Vieno neito kirjoitti: Pe Tammi 03, 2025 7:57 am
damfin kirjoitti: Ti Joulu 31, 2024 10:57 am
Ikävä kyllä minulle tulee tästä jotenkin käsitys mahdollisesti kantasuomalaisesta tekijästä, ja siitä että joko tuo mies tai avustajana toiminut 16 vuotias kuuluvat uhrin tuttaviin, ja siksi pelko siitä että jos tekijöiden nimet julkaistaan myös uhrin nimi olisi mahdollista löytää niillä tiedoilla.
Mikä saa olettamaan mahdollisesti kantasuomalaista tekijää? Ainakin somessa vastaan tulleissa kuvissa, kuvakaappauksissa ja keskusteluissa miehellä on ollut musliminimi ja 16-vuotias "avustaja" on puolestaan ollut afrikkalaiselta vaikuttava, mutta ei-musliminiminen tyttö. Uhri puolestaan vaikuttaa ulkonäön ja nimen perusteella kantasuomalaiselta. Lisäksi näkemälläni videolla tämä raiskauksen uhri (tai ainakin sellaisena esiintyvä) väittää, että 16-vuotias "avustaja" olisi itse asiassa maksanut miehelle 200 euroa, jotta tämä raiskaisi. Väitetään myös, että raiskauksen uhrin tuttavat olisivat puolestaan järjestäneet kostoksi jonkinlaisen sakinhivutuksen tälle 16-vuotiaalle "avustajalle", mitä havaintoa tukee leviävä verinen kuva.
Ei ole kiinnostus riittänyt siihen että olisin etsinyt somesta keskustelua tapauksesta ja mahdollisia kuvia, eli minulla ei ole tuollaisista kuvista mitään tietoa kun ei kukaan ole vaivautunut niistä tänne minfoon kertomaan tai linkittämään?
Oma mielikuvani tuli pelkästään tuon kerrotun tapahtumakuvauksen perusteella, ja sen perusteella että syytettyinä oli pelkästään yksi mies ja 16 vuotias tyttö, useinhan nuo matut toimivat miesporukalla tuollaisissa tapauksissa.