä vuodenaikoja kannattaa pohtia
-
Even Steven
Olin ensin, että joo, mutta eikö se lättykin pyöri väitetysti kuin vinyylilevy konsanaan?Knobster kirjoitti: Su Joulu 29, 2024 8:31 amEi mitään hajua. Kykenen hahmottamaan miten maaPALLO toimii. Varjoja, auringon kiertoa sekä vuodenaikoja kannattaa pohtia![]()
Googlen työntekijä taisi sanoa pallomaisuuden olevan teoria kuten kaikki muukin on teoriaa.
^
Mites nämä muut planeetat? Lättyjä taivaalla? Vai uskotko johonkin omuituiseen kupoliin johon on liimattu tarroja?
Mites nämä muut planeetat? Lättyjä taivaalla? Vai uskotko johonkin omuituiseen kupoliin johon on liimattu tarroja?
-
Even Steven
En minä niistä tiedä kuten tuostakaan. Kunhan tuli mieleen kun mietin sitä. Domesta kuullut, mutta älä siitä minun uskontoani tee xd.Knobster kirjoitti: Su Joulu 29, 2024 10:38 am ^
Mites nämä muut planeetat? Lättyjä taivaalla? Vai uskotko johonkin omuituiseen kupoliin johon on liimattu tarroja?![]()
Taivaalla ja taivaalla.
En ole tekemässäEven Steven kirjoitti: Su Joulu 29, 2024 11:06 amEn minä niistä tiedä kuten tuostakaan. Kunhan tuli mieleen kun mietin sitä. Domesta kuullut, mutta älä siitä minun uskontoani tee xd.Knobster kirjoitti: Su Joulu 29, 2024 10:38 am ^
Mites nämä muut planeetat? Lättyjä taivaalla? Vai uskotko johonkin omuituiseen kupoliin johon on liimattu tarroja?![]()
-
Even Steven
Hyvä homma. En tiedä kun olen itseni säästänyt tältä lähes kokonaan. X:ssä on tilejä.Knobster kirjoitti: Su Joulu 29, 2024 11:10 amEn ole tekemässäEven Steven kirjoitti: Su Joulu 29, 2024 11:06 amEn minä niistä tiedä kuten tuostakaan. Kunhan tuli mieleen kun mietin sitä. Domesta kuullut, mutta älä siitä minun uskontoani tee xd.Knobster kirjoitti: Su Joulu 29, 2024 10:38 am ^
Kunhan tarkistin. Mietin vaan että mihin nämä litteään maahan uskovat oikein uskovat kaikkiaan. Matsku Youtubessa jne. on niin sakeaa että sitä on puuduttavaa katsoa. Taitaa nuo uskomukset tosin vaihdella, esim. Turtiainen pyörii kai aikalailla omassa kuplassaan?
Taivas on kuin TV. Samat ohjelmat tiettyinä ajankohtina.Knobster kirjoitti: Su Joulu 29, 2024 8:31 am Ei mitään hajua. Kykenen hahmottamaan miten maaPALLO toimii. Varjoja, auringon kiertoa sekä vuodenaikoja kannattaa pohtia![]()
https://murha.info/rikosfoorumi/viewtop ... 9#p1680589
-
PaikallaJack the Ripper
- Jessica Fletcher
Tuossa klo 22.00 maissa läntisellä taivaalla näkyi kirkkaana keltaisena loistava, ajattelin että lentokone. Mutta pysytteli paikoillaan. Ja astekulma alle 30 arvioisin. Niin veikkaan että Venus se on. Kuulemma jenkeissä poliisiautotkin on ajanu sitä takaa UFOna...
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"