JanitaSlim

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

aivoriihi
David Starsky

Re: JanitaSlim

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Donald McRonald kirjoitti: Su Tammi 05, 2025 3:24 pm No juu. Selvä trollihan tuo on. Saa ilmeisesti jotain mielihyvää siitä kun herättää turhautuneisuutta kanssakirjoittajissa. Kalastelee ehkä jopa vihareaktioita niin, että saa hakata vasikointinappia.
Täysin samaa mieltä. Vasikointinappia JanitaSetä hakkaa innokkaasti ihan heti kuin vain pienimmänkin syyn löytää.
Ois kiva tietää, mikä on onnistumisprosentti? Ylläpito, onko mitään tilastoa moisesta vai joko vituttaa ko. ukon ulostulot niin paljon että annatte vain trollin horista omiaan?
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

Lähinnä ihmetyttää, että mikä ajaa ihmisen tekemään tuollaista. Siis sen sijaan että keskusteltaisiin normaalisti, niin oikein yrittämällä yritetään sekoittaa keskusteluja ja ärsyttää ihmisiä noilla kaikenmaailman horinoilla. Tollanenhan vaati jo aikamoista ponnistelua että kirjoituksista saa noinkin epäkoherentteja. Ei mulla vaan riittäisi mielikuvitus tollaseen.
Kaipa siinä on jotain huomionhakuisuutta ja narsismia taustalla. Eräänlainen mielenhäiriö.
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Äh, eilen ainakin Eemeli ja minä menimme Janitan ansalankoihin ja kerroimme hänelle kumpikin erikseen että apukuskin puoli on oikea kylki autosta. Pitäisi aina olla trollituntosarvet ojossa jos hän osallistuu keskusteluihin.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
perusporilaine
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja perusporilaine »

LäskiJani o vanha kunnon trolli. Täytyy olla vasemman jalan saapas, että tähän lankee :D
Moottoripyöräjengiläiset aina mielessä niinku ryssät evenil.
Puheenjohtaja kirjoitti:Ma Touko 04, 2026 5:36 am Seli seli. Matut vittuun. Joka maasta.
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

perusporilaine kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 10:57 pm LäskiJani o vanha kunnon trolli. Täytyy olla vasemman jalan saapas, että tähän lankee :D
Moottoripyöräjengiläiset aina mielessä niinku ryssät evenil.
Mitä moottoripyöräjengiläiset on nyt tehneet?
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
työn sankari
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja työn sankari »

Jokohan olis aika?

Itse olen miettinyt että tämän täytyy olla sikakoira, kahta niin tyhmää ihmistä ei vaan voi eksyä samalle palstalle, mutta hymiöiden jatkuva tahdosta riippumaton pakkosyöttö puuttuu. Ehkä tämä ei saakaan elantoaan pietarista, vaan on oikeasti vaan yksinäinen hölmö?
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

Eikös tuota JS:aa sais jo siivottua vittuun täältä sekoittamasta ketjuja aivan ääliömäisillä jutuillaan? Vittu mikä dorka. Oikeesti.
Karhere
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Karhere »

Donald McRonald kirjoitti: Su Tammi 05, 2025 4:54 pm Lähinnä ihmetyttää, että mikä ajaa ihmisen tekemään tuollaista. Siis sen sijaan että keskusteltaisiin normaalisti, niin oikein yrittämällä yritetään sekoittaa keskusteluja ja ärsyttää ihmisiä noilla kaikenmaailman horinoilla. Tollanenhan vaati jo aikamoista ponnistelua että kirjoituksista saa noinkin epäkoherentteja. Ei mulla vaan riittäisi mielikuvitus tollaseen.
Kaipa siinä on jotain huomionhakuisuutta ja narsismia taustalla. Eräänlainen mielenhäiriö.
Samaa olen minäkin ihmettelyt, mikä saa ihmisen toimimaan noin. Oli keskustelun aihe mikä tahansa, niin limajanita alkaa paskomaan ketjua ja siirtämään sitä sivuraiteille valheillaan ja vihapuheillaan persuista. Sitä ihmittelen, että miksi modet antavat limajanitan paskoa jokaisen ketjun poliitisella öyhötyksellään. Tosin limajanita ei ole ainoa, knobster on samanlainen, haukkuu kanssakeskustelijat ei keskustele aiheesta, eikä vastaa kysymyksiin.
Viimeksi muokannut Karhere, Pe Tammi 10, 2025 8:12 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Karhere
Christopher Lorenzo

URSA kirjoitti: Su Tammi 05, 2025 2:33 pm Yyy Yyy Yyy.
JanitaSlim kirjoitti: Su Tammi 05, 2025 2:26 pm
URSA kirjoitti: Su Tammi 05, 2025 2:23 pm ^Lima taas paskoo...

En ymmärrä. Miksi auto olisi pyörähtänyt vasemmalle suoran perään kohdistuvan törmäyksen voimasta? Vai putosiko se yksinkertaisesti siitä syystä että vasen takarengas oli samaan aikaan tyhjän päällä?

Tällaisia onnettomuuksia on tosiaan hyvä pohtia siinä mielessä että tulee tietoiseksi mitä kaikkia asioita kannattaa huomioida missäkin tilanteessa. Vaikka se että alaspäin turvavyössä roikkuessa siitä ei pääse irti ilman turvavyöleikkuria. Onko siihen olemassa muuta ratkaisua kuin että jokaisen kohdalla olisi katossa tai muualla kiinni turvavyöleikkuri käden ulottuvilla. Sitten ne leikkurit tietysti aiheuttaisivat puolestaan onnettomuuksia.
Modet hoi, URSA taas ltm vp.

Enemmänkin ihmetyttää, että miten auto voi pyörähtää sen kyljen kautta katolleen, joka on siltaa päin. Tämä ei ole mahdollista, joten auton on pakko olla mennyt keula edellä.
Miten tyhmä tuo Janita on, tiedotusvälineiden mukaan poliisi on todennut, että auto lähti luisumaan mäestä takaperin. No luetun ymmärtäminen ja älykkyys eivät ole janitan ominaisuuksia, se on tyhmä, kuin vasemman jalan saapas.
Karhere
Christopher Lorenzo

JanitaSlim kirjoitti: La Marras 30, 2024 3:29 pm
URSA kirjoitti: La Marras 30, 2024 11:35 am Missähän kaikki trollit on olleet eilisestä lähtien. Limakin ilmaantui trollaamaan vasta eilen iltapäivällä. Outoa kun ne on melkein kaikki samaan aikaan poissa eikä edes bannissa.

Onko ne viety rintamalle. :)
Pää kiinni putinisti.
Putinistitrolli janita yrittää parhaansa, mutta kun tietoa ja osaamista ei ole muuhun kuin öyhöttämään ja ulisemaan typeryyksiä.
Karhere
Christopher Lorenzo

JanitaSlim kirjoitti: To Joulu 19, 2024 12:26 am
EEMELI82 kirjoitti: Ke Joulu 18, 2024 6:16 pm ^Tykkäs vissiin niin paljon, että epäili kovasti muiden jääneen kokonaan ilman.
Eemeli on ainakin selkeästi jäänyt, kun suuttui siitä, ettei koulussa saanut rukoushetken jälkeen muumitikkaria vaan jäi ilman.
Miten tyhmä voi olla henkilö, joka kirjoittaa tuollaisia typeryyksiä. No janitan tyhmyyttä ei voi koskaan yliarvioida.
Karhere
Christopher Lorenzo

työn sankari kirjoitti: To Tammi 09, 2025 5:47 pm Jokohan olis aika?

Itse olen miettinyt että tämän täytyy olla sikakoira, kahta niin tyhmää ihmistä ei vaan voi eksyä samalle palstalle, mutta hymiöiden jatkuva tahdosta riippumaton pakkosyöttö puuttuu. Ehkä tämä ei saakaan elantoaan pietarista, vaan on oikeasti vaan yksinäinen hölmö?
Onhan samalle palstalle eksynyt moniakin todella tyhmiä ihmisiä, kuten esim. sinä ja knobster, jotka saatte elantonne Putinilta. Venäläisen normijärjestelmän mukaan saatte palkkanne sen mukaan, kuinka monta typerää ja valhellista kirjoitusta Venäjän hyväksi olette kirjoittaneet. Siksi sotkette melkein jokaisen ketjun lukuisilla typeryyksillänne ja valheillanne.
työn sankari
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja työn sankari »

Rauhoituhan nyt hetki ja yritä jäsentää viestisi ensin vaikka kolmeen tai neljään viestiin, niin ei mene ihmiset sekaisin. Sen jälkeen voit alkaa harjoitella kahteen ja sitten yhteen viestiin tiivistämistä.
lonesjucca
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja lonesjucca »

Karhere kirjoitti: Pe Tammi 10, 2025 8:10 pm

Onhan samalle palstalle eksynyt moniakin todella tyhmiä ihmisiä, kuten esim. sinä ja knobster, jotka saatte elantonne Putinilta. Venäläisen normijärjestelmän mukaan saatte palkkanne sen mukaan, kuinka monta typerää ja valhellista kirjoitusta Venäjän hyväksi olette kirjoittaneet. Siksi sotkette melkein jokaisen ketjun lukuisilla typeryyksillänne ja valheillanne.
Karhere on selkeä Putinin puudeli, aina persuja puolustamassa ja kielen osaaminenkin on melko heikkoa.
Karhere
Christopher Lorenzo

lonesjucca kirjoitti: Su Tammi 12, 2025 4:09 pm
Karhere kirjoitti: Pe Tammi 10, 2025 8:10 pm

Karhere on selkeä Putinin puudeli, aina persuja puolustamassa ja kielen osaaminenkin on melko heikkoa.
Voi pientä ionesjucca ressukka menikö tunteisiin, kun arvosteltiin sinun putinisti kavereitasi. Mistä teitä putinisteja sikiää, tiedetään Venäjän trollitehtaalta, heikko kielitaitosi ja osaamattomuutesi paljastavat sinut.

Joskun sitä miettii miltä tuntuisi olla yhtä tietämätön ja tyhmä, kuten knopster, janita, tupla ja niiden paasipoika ionnesjucca ressukka.
Vastaa Viestiin