Ensimmäinen kappale taitaa olla ns. psykologinen projektio, eli sitä ei ole tarpeen kommentoida enempää.Ross Sullivan kirjoitti: La Tammi 04, 2025 5:40 pmEhdottomasti en ota palstaa tosissani toisin kuin te tietyt hörhöt teette. Vaikka haluaisinkin uskoa juttuja pussailusta lähipubissa, niin uskon palstan tosissaan ottamisen olevan seurausta liian vähäisistä sosiaalisista kontakteista. Jos minulta kysytään, niin psykoottisen raivon syntyminen häviämisestä argumentoinneissa saattaa kertoa mielisairaudesta.JasseHames kirjoitti: La Tammi 04, 2025 5:32 pmMikä on motiivisi sukkanukkeilla? Kiistätkö tosissasi, ettet ole sama mielisairas henkilö, joka käyttää mm. nimimerkkiä Ross Sullivan?Korpisoturi kirjoitti: La Tammi 04, 2025 5:24 pm
Motiivini ei ole kytätä muita nikkejä. Enkä ole niistä erityisen kiinnostunutkaan.
Miksi sinua ylipäänsä kiinnostaa pilkun tarkasti palstan sääntöjen noudattaminen, kun et itse sääntöjä kovin tarkasti noudata? Sama pätee jengiisi. Rellu ollut itseäni useammin bannissa. Blexi ollut paljon bannissa ja heitetty vittuun Hejacista.
Veikkaan, että multinikkeilyssä yleisellä tasolla ei olisi kyse sukkanukkeilusta tai DID-häiriöstä, vaan banneista ja heikohkosta moderoinnista sekä toisaalta mahdollisesti puhtaasta vittuilusta.
Minulla ei ole mitään "jengiä". Olen monissakin asioissa eri mieltä kuin esimerkiksi nimimerkit RL, Lex ja snufin. Pystyn kuitenkin keskustelemaan heidän kanssaan ilman, että kukaan saa raivotautisia ja vuosia kestäviä kaunoja.
Myönnätkö siis rikkovasi palstan sääntöjä myös (lukemattomien banniesi ja putkareissujesi syiden lisäksi) sillä tavalla, että käytät nimimerkkiä Korpisoturi?
Vittuilua ja trollailua varten kaltaisillesi vakavasti mielisairaille henkilöille on jo olemassa Ylilauta. DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä voisi pysyä siellä.