RL11/6 - johdatus katuväkivaltaan

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

NeroKatti
Neuvoja-Jack

Re: RL11/6 - johdatus katuväkivaltaan

Viesti Kirjoittaja NeroKatti »

Ross Sullivan kirjoitti: La Joulu 28, 2024 6:44 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Pe Joulu 27, 2024 10:03 pm Incel-Muikkunen ja Rellu:

1. Kertoisitteko minkälaisissa henkilöarviointitesteissä olette käyneet, kiitos? Sitten josko hieman avaisitte tarkemmin henkilöarviointitestejä, joihin olette osallistuneet.

2. Minkälaisia johtajasopimuksia teillä on ollut?

3. Kertoisitteko kokonaiskompensaatioistanne? Minkälaisten bonusjärjestelyiden piirissä olette olleet?
Hyvin hyvin yllättäen Incel-Muikkunen ja Rellu eivät vastaa.
RaijaLeenalla on taas lääkkeet syömättä huomaan. Joulunaika on paha kun nuo apateekit ovat rajoitetusti auki.
Kirjoittaja McCall » "On kyllä loistava ketju. Upeaa seurata asiantuntijoiden argumentointia." :!:

JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

RL11/6 kirjoitti: Su Joulu 29, 2024 8:34 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Su Joulu 29, 2024 8:19 pm Väitätkö, että et olekaan lääkäri?
Sinä et ole siinä asemassa, joka luo kysymyksiä. Tietysti näin kuitenkin kuvittelet, mikä on hyvin tyypillistä potilaskäyttäytymistä M-3 -lähetteen saaneelle. Tuo kyselytulva on selvä merkki epätietoisuudesta ympärilläsi vallitsevaan todellisuuteen, eikä se tullut yllätyksenä yhdellekään lukijalle, joista osaa uskot tukijoiksesi, joiden persereikää olet nuollut, niiltä osin mistä pystyt olemaan varma, ettei ne ole sinun omia nimimerkkejä. Snufkin on yksi näistä, jotka veti sinulta maton jalkojen alta niin, että pääsi kolisi kaakelilattiaan ja vesipäästäsi virtasi vettä korvista sekä sieraimista. Endoteelivaurio sinulla tosin oli hydrokelifakian lisäksi jo syntymävammoina.

RL11/6
Murha.infon mielisairaanhoidon vastaava ylilääkäri
"Asemassa, joka luo kysymyksiä"

Tirsk!

:mrgreen:

Kannattaisiko sinun kerrata ala-asteen kielioppiopinnot? Olen samaa mieltä, että trollasin Incel-Muikkusen todella onnistuneesti!
Mitä te dorkat dorkailette?
Even Steven

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Ross Sullivan kirjoitti: Ma Joulu 30, 2024 1:27 pm Kannattaisiko sinun kerrata ala-asteen kielioppiopinnot?
Eli tekoäly on poissa laskuista? Rälä on legendaarinen hahmo ja olenpa kerran saanut erään jo poistuneen uskomaan minun väittäneen tosissani sellaista, että ollaan tavattu muukalaislegioonassa. Ei sitä tiedä.
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Even Steven kirjoitti: Ma Joulu 30, 2024 1:46 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Joulu 30, 2024 1:27 pm Kannattaisiko sinun kerrata ala-asteen kielioppiopinnot?
Eli tekoäly on poissa laskuista? Rälä on legendaarinen hahmo ja olenpa kerran saanut erään jo poistuneen uskomaan minun väittäneen tosissani sellaista, että ollaan tavattu muukalaislegioonassa. Ei sitä tiedä.
Ai että Rellu olisi botti? Vai peräkammarin incel, joka generoi viestinsä tekoälyllä?
Mitä te dorkat dorkailette?
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Even Steven kirjoitti: Ma Joulu 30, 2024 1:46 pm ollaan tavattu muukalaislegioonassa.
Legio patria nostra!
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Vastaa Viestiin