Rasismin uusi tuleminen

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
TosiJees
Martin Riggs

Re: Rasismin uusi tuleminen

Viesti Kirjoittaja TosiJees »

ChingShih kirjoitti: Ma Joulu 16, 2024 2:21 am
TosiJees kirjoitti: Su Joulu 15, 2024 10:00 pm Mikä vitun uusi tuleminen :D

Se yksi hyppypotkuilija, Jyväskylän mielisairas, vaiko ne 7.5 Joensuun teini-skiniä ysäriltä? On siinä uudelleen tulijaa hirmuisesti, ttu mä sanon.
Mites kaikki ulkomaalaisia ja ihonväriltään tummempia kohtaan kirjoitetut solvaukset ja melkein tappouhkaukset ihan tälläkin foorumilla? Mites kaikki muut keskustelufoorumit, blogit kommentteineen, lehtien kommenttikentät, eri sisällöntuottajien somet, fb-ryhmät, vihakirjeet ja - viestit julkisuuden henkilöille, jotka ovat joko itse värillisiä tai ajavat heidän asioitaan sekä livemaailmassa tapahtuva halveksuva käytös "ulkomaalaisen näköisiä" ihmisiä kohtaan?
Rasistiset asenteet ovat nousseet ja siitä on aiheutunut konservatiivisen (ääri)oikeiston kannatusta useammassa maassa. Kehitys on huolestuttava. Konservatiivisuuden mukana tulee muutakin kuin "mamut vittuun". Lopulta se kahlitsee ne "kantiksetkin". Hitlerkortti on aina hyvä vetää (sarcasm) mutta oikeastiko sellainen maailmankuva on hyvä? Sehän on yhtä kauhea kuin islamistinen diktaattorin johtama valtio. Pata kattilaa jne.....
Kehotan välttämään somea jos siellä kerran sanotaan neekeri tai jutku? ja siirtymään ulos oikeaan elämään, siellä näin ei sanota ja eletään muutenkin ilman tätä hurjan vaarallista some-öyhötys-rasismia.

#Relax :D
Ifigeneia
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Montako ulkomaalaista on viimeaikoina hirtetty katulamppuihin? Montako kantisnaisten kanssa pelehtinyttä on hakattu henkihieveriin? Montako oikeaa raiskaajaa on lynkattu???

Rasismista tämä maa ei tiedä vittujakaan siinä mielessä kuin tietää Ameriikan ihmemaa.

Ja jos meillä on niin rasistinen maa, niin miksei Suomea vältetä kuin ruttoa? Jännästi riittää tulijoita.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Ifigeneia kirjoitti: Ma Joulu 16, 2024 8:10 am Ja jos meillä on niin rasistinen maa, niin miksei Suomea vältetä kuin ruttoa? Jännästi riittää tulijoita.
Jos taasen uskoo näyttelijä Antti Reiniä, niin kukaan ei enää tule Suomeen:
...
Antti Reinin havaintojen mukaan Suomen maine on runsaan vuoden aikana kärsinyt pahoja kolhuja. ”Suomessa ei ilmeisesti ymmärretä, minkälaisena maamme ulkomailta katsottuna näyttäytyy”, Reini sanoo.

Reini on varsin kriittinen tämän ajan henkistä ilmapiiriä kohtaan. Hän asui Ruotsissa aikanaan kahdeksan vuotta, mutta muutti takaisin Helsinkiin 1990-luvun puolivälissä, koska ”silloin ilmassa oli avautumisen tuoksu”.

”Mutta nyt Suomi on taas menossa kiinni. Miksi tästä halutaan tehdä uudelleen takapajula?”

Reinin havaintojen mukaan Suomen maine on runsaan vuoden aikana kärsinyt pahoja kolhuja. Hän kertoo tavanneensa taannoisella moottoripyörämatkalla Espanjasta Suomeen muutamia reissaajia, jotka olivat suunnitelleet Suomeen saapumista, mutta kurvanneet muualle.

”Nämä ihmiset sanoivat, että eivät he tahdo viedä rahojaan Unkariinkaan”, Reini sanoo.

”Suomessa ei ilmeisesti ymmärretä, minkälaisena maamme ulkomailta katsottuna näyttäytyy.”
...
Enemmän täällä: Helsingin Sanomat
26.8.2024 18:30

Muuttavatkohan mustalaiset Ruotsista nyt Suomeen koska "Suomessa on ilmassa avautumisen tuoksu", vai halusta tehdä rasistisia rikoksia?
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
kakkosurpo
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Jospa Antti Reinin moottoripyöräilevät kaverit kääntyivät pois ihan siksi kun kuulivat että Suomen rajalla on alettu tekemään töitä, ja tsekkaamaan mitä jauhoja pussista löytyykään.
Nyt kun Ruotsin mustalaiset muuttavat Suomeen, niin Ruotsissa on Antti Reinille tilaa, ja voi ottaa kaverinsakin mukaan tuoksuttelemaan vapaata elämää. Mene Antti, kukaan ei jää kaipaamaan sinua täällä. Koeta saada sieltä tuoksun lähteeltä suojatyöpaikka olemattomilla lahjoillasi. Voi olla että Mustafa, Farouk, Benza, Ali tai joku muu on jonossa edelläsi, ja laskee perseestään tuoksun nenääsi.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Wildchild79
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Wildchild79 »

Doctor Lecter kirjoitti: Ma Joulu 16, 2024 10:39 am
Muuttavatkohan mustalaiset Ruotsista nyt Suomeen koska "Suomessa on ilmassa avautumisen tuoksu", vai halusta tehdä rasistisia rikoksia?
Mannet muuttavat takaisin koska Suomi lopettaa eläkkeen maksu ulkomaille. Tai siksi että Ruotsissa jäävät "oikeiden/kunnon" rikollisten jalkoihin, ihan turha siellä on mannejen ammuskella hernepyssyillä ympäriinsä kun muhammed 14-v ampuu singolla takaisin.
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
Knobster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Knobster »

ChingShih kirjoitti: Ma Joulu 16, 2024 2:21 am
TosiJees kirjoitti: Su Joulu 15, 2024 10:00 pm Mikä vitun uusi tuleminen :D

Se yksi hyppypotkuilija, Jyväskylän mielisairas, vaiko ne 7.5 Joensuun teini-skiniä ysäriltä? On siinä uudelleen tulijaa hirmuisesti, ttu mä sanon.
Mites kaikki ulkomaalaisia ja ihonväriltään tummempia kohtaan kirjoitetut solvaukset ja melkein tappouhkaukset ihan tälläkin foorumilla? Mites kaikki muut keskustelufoorumit, blogit kommentteineen, lehtien kommenttikentät, eri sisällöntuottajien somet, fb-ryhmät, vihakirjeet ja - viestit julkisuuden henkilöille, jotka ovat joko itse värillisiä tai ajavat heidän asioitaan sekä livemaailmassa tapahtuva halveksuva käytös "ulkomaalaisen näköisiä" ihmisiä kohtaan?
Rasistiset asenteet ovat nousseet ja siitä on aiheutunut konservatiivisen (ääri)oikeiston kannatusta useammassa maassa. Kehitys on huolestuttava. Konservatiivisuuden mukana tulee muutakin kuin "mamut vittuun". Lopulta se kahlitsee ne "kantiksetkin". Hitlerkortti on aina hyvä vetää (sarcasm) mutta oikeastiko sellainen maailmankuva on hyvä? Sehän on yhtä kauhea kuin islamistinen diktaattorin johtama valtio. Pata kattilaa jne.....
Ei näillä ihmispaskoilla kiinnosta. "mestari" ja nimimerkki "riikka" puhaltavat twatterissa (x) koirapilliinsä ja lampaat/sopulit tekevät mitä käsketään. Omaa ajattelua ei ole. On vain vihaa ja tyhmyyttä ja pelkoa. Tyhmyys aiheuttaa sen että he eivät itse ymmärrä tilaansa.
Viimeksi muokannut Knobster, Ke Joulu 18, 2024 9:18 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Knobster
Adrian Monk

Wildchild79 kirjoitti: Ke Joulu 18, 2024 8:08 am
Doctor Lecter kirjoitti: Ma Joulu 16, 2024 10:39 am
Mannet muuttavat takaisin koska Suomi lopettaa eläkkeen maksu ulkomaille. Tai siksi että Ruotsissa jäävät "oikeiden/kunnon" rikollisten jalkoihin, ihan turha siellä on mannejen ammuskella hernepyssyillä ympäriinsä kun muhammed 14-v ampuu singolla takaisin.
Muuttaisin itsekin. Ovat pääasiassa kuitenkin ihan erilaista porukkaan kuin jengiläiset jotka ampuvat singolla PÄÄHÄN JA PÄÄ RÄJÄHTÄÄ! Varsinkin jos eläke olisi katkolla. Mutta totta turiset.
Ifigeneia
Jessica Fletcher

Minua on nimitetty somessa rasistiksi, koska kerroin mustatukkaisen ja vaaleanruskeaihoisen miehen vetäneen bussissa käteen. Varmasti olin joidenkin mielestä rasisti myös kun kerroin miten mustaihoinen, arabiaa(?) puhelimeen puhunut obeesi mies tuijotteli minua bussipysäkillä vihamielisen näköisenä, ja sylkäisi maahan eteensä (väliimme). Olletikin olen rasisti myös jos raportoin siitä että jouduin kerran bussipysäkiltä pöpelikköön, koska "arabi"kuski tuli suoraan kohti ja muutoin olisin jäänyt auton alle, jos olisin seisonut siinä pysäkkialueella. Kun sitten astuin siihen autoon, äijä kaahasi melkein kahdella vanteella niin että hyvä etten penkiltä pudonnut. Jos vittuilisi, toteaisi että varmaankin häntä otti päähän ettei ollut saanut minua hengiltä. No, tuskin nyt sentään.

Mutta vihamielinen sekin katse oli, minkä joku nuori poika, turvis, loi minuun turvishässäkän ollessa pahimmillaan, kun minä istuin bussissa ja hän seisoi ulkona pysäkillä (joo, menee vähän yksitoikkoiseksi, eli ollaan aina oltu pysäkillä - tällaista tämä meikäläisen elämä on).

Olen myös ollut tilanteessa että yleisessä saunassa tummahipiäinen mies yhtäkkiä hyppää lauteilta alas ja loikkaa kohti yhtä vanhusta ja karjaisee häntä päin, ja menee sitten tyytyväisenä ulos. Papparainen toteaa että "emmä tota neekeriä pelkää". Olin luullut että hän puhui vain hyvin päivettyneestä miehestä, mutta kun menin itsekin ulos, tajusin siellä vasta että kyseessähän oli ollut mustaihoinen mies. En tiedä mikä pointti siinä karjaisussa oikein oli, kun en ollut kuullut minkäänlaista sitä edeltävää riitelyä.

Lisäksi on ollut tällainen tapaus että olin kirjastossa atk-salissa, kun sinne tuli joku ukko joka alkoi huutamaan nuorelle naiselle siitä hyvästä että nainen oli ylittänyt nettiaikansa. Nainen oli selvästi ei-kantiksen näköinen, luokkaa "arabi" tms. Nainen pärähti itkemään, ja kirjastontädit tulivat moittimaan ukkoa ettei noin saa käyttäytyä. Minkäänlaista rättipääksi tms. nimittelyä en kuullut.

Tässähän ne on kokolailla meikäläisen ns. rasistiset tilanteet koottuna. Kun ei nyt tämän kummempaa ole ollut, niin ihmettelen että millä perusteella Suomea jatkuvasti leimataan ja nimitellään rasistiseksi maaksi. Ilmeisesti minun pitäisi seikkailla synkässä yössä ravintoloista toiseen, että alkaisi tulemaan näitä "tilanteita" vastaan. Mutta niitähän tulee myös kantiksille, ja nimenomaan ja varsinkin kantiksille. Eli kun ollaan humalassa tai muissa aineissa, niin riittää vauhtia ja vaarallisia tilanteita.

Voi tietty olla että ei-kantisten ja siltä näyttävien elämä on oikeasti yhtä helvettiä, mistä minä tiedän, kun olen tällainen tylsä kantis. Mutta ihmettelen kuitenkin, että mihin sillä varsinaisesti pyritään, että suomalaiset itse syyttävät suomalaisia kokoajan rasistisiksi. Jos mikä hyvänsä syy tai tekosyy keksitään, niin heti sännätään ottamaan yhteyttä ulkomaalaisiin medioihin että saadaan kuola valuen kertoa miten ollaan taas oltu niin rasistisia että. Onko tässä jonkinlainen psykologinen seikka taustalla, eräänlainen "isän ja äidin viha"? Eli kun ei pidä omasta perheestään, siirtää sen heitä kohtaan tuntemansa inhon Suomi-neitoon, ja alkaa vihaamaan sitä vanhempiensa sijasta? Tai oma perhe on nimenomaan kannustanut ja kasvattanut tuollaiseen? Muutenkaan en oikein ymmärrä omaan kansaan ja kotimaahan kohdistuvaa myyräntyötä.

Ei mitään väliä millään järjelläkään, kuten oli huomattavissa tämän itärajakeissin kohdalla. Kyllä vaan nau'utaan että pitää auttaa niitä raukkaparkoja joita Venäjä rajalle työntää. Kuka näiden parkojen käskee sinne Venäjälle mennä seikkailemaan alunperinkään?

Olisipa rasistiseksi syyttelystä edes se hyöty, että ei joka sorkka ole tänne änkemässä, mutta kun ei.
Knobster
Adrian Monk

^

Voi sinua raukkaa rasistirassukkaa. Kylläpä sinulle sattuu ja tapahtuu. Minulle ei ole tapahtunut mitään vastaavaa koskaan. Olen jopa asunut eräässä maassa Afrikassa, ei sielläkään. Jännä juttu että tulit ilmiantamaan itsesi tähän ketjuun etkä raportoinut kokemuksistasi esimerkiksi tuonne maahanmuutto-ketjun öyhön sekaan. Kai näitä juttuja pitää saada kaikkialle.
Ifigeneia
Jessica Fletcher

Voi voi ja margariini myös. Olen tässä ihmetellyt näitä puheita "tuhansista" rasistisista viesteistä, mitkä Lucia-neidon kerrotaan saaneen. Kuka ne laski? Onhan siellä voinut olla muunkin tyyppisiä viestejä seassa.

Entä onko varmaa, ettei vaikkapa yksi Reino Reteä tehtaile yksinään vaikka tuhat rasistista viestiä, jos häntä sattuu huvittamaan?

Mitä tulee minuun, ihmettelen miksi juuri ei-kantislaisten kielteisistä teoista pitäisi visusti vaieta. Mikä ihmeen Omertan laki tänne tuli 2015?

Kyllähän se rasismi leviää kuin kulovalkea, jos rasismiksi tai rasistiksi nimeämiseen on erittäin alhainen kynnys. Vähän tulee mieleen 1990-luvun saatananpalvontahysteria, kun sitä oltiin näkevinään kaikkialla.

Murhanhimoisia tosirasisteja tämä tilanne hyödyttää eniten, kun kuka tahansa tavan tallaaja määritellään rasistiksi. Heille tulee tunne että omaavat kavereita ja valtaa.
Alfons Jokinen
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Alfons Jokinen »

dippainssi kirjoitti: Pe Heinä 29, 2022 11:25 am Suomalaiset ovat parhaiten koulutettua kansaa, jossain voi olla yhtä hyvät koulut mutta parempia ei missään.
Mutta sitä on todella vaikea uskoa. Riittää kun katsoo miten "maahanmuuttokriitiset" kirjoittavat omaa äidinkieltään. Voi sanoa, että heillä on vähiten kenenkään maahanmuuttajan kirjoitustaitoa arvostella.
Ifigeneia kirjoitti: Pe Joulu 27, 2024 5:11 pm Entä onko varmaa, ettei vaikkapa yksi Reino Reteä tehtaile yksinään vaikka tuhat rasistista viestiä, jos häntä sattuu huvittamaan?
Sanotaanko näin, että se on mahdollista, että massapostittajia oli. Mutta eipä sillä ole väliä, kyllä tältäkin palstalta löytyi Reino Reteälle fanittajia sankoin joukoin.
Ifigeneia
Jessica Fletcher

Teinitytöille ja nuorille naisille räyhääminen on luuseritouhua, ja tarpeetonta. Paitsi jos kyseessä on islamiin kääntynyt eli hurahtanut plikka, mutta toivotontahan sellaisellekin kiukuttelu olisi.

En oikein sitä ihonvärirasismia edes ymmärrä. Itse olen uskonto- ja kulttuuri"rasisti". Eli en halua että Suomessa alkaa sojottamaan minareetit ja ukot joikumaan niissä, koska Saudi-Arabia. Taikka Isis.
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Poistettu ot
-NILS-
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Kirkko dildo
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja Kirkko dildo »

:roll: silloin 90luvulla lähiöissä kasvaneena,voin vain todeta että ihan vitun homo! -toimii joka tilanteeseen ja ihmiselle.
Silloin homous ei ollut vielä jalostettu nykyinen jee ja pitää hyväksyä linjalle. Mutta itse rasismia en ole huomannut,paitsi juutalaiset säätävät ihme sanalakipelejä ja aiheuttavat huomattavasti ongelmia tänä päivänä maailmassaan. Aatun ainoa virhe oli epäonnistuminen. Siitä vasta tämä kiharakansa sai kultaisen vasikan sekä selityksiä+ikioma super rodun israil. Sitä ennen oli vain Nooan arkki täynnä Mooseksen säätö vinkkejä plus härskiä koronkiskontaa
Aamen ja kunniaa marttyyreille-VITUN HOMOT! ;)
McCall
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja McCall »

Miettikääpä sitä, että lautapelikin valjastettiin rasismin ja kolonialismin kantajaksi 1951.

Mikä muuten erottaa ihmiset ja eläimet?
- Välimeri.
Vastaa Viestiin