Etkä ainoastaan toivonut, vaan vaadit. Eikä ainoastaan asiaan, vaan asioihin. Pointtejahan siinä oli iso kasa.SatuSetä kirjoitti: To Tammi 09, 2025 4:15 pm Toivoin vain sinulta rehellistä vastausta siihen asiaan, että olet ihan oikeasti ja ilmeisen vakavissasi kysellyt asian juttuja.
Onko mun siis vastaisuudessakin sulle hyödyllistä tämmöisiä asioita puhua? Vai meneekö kaikki sinne samaan nurkkaan kurkon kanssa?
Pakko sinun on ymmärtää, että ei voi vastailla väitteisiin, mikäli niistä ei ole minkään valtakunnan hajua. No, toki siten moni foorumeilla toimii, minä en.
Kyllä minulle puhua voit, kunhan et edellytä puheiden tutkimista ja niiden kommentointia samalta istumalta. Etkä väitä minun tehneen jotain mitä en ole tehnyt.
Tämä oli hiukan samanlainen tapaus kuin tuolla koronaketjussa jokin aika sitten. Kommentoin mielipiteenäni, että ns. virallinen taho perustelee tutkimustuloksia, vaihtoehtoisen totuuden levittäjät eivät niinkään. Vastaukseksi sain vastauksen, joka oli pitkä kuin nälkävuosi ja kyllästetty foliolla vahvistetuilla tutkimustuloksilla. Kaikkiin niihinkin olisi pitänyt kantaa ottaa.