---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------MrEhtivä kirjoitti: Ti Joulu 31, 2024 3:59 pmOlen sen oman ensimmäisen viestin alussa sanonut. En ole ylipäätänsä tapausta seurannut useaan vuoteen.mikkihirmu kirjoitti: Ti Joulu 31, 2024 3:28 pm Mister ehtivä.
Huomaan ,että et luultavasti ole juurikaan seurannut ,mitä olen tämän 1,5 vuoden aikana tänne Ulvila osioon ki8rjoittanut. Jos sinua kiinnostaa tietää ,niin kehoittaisin tutustumaan paremmin. Kaikki kirjoittamani löytyy nimimerkillä ; "mikkihirmu"
Tapaus on ollut niin naurettava usean vuoden ajan. Erityisesti olen ihmetellyt Poliisin toimintaa ja millä ihmeen eväillä syyttäjä on 2 kertaa syyttänyt Annelia jos aina vapautuu + insesti + saatanan palvonta jutut.. ihan naurettavaa sekoilua.
Innostuin itsekin paneutumaan asiaan kun Poliisi otti asian uudelleen tutkintaan. Uteliaisuus heräsi, onko jotain uutta tullut ilmi asiassa.
Päätin itsekin paremmin miettiä tapahtumia murhasta.
Olen kysellyt täällä jos jotain kysyttävää teiltä.
En oikeasti jaksa selata tuhansia viestejä, joista vähintään satoja viestejä on kirjoittelijoiden nokittelua keskenään.
Jos täällä on joku henkilö joka tosiaan haluaa paneutua juttuun, keskustella asiasta ja auttaa omilla tiedoilla/ajatuksilla. Hän varmasti niin tekee, vaikka olisi vastannut kyselyihin jo muille satakertaa.
On eri asia jos kysymykseen löytyy vastaus muutama viesti aikaisemmin... sen verran jokaisen pitää jaksaa asiaan perehtyä ennen kuin aloittaa kirjoittelun itse. (jos ei jaksa, ei kuitenkaan ole asiallista jos hänelle auotaan päätä täällä. Asioista voidaan olla erimieltä, ei kuitenkaan tarvitse mennä mitenkään henkilökohtaiseksi) Minä ainakin hyvin herkästi laitan asiattomat kirjoittajat vihamieheksi. Kirjoittelen mieluummin omaksi iloksi täällä kuin alan riitelemään toisten kanssa. Varsinkin kun joillakin on riidan haastaminen se prioriteetti 1 täällä, ei asiallinen kirjoittaminen aiheista.
Minusta on mahtavaa spekuloida asioilla (olet ehkä huomannut) omilla spekuilla haluan "ruokkia" ehkä muidenkin mielikuvitusta ja sitä kautta omaani.
Jos joku rikos ei ole ratkennut ja siinä on paljon kysymysmerkkejä, enemmän kuin faktaa. Ainoa tapa ratkaista asia on etsiä totuutta mielikuvituksen avulla "keksiä tarina" joka pohjautuu tiedettyihin faktoihin.
Tällaista "palloa" kun yhdessä täällä heitellään, ehkä joku saa AHAA AJATUKSEN![]()
Kyllä, tarkoitukseni ei ollut piikitellä, mutta ilmeisesti tuon vastaukseni siksi saatoit käsittää. Olen kirjoittanut tänne 1,5 vuoden aikana
lähes 300 viestiä ja ymmärrän kyllä että jos vasta hiljakkoin olet tullut mukaan uudestaan ,on vaikeata alkaa näitä kaikkia kirjoittamiani viestejä kahlaamaan. Anteeksi .
Olen kuiten pyrkinyt kirjoittamaan vain asiasta ,enkä ole lähtenyt tuohon juupas,eipäs väittelyyn ,koska myös mielestäni se on turhaa
ajanhukkaa.
Olen tästä asiastani kirjoittanut nyt kuitenkin kaiken sen mitä siitä voi julkisesti kertoa , enkä lähde sitä enää uudelleen kertaamaan.
Oletan kuitenkin ,että jotain erityistä on tapahtumaassa ,koska tämä KRP;n päällikkö ilmaisi asian tiedotteessaan aika selvästi.
Pyhien jälkeen luullakseni tiedämme enemmän ,mistä asiassa on ollut kysymys..................ootellaan.