Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
-
Even Steven
Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
Hank Voight. Kukaan muu ei hihitä.
-
Lionel Hutz
Wut?
Voightille ei kyllä vittuilla, kova äijä. Pitäisi ehdottomasti olla foorumin tittelivalikoimassa. Ellei sitten jopa ole?
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
Aww. Loukkaantuiko pikku blörö ryssäkuvasta?
Hihi.
-
Even Steven
Ei mitään hajua mistä puhut hihi.Donald McRonald kirjoitti: Pe Tammi 10, 2025 12:42 amAww. Loukkaantuiko pikku blörö ryssäkuvasta?
Hihi.
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
No tuo nyt ei ole mikään yllätys. Votkulia vähän vähemmälle, niin juoksee ehkä ajatuskin paremmin.
Hihi
"Andrew Tate on Britannian seuraava pääministeri".
Olikin käväissyt mielessä onko nilkin suosiota kasvatettu hybridikeinoilla. Paljon trolleja luomassa vertaispainetta.
Olikin käväissyt mielessä onko nilkin suosiota kasvatettu hybridikeinoilla. Paljon trolleja luomassa vertaispainetta.
-
Lionel Hutz
*littipeukku*Even Steven kirjoitti: Pe Tammi 10, 2025 12:44 amEi mitään hajua mistä puhut hihi.Donald McRonald kirjoitti: Pe Tammi 10, 2025 12:42 amAww. Loukkaantuiko pikku blörö ryssäkuvasta?
Hihi.
-
Lionel Hutz
Joo hihi
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
-
Lionel Hutz
Ei saatana...
Varsin mielenkintoinen ilmiö muuten tuo, että kaikkein sekopäisimmät on todella usein myös uskovaisia.
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
Eräänlainen mielisairaus sekin.
-
Even Steven
Itse en usko juuri siihen Jumalaan, josta meille paljon kerrotaan, mutta kun olen pohtinut mistä tämä kaikki oikein on saanut alkunsa, missä se big bang oikein on tapahtunut, niin jotakin oli oltava ennen sitäkin, joten ehkäpä tuota jotakin suurta tuntematonta alkuainetta tai tilaa, jossa saimme alkumme, voisi kutsua Jumalaksi?
Minun mielestäni voisi, eikä se ole lähelläkään mielisairautta, ja onkin hauska nähdä miten se sellaiseksi kohta väännetään.
Se tässä naurattaa seuraavaksi.
-
Lionel Hutz
Niin minä en nimeä uskovaisia mielisairaiksi, kuten en yleensä ketään muitakaan. Paitsi meidän qurqon.
Ihan vaan siis mielenkiintoinen ilmiö tuo. Mitä kiihkeämpi MAGA-tyyppi jenkeissäkin, sitä todennäköisemmin roikkuu ristiriipus kaulassa.
Ihan vaan siis mielenkiintoinen ilmiö tuo. Mitä kiihkeämpi MAGA-tyyppi jenkeissäkin, sitä todennäköisemmin roikkuu ristiriipus kaulassa.
Eipä yllättänyt, että saatananpalvoja sieltäkin paljastui, mikä ei sinun viestihistorian perusteella ihmetytä.