Siis tarkoitat, että minun on kumottava kaikki ollakseni oikeassa? Mitä ihmettä? Avaa nyt taas ajatusmaailmaasi vähän tarkemmin? Ollakseen oikeassa pitää kumota sinun väitteesi, eli sinä olet väärässä? Ja missä minä olen ollut väärässä? Mitä minä olen väittänyt?Even Steven kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 3:26 pmOllaksesi oikeassa. Edes kerran.
Onneksi on X.
Erkki Blörö aka Even Steven McMafia
Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia
-
Even Steven
Et edes ymmärrä, etteivät ole mitenkään minun väitteitäni vaan tapahtuneita tosiasioita, joten mitä helvettiä minä sulle avaan?
Et ole muuta kuin väärässä koko ajan.
Et ole muuta kuin väärässä koko ajan.
Avaa logiikkaasi tämän suhteen:Even Steven kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 3:34 pm Et edes ymmärrä, etteivät ole mitenkään minun väitteitäni vaan tapahtuneita tosiasioita, joten mitä helvettiä minä sulle avaan?
Odotat minun kumoavan kaiken "Ollakseni oikeassa. Edes kerran". Eli jos en kumoa, olen väärässä? Vai miten tuo pitää ymmärtää? Missä minä olen ollut väärässä?
Ei nuo kovin vaikeita kysymyksiä ole. Kaltaisesi nero ja huippuluokan keskustelija vastaa helposti.
-
Even Steven
Menettekö TE illalla nukkumaan hyvin mielin, varmana siitä, että NISTI:i ei valehtele, vaikka pilvenpiirtäjiä tippuu kolme vapaapudotuksen vauhdilla, eikä yhteen osu mikään?
Täytyy olla tavallisen tyhmä jos tuollaisen nielee ja oikeuttaa sen pohjalta satojen tuhansien tappamisen taistelussa terrorismia vastaan.
Ei niitä joukkotuhoaseita ollutkaan mutta jatkoitte nukkumista.
Täytyy olla tavallisen tyhmä jos tuollaisen nielee ja oikeuttaa sen pohjalta satojen tuhansien tappamisen taistelussa terrorismia vastaan.
-
Even Steven
Olet ollut väärässä tässä tapauksessa uskoessasi viralliseen valheeseen.
Kiitos kysymästä, MINÄ menen oikein hyvillä mielin joka ilta nukkumaan.Even Steven kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 3:42 pm Menettekö TE illalla nukkumaan hyvin mielin, varmana siitä, että NISTI:i ei valehtele, vaikka pilvenpiirtäjiä tippuu kolme vapaapudotuksen vauhdilla, eikä yhteen osu mikään?
Alunperin jo sanoin: "Minä en ole WTC:n vaihtoehtoisiin teorioihin perehtynyt ja luotan viralliseen tutkimukseen. Ja koska en ole perehtynyt tarkemmin, siksi en myöskään päde asialla. Kerrotko nyt oman näkemyksesi?"
Sinun näkemyksesi haluaisin nyt. Tulkitsenko oikein että mielestäsi se torni räjäytettiin amerikkailaisten toimesta, jotta päästiin sotimaan?
Ja sen todistaa nuo linkit?
Voi olla että tulen olemaan samaa mieltä kun tutkin jakamasi materiaalin. Ken tietää. Sitten en kai ole väärässä.
-
Even Steven
Ei jumalauta mitä jengiä.
Älä vaan luota itseesi.luotan viralliseen tutkimukseen.
-
Even Steven
Ensimmäinen kohta lienee käyty läpi, joten olivatko koronatoimet mielestäsi aiheellisia?
Etkö meinaa sitä omaa näkemystä kertoa WTC? Haastattelet ja vittuilet antamatta mitään itse?Even Steven kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 3:59 pm Ensimmäinen kohta lienee käyty läpi, joten olivatko koronatoimet mielestäsi aiheellisia?
-
Even Steven
Ellet löydä tästä minun kantaani - en voi auttaa. Sun touhu on pelkkää vittuilua. Trollausta.
-
Even Steven
Keskustelu päätetään.Even Steven kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 3:44 pmOlet ollut väärässä tässä tapauksessa uskoessasi viralliseen valheeseen.
Trollausta? Olet kyllä melko epeli. Sun kanta pitää oikein etsiä. Et sitä osaa kirjoittaa?Even Steven kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 4:02 pm Ellet löydä tästä minun kantaani - en voi auttaa. Sun touhu on pelkkää vittuilua. Trollausta.
Keskustelu päätetään siihen että sinä et uskalla keskustella.
Blöröllä ei ole munaa myöntää olevansa otsikon kolmen nimimerkin takana, niin mitenpä tarinatkaan voisi olla kovin uskottavia tällä viimeisellä.
-
Even Steven
Ei teistä kertakaikkiaan ole yhtään mihinkään.
Tähän ei ole kukaan vastannut mitään.
Tähän ei ole kukaan vastannut mitään.
Koljattii kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 9:03 amTämä median aivopesemä kansakunta on aivan sekaisin. Huudetaan kuinka Venäjä on rikollinen kun sotii, ja samaan aikaan ollaan niin sotakiimaisia. Meilläkin töissä 60v ukot uhoaa kuinka kohta ryssää kaadetaan vaikka omalla hirvikiväärillä. Kuvitellaan että itänaapurin aseet ovat samaa tasoa kuin 80 vuotta sitten. Ei ymmärretä sitä että jos Suomi ja Venäjä ottavat yhteen, ollaan NATOn etulinja ja ainakin koko itärajan lähialueet tuhotaan täysin. Venäjä ei jätä käyttämättä ydinaseita jos rintama meinaa siirtyä niiden puolelle rajaa. Koko Ukrainan tapaus olisi ollut ohitse muutamassa kuukaudessa ilman muiden maiden puuttumista asiaan. Venäjän vaatimukset olivat vain että venäjänkieliset alueet saavat itsehallinnon, missään vaiheessa ei ollut aikomus vallata koko Ukrainaa niinkuin media meille väittää. Ja nämä Itämeren kaapelien, putkien ym tuhoamiset liittyvät samaan agendaan, eli saada sota laajenemaan ja lisää rahaa sotateollisuuden osakkeenomistajille.Even Steven kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 6:35 am Kiva kuulla elävänsä liberaali demokratiassa juuri kun tällainen ajatusmaailma on väistymässä kaikkialla. Sain eilen toiveen, etten kirjoittaisi enää tähän ketjuun tai oikeastaan mihinkään muuhunkaan missä puhutaan Venäjästä. Sellaisia liberaali demokraatteja, ettei edes omat mielipiteet ole sallittuja. Etenkään sodanvastaiset. Se on erityisen kielletty ajatus, eikä siitä puhu täällä kovinkaan moni. Mielestäni se on sairasta.
Näin kävi kun ankkurin raahaamista ei voinut estää millään tavalla vaikka oli valmistauduttu kriittisen infran suojaamiseen kuukausi aiemmin Suomen kaikkien aikojen suurimmassa merisotaharjoituksessa yhdessä 11 Natomaan kanssa, jonka aikana katkesi kaksi kaapelia. Ei mitenkään läpinäkyvää.Pääkirjoitus
Pääkirjoitus: Itämerestä tuli etulinja – rantavaltioiden johtajat kokoontuvat vastaamaan Venäjän uhkaan
Helsingissä tiistaina pidettävä Itämeren Nato-maiden huippukokous lähettää vahvan viestin Venäjälle – ja toivottavasti myös Donald Trumpille.
https://www.is.fi/paakirjoitus/art-2000010957787.html
-
Solttuetsivä
- Jessica Fletcher
Ihme "urpoilua" taas kerran tuo WTC 7.
Mutta tyypillistä "yhden totuuden" ja "väärän totuuden" Even Steveniltä.
Uskotaan vaan kaikenlaiset hörhö- ja/tai salaliittoteoriat sukkana sisään ja totuus kimpoaa korirenkaasta pallo kateisiin.
Jos yksi Alaskan Fairbanks yliopisto esittää jonkun teorian niin se otetaan heti totuutena vastaan.
Sen sijaan kymmenet, sadat ja ehkä tuhannet tutkimukset ja artikkelit antaa oikean kuva tapahtumasta niin sitä ei vaan voi uskoa
kun omaan agendaan sopii tuo Alaskalaisen yliopiston tutkimus.
Torneihin osui kaksi matkustajakonetta joilla oli tankit täynnä kerosiinia ja tuo leviää ympäristöön.
Torneista tippui palavaa tavaraa ja roskaa ja paperia WTC 7.
WTC 7 oli evakuioitu ja siellä ei ollut ketään tekemässä alkusammutusta.
Kun palomiehet pääsivät WTC 7, niin palopesäkkeitä oli useita eri puolilla rakennusta.
Palomiesten sammutusletkuissa ei riittänyt painetta sammuttamaan palopesäkkeitä ja rakennus pääsi palaamaan hallitsemattomasti.
Jokainen palomies tietää, että jos ison rakennuksen tulipaloja ei saada sammutettua tai hallintaan niin rakennus sortuu.
Tutustu vaikka tähän äläkä jumita tiossa Alaskan Fairbanksin yliopiston tutkimuksessa.
https://www.nist.gov/world-trade-center ... estigation
Pätkä google-kääntäjällä:
9. Kuinka tulipalot aiheuttivat WTC 7:n romahtamisen?
Hallitsemattomien tulipalojen aiheuttama lämpö sai teräslattiapalkit ja -palkit termisesti laajenemaan, mikä johti tapahtumaketjuun, joka aiheutti tärkeän rakennepilarin rikkoutumisen. Tämän rakennepilarin vikaantuminen aiheutti sitten tulipalon aiheuttaman koko rakennuksen asteittaisen romahtamisen.
Raportin todennäköisen romahdussarjan mukaan hallitsemattomien tulipalojen lämpö aiheutti WTC 7:n itäpuolen alemmissa kerroksissa olevien teräspalkkien lämpölaajenemisen, mikä vaurioitti lattiakehystä useissa kerroksissa.
Lopulta 13. kerroksen palkki menetti yhteyden kriittiseen pilariin, pylvääseen 79, joka tuki pitkiä lattiajänteitä rakennuksen itäpuolella (katso kaavio 1). Siirtynyt palkki ja muut paikalliset tulipalon aiheuttamat vauriot aiheuttivat kerroksen 13 romahtamisen, mikä aloitti lattiavaurioiden kaskadin 5. kerrokseen asti. Monet näistä kerroksista olivat jo ainakin osittain heikentyneet tulipalojen vuoksi sarakkeen 79 läheisyydessä. Tämä kerrosten romahdus jätti pilarin 79 riittämättömäksi tuettuna itä-länsi-suunnassa yhdeksän kerroksen aikana.
Tukematon pylväs 79 taipui sitten ja aiheutti lattiajärjestelmän vikojen etenemisen ylöspäin, joka saavutti rakennuksen itäisen kattohuoneiston. Sitä seurasi nopeasti peräkkäin joukko rakenteellisia vikoja. Vika tapahtui ensin aina kattolinjaan asti - kosketti kaikkia kolmea rakennuksen itäisimmän puolen sisäpilaria (79, 80 ja 81). Sitten etenemällä idästä länteen WTC 7:n yli, kaikki pylväät rikkoutuivat rakennuksen ytimessä (58 - 78). Lopulta koko julkisivu romahti.
Mutta tyypillistä "yhden totuuden" ja "väärän totuuden" Even Steveniltä.
Uskotaan vaan kaikenlaiset hörhö- ja/tai salaliittoteoriat sukkana sisään ja totuus kimpoaa korirenkaasta pallo kateisiin.
Jos yksi Alaskan Fairbanks yliopisto esittää jonkun teorian niin se otetaan heti totuutena vastaan.
Sen sijaan kymmenet, sadat ja ehkä tuhannet tutkimukset ja artikkelit antaa oikean kuva tapahtumasta niin sitä ei vaan voi uskoa
kun omaan agendaan sopii tuo Alaskalaisen yliopiston tutkimus.
Torneihin osui kaksi matkustajakonetta joilla oli tankit täynnä kerosiinia ja tuo leviää ympäristöön.
Torneista tippui palavaa tavaraa ja roskaa ja paperia WTC 7.
WTC 7 oli evakuioitu ja siellä ei ollut ketään tekemässä alkusammutusta.
Kun palomiehet pääsivät WTC 7, niin palopesäkkeitä oli useita eri puolilla rakennusta.
Palomiesten sammutusletkuissa ei riittänyt painetta sammuttamaan palopesäkkeitä ja rakennus pääsi palaamaan hallitsemattomasti.
Jokainen palomies tietää, että jos ison rakennuksen tulipaloja ei saada sammutettua tai hallintaan niin rakennus sortuu.
Tutustu vaikka tähän äläkä jumita tiossa Alaskan Fairbanksin yliopiston tutkimuksessa.
https://www.nist.gov/world-trade-center ... estigation
Pätkä google-kääntäjällä:
9. Kuinka tulipalot aiheuttivat WTC 7:n romahtamisen?
Hallitsemattomien tulipalojen aiheuttama lämpö sai teräslattiapalkit ja -palkit termisesti laajenemaan, mikä johti tapahtumaketjuun, joka aiheutti tärkeän rakennepilarin rikkoutumisen. Tämän rakennepilarin vikaantuminen aiheutti sitten tulipalon aiheuttaman koko rakennuksen asteittaisen romahtamisen.
Raportin todennäköisen romahdussarjan mukaan hallitsemattomien tulipalojen lämpö aiheutti WTC 7:n itäpuolen alemmissa kerroksissa olevien teräspalkkien lämpölaajenemisen, mikä vaurioitti lattiakehystä useissa kerroksissa.
Lopulta 13. kerroksen palkki menetti yhteyden kriittiseen pilariin, pylvääseen 79, joka tuki pitkiä lattiajänteitä rakennuksen itäpuolella (katso kaavio 1). Siirtynyt palkki ja muut paikalliset tulipalon aiheuttamat vauriot aiheuttivat kerroksen 13 romahtamisen, mikä aloitti lattiavaurioiden kaskadin 5. kerrokseen asti. Monet näistä kerroksista olivat jo ainakin osittain heikentyneet tulipalojen vuoksi sarakkeen 79 läheisyydessä. Tämä kerrosten romahdus jätti pilarin 79 riittämättömäksi tuettuna itä-länsi-suunnassa yhdeksän kerroksen aikana.
Tukematon pylväs 79 taipui sitten ja aiheutti lattiajärjestelmän vikojen etenemisen ylöspäin, joka saavutti rakennuksen itäisen kattohuoneiston. Sitä seurasi nopeasti peräkkäin joukko rakenteellisia vikoja. Vika tapahtui ensin aina kattolinjaan asti - kosketti kaikkia kolmea rakennuksen itäisimmän puolen sisäpilaria (79, 80 ja 81). Sitten etenemällä idästä länteen WTC 7:n yli, kaikki pylväät rikkoutuivat rakennuksen ytimessä (58 - 78). Lopulta koko julkisivu romahti.