Miehet vaurioittivat yhdeksää autoa Töölössä

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
MotiivitOn
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

finnbar kirjoitti:Ford-merkkisellä autolla, jonka katolla hyppimisestä olisin korkeintaan nostanut hattua satunnaisille baarista kotiutuville riehujille (vakuutusrahojen nostamisen ohella). Katto kun sattuu olemaan hiukan päälle kahden metrin korkeudessa maasta katsottuna. :D

:D Mun Rangen katto on siellä kahdessa metrissä (korotettu), mutta silti siellä joku oli onnistunut hyppimään... Tosin itse toimin seuraavasti:
"Istuin autoon ja huomasin katon painuneen sisään. Hymähdin, sytytin pikkusikarin ja hakkasin nyrkillä kattoa hiukan takaisin ylöspäin... lähdin hymyhuulilla jatkamaan matkaa. Ulosasti en vaivautunut vaurioita katsomaan."
Peltiähän se vaan on.

"EI RAUTAAN SATU, VAIKKA SE VALITTAA"
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
otus
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja otus »

MotiivitOn kirjoitti:
finnbar kirjoitti:Ford-merkkisellä autolla, jonka katolla hyppimisestä olisin korkeintaan nostanut hattua satunnaisille baarista kotiutuville riehujille (vakuutusrahojen nostamisen ohella). Katto kun sattuu olemaan hiukan päälle kahden metrin korkeudessa maasta katsottuna. :D

:D Mun Rangen katto on siellä kahdessa metrissä (korotettu), mutta silti siellä joku oli onnistunut hyppimään... Tosin itse toimin seuraavasti:
"Istuin autoon ja huomasin katon painuneen sisään. Hymähdin, sytytin pikkusikarin ja hakkasin nyrkillä kattoa hiukan takaisin ylöspäin... lähdin hymyhuulilla jatkamaan matkaa. Ulosasti en vaivautunut vaurioita katsomaan."
Peltiähän se vaan on.

"EI RAUTAAN SATU, VAIKKA SE VALITTAA"

Ihan niinko Arnold Swarzenegger.. iso sigari ja hummer..
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
vendetta assasin
Susikoski

Viesti Kirjoittaja vendetta assasin »

raikuli kirjoitti:Meneepä taas tosi O.T
Kyllähän se on hienoa, että ihmiset ottavat ympäristönsä huomioon, mutta kirjotuksestasi huokuva agressiivisuus ja turha V-sanan jankutus alkaa todellakin vahvistaa mielikuvaa identiteettikriisin kourissa kamppailevasta murrosikäisestä teinistä, jonka ensirakkaus on kuihtumisen syynä on ensi-ihastuksen haluttomuus näyttäytyä yhdessä julkisesti, koskapa ko. henkilö on ollut hippirenttu ja kukkahattu. Tästäpä onkin hyvä syyttää ylikansallisia yhtiöitä sekä heidän ahneuttaan ja piittamattomuutta köyhistä ja luonnosta. Toivottavasti hymyilet itsenäisyyspäivänä telkkarissa, kun olet "oikeutetusti" rikkomassa takseja presidentin linnan pihalla. Ehkäpä joku kaunis päivä tajuat, että mikäli tässä maailmassa on vielä mahdollista muutokseen ei tuo säälittävä pelleily, jota virheellisesti vastarinnaksi kutsut auta mitään.
Kiitos.
EDIT viittasin siis kyseisen henkilön kirjoituksiin: vendetta assasin
Myönnän itsekkin että toi v-sana on kirosanana huonoin mitä on. Rakkauselämäni voi myös hyvin. Identiteettikriisitkin on käyty suurimmaksi osaksi läpi. Mutta jos se on mielestäsi oikein, että 6000000 ihmistä köyhtyy ja riutuu afrikassa, samalla kun kaksi ihmistä ottaa rahat jenkeissä, samalla tuhoten ja pilaten heidän maan ja luonnon, niin ok. Ja HUOM: EN EDELLEENKÄÄN TUHOA TOISTEN OMAISUUTTA! Miten vaikea se on ymmärtää? Ja voitko kertoa mitä vastarintaa? Kerroin mielipiteeni turhasta autoilusta, mutta kai sekin sitten on mielestäsi ok, että teinit ajelee päivät pitkät sen takia kun ne voi. Onneksi tekniikka kehittyy hyvää vauhtia, kohta me ei tarvita puhdasta ilmaa ku voidaan kantaa jotain suodattimia ym mukana. Ja EDELLEENKÄÄN EN TUHOA TAKSEJA TAI MUUTAKAAN; SE EI AUTA MITÄÄN! Myöskään humanistihippikukkahatut ei todellakaan ole sydäntä lähellä. Eikä autojen naarmutus. Eikä toisten omaisuuden tuhoaminen. Ja taas on niin OT. Kiitos.
VAIN HENKISESTI SAIRAS IHMINEN USKOO JUMALAAN.
Jeltsin
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Jeltsin »

Vendetta assassin: Meikä kulkee sinne nokian tehtaalle duuniin fillarilla, jos noin paljon riipii nii tulee kaikkeista halvimmaks jos tuut tarakalle istuun! Mä tarjoon kyydit.
MotiivitOn
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

otus kirjoitti:Ihan niinko Arnold Swarzenegger.. iso sigari ja hummer..

Paitsi että hauiskin on pienempi, sikarin ja maasturin lisäksi... sentään mulla on pidempi... vartalo. :lol:
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Vastaa Viestiin