nimimerkki Tessu

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Re: nimimerkki Tessu

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

UglyBetty kirjoitti: Ke Tammi 08, 2025 7:56 am
Täytyy kai sen verran pisteitä antaa Tessulle että tuo käräjillä uhkailu oli piiitkästä aikaa hauskinta mitä olen täällä lukenut :lol:

Minäkin sain Tessulta viestiä, sisältö tuskin eroaa muusta päättömästä höpöhöpöstä joten en vaivaudu lukemaan 8)
Myöntää toki täytyy, että surkuhupaisaahan tuollainen on. :)

En vain ole tottunut, että joillain helkkarin yksityisviesteillä uhkaillaan, ja sitten ne yksärit on hänellä itsellään käännettynä siihen moodiin että niihin ei voi vastata. :?

Kun en itse ole aiemmin minkään maailman yksityisviestejä täällä minfossa lähetellyt enkä saanut, niin olin hieman moilasena, että mitä vittua nyt(?) :o

Täytynee kai etsiä joku namikka, josta tuon toiminnon saa pois päältä. 8)
X X X X X
Private dick
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Private dick »

UglyBetty kirjoitti: Ke Tammi 08, 2025 7:56 am Täytyy kai sen verran pisteitä antaa Tessulle että tuo käräjillä uhkailu oli piiitkästä aikaa hauskinta mitä olen täällä lukenut :lol:

Minäkin sain Tessulta viestiä, sisältö tuskin eroaa muusta päättömästä höpöhöpöstä joten en vaivaudu lukemaan 8)
Tuo saatanan raukka ja kusipää on estänyt YV;n lähettämisen sille joten sanonpa tässä että vedä vittu päähän ja mene lappiin susia nussimaan.
Tessu
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Tessu »

Kiitos kaikille,saattehan täältäkin viestinne kuuluviin toivotan kaikille hyvää alkavaa vuotta,en edes vaivaudu lukemaan kaikkia vastauksia.
Tämmöisen jälkeen en myöskään varmasti koskaan avaa mitään yksityisviestipaikkoja.
PS.Suora kirjoitus ei ole uhkaus mutta haukkumiset on jotenka katsellaan...
Ja kaikki menee talteen mitä täällä kertoillaan.
Vastaa Viestiin