Kirkkonummen Kolmoismurhapäivät joskus alkuvuodesta 2025 - kaikki paikalle!?

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Re: Kirkkonummen Kolmoismurhapäivät joskus alkuvuodesta 2025 - kaikki paikalle!?

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

JasseHames kirjoitti: La Tammi 04, 2025 8:18 pm
Ross Sullivan kirjoitti: La Tammi 04, 2025 8:11 pm Sitten väliin vähän faktoja:

Ross Sullivan:

- liittynyt 2.12.2017
- viestejä 4160

JasseHames

-liittynyt 6.1.2021
- viestejä 2713

Sitten toisin kuin Hassu-Jaana ja Incel-Muikkunen, niin en hengaile Minfossa jatkuvasti arkiaamuöisin. Jos käytettyä aikaa haluaa pohtia, niin mielestäni viestimäärä ei ole ainoa mittari. Joku saattaa kirjoittaa herkästi lyhyen viestin ja toinen ainoastaan pitkiä viestejä.

Sitten JAsseHames on täysin omassa sarjassaan satojen tuntien kestoisella kyttäämisoperaatiollaan, joka on monellakin tapaa hyvin mielisairas operaatio, eikä se johda yhtään mihinkään.

:D
On "hiukkasen" valikoidut faktat. Kaksi ensimmäistä viestiä tällä sukkanukellasi:
Kirjoittaja Ross Sullivan
Ke Maalis 15, 2023 6:41 pm
Keskustelualue: Henkirikokset kotimaa - selvittämättömät tapaukset
Aihe: Kirkkonummen kolmoissurma 1990
Vastaukset: 6544
Luettu: 1119074
Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990
No niin terve vaan kaikki! Tässä tullut seurattua ketjua jo monta vuotta, mutta nyt vasta sain aikaiseksi itsekin kommentoida. Muutamia täällä esitettyjä mielenkiintoisia teorioita tässä kommentoin. Ehkäpä itsekin onnistun jotakin uutta näkökulmaa löytämään. Niin sanottu "Vierailija-teoria"...
• Hyppää viestiin

Kirjoittaja Ross Sullivan
Ke Joulu 06, 2017 1:54 pm
Keskustelualue: Henkirikokset kotimaa
Aihe: Petri Salosen surma Tampereen Tesomalla 2014
Vastaukset: 4897
Luettu: 2034970
Re: Petri Salosen surma Tampereen Tesomalla 2014
Olipas hyvää analyysia Korpisoturilta.

Tietääkö muuten kukaan onko dna-näytteistä annettu tarkempaa selvitystä? Voisi ilmetä ainakin itä- tai länsisuomalaisuus. Muutakin.
• Hyppää viestiin
Kyllä sinä nyt vain olet ripuloinnut tällä sukkanukellasi yli 4000 viestiä parissa vuodessa.

Uskotko oikeasti tuohon vääristelyysi vai oletko täysin sekaisin?
En ole sekaisin! Kirjoitan hyvin herkästi lyhyitä viestejä ja usein! Pitää jatkossa kirjoittaa vielä enemmän, että saa viestimääriä kasvatettua.
En mä dumaa porukan viestimääriä; sen sijaan pidän kyttäyshalukkuuttasi täysin mielisairaana ja poikkeavana käytöksenä.

Tsemppiä teille, mutta minulla on lauantai-iltaisin muutakin tekemistä kuin ripuloida kanssasi! Ehkä sinun kannattaisi yrittää tehdä jotain hyödyllisempää, kiinnostavampaa ja kehittävämpää kuin kytätä lauantai-iltana Kurtun postaamia kuvia?
Mitä te dorkat dorkailette?
Ross Sullivan

Re: Kirkkonummen Kolmoismurhapäivät joskus alkuvuodesta 2025 - kaikki paikalle!?

LexVeritas: liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Hassu-Jaana: mitä olet mieltä oppi-isäsi viestimäärästä?

Tuomitsetko viestimäärät valikoiden?
snufkin
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja snufkin »

JasseHames kirjoitti: La Tammi 04, 2025 7:21 pm
Se on aivan uskomaton määrä, mutta pitää ottaa huomioon, että mitä todennäköisimmin tuo spämmää myös muita foorumeita kuten Suomi24:ta. Siellä on mm. nimimerkit Moktar.Gubta (tyyliltään aivan samanlainen kuin Boss Lady ja myöskin uhoaa käyneensä RUK:n) ja Valuuttakauppias, joiden epäilen olevan tuon sukkanukkeja. Suomi24:lta löytää viestejä, joissa muut käyttäjät epäilevät Moktar.Gubtan spämmineen palstaa muilla nimimerkeillä jo 2000-luvun alusta lähtien. Kyseessä lienee ammattimaisesti toimiva spämmäri ja luultavasti netin virkaiältään vanhimpiin kuuluva häirikkö, eli missään tavallisessa työssä tuo ei ole koskaan ollutkaan.
Jotenkin mulla ei ole yhtään vaikeuksia uskoa tuota nyt, kun yksityiskohtia tuon valehteluista ja esittämisistä minfossa tulee esille. Ei helvetti. Nyt hävettää, että menin edes koskaan vastaamaan koko tyypille.
Venäläinen mielipidevaikuttaja Ross Sullivan on suurin fanini:
Ross Sullivan kirjoitti: La Kesä 29, 2024 6:47 pm
Täällä on hyvin vähän itseäni parempia kirjoittajia, mutta snuffi on yksi niistä.
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

snufkin kirjoitti: La Tammi 04, 2025 9:00 pm
JasseHames kirjoitti: La Tammi 04, 2025 7:21 pm
Se on aivan uskomaton määrä, mutta pitää ottaa huomioon, että mitä todennäköisimmin tuo spämmää myös muita foorumeita kuten Suomi24:ta. Siellä on mm. nimimerkit Moktar.Gubta (tyyliltään aivan samanlainen kuin Boss Lady ja myöskin uhoaa käyneensä RUK:n) ja Valuuttakauppias, joiden epäilen olevan tuon sukkanukkeja. Suomi24:lta löytää viestejä, joissa muut käyttäjät epäilevät Moktar.Gubtan spämmineen palstaa muilla nimimerkeillä jo 2000-luvun alusta lähtien. Kyseessä lienee ammattimaisesti toimiva spämmäri ja luultavasti netin virkaiältään vanhimpiin kuuluva häirikkö, eli missään tavallisessa työssä tuo ei ole koskaan ollutkaan.
Jotenkin mulla ei ole yhtään vaikeuksia uskoa tuota nyt, kun yksityiskohtia tuon valehteluista ja esittämisistä minfossa tulee esille. Ei helvetti. Nyt hävettää, että menin edes koskaan vastaamaan koko tyypille.
Moktar.Gubta puuttuu oikeinkirjoitukseenkin aivan samalla tavalla kuin Boss Lady tällä foorumilla:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18147926/moktar-gubta-aina-puhuu-oikeinkirjoituksesta kirjoitti:
Moktar Gubta aina puhuu oikeinkirjoituksesta?
Joku listailee Moktar.Gubtan sukkanukkeja:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17697487/listataan-kaikki-rosvot#comment-126084726 kirjoitti:
Moktar.Gubta on vain trollausnimimerkki ja Moktar Gubta on karvahatusta vetäisty eli keksitty nimi. https://postimg.cc/DJSj1ZBv
Suomessa ei ole kyseisen nimistä Suomen kansalaista eikä ulkomaillakaan Suomen kansalaisena.
https://www.suomi24.fi/profiili/perseentervaaja
https://www.suomi24.fi/profiili/MaailmanMatti
https://www.suomi24.fi/profiili/Moktar.Gubta
https://www.suomi24.fi/profiili/valuuttakauppias
Vihapuheelle.Stoppia
Valuuttakauppias
MaailmanMatti
Aavikon. ja Vuorten.
Lautapäämies
Rautalankakauppias
Perseentervaaja
Brynolf
Pelkastään noilta löytyy viestejä yli kymmenen vuoden ajalta, mutta onhan tuo "Ross Sullivankin" liittynyt tänne jo 2017. Tosin luultavasti yo. listaus on suppea otanta samaisen hullun nimimerkeistä.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
JasseHames
Perry Mason

Esim. valuuttakauppias vuodelta 2013: https://keskustelu.suomi24.fi/t/1135530 ... ahdollista

"Täällähän lämmitetään taas vanhaa soppaa: Minähän jo kertaalleen pyysin anteeksi kaikilta rehellisiltä nakkikauppiailta. ;)))

Playa del Inglesin rannalta ostamani postikortti on minulla edelleenkin piirongin päällä ja – kiitos Herran – olen visusti muistanut pysyä erossa Graaliosta, FinFx Trading Oy.stä ja kaikista vastaavista kusetuksista.

Sillä tolleroiden päähän ei näytä menevän se, että FinFxin rahat eivät tule valuuttakaupasta vaan siitä, että yllytetään pelihulluja tekemään sitä valuuttakauppaa ja vedetään provikkaa välistä.

Mutta onnea ja menestystä vaan kaikille pajatsonpelaajille. Kyllä se joskus
kopsahtaa takaressuunkin, sen kun taotte menemään.;)))"

Ilmeisesti valuuttakauppias hokenut nakkikioski-sanaa tuolloin yhtä raivokkaasti kuin "Ross Sullivan" samaa sanaa Bodom-alueella.

Tuo tollero-sana on kyllä harvinainen, missäs olenkaan sen nähnyt. Ai niin, Moktar.Gubtan profiilissa: https://www.suomi24.fi/profiili/Moktar.Gubta

"Tuuli lakaisee jäljet ja menneen kesän kukat ovat jo aikaa sitten kuihtuneet. Profeetta sanoo: aika pyyhkii jokaisen vaeltajan jäljet pois ja samoin unohtuu jokaisen muisto.

Voi sinua tollero, miten turhaa onkaan sinun lapsellinen stalkkauksesi. ;)"
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
JasseHames
Perry Mason

Suomi24:lla patologinen persujen vainoaja MaailmanMatti taitaa olla Korpisoturin tavoin lukenut aivan liikaa Panu Höglundin blogia, sillä käytännössä mistään muualta ei voi saada vaikutteita noin patologisiin ja intensiivisiin kaunoihin, jotka kohdistuvat persuihin.

Eihän tuo Höglund ole maininnut Halla-ahoakaan blogissaan kuin noin tuhat kertaa. Laskekaapa vaikka itse.
JasseHames
Perry Mason

Rautalankakauppias-sivupersoonalta löytyy viestejä ainakin vuodelta 2010. Tuon kauempaa en viitsi enää etsiä. Ei ole vaikea uskoa sitä väitettä, että kyseinen vakavasti mielisairas häirikkö on spämminyt Suomi24:lla jo 2000-luvun alusta lähtien.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/9227083 ... t-45168158

https://keskustelu.suomi24.fi/t/9098616 ... kn-silmaan
Ross Sullivan

Hyvin vakuuttavaa todistelua! Mielestäni etnonationalisti ilman muuta fanittaa Höglundia, joka on vassarihörhöpasifisti!
JasseHames
Perry Mason

Ross Sullivan kirjoitti: Su Tammi 05, 2025 6:04 pm Hyvin vakuuttavaa todistelua! Mielestäni etnonationalisti ilman muuta fanittaa Höglundia, joka on vassarihörhöpasifisti!
Joo joo, tämä sivupersoonasi ei ehkä fanita, mutta on ottanut ilmeisen runsaasti vaikutteita Höglundin blogista ja Suomi24:n multinikiltä... Muut sivupersoonasi taitavat vähän tai itse asiassa enemmänkin fanittaa Höglundia.
JasseHames
Perry Mason

DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä järjestää nyt vain suosiolla "tapaa häiriintyneitä homoja" -miittinsä vanhempiensa luona. Isi pukeutuu sitten Siljan merikapteeniksi
Ross Sullivan kirjoitti: To Huhti 25, 2024 7:14 pm Olen kuullut Siljan kapteenilta
ja ihanasti anaaliraiskaa jokaisen sivupersoonasi peräjälkeen. Taitaa vain sellainen miitti venyä kuukauden mittaiseksi.
Quorthon
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Hei, pojat. Palataas aiheeseen!

Miitti on 8.3 Helsingin Kalliossa. Kyseessä on lauantai, joten aikaisempikin ajankohta varmaan OK. Ajattelin ehdottaa jotain klo 15 tai 16.

Myös JasseHames ja Snufkin ovat tervetulleita paikalle. Saa ottaa mukaan puolison, vanhemman tai koiran, jos haluaa. Ei sitä kukaan oikein voi estääkään. Tai vaikka henkivartijan, ihan sama minulle. Odotan mukavaa iltaa, jossa kumotaan muutama malja ja jutellaan Zodiac Killeristä.

Kostia ei ole näkynyt foorumilla yli kuukauteen, ja laitoin hänelle toissapäivänä sähköpostia, jossa räkätin näiden ydinfyysikkojen kuvankäsittelyjutuille. Ei ole vastannut siihenkään mitään. Toivottavasti kaikki kunnossa ja kyse vain pienestä online-breikistä.
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Kosti »

^Njoo monelle varmaan helvetin ikävä yllätys, mutta elossa ollaan. Toi 8.3. päivämäärä kuulostaa just hyvältä.

Hyvää alkavaa vuotta kaikille!
Eih bennek, eih blavek
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:21 pm
Ja bannejahan ei enää tule, koska olemme lautamiehissä.
Ross Sullivan

JasseHames kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:45 pm DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä järjestää nyt vain suosiolla "tapaa häiriintyneitä homoja" -miittinsä vanhempiensa luona. Isi pukeutuu sitten Siljan merikapteeniksi
Ross Sullivan kirjoitti: To Huhti 25, 2024 7:14 pm Olen kuullut Siljan kapteenilta
ja ihanasti anaaliraiskaa jokaisen sivupersoonasi peräjälkeen. Taitaa vain sellainen miitti venyä kuukauden mittaiseksi.
Ymmärrän kyllä, että sinua harmittaa, että et saanut poistettua Minfosta yhtään nikkiä :cry:

Ehkä silti voisit pitää anaaliraiskaustarinasi itselläsi, koska vähän luulen, että ketään muuta ne eivät kiinnosta.
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Kosti »

Ross Sullivan kirjoitti: Ti Tammi 07, 2025 10:05 am
JasseHames kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:45 pm DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä järjestää nyt vain suosiolla "tapaa häiriintyneitä homoja" -miittinsä vanhempiensa luona. Isi pukeutuu sitten Siljan merikapteeniksi
Ymmärrän kyllä, että sinua harmittaa, että et saanut poistettua Minfosta yhtään nikkiä :cry:

Ehkä silti voisit pitää anaaliraiskaustarinasi itselläsi, koska vähän luulen, että ketään muuta ne eivät kiinnosta.
Ei kiinnosta ei. Täällä minfossa on kaksi nikkiä, jotka oikein mahtiviljelee noita anaaliraiskausjuttuja, hassejasse ja Raija-Liisa. Kertonee kaiken tarpeellisen heistä itsestänsä.
Eih bennek, eih blavek
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:21 pm
Ja bannejahan ei enää tule, koska olemme lautamiehissä.
JasseHames
Perry Mason

Voisiko Ripulisoturi-sivupersoona taas seota - siis jos ei ole kokoaikaisesti sekaisin - ja alkaa tehtailemaan parodia-aloituksia tästä uudesta mielikuvitustapaamisesta?
Vastaa Viestiin