Auto suistui jokeen Nurmijärvellä 4.1.2025 – Neljä nuorta kuoli
Re: Auto suistui jokeen Nurmijärvellä 4.1.2025 – Neljä nuorta kuoli
Pyydän anteeksi, olen ollut täysin väärässä suistumispuolesta.
↑↑
Lammas1 varmaan tarttuikin tuohon että "olisi yksi kyytiläinen päässyt turvallisesti kotiin", kun kenenkään heistä koti ei Tulvatiellä ollut.
Lainaukset korvattu kahdella nuoliviittauksella
-NILS-
Lammas1 varmaan tarttuikin tuohon että "olisi yksi kyytiläinen päässyt turvallisesti kotiin", kun kenenkään heistä koti ei Tulvatiellä ollut.
Lainaukset korvattu kahdella nuoliviittauksella
-NILS-
Mulle tuo putoamispaikka ei oo kyllä edelleenkään kiveen hakattu, että ois ollut sillan jälkeen Klaukkalantieltä tullessa. Tuntuu kaikilla olevan oma käsityksensä, mutta kellään virallisen tiedotuksen tuki omalle käsitykselleen? Jos on niin linkatkaa pliis!
-
vanhellsing
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010944884.htmlAmy kirjoitti: Pe Tammi 10, 2025 6:20 pm Mulle tuo putoamispaikka ei oo kyllä edelleenkään kiveen hakattu, että ois ollut sillan jälkeen Klaukkalantieltä tullessa. Tuntuu kaikilla olevan oma käsityksensä, mutta kellään virallisen tiedotuksen tuki omalle käsitykselleen? Jos on niin linkatkaa pliis!
Mun mielestä se tuolta tulee aika selkeäsit ilmi jos ajatuksen kanssa lukee ja katsoo kuvia ja vertailee Mapsin kuviin, ei jää mitään epäselvyyttä ja siellä ihan lukeekin että putoamispaikka oli Kehätein puolella.
Kiitos! En ois ikinä uskonut että se on näin päin! Se putoamispaikam puoleinen mäki tuntui tosi paljon kesymmältä kuin Klaukkalantien puoleinen mäki kun virtuaalisesti ajeli. En yhtään kyllä ihmettele että tää on monilla mennyt sekaisin, eri mediat on vielä esittäneet noita karttoja eri päin että aika tarkkana saa vertailla, että pysyy mukana.vanhellsing kirjoitti: Pe Tammi 10, 2025 6:26 pm Mun mielestä se tuolta tulee aika selkeäsit ilmi jos ajatuksen kanssa lukee ja katsoo kuvia ja vertailee Mapsin kuviin, ei jää mitään epäselvyyttä ja siellä ihan lukeekin että putoamispaikka oli Kehätein puolella.
Ja nyt tuntuu vielä hurjemmalta se, että jos ovat tulleet Klaukkalantieltä, ovat tolla kelillä selvinneet sen rajumman mäen turvallisesti alas ja vielä sillan ylikin, ja sitten vasta joutuneet ongelmiin.
Mä olin sun kanssa samaa mieltä. Sitten onneksi kirjoitin näkemykseni tänne, ja se oikaistiin. Kävin vielä kerran ajamassa Tulvatien Mapsissa, ja betoniporsas on Kehätieltä, eli pidemmän kautta tullessa ennen siltaa vasemmalla. Turmapaikka ennen siltaa oikealla. Klaukkalantieltä, eli lyhempää reittiä, betoniporsas on sillan jälkeen oikealla, turmapaikka sillan jälkeen vasemmalla.Amy kirjoitti: Pe Tammi 10, 2025 6:20 pm Mulle tuo putoamispaikka ei oo kyllä edelleenkään kiveen hakattu, että ois ollut sillan jälkeen Klaukkalantieltä tullessa. Tuntuu kaikilla olevan oma käsityksensä, mutta kellään virallisen tiedotuksen tuki omalle käsitykselleen? Jos on niin linkatkaa pliis!
Se jälkimmäinen kartta on oikein. Ensimmäisessä on turmapaikan nuoli kohti betoniporsasta, mutta oikealla puolella jokea kuitenkin.
-
vanhellsing
Valokuvissa nyt pitää ilmansuunta olla tiedossa, tuolla se ilmakuva niin että etelä on ylhäällä, eli päinvastoin kun karttakuvissa yleensäAmy kirjoitti: Pe Tammi 10, 2025 6:32 pmKiitos! En ois ikinä uskonut että se on näin päin! Se putoamispaikam puoleinen mäki tuntui tosi paljon kesymmältä kuin Klaukkalantien puoleinen mäki kun virtuaalisesti ajeli. En yhtään kyllä ihmettele että tää on monilla mennyt sekaisin, eri mediat on vielä esittäneet noita karttoja eri päin että aika tarkkana saa vertailla, että pysyy mukana.vanhellsing kirjoitti: Pe Tammi 10, 2025 6:26 pm Mun mielestä se tuolta tulee aika selkeäsit ilmi jos ajatuksen kanssa lukee ja katsoo kuvia ja vertailee Mapsin kuviin, ei jää mitään epäselvyyttä ja siellä ihan lukeekin että putoamispaikka oli Kehätein puolella.
Street view ukkeli asettuu miten sattuu kartalle. Muutenkin 2D kuvassa ei tahdo korkeuserot näkyä selkeästi.
Kukin saa ansionsa mukaan, niin muista... sinäkin saat... Älä väitä, ettet olisi ansainnut 
Joo, nyt se alkaa hahmottua oikein. Harmittaa kun ei löydy enää Mapsista livenäkymää, että ois voinut ajella sen uudestaan.Cassandra kirjoitti: Pe Tammi 10, 2025 6:35 pmMä olin sun kanssa samaa mieltä. Sitten onneksi kirjoitin näkemykseni tänne, ja se oikaistiin. Kävin vielä kerran ajamassa Tulvatien Mapsissa, ja betoniporsas on Kehätieltä, eli pidemmän kautta tullessa ennen siltaa vasemmalla. Turmapaikka ennen siltaa oikealla. Klaukkalantieltä, eli lyhempää reittiä, betoniporsas on sillan jälkeen oikealla, turmapaikka sillan jälkeen vasemmalla.Amy kirjoitti: Pe Tammi 10, 2025 6:20 pm Mulle tuo putoamispaikka ei oo kyllä edelleenkään kiveen hakattu, että ois ollut sillan jälkeen Klaukkalantieltä tullessa. Tuntuu kaikilla olevan oma käsityksensä, mutta kellään virallisen tiedotuksen tuki omalle käsitykselleen? Jos on niin linkatkaa pliis!
Se jälkimmäinen kartta on oikein. Ensimmäisessä on turmapaikan nuoli kohti betoniporsasta, mutta oikealla puolella jokea kuitenkin.
Kukin saa ansionsa mukaan, niin muista... sinäkin saat... Älä väitä, ettet olisi ansainnut 
Hei tämä toimi, kiitos Martta!-Martta- kirjoitti: Pe Tammi 10, 2025 6:41 pm ^Kokeile jos toi toimisi...
https://www.google.fi/maps/@60.415826,2 ... FQAw%3D%3D
-
lonesjucca
- Javier Pena
Ei näy tosiaan koivussa mitään jälkiä vielä googleviewissä eikä tuo mäkikään nyt kovin jyrkkä ole. Olisiko mennyt kuitenkin ulkokurvin kautta korjausliikkeen avustamana sisäkurvista ulos ja tippunut keula edellä lätäkköön mistä sitten törmäyksen voimasta kääntynyt ympäri katolleen.-Martta- kirjoitti: Pe Tammi 10, 2025 6:41 pm ^Kokeile jos toi toimisi...
https://www.google.fi/maps/@60.415826,2 ... FQAw%3D%3D
Ei näytä kovin syvältä rapakoltakaan.
-
Olinko eka
- Olivia Benson
Näillä tiedoilla kun lähteeksi karttakuvaan merkattu poliisi.

Ilmakuva 1:

Ilmakuva 2:

Ilmakuvat oikean ja vasemman ihmettelijöille
Ilmakuva 1:

Ilmakuva 2:

Ilmakuvat oikean ja vasemman ihmettelijöille
Ettei palstalla tarvitse spekuloida, niin Poliisin antamaa faktaa alla, liittyy turvavöihin, linttaliveen ja miten päin auto meni sillalta ulos
Poliisin tietojen mukaan tie onnettomuuspaikalla on ollut peilijäässä ja tien päällä on ollut puuterilunta
Muun muassa paikkatutkinnassa havaittujen rengasjälkien perusteella auton kuljettaja on ajanut maltillisella nopeudella. Kuljettaja ei ole kaarrellut tai temppuillut autolla.
Esitutkinnan perusteella uhreilla oli turvavyöt päällään. Kuljettajalla oli voimassa oleva ajokortti. Päihteillä ei ole ollut osuutta onnettomuuteen.
Alustava käsitys on, että ajo-olosuhteet ovat olleet niin haastavat, että kuljettaja on menettänyt auton hallinnan. Auto osui kaiteeseen perä edellä
Alustavien tietojen mukaan henkilöauto suistui tieltä, osui perä edellä sillan kaiteeseen ja ajautui jokeen.
Poliisin tietojen mukaan tie onnettomuuspaikalla on ollut peilijäässä ja tien päällä on ollut puuterilunta
Muun muassa paikkatutkinnassa havaittujen rengasjälkien perusteella auton kuljettaja on ajanut maltillisella nopeudella. Kuljettaja ei ole kaarrellut tai temppuillut autolla.
Esitutkinnan perusteella uhreilla oli turvavyöt päällään. Kuljettajalla oli voimassa oleva ajokortti. Päihteillä ei ole ollut osuutta onnettomuuteen.
Alustava käsitys on, että ajo-olosuhteet ovat olleet niin haastavat, että kuljettaja on menettänyt auton hallinnan. Auto osui kaiteeseen perä edellä
Alustavien tietojen mukaan henkilöauto suistui tieltä, osui perä edellä sillan kaiteeseen ja ajautui jokeen.
Viimeksi muokannut Haxxter, Pe Tammi 10, 2025 7:03 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.