Erkki Blörö aka Even Steven McMafia
-
Even Steven
Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia
10 kusipäätä päivässä soittamassa turpaansa ja minkä vuoksi? Menkää hoitoon. Tämä on naurettavaa paskaa. Ei se ole minun vika, että Ukraina häviää sodan tai se, että korona oli kusetus, eikä liioin se, että Trumpista tulee presidentti. Ellette tajua maailman suurimpia esillä olevia asioita, en voi auttaa. Enkä voi tapahtumia muuksi muuttaa, eikä ne muutu minua haukkumalla, jota olette tehneet kaksi vuotta putkeen. Te voisitte lopettaa jos haluatte minun rauhoittuvan ja suunnata vihanne uutistoimituksiin minun sijasta. En minä jaksaisi olla koko ajan vittumainen, mutta teette sen pakolliseksi. Joka päivä.
Minulla ei kertakaikkiaan ole mitään muuta sanottavaa. Toivottavasti tämä oli tässä.
Minulla ei kertakaikkiaan ole mitään muuta sanottavaa. Toivottavasti tämä oli tässä.
Viimeksi muokannut Even Steven, Su Tammi 12, 2025 11:32 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Lionel Hutz
Ei tarvitse olla vittumainen jos juttelee vain Lionelin kanssa. Lionel ei vittuile. Ja voi jopa antaa alennusta borateista.
Tämän foorumin jatkuvaa virtuaalipainia on melko hämmentävää seurata. Siksipä Kisis varaukseen.
Tämän foorumin jatkuvaa virtuaalipainia on melko hämmentävää seurata. Siksipä Kisis varaukseen.
-
Even Steven
Even Steven kirjoitti: Su Tammi 12, 2025 11:02 pm 10 kusipäätä päivässä soittamassa turpaansa ja minkä vuoksi? Menkää hoitoon. Tämä on naurettavaa paskaa. Ei se ole minun vika, että Ukraina häviää sodan tai se, että korona oli kusetus, eikä liioin se, että Trumpista tulee presidentti. Ellette tajua maailman suurimpia esillä olevia asioita, en voi auttaa. Enkä voi tapahtumia muuksi muuttaa, eikä ne muutu minua haukkumalla, jota olette tehneet kaksi vuotta putkeen. Te voisitte lopettaa jos haluatte minun rauhoittuvan ja suunnata vihanne uutistoimituksiin minun sijasta. En minä jaksaisi olla koko ajan vittumainen, mutta teette sen pakolliseksi. Joka päivä.
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
Hoitaja! Se lainailee itteään taas!
-
Even Steven
^
Ei jumalauta mikä idiootti. Lainaan niin kauan kunnes viesti on viimeinen.
Ei jumalauta mikä idiootti. Lainaan niin kauan kunnes viesti on viimeinen.
Even Steven kirjoitti: Su Tammi 12, 2025 11:02 pm 10 kusipäätä päivässä soittamassa turpaansa ja minkä vuoksi? Menkää hoitoon. Tämä on naurettavaa paskaa. Ei se ole minun vika, että Ukraina häviää sodan tai se, että korona oli kusetus, eikä liioin se, että Trumpista tulee presidentti. Ellette tajua maailman suurimpia esillä olevia asioita, en voi auttaa. Enkä voi tapahtumia muuksi muuttaa, eikä ne muutu minua haukkumalla, jota olette tehneet kaksi vuotta putkeen. Te voisitte lopettaa jos haluatte minun rauhoittuvan ja suunnata vihanne uutistoimituksiin minun sijasta. En minä jaksaisi olla koko ajan vittumainen, mutta teette sen pakolliseksi. Joka päivä.
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
Se otsasuoni. Ja ne lepositeet.
Ai nämä perusläpät. Olet tullut palstalle -22 marraskuussa, joten vähän jäljiviisaana olet koronaa lähtenyt kommentoimaan. Laita vaikka linkki johonkin viestiisi, missä on pohdintaasi Urkainan sodasta? Löydän vain X upotuksia, tyhjiä heittoja ja muiden haukkumista kun eivät lue ajatuksiasi..Even Steven kirjoitti: Su Tammi 12, 2025 11:02 pm 10 kusipäätä päivässä soittamassa turpaansa ja minkä vuoksi? Menkää hoitoon. Tämä on naurettavaa paskaa. Ei se ole minun vika, että Ukraina häviää sodan tai se, että korona oli kusetus, eikä liioin se, että Trumpista tulee presidentti. Ellette tajua maailman suurimpia esillä olevia asioita, en voi auttaa. Enkä voi tapahtumia muuksi muuttaa, eikä ne muutu minua haukkumalla, jota olette tehneet kaksi vuotta putkeen. Te voisitte lopettaa jos haluatte minun rauhoittuvan ja suunnata vihanne uutistoimituksiin minun sijasta. En minä jaksaisi olla koko ajan vittumainen, mutta teette sen pakolliseksi. Joka päivä.
Miten WTC teoriasi? Entä Bidenin voitto? Näistä varmaan hyvät analyysit olet antanut? Voisitko eagle ketjuun kirjoittaa mietteesi siitä mitä tapahtunut niin voidaan tarkistaa kun tutkinta on valmis?
Ja kohta näemme kuinka sivistynyt, aina oikeassa oleva ja hyvä keskustelija tähän vastaa.
-
Even Steven
Ei mitään lisättävää. Biden ja WTC. Huh huh.
-
OnyxPhoenix
- Angus MacGyver
Otetaanpas talteen blöröilyä deep fakesta että muutkin saavat nauraa tälle tietäjänerolle.

Even Steven kirjoitti: Su Tammi 12, 2025 9:22 pm Se on kummallinen juttu, että joku voi tällaista tyyppiä pitää johtajanaan, joka oli muuten myös Venäjän ystävä kunnes vaihtoi roolia.
OnyxPhoenix kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 6:28 am Ja vaikka sillä nyt ei ole edes väliä mitä Zelenskyyn tulee, niin tuo postaamasi tanssivideo on ryssien deep fake johon sinä taas yllättäen suuressa viisaudessasi lankesit mahtavassa medialukutaidossasi missä näköjään ryssien valheet ja vääntelyt uppoavat saman tien kuin kuuma veitsi voihin.
Originaalissa videossa tanssija ei ole Zelensky, vaan argentiinalaisen tanssija Pablo Acosta. Kauempaa katsottuna vähän samaa näköä joten ryssillä helppo deep faketa.
Even Steven kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 6:51 am Ethän sinä edes tiedä mikä on deep fake, enkä minä noita kovin tarkkaan katsele, sillä viesti on sama jokaisessa. Vitun noloa, ja sitä tullaan nauramaan ikuisesti.
OnyxPhoenix kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 6:55 am Sori nyt mutta selkeästi sinä et tiedä mikä on deep fake. Eikä se yllätä että että postailet feikkivideoita. Sinä et ilmeisesti osaa erottaa viihdettä ja todellisuutta. Kummatkin aivan vitun noloa sinulle.![]()
Even Steven kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 7:00 am Täytyy olla täydellinen puusilmä, että lähtee tuollaiseen mukaan. Ei sulla ole hajuakaan.
Deepfakes (a portmanteau of 'deep learning' and 'fake'[1]) are images, videos, or audio which are edited or generated using artificial intelligence tools, and which may depict real or non-existent people. They are a type of synthetic media[2] and modern form of a Media prank.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Deepfake
OnyxPhoenix kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 7:11 am Sinulla sitä hajua ei tunnu olevan, etkä pysty edes myöntämään. Juuri deep fake teknologialla tuossa videossa on kasvoja muutettu urpo.![]()
-
OnyxPhoenix
- Angus MacGyver
Onhan se vitun noloa postailla feikkivideoita, ja koittaa sitten vaihtaa aihetta kun siitä huomauttaa. Sen jälkeen vielä yrität vängätä että minä en tiedä mikä on deep fake, vaikka itse olet aivan kujalla.
Ja näillä näytöillä kyseessä on "aina voittava keskustelija". Huh, huh.
-
OnyxPhoenix
- Angus MacGyver
Blörö luuli olleensa kerran väärässä mutta erehtyi.JOMPPE kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 7:45 am Ja näillä näytöillä kyseessä on "aina voittava keskustelija". Huh, huh.
Kyllähän nämä blörön kaltaiset ihmiset jotka ovat sekä arrogantteja että kuvittelevat itse olevansa selkeästi fiksumpia kuin muut vaikka epäonnistuvat surkeasti, tarjoavat usein hyvät naurut.
Minun mielestä olisi mielenkiintoista ymmärtää hänen ajatuksiaan mutta kun niitä ei hän kerro. Ainoastaan oman pään sisällä on luotu "totuus" jonka mukaisia X-linkkejä sitten nakkelee ilman omia kommenttejaan tai vihjaillen jotain, minkä voi tulkita miten tahansa. Ja tällä hetkellä hän postauksineen tosiaan aiheuttaa vain naurua.OnyxPhoenix kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 7:59 amBlörö luuli olleensa kerran väärässä mutta erehtyi.JOMPPE kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 7:45 am Ja näillä näytöillä kyseessä on "aina voittava keskustelija". Huh, huh.![]()
Kyllähän nämä blörön kaltaiset ihmiset jotka ovat sekä arrogantteja että kuvittelevat itse olevansa selkeästi fiksumpia kuin muut vaikka epäonnistuvat surkeasti, tarjoavat usein hyvät naurut.![]()
Edit. Se vanha sanonta pätee hyvin: tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.
-
Even Steven
Ei ne nyt ihan pelkästään minun pääni sisällä ole esim. olivatko koronatoimet tarpeellisia ja kerro sinä JOMPPE mitä sille WTC seiskalle oikein tapahtui? Tuosta itkusta on nauru hyvin hyvin kaukana. Äijät poraa niin kuin olisi porattu polveen ja puhuu pelkkää paskaa.