Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Even Steven

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

10 kusipäätä päivässä soittamassa turpaansa ja minkä vuoksi? Menkää hoitoon. Tämä on naurettavaa paskaa. Ei se ole minun vika, että Ukraina häviää sodan tai se, että korona oli kusetus, eikä liioin se, että Trumpista tulee presidentti. Ellette tajua maailman suurimpia esillä olevia asioita, en voi auttaa. Enkä voi tapahtumia muuksi muuttaa, eikä ne muutu minua haukkumalla, jota olette tehneet kaksi vuotta putkeen. Te voisitte lopettaa jos haluatte minun rauhoittuvan ja suunnata vihanne uutistoimituksiin minun sijasta. En minä jaksaisi olla koko ajan vittumainen, mutta teette sen pakolliseksi. Joka päivä.

Minulla ei kertakaikkiaan ole mitään muuta sanottavaa. Toivottavasti tämä oli tässä.
Viimeksi muokannut Even Steven, Su Tammi 12, 2025 11:32 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lionel Hutz

Viesti Kirjoittaja Lionel Hutz »

Ei tarvitse olla vittumainen jos juttelee vain Lionelin kanssa. Lionel ei vittuile. Ja voi jopa antaa alennusta borateista.

Tämän foorumin jatkuvaa virtuaalipainia on melko hämmentävää seurata. Siksipä Kisis varaukseen.
Even Steven

Even Steven kirjoitti: Su Tammi 12, 2025 11:02 pm 10 kusipäätä päivässä soittamassa turpaansa ja minkä vuoksi? Menkää hoitoon. Tämä on naurettavaa paskaa. Ei se ole minun vika, että Ukraina häviää sodan tai se, että korona oli kusetus, eikä liioin se, että Trumpista tulee presidentti. Ellette tajua maailman suurimpia esillä olevia asioita, en voi auttaa. Enkä voi tapahtumia muuksi muuttaa, eikä ne muutu minua haukkumalla, jota olette tehneet kaksi vuotta putkeen. Te voisitte lopettaa jos haluatte minun rauhoittuvan ja suunnata vihanne uutistoimituksiin minun sijasta. En minä jaksaisi olla koko ajan vittumainen, mutta teette sen pakolliseksi. Joka päivä.

Minulla ei kertakaikkiaan ole mitään muuta sanottavaa. Toivottavasti tämä oli tässä.
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

Hoitaja! Se lainailee itteään taas!
Even Steven

^
Ei jumalauta mikä idiootti. Lainaan niin kauan kunnes viesti on viimeinen.
Even Steven kirjoitti: Su Tammi 12, 2025 11:02 pm 10 kusipäätä päivässä soittamassa turpaansa ja minkä vuoksi? Menkää hoitoon. Tämä on naurettavaa paskaa. Ei se ole minun vika, että Ukraina häviää sodan tai se, että korona oli kusetus, eikä liioin se, että Trumpista tulee presidentti. Ellette tajua maailman suurimpia esillä olevia asioita, en voi auttaa. Enkä voi tapahtumia muuksi muuttaa, eikä ne muutu minua haukkumalla, jota olette tehneet kaksi vuotta putkeen. Te voisitte lopettaa jos haluatte minun rauhoittuvan ja suunnata vihanne uutistoimituksiin minun sijasta. En minä jaksaisi olla koko ajan vittumainen, mutta teette sen pakolliseksi. Joka päivä.

Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

Se otsasuoni. Ja ne lepositeet.
JOMPPE
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja JOMPPE »

Ai nämä perusläpät. Olet tullut palstalle -22 marraskuussa, joten vähän jäljiviisaana olet koronaa lähtenyt kommentoimaan. Laita vaikka linkki johonkin viestiisi, missä on pohdintaasi Urkainan sodasta? Löydän vain X upotuksia, tyhjiä heittoja ja muiden haukkumista kun eivät lue ajatuksiasi..

Miten WTC teoriasi? Entä Bidenin voitto? Näistä varmaan hyvät analyysit olet antanut? Voisitko eagle ketjuun kirjoittaa mietteesi siitä mitä tapahtunut niin voidaan tarkistaa kun tutkinta on valmis?

Ja kohta näemme kuinka sivistynyt, aina oikeassa oleva ja hyvä keskustelija tähän vastaa.
Even Steven

Ei mitään lisättävää. Biden ja WTC. Huh huh.
OnyxPhoenix
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

Otetaanpas talteen blöröilyä deep fakesta että muutkin saavat nauraa tälle tietäjänerolle. :D
Even Steven kirjoitti: Su Tammi 12, 2025 9:22 pm Se on kummallinen juttu, että joku voi tällaista tyyppiä pitää johtajanaan, joka oli muuten myös Venäjän ystävä kunnes vaihtoi roolia.

OnyxPhoenix kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 6:28 am Ja vaikka sillä nyt ei ole edes väliä mitä Zelenskyyn tulee, niin tuo postaamasi tanssivideo on ryssien deep fake johon sinä taas yllättäen suuressa viisaudessasi lankesit mahtavassa medialukutaidossasi missä näköjään ryssien valheet ja vääntelyt uppoavat saman tien kuin kuuma veitsi voihin.

Originaalissa videossa tanssija ei ole Zelensky, vaan argentiinalaisen tanssija Pablo Acosta. Kauempaa katsottuna vähän samaa näköä joten ryssillä helppo deep faketa.
Even Steven kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 6:51 am Ethän sinä edes tiedä mikä on deep fake, enkä minä noita kovin tarkkaan katsele, sillä viesti on sama jokaisessa. Vitun noloa, ja sitä tullaan nauramaan ikuisesti.
OnyxPhoenix kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 6:55 am Sori nyt mutta selkeästi sinä et tiedä mikä on deep fake. Eikä se yllätä että että postailet feikkivideoita. Sinä et ilmeisesti osaa erottaa viihdettä ja todellisuutta. Kummatkin aivan vitun noloa sinulle. :D
Even Steven kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 7:00 am Täytyy olla täydellinen puusilmä, että lähtee tuollaiseen mukaan. Ei sulla ole hajuakaan.
Deepfakes (a portmanteau of 'deep learning' and 'fake'[1]) are images, videos, or audio which are edited or generated using artificial intelligence tools, and which may depict real or non-existent people. They are a type of synthetic media[2] and modern form of a Media prank.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Deepfake
OnyxPhoenix kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 7:11 am Sinulla sitä hajua ei tunnu olevan, etkä pysty edes myöntämään. Juuri deep fake teknologialla tuossa videossa on kasvoja muutettu urpo. :)

Even Steven kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 7:12 am Suksi Sudaniin.
:lol: :lol: :lol: :lol:
Even Steven

Olet asian ytimessä. Vitun noloa.

OnyxPhoenix
Angus MacGyver

Even Steven kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 7:36 am Olet asian ytimessä. Vitun noloa.
Onhan se vitun noloa postailla feikkivideoita, ja koittaa sitten vaihtaa aihetta kun siitä huomauttaa. Sen jälkeen vielä yrität vängätä että minä en tiedä mikä on deep fake, vaikka itse olet aivan kujalla. :lol:
JOMPPE
Martin Riggs

Ja näillä näytöillä kyseessä on "aina voittava keskustelija". Huh, huh.
OnyxPhoenix
Angus MacGyver

JOMPPE kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 7:45 am Ja näillä näytöillä kyseessä on "aina voittava keskustelija". Huh, huh.
Blörö luuli olleensa kerran väärässä mutta erehtyi. :)

Kyllähän nämä blörön kaltaiset ihmiset jotka ovat sekä arrogantteja että kuvittelevat itse olevansa selkeästi fiksumpia kuin muut vaikka epäonnistuvat surkeasti, tarjoavat usein hyvät naurut. :)
JOMPPE
Martin Riggs

OnyxPhoenix kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 7:59 am
JOMPPE kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 7:45 am Ja näillä näytöillä kyseessä on "aina voittava keskustelija". Huh, huh.
Blörö luuli olleensa kerran väärässä mutta erehtyi. :)

Kyllähän nämä blörön kaltaiset ihmiset jotka ovat sekä arrogantteja että kuvittelevat itse olevansa selkeästi fiksumpia kuin muut vaikka epäonnistuvat surkeasti, tarjoavat usein hyvät naurut. :)
Minun mielestä olisi mielenkiintoista ymmärtää hänen ajatuksiaan mutta kun niitä ei hän kerro. Ainoastaan oman pään sisällä on luotu "totuus" jonka mukaisia X-linkkejä sitten nakkelee ilman omia kommenttejaan tai vihjaillen jotain, minkä voi tulkita miten tahansa. Ja tällä hetkellä hän postauksineen tosiaan aiheuttaa vain naurua.

Edit. Se vanha sanonta pätee hyvin: tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.
Even Steven

Ei ne nyt ihan pelkästään minun pääni sisällä ole esim. olivatko koronatoimet tarpeellisia ja kerro sinä JOMPPE mitä sille WTC seiskalle oikein tapahtui? Tuosta itkusta on nauru hyvin hyvin kaukana. Äijät poraa niin kuin olisi porattu polveen ja puhuu pelkkää paskaa.
Vastaa Viestiin